Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    addikt

    Sziasztok!

    Valaki segítsen már értelmezni a képen látható felbontásokat, mert én nem vágom. Mint korábban írtam, azzal küzdők, hogy valamilyen értelmezhető kéminőséget csikarjak ki az F1 '22-vel, és nem csak azért mert csak és kizárólag azzal akarok játszani, hanem azért mert már idegesít. A játék sebességével per pillanat már nem lenne baj, de továbbra is élvezhetetlenül homályos. A kormány OK, de pl. már a kanyarcsúcspontokat szinte alig látom, csak a a pályaismeret miatt tudom, hogy mi, merre. hány méter. A mellettem elhaladó autók is csak addig láthatóak valamennyire tisztán és kivehetően, amíg mellettem elhaladnak, de amint egy kicsit is távolodnak, leginkább csak egy egy a csapatok színeire emlékeztető paca látszik csak az autókból. Ezeket az értékeket látom az Oculus Szoftverben és a játékban, de nekem sehogy nem adja ki a matek.

    Az Oculus szoftverben és a játékban, egymástól teljesen eltérő felbontásokat látok, amit hozzátszem a játékban nem is tudok állítani, az annyi amennyi oda van írva, gondolom perszem. Na de 2740x2, az nem 4480, mint amennyi az Oculus szoftverben be van állítva, hanem hanem egy ezressel több, 5480 és a vertikális febontások között is van legalább 500 pixel. Láthatóan a Scale Factor is fel van tolva 200-ra, a maximumra, de ez sem sokat segít. A Steam VR-ban, amikor leellenőriztem, a Render resolution Auto-n volt. Kipróbáltam OpenXR-al is, és ott sem sokkal jobb a helyzet, igaz még egy pár beállítással ott is lehetne kísérletezni.

Új hozzászólás Aktív témák