Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- Szuperlatívuszokban beszél az új szervermemóriájáról a Samsung
- Házimozi belépő szinten
- Megy a levesbe az LCD-s Steam Deck
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
m0ski
aktív tag
Én is cégesként néztem, de összehasonlítva a korábbi rendelésekkel, valóban a VAT-al növelt ár szerepel. Ha ez a lehetőség is eltűnik + a szállítási költség emelés, akkor eljutunk oda, hogy nem lesz érdemes Amazonról rendelni.
A legutóbbi rendelésemmel konkrétan így jártam, hogy azon túl, hogy meg se érkezett, itthon olcsóbban megtaláltam utólag, mint amennyiért Németországból kaptam volna.

-
m0ski
aktív tag
Ha végigpörgetitek a szállítási díjak oldalt, akkor látszik, hogy nem csak a magyarokat tették annak a bizonyosnak a rossz végére.
Egyrészt én is egyetértek azzal, hogy ez nagyban köszönhető a Magyar Postának, másrészt nem tudom, hogy a kilónkénti ár miért mutat ekkora szórást Európán belül (HR - 3.49/4.99, CZ - nincs, IT - 0.99, PL - ingyen, SK - 2.99).
Arról lehet szó, hogy ott tudnak ingyen/olcsóbban kilónkénti árat adni, ahol van helyi raktár. -
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Július elsején rendeltem német Amazonról, amit negyedikén fel is adtak.
A várható érkezési idő 07.11. volt, viszont azóta sem érkezett meg. Sajnos TN nélküli Deutsche Post DHL küldemény, így a Magyar Posta nem tud segíteni.Kétszer beszéltem eddig az Amazonnal, azt mondták, legkorábban péntektől tudnak a dologgal foglalkozni (ha addig se érkezik meg), hiába szerepel a weblapjukon standard shippingre 5-7 munkanap Magyarország irányába.
Tapasztalatok alapján mire számíthatok? Refund, esetleg újraküldés?
Igazából a refund lenne a legjobb, mert időközben megtaláltam ugyanazt itthon, kedvezőbb áron. -
m0ski
aktív tag
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Múlt héten rendeltem a német Amazonról, amire a feladás után a tegnapi napot adták meg becsült érkezési dátumnak.
Miután a csomag még mindig nincs nálam, a küldemény pedig TN nélküli, (Deutsche Post DHL - gondolom itthon MPL, rosszabb esetben sima postás hozza) így nem is tudok utánajárni, hogy merre járhat.Van bármi javaslatotok azon kívül, hogy várjak hétfőig, aztán írjak az eladónak (nem az Amazon volt az eladó, csupán fulfilled by Amazon)?
-
m0ski
aktív tag
válasz
SUPREME7
#5467
üzenetére
Hasonló tapasztalataim vannak nekem is UPS-el.
Amint azt láttam, hogy Vecsésen van a csomag, hívtam őket, hogy munkahelyi cím, időben érjen ide.
Erre este látom, hogy munkaidő után 20 perccel próbálkozott, persze hogy sikertelen kézbesítés.Az röhej, hogy biztonsági okokra hivatkozva előadják, hogy ők se tudják a futár számát és csak üzenetet tudnak továbbítani nekik (amit ezek szerint nem is vesznek figyelembe).
Minden futárcég esetén próbálok együttműködő lenni, egyeztetni a futárral, de a UPS reménytelen eset.

-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Az mennyire normális, hogy 1 héttel a rendelés átvétele után még mindig csak zárolt státuszban van a rendelés ára, miközben a szállítási költség refund már 3 napja a számlámon van?
-
m0ski
aktív tag
Nálam most nagyon leszerepelt a (német) Amazon.
21-én rendeltem tőlük, kifizettem az extra szállítást hogy 11.29-re megérkezzen (a rendeléskor a termék nem volt raktáron, 23-at adtak meg beérkezésnek).
Egészen tegnap délutánig nem történt semmi, akkor zárolták a vételárat. Ma délelőtt beszéltem velük telefonon, hogy hogyan lesz ebből holnapi érkezés, e-mailben és telefonon is megerősítették, hogy minden gond nélkül.Miután megkaptam a csomagszámot, és hétfői dátum szerepelt mellette, felhívtam a magyar UPS-t, mert éreztem, hogy ebből nem lesz semmi.
Az ügyintéző majdnem kiröhögött, mikor megkérdeztem, hogy ugye ez tényleg nem fog hozzám holnapra megérkezni
Hogy dicsérjem is őket: miután újra beszéltünk telefonon, és elmondtam a problémát, gond nélkül refundolták az extra szállítási költséget, és a bonyodalmak miatt egy 5€ kedvezménykupont is adtak a következő vásárláshoz.
-
m0ski
aktív tag
válasz
radi8tor
#5136
üzenetére
Én 21-én rendeltem expedited shippinggel, 23-at ígértek feladása dátumnak. Ehhez képest még mindig semmi.
A dolog azért izgalmas, mert kézbesítésre nov. 25-29-et mutat a rendszer.
Ma beszéltem a supporttal telefonon, és azt mondják hogy még simán itt lehet szerdáig.
Ha ez bejön, akkor az rekord szállítás lesz...Viszont ha késik, akkor visszaadják az expedited plusz díját. De jobban örülnék ha időben ideérne.
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Itthoni garanciaérvényesítés szempontjából mennyire kerülendő vajon német Amazon iPhone-t rendelni? Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata?
-
m0ski
aktív tag
válasz
radi8tor
#4715
üzenetére
Nem tudom van-e összefüggés azzal, hogy a szabályzat szerint digitális termékre nem vonatkozik a dolog, de FH3 bundle esetén ugyanúgy felszámolta a 27%-ot.
Próbáltam sima Xbox One S-t, ott 19%-ot számolt, de itt bejátszhat az is, hogy nem az Amazon az eladó, hanem egy másik cég.szerk: német Amazonról Xbox One controller checkout-nál semmi plusz adót nem ír, UK ugyanez (Amazon az eladó).
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 (5TW13AA) (DisplayLink)
- iPhone 12 64GB 95% (3 hónap Garancia)
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest






