Hirdetés
- Intelesek vs AMD -sek DÜHÖNGŐ
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nyomtató topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SLC09
tag
válasz JONAS77 #8499 üzenetére
Szia! Ha gyorsan akarsz menni és eddig Logitech kormányod volt, akkor én semmiféle képpen nem választanám. Az egész szíjas megoldás olyan furává teszi, persze meg lehet szokni. Egyik ismerősömnek van, de onnan mostanában csak a rosszat hallom. Amikor megvette nagyon dicsérte, de mára a jobb váltófül megadta magát, az FFB sem működik, a váltófülek alatti két "gáz- fékkar" sem működik. Ráadásnak az asztalhoz való felfüggesztésének a menete is szétment, olyan jó minőségű anyagból lett esztergálva.
De mégis mástól csak a jót hallhatod, nekem egy sima Formula Force EX jobban bejön, csak hát nincs se váltó, se kuplung és sajnos keret sem jobb kormányra. -
JONAS77
aktív tag
Sziasztok nagy dillemmába vagyok, hogy merjem e megvenniTHRUSTMASTER Rallye GT FFB Clutch PC kormányt?! Rfactorozni, meg komolyabb szimes játékokra szeretném. Már utánna is olvastam, de nem vagyok tisztába vele, hogy FFB, vagy DFP legyen. Annyi a lényeg, hogy DFP-s nehezentalálok, amit még árulnak valahol. Ez itt durván 80,00- euróba kerülne. Itt a fórumon olvastam olyat, hogy letölthető olyan driver is a kormányokra, ami a DFP szintet hozza, ha jól értelmeztem. Köszönöm a segítségeteket előre is!
Ez nem a pro változat, ami állítólag DFP-s!?
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8480 üzenetére
(remélem a héten megjön a pótalkatrészem)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
F4Zi
tag
Köszönöm a gyors válaszokat.
-
seawolf570
aktív tag
A válasz ugyanaz, mint Tecsa kolléga esetén, venni kel egy Leo féle USB átalakítót, de a váltóhoz valót. Az ára 25 angol font szállítással együtt, viszont ehhez kell egy szoftver is amit a linkelt oldalról le lehet tölteni. Másféleképpen nem fog menni a dolog, hacsak nem tervezel hozzá saját magad egy elektronikát. Átalakítókábel felejtős, az más célból készült, szerintem nem érdemes vele kísérletezni, mert ha kinyírod vele a PC-d alaplapját, az fájni fog, és tanulópénznek elég drága.
A legolcsóbb dolog, DFG-t elad, G25/G27-et megvesz, és nincs probléma.Úgy van, ahogy schawo mondja, az RS 232 csak egy szabvány, pl. a Fanatec mini DIN-t (PS2) használ, mégsem lehet PS2-es portra csatlakoztatni, mint egy egeret, vagy billentyűzetet.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
F4Zi
tag
Üdv!
Szeretnék venni egy külön G25-höz tartozó H-váltó egységet a jelenlegi DFGT-mhez. Azt tudom, hogy a kormányhoz nem tudom csatlakoztatni, de ha jól tudom RS232-vel csatlakozna a kormányhoz. Azt szeretném kérdezni, hogy egy RS232-ről USB-re átalakító kábellel, ha külön bedugom a számítógép usb portjára, érzékeli-e mint külön perifériát, és tudom-e használni? Ha nem, akkor tudok-e valami áramkört forrasztani hozzá ami kompatibilissá teszi egymással, mert valamennyire értek az elektronikához is ( Kapcsolási rajzból tudok forrasztani ). Előre is köszönöm a segítséget! -
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8492 üzenetére
igazából nem a kuplung hiánya indította el a gondolat folyamatot, inkább a pedálok minősége! A g25-re váltás még majd azért későbbre marad.
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
seawolf570
aktív tag
A dolgot nagyon jól látod. El kell adni a DFGT-t, és venni egy G25-öt, ha hiányzik a kuplung, és a H váltó.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Tecsa
aktív tag
válasz Gyöször #8490 üzenetére
Én azon gondolkodtam el, hogy a DFGT-m volt 22, veszek hozzá kb 15ért(ha van ennyiért) egy G25/27 pedálsort. Akkor majdnem 40nél járok amennyiért már G25 is kapható, és van H váltó is!!!
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
Gyöször
senior tag
Na ez jutott nekem is eszembe, hogy van egy akármilyen ócska genius joyom, van rajta 3 poti: 2 a karon x, y tengely, egy pedig gázállás az a z tengely. Ha véletlen ugyan ekkorák a potik a G25/G27 pedálsorában akkor nyert az ügy, ha nem akkor többet kell barkácsolni. Különben meg csak rá kell kötni a joy-ra és ha a játék lekezel 2 külön USB eszközt, akkor gond egy szál se.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8488 üzenetére
Gyakorlatilag csak kedv és türelem van. Bár amennyiért a hozzávalókat megvenném, annyiért már vehettem volna g25-öt a dfgt helyett! Ez csak olyan barkácsolási kedv!
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
seawolf570
aktív tag
A DFGT és a G25/G27 PCB-je teljen más, így azzal biztos nem mész semmire, semmilyen trükkel nem fogod működésre bírni a harmadik tengelyt.
A joystick-os mutatvány működőképes, ha van kedved és türelmed hozzá (természetesen egy kis forrasztási gyakorlat is szükséges). Egy dologra kell odafigyelned, hogy olyan alanyt kell választani hozzá, amiben legalább 3 tengely van. Ha 4 tengelyes, akkor még kéziféket is csinálhatsz hozzá.
A G25/G27 pedálsora 9 pin D-Sub csatlakozó, amiből csak 5 pin van bekötve, +5V, GND, gas, brake clutch.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8486 üzenetére
Az alap feltevés az, hogy a gyártók spórolnak! És mivel a mérnök munkája sokba kerül ezért megcsinálják azt, hogy egy fejletebb eszköz elektronikáját használják egy fejletlenebben. (Saját szememmel láttam ilyet!) Legfeljebb nem tesznek a ketyerére annyi gombot. Szóval arra gondltam, hogy a DFGT és a G25 talán közös alapokon nyugszik, és így van lehetőség ilyen mókára. Ez mind csak feltevés, de azért jó lenne!
Ami az ilyen usb átalakítót illeti ami kb 25£ mire ideér, 1 db joystickban is van 3 poti csak ida kell bekötni a pedálsor 3 potiját! Egy használt joy már van 2000 Ft-ért.
Hány tűs a G25 pedálsorának a csatlakozója?
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
seawolf570
aktív tag
Nem lehet csak simán átalakítóval megoldani, mivel a pedálok potmétereinek analóg jelét egy elektronika alakítja át a PC számára értelmezhető digitális jellé, és külön plug-and-play vezérlőként jelenik meg az eszközkezelőben. Alapesetben ezt a kormányban lévő elektronika végzi el, és ezért nem működik a DFGT-nél, DFP-nél, stb. a kuplung pedál, mivel gyárilag csak két tengelyt tudnak kezelni pedál szinten ezek a kormányok.
Ha a kormány tud kezelni három tengelyt, akkor elvileg "bármilyen" pedál használható hozzá.
Így lehet az, hogy pl. a Fanatec kormányokhoz lehet használni G25/G27, vagy Thrustmaster pedálokat és fordítva. Ebben az esetben csak a megfelelő csatlakozó átalakítóról kell gondoskodni. Azért írtam idézőjelbe a bármilyent, mert az említett három kormányhoz potméteres pedálok vannak gyárilag (kivétel Fanatec CSR, CSR Elite, CSP), ezért nem lehet csatlakoztatni hozzájuk pl. a Saitek pedálokat. A Saitek pedáljai optikai tárcsás érzékelővel vannak ellátva, ami már eleve digitális jelet ad a kormány felé, ezért csak a saját kormánnyal használhatók.
A Fanatec CSR, CSR Elite és CSP pedálokat más kormányhoz csak USB-n keresztül lehet csatlakoztatni, és így külön játékvezérlőként jelennek meg PC-n.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
F4Zi
tag
Valami ilyesmire gondoltam.
-
F4Zi
tag
Én is ilyesmit szerettem volna a dfgt-mhez, de sima soros port-usb átalakitóval nem veszi be??
-
seawolf570
aktív tag
Szia!
Ha a kuplungot is szeretnéd használni, akkor meg kell venned a Leo Bodnar féle USB adaptert. Ebben az esetben külön kell csatlakoztatni a PC-hez a pedálsort, ami külön irányítóként fog megjelenni, és csak PC-n működik, PS 3 esetén nem.. Egyébként a G25-G27 pedálsor teljesen kompatibilis egymással. Használhatód úgy is, hogy bütykölsz, ahogy az a atomeec fórumtárs által belinkelt videón is látszik, de akkor a kuplung nem fog működni, mivel a kormány nem ismeri fel, és nincs is rá lehetőség, hogy felismerje.
A Leo féle USB adapter 24 fontba kerül, + 5 font a szállítási költség, ami elég borsós áron van, Ugyanitt megvásárolható a G25-G27 váltóhoz való USB adapter is 20+5 fontért.Pár hónapja szörfölgettem az interneten, és láttam valahol egy kapcsolási rajzott USB átalakítóról, G25-G27 pedálsorhoz, de azóta sem találom. Ha valaki tud kapcsolási rajzot, vagy linket, akkor azt megköszönném.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
atomeec
senior tag
Semmi esély nincs rá, nem kompatibilis, még a G27-G25 se az ha jól tudom. Viszont át lehet kötni, ha nagyon akarod, de a kuplung akkor se fog menni...
-
Tecsa
aktív tag
Hali!
Szerintetek mi esély van arra, hogy egy DFGT kezeli a G25 teljes pedálsorát? Csatlakozójuk hasonló, bár G25-ét élőben nem láttam még. Esetleg van valaki Veszprémben vagy a környékén ezt kipróbálni?Üdv: Tecsa
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
seawolf570
aktív tag
Szia.
Ne félj a szétszedéstől, nem olyan bonyolult. A videón láthatod a főbb lépéseket, viszont nincs rajta az alsó négy csavar levétele. A szétszedéshez vagy torx fejű csavarhúzó, vagy imbusz fejű kulcs kell. Ha kell a csavarhúzó méret, meg tudom adni.
A videó itt található.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
rokefeller
senior tag
A topicban van valahol linkelve egy pdf leírás, hogy hogy kell csinálni. Gyorsan végigpörgettem, még tegnap, csakúgy kíváncsiságból. Maga a csere nem tűnt bonyolultnak, csavar ki, pár csatlakozót le kell szedni. Maga a kormány megbontása viszont nem tűnt olyan triviálisnak, de szerintem is megoldható.
Úgyis eléggé barkács nemzet vagyunk :-)
A télapó nem a régi már...
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8477 üzenetére
köszi, még jól jöhet a linkelt topik
2 órája kaptam is mailt, h "codewheel sensor seems faulty" es h kuldenek egyet es kicserelhetem garivesztes nelkul... remélem nem lesz tul bonyolult. anno a leirások alapján a g25 rükverc problémáját meg tudtam oldani, de kb az a max, amire képes vagyok
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
rokefeller
senior tag
[link]
Itt írnak erről a problémáról. Az optikai érzékelő lehet a ludas, vagy érintkezéssel lehet probléma. Javíthatónak tűnik a leírásokból, és ahogy nézem, kis vergődés, kitartás eredményeképpen a support is segített az arcoknak. Szóval fel a fejjel :-)A télapó nem a régi már...
-
seawolf570
aktív tag
válasz neilszab #8471 üzenetére
Szia.
Igen van egy GT3 RS V1-em, amit hibás állapotban vettem, de úgy néz ki sikerült megoldani a problémát. Én két előforduló hibáról tudok az GT3 RS V1 esetében, amiből az egyik mechanikai, a másik pedig elektronikus.
Az elektronikus hiba pont az, amit arty kolléga is felvázolt. Ezt a hibát testközelből nem ismerem (szerencsémre), csak videókon láttam, és úgy látszik nem csak a GT3 RS-nél fordul elő, hanem bármelyik Fanatec kormánynál. Mivel ebben az esetben a kormány nem tudja kalibrálni magát, és egyáltalán nem reagál semmire, gondolom a vezérlő chippel, vagy az azzal egy elektronikai körben lévő alkatrészekkel lehet a probléma. Egyébként ugyanilyen hibát láttam már Thrusztmaster, és Logitech kormányoknál is. Tudomásom szerint annak idején a Fanatec készített egy módosított nyákot a V1-hez. De a hiba jelentkezett a későbbi V2-nél is, GT2-nél, stb.
A mechanikus jellegű hiba forrása, a feszítés nélküli bordás szíj. Ebből a szíjból kettő darab található a kormányban, és az erőátvitelért felel a motor, és a kormány tengelye között, fogas ékszíjtárcsákon, és fogaskerekeken keresztül A két szíj közül csak az egyikkel van probléma, mégpedig azzal ami közvetlenül a motorral van kapcsolatban, ugyanis ennek nincs semmilyen feszítési lehetősége. Ezzel nem is lenne probléma, mivel a szíj átmérője pont akkora, hogy sem nem túl feszes, sem nem túl laza. Viszont a tervező mérnökök nem vették számításba azt, hogy a 30 cm-es átmérőjű kormány tengelyén keletkező forgatónyomaték egy része a tengely csapágyán keresztül átkerül a kormány házára, ami elég vékony műanyagból készül, és ezáltal minimálisan deformálódik. (Véleményem szerint, pont ezek az erők miatt reped el a G25-ösök csapágyháza egy idő után, mert az kicsit ridegebb műanyagból van, ami nem tűri annyira a deformálódást). Ez pont ahhoz elég, hogy a házon belül a motor fogaskereke, és a szíjtárcsa, elmozduljon 1-2 mm-re eltávolodva, vagy közelítve egymáshoz. Ezért egyik irányba forgatva a kormányt feszül a szíj, a másikba pedig lazul kicsit. Itt jön közbe a másik tervezési hiba, mégpedig, az hogy a motoron lévő fogaskeréknek csak a motor felől van pereme, kifelé nincs, ezért a szíj lazulása esetén el tud mozogni kifelé, és amikor kicsit keresztbe megy, hajlamos átugrálni a fogakon. Utánanéztem kicsit a 3M profilú fogasszíjaknak, és mindenhol azt írják, hogy a dinamikus igénybevétellel szembeni viselkedésre érzékenyek. Szerintem ezt a tervezők nem nagyon olvasták el, vagy nem figyeltek rá oda, mert azért egy kormányban igencsak ki van téve dinamikus igénybevételnek.
A probléma elvileg megoldható (nálam működik), ha a motor fogaskerekének külső részét ellátjuk peremmel, így megakadályozva a szíjat abban, hogy elkezdjen lefutni róla és ferdén fusson rajta. A problémán segít javítani az is, ha benne vannak a váltó rögzítéséhez használt csövek, mivel ezek merevítik a házat. Ez még nem végleges megoldás, mert szeretnék készíteni hozzá egy feszítőt, amit idő hiányában még nem sikerült megvalósítani (két változat is lehetséges). Egyébként nem árt lecserélni a szíjat egy jobb minőségű márkás darabra, mert ami benne van az kínai noname.[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
arty
veterán
persze, próbáltam, de mindig elmegy balra... ha meg balra tekerem el, akkor kicsit teker jobbra és utánna megy el totál balra. ráadásul mindene ég is egyszerre a kijelzőn és semmilyen gombra nem reagál
sok szörnyűséget hallottam már a fanatecről, kiváncsi vagyok igazolódik-e róluk a rémhír...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Bakitm
tag
Próbáltál olyanokat, hogy bekapcsolás előtt, nem abban a pozícióban hagyod, hanem máshova forgatod át és arra mit reagál, illetve a bekapcsolást követően, mikor elvégezte a félrekalibrálást, te magad manuálisan átforgatod a másik végállásba? Mert nekem a momo-mnál jött elő ez, hogy egy ideje nem tudott magától jól centerezni, ha gépbekapcsoláskor véletlen nem centerben volt. Ilyenkor mindig a baloldali végállásba állította a kormányt. Ezt áttekerve jobbra utána már középre állt vissza és minden normálisan működött ezt követően.
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8470 üzenetére
Kösz az infót!
Egyenlőre azon agyalok, hogy kellene beszereznem egy G25-ös pedált (bontva lehet már kapni használtan) és PTRacing modot rádobni, így tudnám most is használni a DFP-vel.
Később, ha lehalna a DFP, vagy már kevésnek érezném, akkor jöhet egy combosabb kormány. (gar szempontjából logitech a befutó)
Gondolom, ha G27-et vennék idővel, akkor gond nélkül át lehet pakolni a Load cell módot a G25-ös pedálból, ha az lehalna, vagy a G27-nek majd lejárna a garanciája.
Shifter pedig majd meglátjuk. Pár alkatrészem már van egy Frex koppintáshoz, lehet befejezem és akkor most is tudnám használni.
G25-ös pedálnál gondolom ha át lesz variálva az elektronika max a mechanika babrálhat ki csak velem. Melóhelyen pedig fémmel dolgozunk, nem gond ha valamit pótolni kell.neilszab: Tegnap sok weblapot néztem, ezt a táblázatot elnézve Clubsport a csúcs, de már nem kapni, ahogy mondod. CSR Elite-re pedig azt írják, hogy nem annyira stabil pedál, ami a mechanikát illeti... gondolom a műanyag alaplemez miatt (bár az egyik rivjúban a gázpedálnak is volt oldalirányú mozgása).
-
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8468 üzenetére
Hi... hát én a magam részéről még mindig csak nagyon nagy fenntartásokkal merek Fanatec-et ajánlani, ahogy én tudod még az új termékek esetében sem fenékig tejfel az élet velük. De ha neked seawolf570 van egy tökéletesen működő GT3-asod, akkor persze nem vitatkozom, de szerintem sokan nagyon örülnének itt, ha leírnád, hogy sikerült tünetmentesre kezelned a szerkezetet!
A Fanatec pedálokkal hasonló a helyzet, illetve én az új CSR Elite pedáljuk pozícionálását sem értem, most van egy kis kavar a honlapjukon, de nekem úgy rémlik, hogy még mindig a ClubSport a drágább. (mod:úgy látom a ClubSport-ot már nem is árulják, hamarosan érkezik a v2-es verzió)
Egyébként én azt mondom, hogy ez most a még ép ésszel felgogható árú álomszett:
Thrustmaster T500 RS + PTRacing pedal + TH8 RS váltó
(Idővel lehet elkészül a PTR pedal mod a T500 pedáljához is, de erre ne vegyetek még mérget)
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8469 üzenetére
Én 33-as ffb-vel használom a kormányt, számomra ez az ideális, és ez az erő hasonlít a legjobban az igazi autók kormányának ellenállásához. Én nem tapasztaltam, hogy erősebben húzná vissza középállásba, mint egy fogaskerekes, inkább feszesebbnek mondanám az egész hajtást. Szerintem ezt élik meg úgy sokan, mintha erősebben húzna vissza.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8468 üzenetére
Kösz a választ, mivel új kormány lesz, ezért valószínű G27 lesz (support miatt).
Fanatec-nél tényleg elég erősen húzza a kormányt center pozícióban, vagy túl nagy az ellenállása? Kormánynál szerintem is mindegy ennél az árkategóriánál, hogy melyik, mert mindegyik másban jó. Majd kiderül mi lesz. -
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8467 üzenetére
A kormányomat KKK-007 kollégának köszönhetem , és inkább nem írom ide mennyiért vettem. Sajnos ez a V1-es, tehát már úgy vettem, hogy hibás volt, ezért volt olcsó. Sikerült megjavítani, és úgy néz ki jó lett, eddig legalábbis kiválóan működik, az eredeti hibája nem jelentkezik.
Ez a Logitech G25/G27 vs. Fanatec GT3 RS/CSP vs. Thrustmaster TR500 dolog, véleményem szerint olyan mint a fekete, szőke, vörös csaj esete. Kinek melyik tetszik, mindegyik kiváló darab. Mindegyiknek van típushibája, és gyengesége, de ha valaki konkrét választ akar, és tapasztalatból, az keresse KKK-007 kollégát, ő mind a három típussal rendelkezik, és használta (használja).
Én a Fanatec GT3 RS-re tenném a voksomat, a felhasznált anyagok minősége, és a szíjhajtás miatt. A G25 pedáljai nagyon jók, kellemesen csalódtam bennük, de igazából majd egy CSR Elite pedálsort szeretnék, pont azért mert Rally stílusba lehet állítani a pedálokat.
Ha új Fanatec kormányt veszel, ahhoz adnak Logitech pedálhoz átalakítót, ha nem, szólj készítek neked egyet, magamnak is én csináltam (jobb mint a gyári).
Ha minden igaz a héten meglesz nekem is a CSR váltószett. A Fanatec oldalán tudsz hozzá rendelni olyan felfogatót, amit bárhová felszerelhetsz.
A Fanatec kormányokhoz adnak egy papírlapot, amin a sablon van ha fel akarod csavarozni a kormányt, hogy a furatokat el tudd készíteni. Ez a sablon a Fanatec oldaláról is letölthető PDF formátumban, itt töltheted le. Erről leveheted a méreteket, ha kinyomtatod. Ha valami méret hiányzik írj, és lemérem neked.Egyébként ahogy már azt leírtam, ha igazi véleményt akartok kormányokról, akkor Neilszab kollégát kérdezzétek, ő az igazi szaki ebben a témában. Én inkább javítási, karbantartási tanácsokat tudok adni, a szimulátorozásban elég zöldfülű vagyok még.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8464 üzenetére
Nem egy utolsó kormányod van ezek szerint. Még nem döntöttem el, hogy mi lesz a DFP utódja, eddig van pár variáció:
G27 + SST váltó + PTRacing loadcell kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + CS shifter kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + SST váltó
Fanatec GT3 RS v2 + G27 pedal + CS shifter kit
Persz ezek idő elteltével lennének megvásárolva, max a 911 GT3 CS Elite kitet venném egyben, mert az még a kiköhöghető kategória, de gyűjteni kell rá.
Szerinted melyiket érdemes megvenni. Nem vagyok teljesítménybuzi, tehát inkább választom a Fanatec kormányt a jobb FFB végett, és élvezem a vezetést.
CS pedálokról hallani, hogy kenegetni kell, ez az Elite-nél nem tudom hogy van, de ez a szett már átfordítható és Load Cellt tartalmaz.
CS váltóját nem ismerem, ami biztos, hogy nem a gyári helyre lesz téve, hanem a cockpitra lesz feltéve kényelmes helyre.
Nem tudok dönteni, no meg azt sem tudom, hogy pl a G27 pedál esetén (ha tudnék szerezni külön) mi kell, hogy összekössem a kormánnyal, bár PTRacing használatánál egyből gépre lenne dugva USB esetén.
Esetleg egy felfogatási méretet ha adnál megköszönném.
Elvileg a kormány felfogatás hasonló lenne, mint pointer4 cockpitjánál, hogy egy keretre lenne felerősítve. A keretet tudom módosítani utólag is, de akkor már megcsinálom úgy, hogy mindegyik kormányhoz jó legyen.Válaszod előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
válasz szacsee #8461 üzenetére
Maximális szélesség: 27 cm (ez megegyezik a kormány átmérővel)
Lefogatók külső széleinek távolság: 22.6 cm
Lefogatók belső széleinek távolsága: 18.5 cm
Mélység: ~28 cm a burkolat végétől a kormány karima aljáig, de ha csak a burkolatot nézem, az olyan ~21 cm.Sent from my keyBoard
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8461 üzenetére
Sajnos azzal nem tudok szolgálni neked (pedig szívesen megtenném), mivel egy Fanatec GT3 RS kormányom van, csak a pedálsor G25-ös.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Hasonló méretet kérhetnék a kormányról is, ha megkérhetlek?
Teljes szélesség, lefogatók távolsága egymástól és a fentről nézett magasság (oldalról mélység) érdekelne.
Köszönöm szépen! -
SLC09
tag
válasz N€T0X|N #8451 üzenetére
Autós boltokban lehet kapni ezt a műszerfal takarító rongyot vagy spray-t, szerintem ez a legideálisabb. Csak lehet hogy csúszóssá válik tőle, de hát majd lekopik...
OFF:
Szeretnélek benneteket invitálni a hamarosan induló DRF liga bajnokságába, amit tudni kell:
Ez lesz a 4. szezon a V8 Superstars nevű moddal. Teljesen ingyenes, a ligavezetők finanszírozzák a szervert, a futamokat az OSTV (Online Simulator TV) közvetíti. Remélem kikerül közületek pár fair versenyző -
szacsee
nagyúr
Urak eddig infó gyűjtés szempontjából egy másik fórumot olvasgattam, mert ott több a cockpitekről az infó, viszont mostanában nem valami aktívak.
Dobok össze egy cockpitet, ha minden jól megy és beleszerelmesedek a szimezésbe szeretnék upgradelni. G27, G25 és PTRacing Pedalon kívül van még más alternatíva, ami elég jó, vagy felejtsem el. (halandó ember fizetéséhez mérten)
Sokak szerint a G27 egy hulladék a G25-höz képest, ez tényleg így van?
Esetleg későbbiekben Outguage és egyéb vezérlésére van valami alternatív megoldás?
Analóg fordulatszám mérő és váltó fokozat kijelzőben gondolkodom esetleg digitális sebességmérővel kiegészítve... persze lehet csak álom marad, de rákérdek mindenesetre.
Leo Bodnar féle Pro verzió tetszik, viszont analóg fordulatszámmérő jobban bejön.
Esetleg valami alternatív ötlet? Outguage vezérlőnél pl külső váltónál (SST) a vezérlő programja kommunikál a játékszotverrel, vagy fizikailag is össze kell kötni a váltót a vezérlővel?
Válaszokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
acsati
aktív tag
válasz rokefeller #8455 üzenetére
Köszi szépen a gyorsaságot.
Sajnos abban a programban nem érzékelte a fékpedált.
Meghalt bennem a remény is, hogy ezzel a kormánnyal újra játszhatnék Emiatt meg fogok feltelepíteni másik oprendszert, viszont új kormányt se tudok venni. Sajna ez van!
Azért köszönöm! -
grunge
addikt
Srácok, marhajó ez az RGT! Eddig csak TDU2-ztem vele javarészt, de marhajó Lassan jöhetnek a hardcore szimek is
159 SW 1.9 jtdm <3
-
rokefeller
senior tag
1. Húzd ki az összes USB-s játékvezérlőt a gépből
2. Vezérlőpult - programok telepítése és törlése
3. Uninstalláld a windows 98-as v4.0-s drivert és Sidewinder szoftvert
4. Indítsd újra a gépet
5. Dugd vissza a sidewindert
6. Elvileg automatikusan újrainstallálja a drivert, de az XP-s drivert. Ha mégis a 98-as drivert rakja vissze, akkor az eszközkezelőben kézzel frissítsd be a drivert
6. [http://www.electracode.com/4/joy2key/JoyToKey%20English%20Version.htm] - innen szedd le a .zip-et, ezzel lehet a joystick funkciókat billentyűhöz rendelni
7. Kicsomagol, JoyToKey.exe elindít
8. Válaszd az auto setting varázslót, amikor joystick left-et kér, fordítsd balra a kormányt, amikor joystick right, akkor jobbra, Amikor joystick up-ot kér, akkor a gázt, amikor joystick down-t akkor a féket.
9. Ne zárd be, indítsd el a játékot. A csóka NFS most wanteddel próbálta, ott ment
10. A játékban options/controls alatt a keyboard controls-ban áállítsd be újra a billentyűket a kormányt használvaValami ilyesmi :-) Reméljük menni fog. Mondjuk az analóg tengelyek lemappelése billentyűre nem tudom milyen minőségű lesz, de a semminél biztos jobb.
[ Szerkesztve ]
A télapó nem a régi már...
-
acsati
aktív tag
Ne haragudjatok, még egy kicsit zavarnék Sidewinder ügyben. Találtam egy angol fórumon egy leírást, csak nem igazán tudok angolul. Valakinek akinek nem esik nehezére lefordítaná nagyjából nekem ezt a kommentet, hogy mit, hogyan merre kell csinálni?
Ha valaki megtenné, nagyon szépen köszi előre is!
-
Ömm... okos kérdés: G25 kormány borítást mivel érdemes/szabad tisztítani? Kicsit ragad már a kosztól, így helyretenném, csak nem szeretném tönkretenni...
Sent from my keyBoard
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8449 üzenetére
Köszönöm! Igen teljesen nem reménytelen a Shift 2, nem ugy mint a többi nfs cim...amit már nem lehet billenytyüzettel játszani akkak adok egy esélyt holnap ráfekszem a témára, eddig optikailag nagyon bejön a dolog
159 SW 1.9 jtdm <3
-
seawolf570
aktív tag
Amíg használtam az RGT-t, én 20-30%-on használtam az FFB-t (a Fanatec-nél 33%-on használom). Az biztos, hogy nagyon erős a motorja, mondjuk én amúgy sem szeretem, ha letépi a kezemet. Én biztos nem foglak megkövezni a Shift 2 miatt, én is szoktam tolni vele, szerintem egy jó kis játék. Igaz nem szimulátor, de nem is teljesen árkád, pont kitölti a kettő közötti űrt.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8447 üzenetére
I see, oksa még tamagocsizom vele picit. Vannak javaslataid FFB beállitásokra? Ne kövezzetk meg de egyelőre csak shift2vel állt modomban menni egy két próba kört.. Itt kissé erősnek tűnik a force, alig birom egyenesben tartani a kocsit. lesz itt wszükség bőven finomhangolásra és akor meheta GTR 2
159 SW 1.9 jtdm <3
-
seawolf570
aktív tag
Ha jól tudom a progresszív füleket csak pedál nélkül tudod használni (gáz és fékre tudod beállítani). Próbáld ki úgy, nekem mentek amíg megvolt az RGT-m. Esetleg kombinált pedál beállítással működik ha rajta van a pedál, egyébként több mint öt tengely lenne.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8445 üzenetére
az megvan jaja. 5 axes-re állitottam, de a progresziv füleket nem tudom működésre birni. a kapcsolo 3P modban van. mit csinálok rosszul?
159 SW 1.9 jtdm <3
-
seawolf570
aktív tag
Vezérlőpult -> Eszközök és nyomtatók-ban van, rákattintasz duplán, és tudod kalibrálni. Természetesen csak akkor, ha telepítetted a drivert.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
grunge
addikt
RGT-t hogy és hol tudom kalibrálni (win7 x64)? Eszközkezelő alól nem látok ilyen opciót. A honlapon a kalibráló tool winxp-s
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
F4Zi
tag
Heló! Szeretnék Fanatec kormányt venni, de nemtudom, hogy hogy megy a garanciáztatás. Tudna valaki segíteni? Megéri venni?
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
Helló!
Nekem aztán folytatódott a kálváriám a saitek kormánnyal, de már nem akartam írni, viszont most leírom, hátha valaki okul belőle.Nekem nem kell szétszedni a motort, hogy lássam a bronzkeféket, ezért szerencsém van, van rajta ablak.
A féktisztítós manőver után kb 2 napig volt jó, aztán játék közben el-el megyegetett a motorból az erő, és néha egy két erősebb kormány-tekerésre visszajött. Ekkor már azt mondtam kár volt hozzányúlni. Végülis veszteni valóm nem volt, és említettem is, hogy majd megteszem: fogtam egy apró lapos fejű órás csavarhúzót, és ezzel a motor kollektorai között réseket szépen óvatosan kihúzgáltam. Semmi nem jött ki belőle, viszont a motornak borzasztó nyikorgó hangja lett. Gondolom felnyomódtak a kollektor lemezek szélei és a kefék zenéltek. Adtam neki ampert, lesz ami lesz és kíííváló! Már napok óta kifogástalanul működik, FFB erőt az RBRben asszem 4esen hagytam, kb 10-15 rublika lenne a max, így is kicsavarja a kezemből. Majd pár kör után a motor zaja is eltűnt és azóta soha nem hagyott ki egy másodpercre sem. Sokkal csendesebb azóta mint előtte volt. De ezt már körülbelül 6x leírtam, de mindig meglepődök, hogy ez már megint halkabb lett
Szóval ezt a kollektor tisztítást ajánlom, mind fizikai mind vegyi úton (féktisztító), ha a motor belseje hozzáférhető. De a féktisztító semmi más alkatrészre ne jusson és lehetőleg a kezet is védeni kell tőle. Folyik és büdös, tehát kint kell csinálni szabadban. Majd a motor tengelyeit valami speckó anyaggal bekenni, nekem a MOS2 zsír bevált, de nagyon kis mennyiségben elég, hogy a belsejébe ne jusson, az érintkezőkhöz. A fogaskerekekre pedig hétköznapi szilikon zsír.
A manőverhez megfelelő rutin szükségeltetik bütykölés, barkácsolás terén, valamint egy erősen elszánt ábrázat, sokféle szerszám és mehet, elviekben emberek rakják ezt össze Viszont én idegileg se anyagilag senki kormányát nem tudnám bevállalni, mert azért egy rossz mozdulat és hamar gallyra lehet vágni az egészet. Akkor érdemes hozzáfogni, ha már minden mindegy.
Az, hogy a motor szikrázik, szerintem egy kefés motornál normális jelenség, a mértéke persze nem mindegy, tehát ha a motor házából kilő akkor már sok de pici apró szikrák a kefék érintkezési pontjánál még nem gáz.
Sok szerencsét!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
grunge
addikt
Ma megyek az RGT-ért nagyon kiváncsi vagyok! Hétvégén le is tudom tesztelni.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Bakitm
tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
Aha, köszi! Akkor marad így. Vagy széthullik alattam az a pár hónap alatt amíg nem tudok újat venni vagy marad egy pót kormányom.
Amúgy te megtudnád csinálni? -
Zigi
senior tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
"egyébként az FFB-s Logitech kormányok mind tárcsások (optokapus érzékelősök)."
Ez így ebben a formában nem igaz Csak az újabbak. -
seawolf570
aktív tag
Szia.
Ha tárcsa van a motor végén, akkor nincs benne poti (vagy az egyik, vagy a másik van benne), egyébként az FFB-s Logitech kormányok mind tárcsások (optokapus érzékelősök).
A motort kiszedni, és szétszedni nem egy egyszerű művelet, főleg ha még használni is szeretnéd utána (tehát úgy kell szétszedni, hogy össze is lehessen rakni). Én szakember segítségét javasolnám mindenképpen. Ahogy azt már többször leírtam, egy rossz döntéssel nagyobb kárt lehet okozni, mint amilyen az alap probléma volt, ezt tapasztalatból tudom. Csak az áljon neki egy ilyen műveletnek, aki tudja mit csinál. Nagy valószínűséggel lehet venni helyettesítő motort hozzá, de ahhoz ismerni kell az eredeti minden paraméterét. Ezek a motorok kb. 2-5 között mozognak árban.
A kormány pontossága nem függ össze az FFB-vel, az csak az optokapu (esetleg potméter) által adott jel, és az azt feldolgozó elektronikai egység pontosságának függvénye. Ha nincs rádugva a tápra a kormány, vagy ki van kapcsolva az FFB, akkor is lehet vele játszani, és ugyanolyan pontos lesz.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Bakitm
tag
válasz seawolf570 #8436 üzenetére
Nekem is momo-m van és lassan egy éve elkezdett fura hangokat adni ellenkormányzásokkor, meg az ffb holtjáték is megnőtt, a kezdetihez képest eléggé drasztikusan és az ffb erő is vissza esett. A motor hangja szimpla centerezés esetén is magasabb, mint régen volt. A motorra gyanakszom csak nem tudom, hogy szedjem szét és, hogy mit csináljak vele, mert mikor szétszedtem a kormányt láttam a hátán kívül fogaskereket meg áramköri lapot meg nem tudom még mit és így azért már kicsit kevésbé merek hozzányúlni. Belül minden jó állapotú, nem poros, még a fogaskerekeken is van valamennyi kenés és nem is szorul, pedig már 5 vagy 6 éves a szerkezet. Minden működik rajta. Azóta mióta ez megjelent, érezhetően nem romlott vagy ha igen akkor minimálisat. Most néztem meg kb 5 centis holtjáték van az ffb-ben. A potija tuti jó, mert a fordulást pontosan veszi és nincsen késése a kormánynak. Van valami egyszerű megoldás a motorra vagy ez már végleges károsodás lehet?
-
seawolf570
aktív tag
válasz Feribacsi555 #8435 üzenetére
Szia!
Így első nekifutásra, szerintem motor probléma lehet. Nem tudom mennyi idős a kormány, és mennyit volt használva. Jó pár sorral előrébb írtam egy kis szösszenetet a kefés motorok jellemző hibáiról, ezért nem akarom ismételni magam (szerintem ebben is kefés motor van). Elvileg lehet a motor tápellátó áramkörének (esetleg az adapter) hibája is, így látatlanban elég nehéz megítélni. Ahhoz, hogy biztosra menjen az ember, szét kellene szedni, és kicsit közelebbről megszemlélni a dolgokat. Azt javasolnám, hogy szed le a burkolatot róla és próbáld meg úgy használni, és amikor úgy érzed elmegy a forgatónyomaték, próbáld meg kézzel megtapintani a motort óvatosan. Biztos meleg lesz, de elvileg kézzel tapinthatónak kell lennie. Ha nem, akkor túlmelegszik a motor. Használat közben meg kellene nézni, hogy esetleg nem szikrázik a motor belülről, ezt megteheted egy tükör segítségével, vagy valaki nézze közben. Ha szikrázik használat közben, akkor van egy kis jellegzetes szaga is.
Adapter hibáját egy másik adapter kipróbálásával ellenőrizheted a legegyszerűbben. Nem kell pont egy Logitech adapter, jó más is, csak ugyanolyan feszültségül legyen (ha jól tudom 24V), és tudja leadni ugyanazt az áramot A-ben. Ja és nem árt ha ugyanolyan a csatlakozója, mert nehéz lesz összedugni a kormánnyal.Esetleg próbáld ki más játékkal is, az esetleges szoftverhiba kiküszöbölése miatt.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Feribacsi555
senior tag
Sziasztok!
Én, egy vagy több olyan embert keresnék, aki meg tudja nekem mondani, hogy a logitech momo kormányom egy f1 futam végére miért veszti el az erő visszacsatolás erősségét? De majdnem hogy teljesen. Van valami javítási lehetőség erre? Válaszokat előre is köszi -
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8430 üzenetére
Nincs mit, pont kéznél volt (vagy inkább láb alatt ), ráadásul a fiókban a sok szerszám között akad mérőszalag is.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
válasz kovi831 #8426 üzenetére
A játék nem ilyen bugos, de a modok jó részét amatőrök készítik, így azokban lehetnek hibák. A WTCC Evóval bizonyos graf. beállítások mellett gondok vannak, ha jól emlékszem a honlapján olvasottakra... másrészt itt van az rfactornak topicja is.
Sent from my keyBoard
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8423 üzenetére
Szia!
A G25-nél felülről nézve a legszélesebb pontja (középtájt, mivel nem egyenes a széle) 31 cm, a magassága (hossza, szintén középen) 43 cm.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
szacsee
nagyúr
Egy gyors kérdésem lenne a G25/G27 tulajokhoz.
A pedálsor gyári műanyag tartója milyen széles és magas fentről nézve?
Jelenleg DFP-m van, viszont, ha előbb utóbb megadná magát váltanék, viszont a cockpitet szeretném G25/G27 kompatibilissá tenni.
Válaszokat előre is köszönöm! -
Bakitm
tag
válasz kovi831 #8421 üzenetére
Patch nincsen hozzá, ha jól tudom, ez a végleges verzió. Mód hiányod lesz azt meg a különböző oldalakról le lehet szedni, viszont, ha csak úgy randmoba mennél fel a szerverre előfordulhat, hogy a hozzá kellő módot nem fogod megtalálni, mivel lehet, hogy nem publikus vagy ilyenek. Viszont, ha olyan szerverre akarsz menni, ahol tudod vagy sejted melyik mód kell azt a google vagy a szimulátorral foglalkozó oldalak nagy része gyorsan kidobja neked letöltési linkekkel együtt.
-
kovi831
aktív tag
-
grunge
addikt
Na rendeltem egy RGT-t, ha minden jól megy referálok hétvégén.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Gyöször
senior tag
Azt meg tudnátok nekem mondani, hogy motorkerékpár szimulátorban melyikre érdemes befizetni? Mindegy nekem, hogy motoGP vagy superbike, vagy bármi.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
killahbee88
csendes tag
Én csak a GT5-tel szoktam játszani. DFGT-vel nyomom, hihetetlenül jó.
Ha már szóba került a G27!
Volt szerencsém kipróbálni, de valahogy nem győzött meg, hogy váltsak.
Hiába a két motor, nekem gyengébbnek tűnik a FFB-je, mint a DFGT-nek.
A gombok elosztásával sem vagyok teljesen kibékülve, az a 6 gomb a kormányom édeskevés. Egyedül a pedálszettje miatt váltanék, de a DFGT pedáljaival sincs különösebb problémám.Szóval egyelőre maradok a jól bevált DFGT-nél!
-
seawolf570
aktív tag
Srácok kösz a gyors válaszokat, azt hiszem a CARS-ra befizetek, aztán majd meglátjuk. Elég sok videót láttam eddig róla, nekem ígéretesnek tűnik, bár nem vagyok nagy szakértő a szimulátorozásban, még csak próbálgatom magam.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Doomgiver
aktív tag
az rF2 még csak béta?
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
KaraDani
addikt
Azért az az évente kb. 10$ nem egy olyan egetverő összeg. iR-be csak az igazán komolyan szimulátorozák ölik bele a pénzt, emelett az rF1 máig nagyon népszerű a "kisebb" ligák körében. Ha a kettő előbb utóbb megfelelő állapotba kerül szerintem bőven lesz piaca.
[ Szerkesztve ]
-
Zigi
senior tag
válasz neilszab #8404 üzenetére
Ez a bajom nekem is pl. az rf2-vel. Kiadták a bétát, de majd a modderek fogják befejezni, mert elkészülni soha nem fog. Remélem nem így lesz. Jelenleg a "havidíjas" versenyzést teljesen lefedi az iracing (ami grafikailag és fizikailag is ott van), tehát ha még el is készülnek ezek a projektek akkor is kérdéses, hogy mekkora közönséget vonzanak be?
seawolf570
Elvileg lesz idén demo az rf2-höz, de a beta csúszásait figyelembe véve nem vennék rá mérget
[ Szerkesztve ]
-
zso1986
csendes tag
igen, a fanatec carrera pedáljai elég gagyik + a fogaskerekes ffb miatt szerintem a kívánatosnál nehezebb volt tekerni, feszülni kellett igencsak. és elég hangos.
CompaQ 615
-
válasz seawolf570 #8406 üzenetére
A pCARS a legolcsóbban kipróbálható a három közül. 2K Ft körüli egyszeri összegért a havi buildeket letöltheted addig, amíg el nem készül (rF2 10-11K körül van, persze ebben benne lesz a végleges játék egy éves online használhatósága is).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
KaraDani
addikt
válasz seawolf570 #8406 üzenetére
rF2 fizetős béta, CARS fizetős alfa, AC-ból meg még nincs kint semmi, ha jól tudom.
-
seawolf570
aktív tag
Az említett három szimulátorból van valamelyiknek nyílt bétája, esetleg valamiféle demó, mert nagyon kíváncsi lennék rá.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #8404 üzenetére
Lehet nekem túl alacsonyak az igényeim szimmel kapcsolatban grafika terén, de szerintem az rF2 grafikájára azért a botrányos nagyon erős. Nem hiper-szuper modern, de azért annyira nem rossz. A gépigényben egyetértek, remélem azt sikerül majd optimalizálni.
CARS-t nem próbáltam de az eddig hallottak, olvasottak alapján azzal szemben vagyok kevésbé bizakodó, hogy annak a fizikájából valami tényleg jó dolog lesz-e.
Az Asetto Corsát meg kíváncsian várom, ígéretesnek hangzik, de semmit nem láttunk még belőle. -
neilszab
őstag
Igen, pont ez a gond, hogy a gumifizika, meg az FFB elvileg szépen fejlődött, viszont a grafika és a gépigény botrányos. A CARS esetében pedig pont fordítva vannak hiányosságok és az igazság az, hogy jelenleg egyik csapatban sem látom a potenciált, hogy úrrá tudnak/akarnak lenni a helyzeten, hiába még csak alfa/béta verziókról beszélünk..
De, reméljük a legjobbakat!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Zigi
senior tag
válasz seawolf570 #8402 üzenetére
Nos az rf2 grafikája csak a saját rovására megy (A beta alapján)
-
seawolf570
aktív tag
válasz neilszab #8400 üzenetére
Az Assetto Corsa-ról lemaradtam, majd otthon megvizslatom, egyenlőre csak képeket láttam, és így elsőre nem néz ki rosszul. Én azért adok esélyt a CARS-nak, és rF2-nek is, majd meglátjuk, talán a grafikai minőség nem megy a fizika rovására.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest