Hirdetés
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
Üdv! Egy olyan kérdésem, lenne, hol tudok írni az amazon.de-nek a rendelésemmel kapcsolatban? Expected delivery júli 31, de még nem vontak le semmit, dispatching soon státuszban van júli 21 óta...Ez nagyon aggaszt. Köszönöm előre is! Június 21-én rendeltem, egy aorus rx 580...
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv! A Forbes szerint Jeff Bezos a világ leggazdagabb embere. Off, de még is on.

-
Predator2
addikt
Helló
Nézzétek el ha butaságok kérdezek. Soha nem rendeltem még innen.
Ha megrendelem kiszállítják Magyarországba? Illetve mennyi lenne a szállítási költség?
THX
-
badfear3
csendes tag
Üdv! Most rendeltem német Amazonról egy terméket, amit rögtön vissza is küldenék nekik. A kérdésem az lenne, hogy a visszaküldést ki állja? Ráragasztottam az összes papírt, és a postánál azt mondják, hogy 8000 lenne a szállítás. Ilyenkor mi a helyzet? A termék 10ezer forintba került, akkor ez a visszaküldés semennyire sem éri meg. (Bocsi, ha már volt, visszanézegettem pár hozzászólást, de ilyet nem találtam.)
-
Archttila
veterán
Közben panaszkodtam kicsit a Noctua supportnak, íme a válasz:
Dear xy
I understand your frustration. And believe me, we are frustrated too!
As my colleague already told you, we do NOT have any influence in Amazons Warehouse shipping and return processes. That's a shame, but it's the truth, and it is the same for all amazon resellers.
Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,
Emanuel Fankhauser
Noctua support teamHétfőn megérkezik a BT fejesem és bízom benne, h azzal nem lesz gond, bontatlan új termék lesz, és nem találok majd a dobozán majonézes lenyomatokat
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Archttila
veterán
válasz
Digitalpimp
#4478
üzenetére

mondjuk nem kóstoltam tapintásra/szagra lekvár vagy valamiféle jam lehet
-
Archttila
veterán
válasz
radi8tor
#4476
üzenetére
Félreérthető voltam! Én konkrétan az egész piactérre gondoltam amikor azt írtam, hogy Amazonon sem jobb a helyzet. Az konkrétan az amazon-tól rendelem ő is elküldte volna simán a használt ventit, mert valószínűsítem, hogy ott is alacsony bérért terhelik a parasztot aki szarik bele mit rak a dobozba
ezt az egyik venti dobozán található lekvárnyomból gondolom 
-
Archttila
veterán
Egyébként szerintem semmivel nem jobb a helyzet az Amazonon sem mint itthon, már ami a ci...kodast illeti! Simán elküldik a használt, visszaküldött poros, törött lapátos, méregdrága ventilátort újként
és szarnak rá, dettó mint kishazánkba
csak nekik jóval nagyobb macera visszaküldeni, várni... stb. -
csƵ
addikt
Rendelt már valaki amazon.de-ről úgy, hogy prime ár van megadva? Ha ingyenesen regisztrálok 30 napra, akkor meg tudom úgy rendelni? Aztán le lehet mondani a dolgot?
-
Archttila
veterán
válasz
Archttila
#4468
üzenetére
Mondjuk ezt nem igazán értem. Kinyomtattam a Return Label-t de ezen kettő számla van. Az egyik a dobozra megy az stim, de a másik?
Give this invoice to the carrier you select to ship your return package. The invoice is required for customs. The carrier will not be able
to return your package to Amazon without it. -
Archttila
veterán
Sajnos az egyik termék használt azok közül amit rendeltem. Ha jól kalkuláltam ajánlva 10EUR lesz a visszaküldés. A kérdésem az lenne, hogy ebből mennyit áll a német Amazon?
-
K1nG HuNp
őstag
válasz
Viktor0610
#4462
üzenetére
De akkor ilyen szempontbol mar mindegy ha az USA oldalt használom nem?
-
-
chopin42
őstag
-
K1nG HuNp
őstag
Hi!
Az amazon.de probléma nélkül szállít kis hazánkba, ugye?
-
Dummy
csendes tag
válasz
radi8tor
#4457
üzenetére
Köszi. Írtam az eladónak. Kicsit drágábban vettem mint ami eredeti lengyel oldalukon megvan hirdetve. De ott lehet csak helyiek tudnak rendelni meg ott nem tudom hogy van a fizetés stb. Amikor először írtam neki azt válaszolta hogy amazon többet kér a hirdetésért. remélem most is hamar válaszol és nem szivat meg ha már felárral vettem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Vedd fel a kapcsolatot az eladóval, közöld vele hogy sérült szállítás során a termék mivel nem csomagolta be alaposan.
Ha az eladó nem akar segíteni a probléma megoldásában, akkor kérheted Amazon segítségét is. -
chopin42
őstag
Üdv újra! Mivel első rendelésem német amazonon, sok kérdés kering a levegőben.
Júni 21-én rendeltem egy sima aorus (nem xtr) rx 580-at. A zöld csík szépen lépked előre, ami aggaszt: "will dispatch" júli 21 volt, szállítási dátum "expected delivery july 19-31". Mára annyi történt, hogy a "will dispatch" karikába becsúszott a zöld csík, az eltűnt, helyét átvette a "dispatching soon", a szállítási dátum pedig már "csak" "expected delivery july 31".
Eddig nem is aggódtam.
Viszont aprón találtam egy hirdetést, ahol ilyen kártyákat árul az eladó, ugyanúgy a német amazonról vette. Írtam neki, 6 hete rendelte (tehát korábban mint én), azóta megjöttek. Amit viszont később rendelt, azok nem jöttek meg, később az amazon törölte (!) a rendelést.
Az én rendelésem is erre a sorsra fog jutni? Mert akkor kénytelen leszek 100k ért szros gtx 1060-at vadászni
Más: teljes összeg 274,04 euró, euróban fizetek, a számlámon forint van (tehát a bank váltja). Ez kb mennyit fog nekem forintban jelenteni? Otp-s vagyok, ha valaki kiszámolná, megköszönném.
-
Dummy
csendes tag
Helo,
Rendelem amazon.de-ről hangfalakat. Most bontottam csak ki, és sajnos mind a kettőnek vagy 2 helyen is szépen le van ba*va, ütődve, doboza is elég okádék. Vmi lengyel cég hirdette.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Nekem az is jó ha vmi pénzt visszautalnak.
Help!
-
Gtaati
őstag
Helló!
Segítséget szeretnek kérni. Német amazonon ha az amazon.de warehouse árul egy terméket használt de nagyon jó állapotban akkor az konkrétan mi lehet? Valakinek kiküldtek és visszaküldte vagy mi tartozhat ebbe a kategóriába? Csomagolás, szállítás sérült?
Köszönöm!

-
Archttila
veterán
Az egyik rendelésem mellett ezt az üzenetet kapom reggel óta:
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.*
This might impact your estimated delivery date.
Please visit your Order Details to update the payment information for your order.Miután rákattintok az update payment information-re minden rendben lesz de csak pár óráig, utána megint figyelmeztet a rendszer.
-
BullZeye
veterán
válasz
radi8tor
#4439
üzenetére
Én azon vagyok igazán fennakadva, hogy miért nekem kell az egeret visszaküldenem, és miért nem Ők küldik a futárt érte ahogy a legtöbb cég?
Ha nem tetszene, és vissza akarom küldeni úgy érthető lenne, de így...posta túlterhelt és nem is olcsó, szóval így most szépen lehúznak még 1 egér árát, és lesz egy egér tartalékba, mert hogy 50°melegben 1 órát nem állok sorba az is biztos.És egy szóval nem kértem tőlük ilyet, csak tájékoztatást, hogy mivel zajlik (pont ezért, mert ban ismerősöm nagykerben)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nézd meg jobban. Az nem szállít csak USA-ba. A kínai raktárból megy a többi országba.
BullZeye: Azért azt Amazon se gondolhatta hogy te mész másik köröket az egér ügyében az itteni nagykerhez.
Picit érezd magad te is hibásnak ebben az ügyintézésben.Beszéld meg Amazonnal, ha nem az övék kellene, hogy akkor te azt nem veszed át és töröljék a visszaküldést vagy fogadják el a posta által 10 nap múlva visszaküldött egeret.
-
BullZeye
veterán
válasz
radi8tor
#4431
üzenetére
Pff sajnos túl gyorsak Amazonnál, írtam nekik, hogy milyen opciók vannak ilyenkor mire számítsak? Erre kérdés nélkül küldtek egy új egeret. Ami tök jó lenne, de ahogy nézem, nekem kell megszervezzem a régi egér visszaküldését, amit max 8,6euróig fizetnek. Szóval küldenek egy hibás egeret (ami nem baj, előfordul), de emiatt egy csomó plusz munkát a nyakamba sóznak kérdés nélkül, ha meg több a visszaküldés díja, akkor így jártam...
A vicc az egészben, hogy közben nagykerrel sikerült kicseréltetnem reggel az egeret, ők meg intézik a gariztatást, így már nincs szükségem az új egérre aminél tájékoztattak (nejem emailjén), hogy milyen jó hírük van, gyorsabban ideér az egér, mert azonnal fel tudták adni nekem tegnap este ...
Mivel a cégemhez rendeltem, így még azt se tudom megtenni, hogy nem veszem át, mert ott átveszik helyettem, szóval boldog vagyok.
Egyrészről tipp topp ez az Amazon, hogy gyorsan reagálnak, de ha elolvasnák amit ír az ember, nem droid módjára dolgoznának nagyon boldog lennék, szóval most lesz még1 egerem, amit ki kell fizetnem, vagy visszaküldenem potom 1 órás sorbaállással a postán kis ráfizetéssel.
-
Archttila
veterán
Lenne még egy kérdésem: érdemes kikapcsolni az Amazon Currency Converter-t?
-
whited
addikt
Sziasztok
Még sosem rendeltem EU-n kívülről, pláne nem az amazon-ról.
Ha szeretnék egy ilyet rendelni, akkor milyen költséggel és idővel kell számoljak ?
karóra -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
BullZeye
#4430
üzenetére
Hasonló módon tudsz rendeléssel kapcsolatban kérdést feltenni Amazonnál.
Kérdezd meg tudnak-e cseredarabot adni vagy csak pénz vissza?
Ha csak pénz vissza, akkor Logitech-hez kell szerintem fordulnod.De szerintem van olyan, hogy csere, mert bármi érkezhet hibásan.
-
BullZeye
veterán
Sziasztok,
Rendeltem amazonról egy logitech egeret akciósan, meg is jött, viszont a bal egér gomb nem működik abszolút. Fizikailag kattog, csak nem reagál rá semmit, kipróbáltuk több gépen, de ez sajnos hibás.
Első amazonos rendelés, így még nincs tapasztalat vele, de mi ilyenkor a teendő? 0 napos egeret küldjem Logitech gariztatásra, ahol szétbarmolják és javítják a clickert, aztán karcosan visszakapom? Vagy ilyenkor még lehet Amazonnak jelezni, hogy köszi megjött, szép, de nem megy?
Opcióknál csak return and refund van, viszont nekem kéne az egér (30%al olcsóbban vettem), így a csere jobban érdekelne.
Köszi a segítséget!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Archttila
#4425
üzenetére
Nem fogod visszakapni a pénzt a zárolás feloldása előtt. Ez általában 1 hónap...
Ja nekem is volt már ilyen, hogy két külön cuccot rendeltem, az egyiket gyorspostával aztán egybe rakták a kettőt. Pedig direkt külön akartam. Meg is sérült az egyik cucc a másik miatt a dobozban. Szóval nem volt jó biznisz nekik, mert újat kellett küldeniük.
-
Archttila
veterán
válasz
radi8tor
#4424
üzenetére
Nem tudtad, hogy több mindent rendeltél?
Dehogynem!

Ez egy 2 nappal korábbi rendelés amikor egyazon gyártó 2 különböző termékét rendeltem összesen 3 darabot
egy helyről!
, ezt akarták ők külön kezelni de gondolom rájöttek, hogy lényegében egy raktárban egy polcon van minden termék 
Noctua NF-A15 PWM - NF-A15 PWM Fan - 140mm x 150mm
Sold by: NOCTUA - Designed in Austria2 of Noctua NF-F12PWM Case Fan 120 mm
Sold by: NOCTUA - Designed in Austriakíváncsi leszek meddig ül majd rajta a bank

-
Archttila
veterán
válasz
Archttila
#4409
üzenetére
Megjött a hivatalos válasz: (hátha hasznos lesz valakinek)

I have checked, and it seems that our fulfillment network first tried to split your order [moderálva] into two shipments.
One shipment was for almost 40 EUR (38.90 EUR), and I have found that the system generated this as an authorization.
Finally, your order will be shipped in a single parcel, as both items have been located in the same warehouse.
Please rest assured that you have not been charged yet for this order.
Your payment method will be charged just before your items are dispatched.
Most likely, your bank is holding this extra authorization on your card. Some banks have been known to hold these authorizations for 7-10 business days.
When you place an order with Amazon.de or on Amazon.de Marketplace, we contact your credit card's issuing bank to confirm that your card has a valid number, and has not been reported as lost or stolen. This is communicated via a full authorization for the amount of the purchase. However, we don't actually proceed with the charge. This is simply one of the security measures that we use to protect our customers.
We kindly ask you to contact your bank if you wish to know how long the reservation of the amount on your credit card remains or to have this authorization removed.
When you contact your bank, please provide them with the Settlement Verification Code. This will help them locate and remove the authorization in question. Here's the code:
- Settlement Verification Code: [moderálva]
Unfortunately, Amazon has no possibility to influence duration of authorization.
I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.
Have a lovely day, Attila!
[ Módosította: radi8tor ]
-
chopin42
őstag
Szevasztok! Hihetetlenül gyökér kérdés valszeg, de HOGY A VIHARBA TUDOK KIJELENTKEZNI AMAZON.DE-RŐL? Elnézést a csupa nagybetűért, de meghülyülök...Sehol ne találom. Angolra van állítva, és nincs olyan menüpont a your accountnál, hogy not xy, sign out...Sehol nem találom, nem saját gép, nagyon fontos lenne...előre is köszönöm

-
Bpisti84
tag
válasz
radi8tor
#4419
üzenetére
Köszi!
Közben már megtaláltam, csak tovább kellett mennem a rendelésnél. 5-8 munkanap.
Remélem megjön a mit ma rendelek legkésőbb jövőhét pénteken, mert utána nem biztos, hogy lesz aki átveszi egy hétig. Elvileg bele kell, hogy férjen. Amazon szerint szerda és péntek között jön.Még egy kérdés:
Ha DHL nem tud kézbesíteni, mert csúszik a szállítás és nincs aki átvegye, meg lehet velük beszélni, hogy 1 hét múlva hozzák ki? Vagy 2-3 napig próbálkoznak aztán küldik is vissza? -
Bpisti84
tag
Sziasztok!
A német amazon az ingyen szállítással általában mennyi idő alatt szállít?
-
Beni2360
félisten
Szisztok!
Érdeklődnék, hogy ezt a terméket honnan szállítják az esetleges ÁFA végett kérdezném.
Én nem találok semmi utalást egyes eladóknál. Pl a második sor.

-
Archttila
veterán
válasz
radi8tor
#4410
üzenetére
Köszi a segítséget!

Arra gondoltam, hogy megvárom amíg a tétel megjelenik részletesen a számlatörténetben, hátha benéztem valamit... persze a dolog pikantériája, hogy a számlához csak nekem van hozzáférésem, és ezen kívül csak egy vásárlásom volt (szintén Amazon) ahol a valós összeg került levonásra/zárolásra. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Archttila
#4409
üzenetére
Ez valóban kicsit sok.
Van erre opció az Amazonos felületen. Kérdezz rá miért terheltek ennyit a kártyára.
Válaszd ki a rendelést, majd lent ezt az opciót:

3-as pontban pedig a neked megfelelő opciót.
-
1eske
tag
Amazonról rendelt Logi egeret elvileg pénteken megtörtént a kézbesítés csak nem voltam itthon. Így néz ki a tracking:
A baj csak az, hogy nem találtam semmit se a postaládámban, amivel át tudnám venni majd holnap valahogy.
Újra fognak próbálkozni, vagy majd csak holnap dobja be az értesítőt ha másodjára se talál itthon?
-
Rick3D
senior tag
válasz
s7evcsenko
#4405
üzenetére
Miután elolvastam az összefoglalót értettem 
-
-
Rick3D
senior tag
válasz
s7evcsenko
#4401
üzenetére
Köszönöm a segítséget ! Szeretnék még más termékeket is rendelni de főleg azért mert itthon nem lehet kapni. Tudnál nekem egy általános tájékoztatást adni erről a vámolásos dologról mert nem egészen értem hogyan is működik. Jó volna ha pontosan tudnám számolni a kifizetendő összeget. ( Amit linkeltél , ha innen vásárolnám miért nem lenne rajta vám ?)

-
Szia.
Próbáld innen, ha jól látom így még olcsóbb is összességében, és itt tuti nem jön rá semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Samsung Galaxy Watch FE / 16GB / Bluetooth / Wi-fi / GPS / 1 Hónap garancia
- Samsung Galaxy S25 Edge Titanium Jetblack 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- Eladó Apple iPhone 12 Pro Max 256GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



ezt az egyik venti dobozán található lekvárnyomból gondolom





Még mindig sz*r ügy ebből szempontból az országunk legalábbis én ezt így látom az olvasottak alapján jelenleg.


