- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Letisztult külsejű és helytakarékos MSI VGA az NVIDIA Blackwell platformon
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok C#-ban, és a következő kihívással állok szemben: adott egy C#-os, Visual Studioban megírt WinForm-os desktop alkalmazás, amelyet térképes megjelenítővel kell kiegészíteni. Tehát vektoros objektumokat (ki-be kapcsolható rétegekkel) és OpenStreetMap alaptérképet kell kezelnie, természetesen zoom-mal és mozgatás funkcióval ellátva, illetve az aktuális GPS-pozíciót is meg kell jeleníteni. Találtam 2 olyan C#-os függvénykönyvtárat (SharpMap és DotSharp), ami elvileg erre a célra bevethető, viszont nagyon komoly hátrányuk, hogy gyenge a dokumentációjuk (úgy is mondhtanám, hogy nincs is), és API reference sincs.
Erre a célra JavaScriptben én az OpenLayerst használtam már, ami tökéletesen megfelel erre, remek dokumentációja is van. Szerintetek ez műküdhet, hogy megírom a megjelenítőt az OpenLayers-es eszközökkel, majd egy böngészőt integrálok a Win Froms-os alkalmazásba és úgy jelenítem meg a térképet? Mennyire járható út ez szerintetek? Ti mit javasoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Apple Watch
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- BestBuy topik
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 2 év gyártói garanciával!
- Insta360 X4 akciókamera Adventure Bundle