- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen egeret válasszak?
- Bluetooth hangszórók
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED monitor topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
válasz
fatal` #48791 üzenetére
"Ki mit vett idén?"
Hú... Ezt nem kellett volna...
CSP V3
BPK
GT DD Pro 5Nm bundle, ez aztán év végén részenként ki lett árulva.
Damper kit
Podium DD1 + CS F1 V2 + Podium APM (PS4 kompatibilis bundle)
Az F1 perec érkezésével feleslegesé vált Formula V2X-et elcseréltem Porsche 918 RSR-re.
Eladtam a Formula V2x-ről megmaradt Podium APM-et.
Podium Hub
Használt button cluster (2x3 gombos, egyik elfáradt mikrokapcsolót cseréltem benne)
MacLaren GT3 V2
És vettem a végén még egy használt Podium APM-et. -
Barell
senior tag
Sziasztok. Beszereztem egy Logitech G923 kormányt és hozzá a váltót. Most nagy a dilemma Stand hekyzetben. Abban szinte biztos vagyok hogy TV előtt menne a játék ezért lehet hogy valami üléses dolgot szeretnék. Kinéztem a Next Level GT Lite nevű szerkezetet. Ez azért tetszik mert gyárilag van hozzá a váltó tartó és 93 ezer forintért láttam most itthoni shopban.Használja valaki, esetleg van más ötlet? Amit néztem még az a Playseat Evolution, ebből most a fekete műbőr 96 ezer. hozzá külön láttam a váltónak konzolt 10-15 ezer között ami a kormány mellé való nem pedig lente az ülőlap mellé amit nem is nagyon értek... A méret meg az összecsukás nekem nem szempont, külön szoba van erre a célra. Az ár ami nagyon nagyon maximum 150 lenne de csak akkor ha lényegesen megérősebb megoldás van a 2 említett lehetőségnél. Köszönöm előre is hogy elolvastad és a válaszokat!
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #48790 üzenetére
Szerintem a topic nagyrésze már bevásárolt Fanatecből.
Ki mit vett idén?
-
tome0001
Topikgazda
Mostanában egyre több Thrustmaster T818 DD kormány review érkezik: [link]
-
koanla
aktív tag
Tervezed a helyesírási hibákat, elütéseket, egyes- és többresszám egyezetéseket is rendbe tenni?
Ha más nem, akkor egyre hadd kérjelek: az egyik, totál téves "-el" ragot javítsd ki "-cel"-re.Ami pedig a tartalmat illeti: VRS és Accuforce kormányokat nem lenne érdemes beletenni, vagy az annyira marginális, hogy jobban is teszik, ha kimaradnak?
-
tome0001
Topikgazda
Sziasztok,
A topicösszefoglalóba szeretnék olyan hozzászólásokat belinkelni, mint amit pl JulesTS fórumtársunk írt CSW V2.5 - CSL DD/GT DD 8Nm - DD1 összahasonlítás témakörben: [link]
Vagy CSL Elite vs. Clubsport v3 pedál összehasonlításról: [link]
Szerintem ezek igazán hasznosak lennének a topicösszefoglalóba, ha össze tudjuk őket gyűjteni.
Aki magára ismer hogy írt hasonló rövid szösszeneteket, az kérem hogy privátban küldje el nekem a hozzászólás linkjét, vagy sorszámát, én pedig majd beteszem az összefoglalóba.
BUÉK mindenkinek előre is. -
zsozsa74
őstag
válasz
iceman007 #48755 üzenetére
Én sem fogok többet ilyen témában ide kommentelni, igaziból már meg is bántam, hogy válaszoltam ezekre. Egyetértek, maradjunk az eredeti témánál.
És akkor egyben meg is kérdezem, hogy használ itt valaki hidraulikus féket? Az utóbbi időben beleszerelmesedtem a Simagic P2000-es pedál szettjébe, ami már ilyen hidraulikus fékkel ellátott szett és nem mellesleg rohadt jól néz ki (bár nyilván ez a legkevésbé mérvadó, na de mégis), na persze az ára is megvan, de a hidraulikusok közt kb. a legolcsóbb (3 pedálos szett 800 euró körül van) és elég jók a rivjúk róla. Ez lenne: [link]
Volt némi leárazás egy hónapja, 760 euróért lehetett volna rendelni, erősen remegett az ujjam, de nem tudom mennyi pluszt adna a Fana V3 után, mert ugye elmondás alapján nem nagyon lehet átadni az érzést, mindenestre a szimes youtubereknek eléggé bejött. Végül nem rendeltem meg ilyen vérzivataros-inflációs időszakban, valamiféle hasonló kipróbálása nélkül nem nagyon merném...
-
GalaHU
addikt
válasz
xenon2 #48773 üzenetére
Valamivel biztos jobb lenne, de a GT7 nem kimondottan az a játék ami kimaxolja a képességeit. Most költöttél el egy szabadszemmel is jól látható összeget, ne engedd felfutni ezt a vezérhangyát a nyúltidegeden.
Élvezd a szettedet, aztán ha továbblépnél valami komolyabb szim irányába (akár PS-en is) akkor is ott lesz még a Fana!
-
Bandit21
addikt
válasz
JulesTS #48771 üzenetére
Most jutott még eszembe az NFS Porsche Unleashed. Talán az egyik legjobb játék volt valaha. Pedig az NFS ért nem vagyok oda, még a HP2 vel mentem sokat 2002-3 körül és utána az egyik Most Wanted volt végig tolva. De a Porsche.... A Moby Dick az Autobahn pályán ... az nem semmi volt, meg a 2.7 Carrera RS meg... Az összes autó és összes pálya rohadt jó volt, nem is értem hogy lehetett NFS és ilyen jó.
Van még egy emlékem 2006-2010 közt volt egy egész jó SIM de nem ugrik be drive? Vagy valami. Talán 2 része volt szép Astonokkal mentem vele angol pályákon. Talán az első játék volt ahol rendes 3d kavicsok voltak az aszfalton. Nem írta eddig senki, nincs ötlet mi lehetett?
-
GalaHU
addikt
válasz
JulesTS #48771 üzenetére
A Stunts-ba (Amigásoknak 4D Sport Racing) konkrétan 1000 feletti óraszámot tettem, szerintem ezt azóta sem döntöttem meg!
A Street Rod-ot meg egy nyáron át toltuk a cimbikkel, mire le tudtuk győzni a Királyt! Mondjuk megvehettük volna hamarabb is azt az 576KByte-ot, amiben leírják, hogy 2 fullos verda kell hozzá. Boldog tudatlanág a Google előtt…
-
Belekóstoltam a Gran Turismo 7-be egy T-GT 2-vel. Élvezeti értékre mindent visz a játék-kormány páros nálam. Egy DD Fanatec sokkal jobb érzetre? Én ettől a kormánytól is el vagyok ájulva.
-
mmdms
addikt
válasz
pointer4 #48761 üzenetére
Igaz nem szimulator volt de jatekmenetben tok tetszett agy autos jatek, talan a SCAR? Amiben csak alfakkal lehetett versenyezni, sokat mentek mogotted stresszelt a soforod, homalyosodott a kep, neha bele is hibazott, fejlodott a sofor meg jobb kesztyu cipo sisakot lehetett nyerni amiknek plusz kepessegei voltak. Otletes kis jatek volt single jatekhoz.
-
adrian360
őstag
válasz
tome0001 #48763 üzenetére
Általában mikor steam vásár van, akkor vannak rá akciók, de mindig csak pár darabra, és akkor is néha csak 25%. A mostaniból kb az indycar pack van jó áron, ha az érdekel.
GT3 pack őszi vásáron volt féláron, az endurance nyáron, legendary track pack meg egy éve volt utoljára. -
Feck
tag
válasz
JulesTS #48759 üzenetére
Köszönöm a reakciót!
Videón nagyon menő az a műszerfal!Thrustmaster T300 sima már nem kapható (vagy csak horror áron), jó lesz az a GT
T-LCM-et én is kinéztem, de azt majd tényleg csak akkor, ha összeállt a teljes rendszer. A kézifék is kérdéses még, korábban néztem már a Logitech-et (ami az összefoglalóban is van), de a Fanatec is meggondolandó, amit szintén ott említenek.
-
pointer4
tag
Igen, igen, mind a ketten
Nem jött be a TSS mint seq váltó, túl hatalmas
-
tome0001
Topikgazda
Rfactor2 tartalmakra szokott lenni akció? Ha igen, mikor érdemes vásárolni
Érdekes hogy most csak 1-2 item-re van így a karácsonyi leárazáskor, azok is inkább a gagyibbak -
pointer4
tag
Már kezdek félni, hogy csak nekem nem tetszett a Viper Racing, és mi inkább TOCA-2őztünk, floppyn vittük át a haverhoz a ghost car-t, hogy megpróbálja megdönteni a köridőt
És ha már igazi istállós, csapatváltós, pontokért harcolós korai játékot említsek, az a slicks! c64-enMeg imádtam Amiga-n, egy floppyval, még vinyó nélkül a Vroom
A TestDrive3 szabadsága 386-oson, hogy le lehet menni az útról, és bandukolni egy 'városba', szenzációs volt. A StuntCarRacer, StreeRod, meg Stunts!!!! dolgairól nem is beszélve
Nagy cockpit átalakításba vagyok, egyelőre megjött a csomag Russian Federation-ből
Ki tudja melyik az ?
(most így néz ki, amit már régóta szeretnék, nem is nagyon fogok én már fejleszteni)
(a xin-mo az az SSH shifter )Rendes volt a feladó cég, a webshopban be lehet jelölni, hogy küldenek egy csökkentett értékű számlát, azzal vámoltassam le. És akkor mindenki boldog lesz. Hát jött is egy számla, csak a váltó gombról+szállítás, vámos meg is ette
Ez ám szép magyaros mentalitás
-
JulesTS
addikt
Atesz álványra szavazok, nekem is az van, hasonlóan az asztalon a monitorral. Egy baja van csak, nehéz mozgatni.
Kormányra meg T300 sima RS, ha kapható, plusz T-LCM, vagy CSL Elite LC, vagy CSL LC használtan.
Váltónak meg SHH.
Itt van képem Atesz állványról, meg SHH-ról:
https://4utem.blogspot.com/2022/04/kezifektarto-atesz-fele-wheelstandre.html
https://youtu.be/NThORx0blMw -
Feck
tag
Sziasztok!
Kizárólag PC-n fogok játszani, egy 27" 1440p monitoron, ami egy 70 cm magas asztalon helyezkedik el, tehát nem csatlkaoztatnám a konzolhoz/vázhoz a monitort.
Volt egy elképzelésem, miszerint ezt a szettet vásároltam volna meg:
- Playseat Evolution Alcantara + Playseat Gear Shiftholder Pro kieg.
- Logitech G920 Driving Force + Logitech Driving Force Shifter
Esetleg később egy kéziféket szereznék be.Eddig mind szép és jó, de picit elkezdtem beleásni magam, és elgondolkodtam, hogy az a kormánytartó elem valószínű útban lesz a lábaim közt, pláne hosszútávon... Ill. képbe jött a Thrustmaster márka is a szíjas technológiájával.
Ezeket néztem (kicsivel magasabb anyagi ráfordítással):
- Thrustmaster T248
- Thrustmaster TX
- Thrustmaster T300 RS GT
+ Váltó:
- Thrustmaster TH8A ShifterMindenképp belföldről vásárolnék, csak kicsit most a bőség zavara áll fenn, szeretném szűkíteni a kört.
Tudnátok ajánlani esetleg olyan Playseathez hasonló árfekvésű ülés+állítható vázrendszer kombót, ami stabil és kényelmes, jól elférnek a lábak? - Esetleg vegyem fel a kapcsolatot az összefoglalóban említett személlyel, aki személyre is tudja szabni?Talán anyagilag is úgy jönnék ki legjobban.
Köszönöm előre is a segítséget!
-
iceman007
aktív tag
válasz
GalaHU #48734 üzenetére
Nem vettem bántásnak egyáltalán. Nyilván vannak akiknek úgy alakult az életük, hogy volt lehetőségük versenybenzint szagolni bukóban, örülök is neki, de akkor ők is elmondhatnák a véleményüket, szerintem az sokkal relevánsabb.
Eszemben sincs igazságot tenni, de egy biztos az Automobilista 2-t senki nem rakta a kedvencei közé aki tud vezetni
Lajosnál meg egyértelmű marketing őt hagyjuk is ki ebből.
A végével meg egyetértek, bár egy Redline-os vagy Coanda-s szimes ember biztos picit megsértődne a fotelracer kifejezésen.
De inkább nem fogok kommentelni ilyen témákhoz, maradok a topic fő csapásirányánál, az legalább hasznos!
Peace!
-
Bandit21
addikt
Mind jó amit írok.
Amúgy az első SIM re gondoltam, amit kormánnyal kikapcsolt segítségekkel kihívás volt vezetni.Az én első autós játék élményem c64 en egy f1 játék ahol a nyomatek/telj. görbere azt hittem azt mutatja hogy kanyarodik az autó ezért Ferrarival mentem.
De az joystick volt ... És kb 8 éves voltam, még 1990 előtt.Pc -n a Test Drive sorozat ment 1993-6 közt talán. Aztán jött az NFS, végül az f1 c 99-02 útana GTR 1-2 Race 07, RRRE később ezen a vonalon amúgy meg AC ACC bolondozni BMG, PC 1-2 Rf2 F1 2010-21 ig mind, Kart Kraft előtte Kart racing pro.
Az első amit nehéz volt vezetni a GTR volt. Az kb az F1 C vel együtt ment és a Lister egy irgalmatlan gyors autó volt úgy rémlik de ideges is pl a Viper hez képest.
Ja és a pálya építő Stunts se hagyható ki. A mai napig van pálya amit építettem de sose sikerült végigmenni rajta.
JulesTS tényleg Pole Position volt az f1 c64. És Streetrod 1-2 jó ég!
-
JulesTS
addikt
Nálam az első szim az amit kormánnyal jobban lehetett irányítani mint billentyűzettel, ez meg a Viper racing:
https://youtu.be/qXUhOaRtaag -
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21 #48747 üzenetére
Hogyne.
C=64-en Pole position, Pitstop, Streetrod volt az elsők között még a 80-as évek közepén.
PC-n a 90-es évek közepén terep.exe, terep2.exe ami már komolyabb törésmodellel rendelkezett, aztán a szellemi utódjuk az 1nsane.
De az első olyan amit már analóg beviteli eszközzel volt érdemes irányítani (először joystick, aztán kormány), az a Viper Racing 1998-ban. Gyakorlatilag 1 autó, amit festeni, setupolni lehetett, meg pár pálya. Belső, külső, futómű nézet (ahol a futómű rugózása, törése/kiszakadása, féktárcsák felizzása látszott), korához képest látványos törésmodell és lan multi (Hamachi-val neten is). Persze lehetett cifrázni modokkal is.
Után jött a Nascar 1999-ből. Talán nem tudjátok, de ebből a sorozatból és a fejlesztő csapattól jött később az iRacing.
Aztán a GTR, GTR2, Race07, Race Injection sorozat ami nagy kedvencem volt. Steam-en is megvettem, néha ha a Raceroom szerver nem működik, akkor előveszem ezt is... -
Bandit21
addikt
Erre ki emlékszik? GTR c játék volt talán az első komolyabb SIM amibe bele futottam. Egy logi WingMan formula force gp -vel. Lassan 20 éve.
A cikket olvasva a festés ugrott be azonnal. Ki mivel kezdte?
-
JulesTS
addikt
válasz
GalaHU #48741 üzenetére
Itt mondta:
https://youtu.be/yZPXKn8hFzM
Pedig kiváncsi lettem volna, hogy a Raceroom truck-ra mit mond, mert azt Sacha Lenz közreműködésével fejlesztették, akivel jóban is van. Az AC-s truck mod meg a pocsék ütközési modell miatt kiábrándító... -
GalaHU
addikt
Megértelek, én konkrétan egy hónapig maradtam rajta az anyagon, semmi mással sem játszottam! A Nord-Ferka GT3 kombó teljesen beszippantott.. Itt éreztem azt a legjobban hogy ezeket az 500LE-s dögöket is lehet szépen csúsztatni. Csakhát a rF2 fölött már eljárt az idő, a grafikai lemaradás nagyon látszik, meg hogy a procimagok nagyrésze manapság csak malmozik..,
-
GalaHU
addikt
válasz
JulesTS #48738 üzenetére
Pár éve nyilatkozta hogy a RRE fizikája jön be neki legjobban.
Ezek szerint neki is változhat a véleménye…
Amúgy meg ahogyan már a héten is beszéltük, egy-egy játékon annyit tud változtatni egy adott patch, hogy simán felborulhat a koordinátarendszer…Az ACC nekem a megjelenéskor vezethetetlen volt, az AMS2-ben mintha hegesztett difivel mentem volna, a RRE meg tök olyan volt mint a Race07… Mindegyik pozitív irányba változott.
-
JulesTS
addikt
DD1/DD2 tulajokhoz lenne kérdésem, de CSL DD/GT DD tulajokra is kiváncsi vagyok. A driverben/fanalabban főleg ez alapján a video alapján állítottam be az FFB-t:
https://youtu.be/bO6g_ViBfOE
Annyi, hogy a NIN-t és az INT-et is 0-ra vettem.
Most meg szembe jött velem ez a videó:
https://youtu.be/2oKccb4-y4o
És....
Jól elbizonytalanodtam...
Szóval ti mit hova állítottatok?
Ez az enyém:
FF 60
FFS Linear
NDP 0
NFR 0
NIN 0
INT 0
FEI 100
FOR 100
SPR 100
DPR 100 -
biker
nagyúr
válasz
GalaHU #48734 üzenetére
Én most leragadtam az rf2 tesztnel, iszonyat tetszik. Az ffb-ben némi fura oszcilláció, álló autó esetén is egyes kocsikban durva csapkodást lehet generálni, de még nem tudom mivel lehetne csillapítani
Meg fura a manualis minden erre az mp4/8 meg automata váltós lesz. Ettől függetlenül iszonyat jo, nem értem miért hanyagoltam eddig -
GalaHU
addikt
válasz
iceman007 #48731 üzenetére
Abszolút nem bántásból írom, félre ne érts, de azért akad más is a topikban aki szagolt már versenybenzint bukóban. Arcoskodás nélkül nem igen tudnám ezt a témát jobban boncolgatni, hagyjuk is…
Leginkább azért, mert az ég egy adta világon nem jelent semmit, hogy a való életben. Ugyanis a versenyzők között sincs egységes álláspont arról hogy melyik a legjobb. Arról meg pláne, hogy melyik a valósághű, mert egyik se…
Mindegyik máshogyan áll a kérdéshez, de amíg a “valóságban” a seggeddel vezetsz, addig itt szent grálként hajkurásszuk az FFB, ami az egyetlen információforrásunk a versenyzès alatt. “Kint” meg már régen rossz, ha a kormányon érzett dologra kezdesz csak reagálni…
Ráadásul a pilóták is mást és mást neveznek meg mint kedvencet! Ok, Verstappen gyerek az iRacingot, nem is mondja senki hogy használhatatlan, valószínűleg a csapkodó napirendje miatt legalább annyit számítanak a minden időpillanatban tömött lobbyk, mint maga a fizikai modell. De Löki viszont ACC-zik, akkor az szarabb, mert csak második lett a bajnokságban és akkor valószínűleg ehhez se ért?
Vagy a legjobb egy hétszeres világbajnok véleménye szerint a Gran Turismo? Kiss Norbi a RRE-re esküszik, Michelisz szerint a mai napig a GPL az etalon…
Tegyél igazságot, de nem lehet..,
A csúcs szimek igyekeznek a versenyzés illúzióját megadni a fotelracereknek, és ha ez valakinél az AMS2, valakinél meg az iRacing akkor egészségükre!
Peace!
-
Bandit21
addikt
Amikor babakocsit mentek nézni, és leragadsz az autós gyerekülés részén a Brendon Áruháznak.
A feleséged pár méterre gyűjti az infót az egyik eladótól, a másik meg félve jön oda mert látja hogy én mit nezegetek már percek óta, bele is ülök párszor és számára teljesen érthetetlen mozdulatokat csinálok, de valószínűleg azt hiszi bolond vagyok.
Remélem Nektek tok egyértelmű mit csináltam ezzel:
Hát persze hogy rig próba volt. Nyomtam a gázt, tekertem a kormányt. -
biker
nagyúr
válasz
zsozsa74 #48697 üzenetére
"A dlc-k meg az évi kb 15 leárazás során szinte ingyen vannak, de alapból is olcsóbbak, mint pl. az ACC esetén."
Ez is egy tény ugye?
AMS2 full DLC 114€ úgy, hogy jelenleg nincs ára a 2020-2022 packnak, mert jön az update hamarosan
ACC full DLC lista 47€
RRE pro pack 99€Akkor most az én állításom hibás, miszerint "úgyis qva dárga a DLC hozzá" vagy te leírtad a tényt, hogy nem az?
Ezek a listaárak a steamen, és nem érdekel, hogy melyiket melyik nap árazzák le 90%-al, a listaárak az összehasonlítható alapok -
iceman007
aktív tag
válasz
zsozsa74 #48728 üzenetére
Hát ha Te is vezettél már több magyar pályán autót slick gumin vagy semi slicken meg utcain-n vagy utasként ültél már versenyautóban akkor igen egyforma közünk van hozzá.
De itt nyilván nem Én vagyok a mérvadó, ezért írtam például Jimmy-t. Mert neki több köze van hozzá pár fokkal mint nekem. De van az holland gyerek basszus nem jut eszembe a neve. Nem annyira nagy szám valami bikás fémdobozzal megy, meg egy két lisztfújó versenyt nyert talán. Na ő is pl iRacingezik és nem F1 2022-vel csapatja.....
Szóval Én inkább hiszek, olyan embereknek akik már próbálták vagy rendszeresen csinálják mindkettőt, neadjisten a világ legjobb pilótái... főleg hogyha az az Én tapasztalatom is, hogy AC, ACC, iRacing, rF2 és R3E nagy vonalakban egy irányba húz! -
zsozsa74
őstag
válasz
iceman007 #48726 üzenetére
"Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza."
Én pont ezt keresem. És az AMS2-ben meg is találtam.
Amúgy írhatnék dolgokról egyes szimek kapcsán én is úgy, mintha tudnám, hogy hogy kell mondjuk egy gt3-as verdának reagálni dolgokra, mennyire tapad ilyen-olyan gumin, és pont ilyen profin hangzana, mint ahogy te írtad, pedig gyanítom pont annyi közöd van a valódi versenygépekhez, mint nekem. Jó is az, ha valaki kerek-perec ki tudja jelenteni, hogy melyik is az a vérbeli szimulátor.
-
biker
nagyúr
válasz
zsozsa74 #48697 üzenetére
Tyűha, taktikai atombombát dobtam le? Mindig így reagálsz, ha valaki SAJÁT VÉLEMÉNYE ütközik a TE VÉLEMÉNYEDdel?
Mint írtam, alapjáték, nem tudom 30géposztály lenne e benne, de ha kiveszem a nekem semmit nem mondó brazil valamiket, akkor marad 4-5.
Mivel más játékokban szerzett tapasztalattal jó összehasonlítani, és megkezdeni az ismerkedést, ezért GT3, GT4 és German GR.A amiket teszteltem, ez utóbbi kb a DTM1992 a raceroomban, amivel komplett bajnokságot mentünk, a másik kettővel meg több száz futamot mindenféle autókkal, ACC és RRE-benMindegyikre igaz volt, hogy látványautózni is lehet vele, tök lazán, olyan megcsúszásokat lehet játszva megfogni, ahol ACC-ben már térdre-imára van. Elől tapad, hátul riszál. Fékúton már elől sem tapad, alulkormányzott lesz, a "legjobb" mikor az autó bejáraton alulkormányzott, kijáraton meg túlkormányzott. Ja várj, az annyira nem
És NEKEM(!!) nagyon furcsa az is, ha egy autó 50-60% fékerőnél (LC pedál) blokkol, még 200 felett is. Símogatni kellett sokszor a féket.
Továbbá az is fura, ha 58% BB esetén még elől blokkol, és alulkormányzott, de 57%-on már hátul blokkol, sehol egy egyensúlyi állapot?Simrigemen tök jól ki van számolva, vFOV 37-38fok közt, hFOV 77-78fok közt jó, hát sehogy nem jött ki ezekkel a kép. Azt hiszem a gyári 86fokon (az fok?) hagytam végül
Most azt hiszem 100€ lenne a full 2020-2022 pack, nem tudom lesz-e akció, nem figyeltem eddig, mert nem játszottam vele.
Kipróbáltam azóta az RF2-t, friss telepítés, alap pályák és autók, így egy GT3 M4-el teszteltem, elég sokat kell állítgatni, és itt a gáz kicsit érzékenynek tűnik, de 4-5 kör után (és mire megtaláltam a sok bazáriszar overlayt hogy kell egyneként kikapcsolni, mert HUD off esetén is tele volt a képernyő vackokkal) mentem egy AI versenyt, egyelőre az alap 96% AI-vel, hátulról előre és mindenkit elhagytam. A levezetőn meg direkt próbálgattam, hogy mit bír, és az ACC vicces ütközésfizikához képest fényévekkel jobb, lehet oldalról tockosokat adni, nem forog be mindkét autó a 3.14csába
Érdekes volt hogy a felvezető körön nincs ghost car -
iceman007
aktív tag
válasz
iceman007 #48627 üzenetére
Na akkor jöjjenek a tapasztalatok, és hozzátenném, hogy én ezen a fórumon most beszéltem az AMS2-ről utoljára
Nem vitaindítónak szánom és nem is akarok meggyőzni senkit semmiről, csupán a tapasztalatok:
Először leszedtem a demo-t amibe csak elsőkerekes autó volt. Az első reakció így WTF ez az FFB tényleg rohadt jó. Oké menjünk tovább megvettem a fullos csomagot.
Először 98-as CART gép, Laguna Seca. Basszus ez az FFB tényleg javult jó lenne finomhangolni. Na hát "FFB meter" még mindig nincs a játékban. Ezek alapján, hogy lövi be az ember az erőt?
Következő egy Porsche 911 RSR volt a Nordschleifén. Na itt kezdődtek a "gondok" meg a felismerés. Megyek, későn fékezek, benézek egy kanyar csúcspontot, na mondom ez korlát lesz..picit belefékezek fordítok egy kicsit a kormányon és beforul..."He?". Na itt kezdett el derengeni, hogy valszeg nem az FFB-vel vagy csak azzal volt nekem bajom, hanem a fizikával.
Oké nézzük meg E30 GrA-t azt is össze lehet hasonlítani más játékokkal. Na itt egy az egybe vissza jött a PC2 nyúlós-csúszós semmilyen fizikája.
Volt még aztán GT3 Spa-ban.
Aztán classic Spa-n 60-as évek végi F1-es autó ahol lehetett volna kamatoztatni ezt a csúszós "fizikát", de itt meg valamiért alulkormányzottak voltak az autó mint az állat.
A kegyelemdöfést pedig a C csoportos Porsche szúrta be Montrealban. Az 5-ös kanyarban hirtelen brutál alulkormányozottság, de mondom ezt már ismerem kicsit fék és kormány és brutál módon be fog tapadni. Így is lett. Aztán a hátsó visszafordítóban váltok vissza, de az 1-es és 2-es között elb@sztam a gázfröccsöt. Elindult a hátulja és a maximumhoz közeli ellenkormányzásnál egyszercsak megtapadt majd végigdrifteltem a kanyartSzóval vannak változások, sokkal jobb mint a PC2, de az én elvárásaimmal nem találkozott.
Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza. És nagyon jól elhiteti az emberrel, hogy épp Ő René Rast vagy Hans-Joachim Stuck és hibátlanul végigcsapatja a pályán, bármilyen helyzetet megfog, tényleg nagyon jó a flowja. A grafikáról esőről és VR-ról nem is beszélve.Egy szó mint száz, ment a refund és jött a R3E Pro Pack
-
Találtgyerek
veterán
válasz
GalaHU #48722 üzenetére
Lassan már kezdem unni a Dirt rally 2.0-t. Legalábbis a pályákat. R5-el meg Wrc-vel is keveset megyek már.
RWD meg a B csoport hozott egy kis izgalmat, de már azokat is megszoktam.
Wrc Generation-t próbáltam, de a fizikája gyengébb, mint a DR-nek. A pályák viszont nagyon tetszenek.
Lehet visszatérek kicsit az RBR-re. Elég sok új pályát kapott. Csak ott meg a grafika meg a hangok gyengék.
Az AC-ről láttam pár jó rally-s gameplay-t, de ahol eddig olvastam róla, ott mindenhol kevés pályát írnak. -
GalaHU
addikt
válasz
Találtgyerek #48711 üzenetére
Abban nincs praxisom, ha PC-n kormánnyal támad rallyzni kedvem, akkor Dirt Rally 2.0 a befutó. De mivel a leárazásokkor szó szerint fillérekért utánad dobják az AC-t, és a net tele van modokkal, szerintem érdemes kipróbálni.
Bár a topikban kevésbé releváns, de némiképp' rehabilitálnom kell a WRC:Generations-t. Anyósomtól azt kaptam karácsonyra XBox-ra (tudom-tudom, de igyekszik és legalább a témát eltalálta!
) és kontival csak úgy játszogatni vele 2k60fps-el tök jó buli!
Eddig megőrjített a korábbi részek kontis irányítása, az alap R4-es kocsikat se lehetett féktávon úton tartani, itt meg a beállítások piszkálása nélkül is élvezetes az autózás. Nyilván nem fullos szim, de aki csak a rallyzás élményét keresi konzolon és nincs kormánya, sokkal jobban elboldogul vele mint a Dirt szériával...
-
GalaHU
addikt
-
Scarletiel
senior tag
No volt időm játszogatni a két ünnep alatt/között az Automobilista 2-vel, meg ETS2-vel és a T248-al + VR.
Irdatlan egy élmény az szent, máshogy nem tudom elképzelni az autószimulátorozást többé. AMS2-ben nagyon vicces volt, mikor kiválasztottam egy régebbi F1-es gépet és az AI otthagyott mint a sz*rt én meg küzdöttem mint malac a jégenETS2-ben pedig zseniális, hogy látom a fülkét magam körül, a játék nagyon élvezetes kormánnyal, csak annyi bajom van, hogy ha menüben vagyok, akkor SteamVR-ban mindenképp át kell váltanom desktop-ra, mert az nem jön fel a szemüvegben az istenért sem, így ez a része bosszantó a többi kárpótol. Volt T300-asom az egy más világ, főleg a középreállás gyorsaságában, erőben más élmény, de maga a T248 sem gyenge, nekem ASM2-ben is 30%-ra le kellett vegyem a Gain-t, hogy tudjam mozgatni kellő sebességgel a kormányt. Persze nyilván nem a legprofibb beállításokat használom, de nagyon élvezetes "vezetgetni" így. Majd egyszer idővel eljutok arra a szintre, hogy nem csúszok ki minden körben egyszer, meg időben felmérem a féktávokat
-
zsozsa74
őstag
Most, hogy vr-ban is működőképes lett az ACC, elég sokat megyek vele, és azt tapasztalom, hogy gyakorlatilag eldobhatatlanok a verdák, akármilyen agresszív setupot is teszek rájuk. Meg sem mozdul a hátulja. Meg korábban, ha rázókőre mentem, a legtöbbször simán megforogtam, most meg nagyon bírják. AMS2-ben jóval többször kerülök az eldobás határára gt3-al. Viszont az meg jól megfogható.
-
-v-
addikt
válasz
GalaHU #48705 üzenetére
féktávon durván visszadobálja az ember a fokozatokat, miközben az AC(C) elviseli
Ja, AC-ben szerintem a trail braking sem olyan mint kéne hogy legyen .. egyik autót se tudom úgy fordítani fékkel ahogy akarom, csak ha már nagyon tail happyre állítok mindent. Meg ja, visszaváltások se úgy fogják meg a hátulját.
(#48704) bunnyhu: hát néha könnyebb igen, de vannak helyzetek amikor meg trükkösebb szerintem, AC-ben ilyen fishtailing jellegű dolgokat nem is lehet produkálni kb. semmivel, egyszerűen túl lassú meg nyúlós hozzá nem tudom.
-
GalaHU
addikt
A P1-es kormány NEM Xbox kompatibilis, neked a WRC kell:
https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/csl-elite-steering-wheel-wrc?_gl=1*12223n*_up*MQ..*_ga*MTczMDM2MzE2OS4xNjcyMzAyMzUy*_ga_Q6VYC4JPVE*MTY3MjMwMjM1MS4xLjEuMTY3MjMwMjM3MC4wLjAuMA..
Egyébként úgy a legegyszerűbb megállapítani (a leíráson kívül), hogy a stock-fotóján Xbox-os gombok vannak-e? Ha igen, akkor hajrá! (Nyilván a HUB-on nincs gomb)
-
GalaHU
addikt
Sajnos nem egyformán jól van belőve minden autó az AMS2-ben. Folyamatosan haladnak, de látszik hogy kis csapat és rengeteg a kocsi. Az ACC-ben jóval kevesebb a verda, ott nincs ilyen gond, és az apró különbségek is jobban kijönnek.
De a legnépszerűbb GT3-as kocsik most már gatyába vannak rázva, alapvető különbség hogy nem szeretik ha féktávon durván visszadobálja az ember a fokozatokat, miközben az AC(C) elviseli...
-
bunnyhu
senior tag
Ez érdekes, nemrég mentem egy LM24-et a PC2-ben egy GT autóval summa olyan 1.5 óra volt, és én pont azt éreztem, hogy irreálisan könnyű vezetni mondjuk egy ACC-s hasonló autóhoz képest. Szerintem egy megpördülésem se volt, ennyire nem vagyok penge
Pedig szerintem semmi vezetéssegítés nem volt bekapcsolva, csak vizuális (ideális ív).
-
-v-
addikt
túlságosan csúszik minden autó
nekem pont, hogy túl soknak tűnt a tapadás ... nekem valami AC és pcars2 közötti kéne de olyat még nem találtam
Van olyan? AC jó de picit túl kevés a tapadás talán és főleg a gumimodell szar .. pcars2 így DD-vel a legtöbbször sokkal közelebb van a valós viszonyokhoz nekem (megcsúszás/visszatapadás, meg a snappyness főleg, AC-ben minden olyan nyúlós), de ott meg kicsit túl sok a tapadás ...
-
footy
addikt
Ha megveszem a kovetkezo kombot, akkor fogok tudni jatszani Xboxon vagy kell meg hozza valami?
- Fanatec P1 Wheel Alcantara
- Fanatec CSL Elite Pedal
- Fanatec CSL Elite Vase V1.1A fenti kormannyal nem kell meg egy xbox kompatibilis hubot vennem, igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Autós topik
- Óvatosak a németek, de megadóztatnák az online óriáscégeket
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Honor 400 Pro - gép a képben
- További aktív témák...
- Chieftec SMART SERIES GPS-500A8
- Apple iPhone 14 128GB Akku: 87%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple Watch Ultra 2 49mm LTE Megkímélt, Karcmentes, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Újszerű Lenovo Thinkpad T450 laptop (14HD+/I5-G5/8GB/128SSD/Magyar) - 1 év garancia, ÁFA számla
- Garis! Csere Beszámítás! Acer Predator Helios 16! I9 13900HX / RTX 4080 / 32GB DDR5 / 4,5TB SSD!
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest