Hirdetés
- Riasztó topik
- ASUS notebook topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Acer notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- MSI notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
Danecay #51695 üzenetére
Szia,
Nincs most időm mindenre reagálni ezért röviden: Úgy állíts be mindent ahogy írtam, így kapod a legélesebb képet!
A leírtak szerint nálam 60% körül ketyegett a 3080, vagyis ezeket a beállításokat a 3070-nek is bírnia kell!
A scale factor maradjon 100%, a FidelityFX AMD opció, szóval maradj TAA only beállításnál! Sajnos a DLSS-l történt valami, eleinte alig volt minőségromlás és hozott 10-15% pluszt, de most ocsmány ahogy kinéz... szóval a lényeg, úgy ahogy írtam!
-
Crus
őstag
válasz
kevike576 #51696 üzenetére
Valójában a Sony pontosan arrafelé megy, hogy a játékaik már nem csak exclusive jelennek meg, hanem némi késéssel PC-re is. TLOU, Death Stranding, Days Gone, Horizon Zero Dawn, Detroit: Become Human, Journey, Persona, Heavy Rain, God of War, Nioh, Beyond: Two Souls, Final Fantasy VII Remake, Spider-Man, Uncharted, Sackboy, Returnal, etc.
Fogalmam sincs ez így megéri-e nekik. Biztos. Másképp nem tennék.
-
kevike576
senior tag
válasz
kevike576 #51696 üzenetére
Ide is beteszem mert nem nagyon lehet kapni:
https://www.konzolvilag.hu/playstation5/playstation-vr2-sense-controller-charging-station
-
kevike576
senior tag
válasz
kerti008 #51692 üzenetére
Kayak VR-t nem próbáltuk, viszont Res Evil-t igen, és ha elemlámpát nem kapcsoljuk be, szépen kijöttek a szemcsésedések, de úgy véljük a tűrhető határon belül mind2 headsetnél.
Nagy az esély, hogy ennél a minőségnél nem lesz jobb a csere sem. Már lebeszéltem a bolttal, de végül nem vittem vissza. Kellett ez a másik psvr2 headset, hogy lenyugodjak
Ui.: Horizon trial story utáni részbe belepróbáltam: a napfény hdr még mindig új feature-ként hatott, a Moss-t is próbáltam: na ott látszik a különbség élességben a G2 és psvr2 között, de vészes. A tracking jelentősen stabilabb. Ha a szemüveghez rakom a kontrollereket, G2-nél "odaragad" psvr2-nél nem. Sorolhatom még a pro/kontra érveket, jó szemüveg ez ! Már csak azért is érdemes ezt megvenni(aki megteheti), mert erre fognak fejleszteni ps exclusive címeket az elkövetkező években, amiről nem szeretnék lemaradni ! -
Danecay
addikt
válasz
-Solt- #48886 üzenetére
Szia!
Köszi a választ!
Már alakul nálam is a dolog, és valami hasonló beállításokra jutottam én is, annyi, hogy én a Steam VR: Felbontást AUTO-n hagytam, nem tudom, hogy van e jelentősége, én úgy tudom, hogy elvileg nincs, az ASW viszont vagy Auton, vagy Enabled módba volt beállítva a Debug Tool-ban, direktben kikapcsolva nem is próbáltam, de akkor ki fogom, mert említetted a DLSS-t, ami nálam még Quality módban is szétpixelesítette a képet, ami akkor több mint valószínű az automatikusan bekapcsoló, vagy direktben bekapcsolt ASW miatt lehetett. Majd kipróbálom. Mondjuk a TAA Fidelityfx Sharpening rontott a legkevesebbet a képen.
Minőségben egyértelműen a Render resolution maximumra történő állítása hozta, csak hát egy RTX 3070-el, nem lehet a világba nyújtózkodniEzekkel beállításokkal Performance Headroom alulról súrolta a 0-t, de adtam a GPU/memória párosra +100/1000 Mhz overclock-ot, így ez a súrolás alulról felülre került, egyelőre szabadedzés módban tiszta időben
Amúgy ez a Performance Headroom ez kizárólag a VGA-ra vonatkozik, vagy az egész gépi erőforrásra?
A Hyper-Threading nálam nem befolyásoló tényező, mert AMD procival vagyok.
A játékon belül a VR beállításoknál, a Scale Factorról nem tettél említést. Gondolom ez lenne a Super Sampling. Ezen állítottál? Hogy őszinte legyek, én nem sok különbséget vettem észre a 200-as, és a minimum 50-es érték között, sem képminőségben, sem pedig teljesítényben, ezért ha más miatt nem is, akkor a placebo hatás miatt 200-on hagytam
Bár lehet ebbe is bekavar az ASW.
-
VincentVG
senior tag
korrektnek tuno PSVR2 / GT7 teszt handrastol >
a szemkovetesnel/"tavolbanezesnel" - pont erre voltam kivancsi, es ott vartam valami kis PS magic-et h bar gyengebb a vas, de kioptimalizaljak valahogy.
ugy latom nem sikerult, de azert kiprobalom majd kivancsisagbol.
apropo valakinek info hol lehet esetleg? gondolom egy fokkal konnyebb lesz talalni (talan) egy uzletet mint pl Q2 re.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
s7evcsenko #51683 üzenetére
igen vettem mind a kettőt, korábban már volt Q2-m csak eladtam.
viszont most a PS VR2 miatt eljöttek az emlékek és van egy rakás játékom steamon, és gondoltam hajrá, újra szeretnék játszani azokkal a játékokkal
összehasonlítani nem igazán lehet, mert az OLED lencse miatt szerintem sokkal élethűbb a megjelenítés mint a Q2-n
viszont a Q2 adja a szabadságot
egyelőre még nincs vélemény az összehasonlításról, mert mind a kettő a maga nemében isten király -
kerti008
aktív tag
válasz
kevike576 #51688 üzenetére
Pont ezert irtam a a Kayak VR: Mirage Antartica palya ejszakai modjat. Ott el lehet donteni hogy Neked elviselheto merteku-e vagy sem. Meg a Resident Evil Village-ben a sotet hazakban is lathato valamennyi de mivel tobb a feny ezert korantsem annyira zavaro mint a Kayak-ban. A kayak egy tokeletes mura tesztpalyat tartalmaz.
Mint irtam a Meta Quest1-nek volt mura gondja es a csere utan teljesen eltunt. (elosszor az hittem hogy Quest2-ot kaptam, olyan eles es szines lett a kep)Valoszinuleg a szervizukbol nem egy random headsetet kuldtek vissza hanem volt par darab levalogatva a "problemas ugyfeleknek". A PSVR2 csere az viszont egy OLED lotto vagy sikerul vagy nem. A mura gyartastechnologiai problema ha az osszes "hibas" display-t kidobnak, vagy bekalibralnak akkor az nagyon megemelne a koltsegeket. Huztak egy hatart es a felhasznalo vagy panaszkodik vagy nem. En is azon gondolkodom hogy itt befejeztem a cseret mert lehet hogy a kovetkezo rosszabb lesz. Ez a szint most elfogdhato.
-
pRoject22
őstag
válasz
zpeti2 #51686 üzenetére
3 hétig anyáztam őket mire vissza adták a crystal foglalót, úgye nem jelent meg a tervezett időpontban és akkor úgy voltam vele, hogy oké adjátok akkor vissza a pénzem, egészen addig szartak is rám amíg a paypalon keresztül nem indítottam egy eljárást ellenük, akkor már hajlandóak voltak válaszolni, mutogatják a crystal through the lens videókat meg képeket de én némelyiken olyan disztorziót láttam ,hogy szerintem nem kell azt berendelni, a Varjo is bő egy évig küzdött mire rendbe tette a szoftvert.
-
pRoject22
őstag
Szia,
az elején azért szívtam sokat mert egy hibás eszközt kaptam, IPD problémája volt, aztán azt kicserélték azután meg azzal szívtam, hogy ugye szemüveges vagyok és az első lencse adapterek amiket rendeltem hozzá nem voltak jók, túl magasak voltak és beleakadt a homlokom, aztán azt vissza küldtem és rendeltem hozzá máshonnan, az jó lett, utána még rendeltem hozzá amazonról egy puhább arcpárnát mert a gyárit nem találtam elég jónak.
Ezek után márcsak azt tesztelgettem mi az amit maximálisan elbír a gépem vele, főleg az openxr toolkitben állítgattam a foveated renderinget, szemkövetést stb.
Nyílván ez egy csúcstechnika, minél össze tettebb egy VR annál többet babrálsz vele mire magadra szabod, mindnekinek máshogy jó.
Ezzel szemben a Pico4-et kivettem a dobozból és felvettem és ment, viszont nincs ilyen képe és nincsenek benne ilyen featurek mint az Aeroban így egyszerűbb is beállítani.
-
kevike576
senior tag
válasz
kerti008 #51658 üzenetére
Kicsit tanakodtam , hogy nekem milyen szintű a mura(mivel nincs viszonyítási alapom) uh ikertesóm psvr2-jével csináltunk egy 4 órás közös programot.
A tesztelgetés végére konstatáltuk, hogy kb ugyanaz a szint mind2 headset-en, és nem fogjuk vissza vinni harverhiba miatt -
JAO76
csendes tag
válasz
pRoject22 #51617 üzenetére
Szia!
Szeretném megkérdezni,hogy a Varjo-nál,miket kellett állitanod,hogy megfelelő legyen a kép?
Értem ez alatt,hogy akár egy erősebb videokártyát kellett venned,vagy a Varjo szoftvert kellett belőni,vagy fizikálisan magát a szemüveget kellett normálisan a szemedre igazítani.
Majd ha egyszer nekem is lenne egy fajin vr ketyere,akkor nehogy feladjam és eladjam -
Úgy tűnik vannak olyan befektetők akik még látnak fantáziát a Pimaxban. Nem tudom ez a harmincmilló mire elég, de ha azt nézzük, hogy négymillióval indultak akkor nem kevés. Én remélem segít nekik ez a kis pénz, mert az ígéreteikből már nagyon sokkk van
Decemberre ígérték a Crystal szállításának a kezdetét és még mindig semmi. Mondhatnám, hogy már megszokhattuk tőlük?
-
Danecay
addikt
válasz
Danecay #51684 üzenetére
Közben kifutottam a szerkesztési időből, és csak még annyi maradt le, hogy játékon belül a TAA Fidelityfx Sharpening-et állítottam be, mert látszólag az eredményezi, a sok rossz képminőség közül a legjobbat.
Könnyen elképzelhető, hogy én nem értek, és csinálok valamit rosszul, de akkor kérlek segítsetek, abban, hogy mit!Érekes továbbá, hogy az Oculus szoftverben, a korábbi 1.5x felbontás helyett, most 1.3x a maximális, ami 5708 x 2736, ami ugyan nem tudom, hogy változott e a korábbi 1.5x-shöz képest, de ha nem akkor tulajdonképpen mi határozza meg a szorzó értékét?
Köszönöm!
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Valaki segítsen már értelmezni a képen látható felbontásokat, mert én nem vágom. Mint korábban írtam, azzal küzdők, hogy valamilyen értelmezhető kéminőséget csikarjak ki az F1 '22-vel, és nem csak azért mert csak és kizárólag azzal akarok játszani, hanem azért mert már idegesít. A játék sebességével per pillanat már nem lenne baj, de továbbra is élvezhetetlenül homályos. A kormány OK, de pl. már a kanyarcsúcspontokat szinte alig látom, csak a a pályaismeret miatt tudom, hogy mi, merre. hány méter. A mellettem elhaladó autók is csak addig láthatóak valamennyire tisztán és kivehetően, amíg mellettem elhaladnak, de amint egy kicsit is távolodnak, leginkább csak egy egy a csapatok színeire emlékeztető paca látszik csak az autókból. Ezeket az értékeket látom az Oculus Szoftverben és a játékban, de nekem sehogy nem adja ki a matek.
Az Oculus szoftverben és a játékban, egymástól teljesen eltérő felbontásokat látok, amit hozzátszem a játékban nem is tudok állítani, az annyi amennyi oda van írva, gondolom perszem. Na de 2740x2, az nem 4480, mint amennyi az Oculus szoftverben be van állítva, hanem hanem egy ezressel több, 5480 és a vertikális febontások között is van legalább 500 pixel. Láthatóan a Scale Factor is fel van tolva 200-ra, a maximumra, de ez sem sokat segít. A Steam VR-ban, amikor leellenőriztem, a Render resolution Auto-n volt. Kipróbáltam OpenXR-al is, és ott sem sokkal jobb a helyzet, igaz még egy pár beállítással ott is lehetne kísérletezni.
-
s7evcsenko
addikt
válasz
Lacielvtárs #51679 üzenetére
Te most vettél egy Q2-t és egy psvr2-t is egyszerre?
Összehasonlítás végett?
Vagy csak hogy legyen mindkettő?
Sokkal jobb a Q2 kábellel? -
fatal`
titán
válasz
Lacielvtárs #51679 üzenetére
Nincs magyar.
-
luikay
aktív tag
válasz
Lacielvtárs #51679 üzenetére
Nincs magyar menüje.
-
Lacielvtárs
nagyúr
Helló srácok, egy gyors kérdés, az oculus 2-ben van magyar menü?
vagy angol?
volt korábban már nekem de az istennek nem emlékszem hogy magyar e a gyári menüje -
Danecay
addikt
válasz
-Solt- #51677 üzenetére
Én nem tudom mi ezzel a baj, csak jól érzi magát, amiért még lehet fizetett is pluszban
Nyugi, csak trollkodok
Csak szánni tudom az ilyen embereket. Az a baj, hogy ha még játékról is van csak szó, de valakinek ilyen a mentalitása, az könnyen lehet, hogy az élet más területén is ilyen szemlélettel bír.
-
vaakuum
addikt
VR játékokban mennyire jellemző a "cheater" jelenség?
Főleg azoknál a játékoknál érdekelne, ahol egymás ellen játszanak az emberek (pl lövöldözős játékok). Sajnos PC játékoknál számomra egyre lélekölőbb olyanok ellen játszani, akik mindig tudják hol vagyok, mit csinálok... -
Crus
őstag
válasz
kerti008 #51666 üzenetére
Tflops az és nem mflops :-) De igen, kevés az, azért kell ügyeskedni, meg homályosítani meg a HZD és a Village esetében reprojection blurt alkalmazni, mer' a 60 frémmel kell valamit kezdeni. Ha van képi eljárás, amit gyűlölök az a blur. Bármiben tiltom, gyilkolom, kapcsolom kifelé. Éppen a HZD és a Resi esetében a reprojection blur miatt van egy nagyon is szemkiverős ghosting. (Egyébként se a Valve-féle mozgás elmosás se a Quest-féle spacewarp nem ennyire szar, mint a Sony megoldása.)
-
gulasoft
őstag
Tegnap játszottuk a demeót. Az egy dolog, hogy retek ps2vr miatt már nem azt mondja, hogy tartsd nyomva az A gombot a bevezető átugrásához, hanem az X-et kll nyomni (nem, ugyan úgy megy az A is, csak ugye a ps2vr-on nincs a, csak O,X,kocka, meg háromszög, de pixelhibás varázslatok vannak, random kihagy a körből embereket, az idézett elementálok instant megmaradnak, teljesen el....baltázták a programot, a szar ps2vr miatt. Úgy indul, hogy jaj de öröm, hogy most már ps2vr játékosokkal is játszhatsz (felirat az elején) csak épp használhatatlan lett.
-
Márton
nagyúr
Mi történt Q2-n az app library-vel már megint?
Hiába van beállítva, hogy az installed-et mutassa, az összeset látom.
Lett egy új filter ikon, amire ha rábökök, ott láthatom az installed appokat, de ilyen listaszerűen. Szerintük így jobb
-
kerti008
aktív tag
válasz
Márton #51665 üzenetére
Nem pont ugyanaz a technologia a ketto, ha jol emlekszem a PSVR-nek AMOLED kijelzoje van. Az elso Q1-nek is volt mura problemaja es amikor kikuldtek a cseredarabot leesett az allam. Ezert vittem egybol vissza a PSVR2-ot mert tudtam mire szamithatok.
Valaki irta 10.3 MFLOPS keves. Valoban kevesebb mint a 80 de a Resident Evil Village nagyon jol nezki. Az After the Fall olyan mint a PSVR1 verzio, NMS homalyos. Ha lenne Quake 2 RTX VR-ben az lehet hogy sok lenne. Az Alyx is kerdeses mert 2060-rol 3070-re sokat dobott az elessegen aQ1-en de ott a felbontas is alacsonyabb es a 3070 is erosebb mint a PS5. -
pRoject22
őstag
Én nem venném PC-hez sem 250K-ért mikor 170-ért van Pico4 korszerűbb lencsékkel, és akkor a driver bajokról nem beszéltünk, ha meg is lesz oldva valszeg korlátok közé szorulva kell majd használni, és még mindig ott a kábel.
Szimezni is inkább akkor G2-t vennék, nem szimre meg Pico4, szóval szerintem sehogy nem jó, ami jó benne az talán ,hogy próbálja tolni a VR-t.
-
Crus
őstag
válasz
pRoject22 #51660 üzenetére
Félreérted... vagy félreérthetően fogalmaztam. PC és Windows drivereket várok a PSVR2-höz :-)
Igen, a 10.3 TFLOPS az vidiában valahol a 2070S körüli szint, mely VGA ma már elavultnak számít, bár 1080p és valamennyire 1440p-hez jó az még... de VR-hoz karcsú és pont emiatt nem lesznek nagy csodák PS5-ön sem. Majd talán a Pro gépen. Bár az is mennyi lesz majd? 15 TFLOPS... talán.
-
pRoject22
őstag
Nem feltétlen driver baj van ott, egyszerűen ennyit tud a 6600 XT szintű APU, oké ,hogy egyedi szoftverfejlesztés van ezáltal könnyebb optimalizálni a programokat de akkor is a megjelenése után szűk 1 évvel már elérték a fejlesztők vele a kapacitás határát, nem úgy mint annó a PS3 vagy PS4 idejében, amikor a legjobb és legszebb játékok a generáció végén jöttek.
Egyszerűen olyan gyorsan fejlődik az iparág, a hardverek, hogy nehéz lépést tartani, főleg most amikor már mindenki is nyerészkedni akar és árat emelni, a covid és bányaláz idejében a gyártók olyan bevételekre tettek szert amit mostmár általánosnak akarnak tekinteni ezért szinte évente ontják ki az újabb és újabb cuccokat, te csak vedd meg. Lassan már elavultnak számít a PS5-is, fura így belegondolni de már elavult technika van benne a 10,3 tflopsal amikor a 4090 80 tflops.
-
-
kerti008
aktív tag
válasz
gulasoft #51649 üzenetére
Megjott a PSVR2-om 22-en sikerult atvennem.
1 Uzembehelyezes
Maga az elso lepesek egyszeruek bar azt hozza kell tennem, hogy a kontrollerek nem voltak feltoltve csak kb. 1/3-ra. (1-1.5 ora uzemido max)
A PS5-re telepult elozo ejjel az uj rendszer es gyorsan vegigvezet a kalibracion. Szerintem minden levetel utan erdemes a headsetet beallitasat (IDP es Eye fovated rendering) ellenorizni, igy erheto el a legjobb minoseg. Sajnos a Sony rendszere nem ugy mukodik mint az Xbox Smart Delivery. A No Man Sky automatikusan frissitette magat a PSVR2 verziora. (egyebkent nagyon homalyos) Az After the Fall, Pistol Whip, Job Simulator, GT7 viszont maradt a PSVR1 verzio. Egyenkent kellett megkeresni az update fajlokat valahol eldugva a Storeban. Ok megkerestem letoltottem, addig is a kontrollerek a tolton voltak.
2. Elso elmenyek
A kontrolerek pont a forditottja a Quest1-es kontrollereknek, meg kell tanulni hogyan vegyem fel vakon. A Horizonhoz le kellett tolteni a teljes jatekot mert a bundle-hez sehol nem talaltam meg az elotoltes lehetoseget. Kiprobaltam a Kayak VR: Mirage, GT7 es Resident Evil Village-t. A kep kicsit homalyos volt, a szinek rendben voltak, a fekete gyonyoru, a fekete hatternel levo feliratoknal szinte alig volt valami glare. Ugy tunt komoly elorelepes a Q1-hez kepest. Viszont a Kayak VR: Mirage ejszakai palyain eleg eros volt a mura effekt. Az Antartica ejszakai palyajan szinte semmit sem lattam a mura effekt mindent elfedett. Na ekkor pihentettem 1 napra a headsetet.
3. Ujrakezdes
Pentek delutan kitalaltam, hogy ujra kell kalibralni a headsetet. A trukk az hogy nem kell mozgatni a szemet az IDP bealltasnal es addig kell allitgatni (IDP majd a headsetet allitgatni a fejemen) mig a kepernyon pont kozepen lesz a ket szemem. Kiprobaltam sokkal elesebb lett. Masnap reggel meg visszavittem a boltba es hardver hiba miatt (mura) cseret kertem amit meg is kaptam. Hazamentem es az elso bekapcsolaskor mar a szinek sokkal telitettebbek voltak. Kalibralas, Kayak es vegre lathatoak lettek a jeghegyek. Most is van egy kis mura effect de ez egy nagyon gyenge zoldes arnyalatu, nagyon halvany szinte nem is latni. Minden jatek elesebb lett, de a glare meg egy kicsit erosodott.
4. Tovabbi tapasztalatok
A Resident Evilben par helyen mentem elore es egyszer csak visszafordultam. Ez valoszinuleg szoftver problema mert nagylabol ugyanazon a helyen tortent tobbszor is meg egyszer besotetedett jatek kozben akkor is erezhetoen gyengebb lett a tracking. (a tracking nem szereti az eros fenyt meg a sotetet sem)
Be lehet kapcsolni a Cinema modhoz a HDR-t, a trukk az hogy ki kell kapcsolni 120fps automata modjat. A Q1-hez kepest sokkal szebb lettek a filmek.
3D filmeket nem jatszik le se gyari lemezrol se Youtube-rol.
A bekalibralt headsetnel latni a pixeleket. Nagyon kicsik, akinek mura problemaja van annak viszont jotekonyan elfedi.
Osszefoglalo
Komoly elorelepes a PSVR1-hez kepest de sok jatekhoz meg nincs vagy nem is lesz patch. A Beat Saberre meg mindig varok. A kicserelt headsetnek szepek a szinei, eles a kepe.(ha minden felvetelkor vagy amikor ugy erzem elmozdult aheadset akkor hasznalom a kalibralo programot) GT7, RE8, HCOM, Kayak gyonyoruek. Nincs beepitett hangszoroja, most a PULSE 3D wireless headset-tel hasznalom de ez meg kicsit halk Nekem. Majd kiprobalom valami jobb vezetekessel is hatha.
A kalibralas es PSVR2 update file-ok telepitese utam viszont ugy mukodik mint egy konzol: bekapcsolom es megy. Gondolom szoftveresen javitanak majd par dolgot a kozeljovoben. -
GalaHU
addikt
válasz
pRoject22 #51655 üzenetére
Azért annyiból had védjem már meg a PSVR2-őt, hogy egy konzolon eddig sosem látott élményt ad, ami mondjuk egy CV1 szintű látványt bőven ad!
Az hogy nekünk az eltartott kisujjú PC Masterrace képviselőjének ez kevés vagy megszokott, nem az eszköz hibája! Amit ez konfig a PS5-el lehoz 400k jó magyar hiperinflálódó forintból az PC is nehézkesen lehetne reprodukálni. Ennyire egyszerű használat mellett, az egységsugarú felhasználóhoz közelálló módon meg pláne! -
Crus
őstag
válasz
pRoject22 #51655 üzenetére
Dettó... még januári PSVR2 cikk alatt téptem a szám nem keveset, de falra hányt borsó volt. Pedig ott is elmondtam, hogy próbáljanak ki egy PCVR-t egy 3080-nal és lehet utána tippelgetni, hogy mire SE lehet számítani a gyengébb HW-től...
Amúgy a HMD, meg az egész szett szerintem elég jó ennyiért... csak kellenének azok a fránya PC-s driverek
-
Crus
őstag
válasz
kiskuplung #51651 üzenetére
A sok nyomorult. Előre elpofáztuk nekik, hogy 10.3 TFLOPS-tól nagy csodát ne várjanak, amikor 4x annyival is messze vagy attól, amire azt mondod látványban, hogy na ez igen. (Pl. Varjo Aero.)
A foveated renderinget is pár kretén úgy adta elő, mintha azzal lehetne kompenzálni azt, hogy hát izé... nincs elég craft a vasban. Pedig a foveated az valójában arról szól, hogy valamennyire spóroljon az erőforrásokkal, mivel ahová nem bambulsz ott megúszósba tolja.
A fresnel meg ilyen... ja csak belelovagolták magukat egy alternatív valóságba, amiben ennyi tflopsból 4k OLED képet reméltek odabent látni. Mondanám, hogy fetrengek a röhögéstől, de ez inkább csak siralmas. Nem a PSVR 2 siralmas, hanem az ilyen userek, mint akik a videóban vannak...
És távol álljon tőlem, hogy a PSVR2-öt védjem, de az első 1-2 hónapban ez gyak. természetes, hogy vannak ilyen szoftveres nyűgök, hogy a controller szarakodik. Ez egészen biztosan nem hw gond. Meg lennék lepve, ha max. 2 héten belül ne lenne kint hozzá egy patch.
-
kevike576
senior tag
válasz
kiskuplung #51651 üzenetére
Mindig lesznek akik túl reagálják, nekem minden működik szerencsére -
kiskuplung
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS TUF Gaming A17 Makulátlan Állapotban, Dobozában!
- Samsung Galaxy Tab S9 FE 5G (128GB) Gyári Fóliás, Gyönyörű Állapotban! 6hó garancia
- Macbook Pro M1 13" (16/512GB) Gyönyörű Állapotban!
- HP Omen 45L/ 14700K/ RTX 4080 SUPER/ 64GB DDR5/ 2TB M.2 SSD
- Tamron 18-200mm Di II VC (Canon) és Tamron 70 - 300mm 1:4-5.6 (Canon) objektívek
- Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest