- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- SSD kibeszélő
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Milyen házat vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Akciókamerák
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Nocsak! Nem hittem, hogy megérem még nem ősz halántékkal...
Arra ébredtem, hogy a házunk melletti oszlopra éppen most rögzítik a Telekom optikai kábelt!
Elbeszélgettem a beüzemelést végző fiatalemberekkel, és elmondták, hogy az egész városban most telepítik az új kábelrendszert. Ez remek hír!
Érdeklődéssel várom a Vodafone aktuális értékesítő ügynökének hamarosan várható jelentkezését a szerződéshosszabbításom ügyében.
És természetesen azt is, hogy milyen ajánlata lesz a Telekom értékesítőjének.
Mindenesetre erre mondják: "jó kezdet".
-
kekedi
senior tag
Még mindig nem tudom letölteni az utolsó számlám.
De legalább kaptunk FilmBOX+ t 1 hónapra. Aktiváltam és rájöttem, 5 perc film keresgélés után, hogy kaptunk egy nagy rakás semmit! Köszi Voda! -
#82860288
törölt tag
Ha cserélnének modemet, milyet adnak mostanában? Kell valamire figyelni?
-
cocka
veterán
válasz
AtHoS #121695 üzenetére
Igen, az még ennek az elődje volt. Igazából nem értem, hogy miért kell állandóan átnevezgetni ezeket és gyakorlatilag más néven, de szinte ugyanazt kapod.
Meg azt se értem, hogy a faszért nem válogathatja össze magának a user, hogy mire fizet elő. Akkor kapásból egy darab sportcsatornám nem lenne.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
cocka #121691 üzenetére
Nekem is valami komfort illetve nem is, hanem talán Bronz TV csomagnèv rémlik - épp karbantartanak, így nem tudok belépni, hogy megnézzem, sőt semmi infó nem elérhető most - de ilyen 60...70 csatornára emlèkszem. Az biztos, hogy nem a legfullosabb (amiben legelőször elérhető volt az Arena4)
-
AtHoS
nagyúr
válasz
bigdady #121689 üzenetére
De használja. Központi gond lett átàlláskor, amit elvileg orvosoltak -> nálam megszűnt a belépési probléma (igaz én írtam nekik weben panaszkodós levelet, de mire a sablon nemisarraválaszolunkamiszóváletttéve válaszuk megérkezett addigra megjavult az APP-os belépés nálam Androidon - zárolt fiók hibával nem sikerült belépni fejlesztést követően)
Nálad milyen hibával dob vissza? Mert azt nem írtad.
Amúgy valak tudott már bármilyen műsort is nézni VodaTV APP-al Eurosport 2 csatornán? Nálam folyamatosan szürke ez a csatorna így nem lehet nézni egy műsort sem rajta
-
cocka
veterán
válasz
ROBOTER #121681 üzenetére
az összes oldal beszart, ami google statisztikát használ.
De a Google statisztikás scriptjeit le lehet tiltani reklámblokkolókkal. Ettől függetlenül az oldalak nagyja működik, normál körülmények közt. Szóval nálad valami súlyosabb probléma is lehet a háttérben.
Érdekes, hetente 2x (nem vicc, nem túlzás, vannak pár hetes szünetek) hívnak az ajánlataikkal, hol rejtett, hol nem rejtett számról.
Sokadjára írom már, nemcsak neked: LE KELL TILTANI! És akkor nem fog hívogatni senki, AKKOR SEM, ha éppen lejárni készül a hűséged. Ha viszont élvezed, hogy zaklatnak, akkor hagyd ennyiben.
-
ROBOTER
addikt
válasz
LouiS22 #121682 üzenetére
Tisztában vagyok vele, távközlési területen dolgoztam sok évig. De hogy egy rohadt közleményt nem tudnak kiadni, az pofátlanság. Ha itt már jópáran jeleztük a problémát, szerinted hányan lehetnek, akiknek halvány fingjuk nincs az okokról, és még azt sem tudták beazonosítani, hogy google probléma van, csak azt látják, hogy homokórázik a híroldal, amit naponta olvasnak, vagy nem tudják megnézni egy bolt címét, mert beágyazott mapsot tartalmaz. Mindezt úgy, hogy február 9-én a komplett Voda leállt ugyanezzel a hibával.
-
LouiS22
veterán
válasz
ROBOTER #121681 üzenetére
Pereld be őket (természetesen értem a problémád és a felháborodásod is). Az viszont tény, hogy az internet nem egyenlő a google-lal, és az is tény, hogy egy lakossági előfizetés esetében nehéz gazdasági károkozásról beszélni, ráadásul - és tényleg nem a hangulatot szítom - de a szerződésben nem vállalták a 100% rendelkezésre állást. És mielőtt: nem, nem nekik dolgozom, és nem, nem fizetnek, hogy ezt leírjam.
-
ROBOTER
addikt
válasz
LouiS22 #121680 üzenetére
Ez azért nem állja meg a helyét, mert az internet nagyobb része érintve van a google által.
Pl. az összes oldal beszart, ami google statisztikát használ. Magyarul a portálok, híroldalak, blogok, hobbi oldalak egy jó része. Azért az, hogy telekomos céges teló personal hot spotjával tudtam szállást foglalni, elég durva. Ezt internet-szolgáltatásnak nevezni kissé túlzó. A világ lakosságának egy elég jelentős része bízza a gmailre a fontos dolgait. Az ettől való elvágás konkrétan gazdasági károkozás, banki ügyek, közműszámlák stb.
Én nem szoktam fröcsögni, én is dolgozom eleget, mindenki hibázik. De amit a Voda művel a saját weboldalán, a számlázással, annak könyvelésével, beléptetéssel az szégyen. Érdekes, hetente 2x (nem vicc, nem túlzás, vannak pár hetes szünetek) hívnak az ajánlataikkal, hol rejtett, hol nem rejtett számról. Hallom, hogy Home Office-ban van a csaj, hátul sír a gyerek. Elmodnom 1000x, hogy nem, megfelel a jelenlegi csomag, hagyjanak békén. De akkor is kezdik pár hét múlva újra. A hibát kijavítani nem tudják, nem hívnak, nem keresnek.
-
LouiS22
veterán
válasz
ROBOTER #121678 üzenetére
Ha volt leadott hibajegyed és 72 órán belül nem oldották meg, akkor 1 napra kell kapjál kötbért (a szerződéshez adott képlettel ki tudod számolni, de kb párszáz forint lehet 1 napra).. De ha egyébként a minimálisan garantált sebesség megvolt, akkor nem hinném, hogy járna bármi (egyedi elbírálással lehet). Azt ugyanis az ISP nem nézi, hogy te csak egy bizonyos szolgáltatást használsz (esetedben nem használsz).
A válaszadási kötelezettséget is törvény szabályozza, az tapasztalat, hogy általában a határidő legvégén válaszolnak (még ha egy semmitmondó is a válasz, törvény szerint reagáltak a megkeresésre). -
kezo0
addikt
válasz
Harbinger85 #121673 üzenetére
Csak vezetékes szolgáltatásaim vannak, csoportos beszedéssel fizetek, és az átállás óta nem jött még számla. Az online felület egyetlen számlát jelenít meg: az utolsót, amit még az átállás előtt állítottak ki. Ezt júl. 4-én kifizettem.
Anyám is csop. beszedéssel szokott fizetni, ugyanazzal a fizetesi határidővel, mint én. Neki sem jött még új számla az átállás óta. -
ROBOTER
addikt
Én azért kíváncsi leszek a következő számlára. Nincs stream TV vagy játék előfizetésem, de cserébe a maps, a gmail, a youtube, a google keresés kiteszi a használat 90%-át nálam, így lényegében ellehetetlenült 4 napra az internet-használatom, és a megoldást is nekem kellett megtalálnom. Azóta sem válaszoltak semmit.
-
kokii
tag
válasz
#82860288 #121671 üzenetére
Meg is volt, viszont nálam is migráltunk TV-t, mert nincs már a jelenlegi Premium, így ~2x annyi HD a HD Plus-szal, de rá is emeltek 500 jó HUF-ot.
5590-ért Internet L+TV HD Plus
Nem volna rossz amúgy, ha ezt a felületen is át lehetne ütni, nekik is kevesebb dolguk lenne. -
cocka
veterán
válasz
Harbinger85 #121673 üzenetére
Én nem. Meg állandóan küzd a számlás rész betöltésével. Hol egyből bejön, de ott is inkább csak a mobilos, hol várni kell rá és soha nem tölti be.
De amit betöltene abban sincs köszönet, mert mindkettőre azt írja már pár napja, hogy "lejárt" és kifizetetlen, ugyanakkor állítólag csoportos beszedéssel megy. A folyószámlát még nem néztem.
De hát arról szólt a fáma, hogy semmi teendő.Természetesen a vezetékest nem lehet letölteni. Nincs is gomb hozzá.
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Érdeklődnék más kapott már számlát? Csak mert mióta a nagy átépítés volt nem kaptam se mobil számlát, ezt átlag 17-19. után szokott jönni, se inter/tV számlát, ami már ilyenkor lenni szokott. Nem mintha bánnám, de félek egyszeribbe rám sózzák 5 napos fizetési határidővel.
Néztem az appba, néztem a weboldalt. -
#82860288
törölt tag
válasz
kokii #121670 üzenetére
Online üfsz-en amikor belépsz a szolgáltatásaidnál kell legyen hosszabbítás opció.
Ha nincs, akkor mehet a telefon.
Én pont ma telefonáltam és kértem segítséget, mert a csomagom már nem elérhető, megkérdeztem mit tud ajánlani és adtak kedvezményt. Pontosabban az ár maradt, de a csomag nőtt. -
kokii
tag
Sziasztok!
Hűség lejárta után továbbra is Mancikával kell telefonon csacsogni, hogy jelenlegi áron/kedvezményesen tudjak csomagváltást/növelést (1 évvel ezelőttről is át vannak nevezve a csomagok, szóval mégha helyben is maradunk történik "váltás") hűséggel véghez vinni, vagy ez elintézhető lenne neten, csak én nem találom a módját?
Előre is köszi!
-
Masato
tag
válasz
csibor #121660 üzenetére
Nekem nem gond, mert ritkán kapcsoljuk be.
Ez lehet gond. Ha nem kapta meg a kártya a frissítést, akkor megállhat. Több adatcsomagról van szó, így adott esetben sok idő, mire a kártya mindet megkapja. Nem használtam az egyik modulom sokáig, jó háromnegyed óra volt, mire lefrissült. Addig nem dekódolt semmit.
Havonta egyszer legalább pár órát folyamatosan kell használni és akkor kisebb valószínűséggel áll meg. Ez normális működés.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Vodafone tv app nem enged be email és jelszó párossal amivel a myvodafone.hu meg igen. Mi a megoldás vagy mi az oka? Köszi (sosem használtam most kezdeném el)
-
csibor
addikt
Nagyjából ~1 hónapja kezdődött. Tv kártya nem kódolja ki a csatornákat. Szerelő kijön megállapítsa tv, és kártya nem szereti egymást, 2 évig elvoltak. Na innen érdekes. Rendben cseréljük vissza box-ra. Nem lehet mert 500ft al nőne a havidíj, csak 1 készülék van, arra meg nem kérhetnek pénzt. Valami hibajavításra várnak, talán Augusztus közepén megoldóik. Addig felajánlottak 2600ft jóváírást. De nincs tv műsor. Nekem nem gond, mert ritkán kapcsoljuk be. De másnál aki napi szinten nézi, egy probléma megoldása 1,5 hónap lenne
Mintha egy vidéki sufni cég lenne a Voda. Egyszerűen szar a cég hozzáállása.
-
gyemipapa
senior tag
Üdv! Azt hogyan tudom itthonról ellenőrizni, hogy IPV6-ban vagyok-e?
-
válasz
kabelmania27 #121618 üzenetére
Beszarás, eddig szenvedtem a google oldalakkal, 25perc vodafone várakozás után kiderült, hogy én is ipv6 voltam, visszarakattam magam ipv4-re és egyből bejönnek a googlehöz köthető oldalak. Köszi!
-
#82860288
törölt tag
Aki esetleg nemrég váltott kisebb netről 500-asra, mennyit kell fizetnie havonta?
Nekem 5490-ért kínálta fel az oldal. Lehet ennél jobb ajánlatotkérnikapni? -
arzensan
újonc
válasz
kabelmania27 #121618 üzenetére
Hali!
Köszi a tippet, laza 30 perc után kapcsoltak egy ügyintézőhöz aki átkapcsolt máshoz aki sikeresen átrakta a protokollt ipv4-re.
Felhívtam a figyelmüket h erről még valszeg lesz bejelentés, meg kérdeztem kaptak e már ?
Idézem "Ilyennel még a pályafutásom alatt nem találkoztam" ...
Hiába mondtam h anno erről a Voda hivatalosan nyilatkozott h a Google dolgai nem mennek ...
Oh well, úgy fest ez segített
Kérdés: Tapasztalhatom vmi hátrányt abból h most IPv4-re raktak ?
-
HexX
csendes tag
válasz
Shadowfax #121638 üzenetére
Igazán nincs mit!
Én is csak igyekeztem előre kideríteni a dolgokat, mert sejtettem hogy nem feltétlenül megy majd minden gördülékenyen. Nekünk új számlát az új rendszerben még nem állítottak ki, szóval ha esetleg pár nap múlva vissza tudnál jelezni, hogy hogyan sikerült - azért hálás lennék.
Addig is reméljük a legjobbakat! -
cocka
veterán
Nálam eleinte nem ment UTP-ről. Aztán egy frissítés jött és akkor átállt. A legutóbbi frissítésnél meg megint visszaállt koaxra, rádugtam, csatornákat lekerestettem és ennek ellenére a csatornák nagyjánál azt írta, hogy a frekvenciára hangolás sikertelen. Tehát se koaxon, se UTP-n nem jött rendesen, alig jött be pár csatorna. Meg ugye a beállításoknál az információnál meg lehet nézni, hogy neten jön-e vagy koaxon. És a koax ellenére is jött neten egy-két csatorna. Mondom most akkor mi a franc van már megint.
Jöttek a szokásos tanácsok, hogy akkor 1270. Vannak, akik szeretik koptatni a szájukat, én nem.
Másnap megnéztem és minden csatorna jött UTP-n. Kivéve helyiket, de azokat másképp is tudom nézni és azok eddig se jöttek neten.Ami teljesen értelmetlen számomra, hogy OK, hogy neten jön minden és a netes csatornákat azonnal megtalálja, de ettől még nem kéne eltüntetni a "TV csatornák" menüpontot a beállításokból, mert így kerestetni sem lehet és megtalált csatornák számát sem tudod meg. Alaphelyzetbe állításnál is csak annyi volt, hogy egy pillanatra felvillant, hogy 140 internetes csatornát talált és már töltött is be. Így viszont, hogy nincs ez a menüpont, nem is értesül a user arról, ha esetleg egy új csatorna került a kínálatba vagy egy meglévőt átneveztek, esetleg töröltek. Mert így azt sem tudod, hogy automatikusan update-eli-e a csatornalistát a háttérben vagy sem. Azt tippelem, hogy talán igen, de hogy ebből a user semmit nem érzékel egy üzenet formájában sem az is biztos.
-
tomp
félisten
válasz
cocka #121640 üzenetére
Nálunk a box csak utp-t kap így az élő adás nem megy. Csak ha menüből újrakezdjük az aktuális műsort vagy a nem elindult műsornál tekerünk 1-et vissza. Akkor azonnal átvált ip-re és hiba nélkül megy órákon keresztül. Amióta nem magyar ip-n van, érdekes módon minden hibája megszűnt.
-
ROBOTER
addikt
Remélem nem kiabálom el, de a IPv6 központi kikapcsoltatása segített.
Működik a flightradar, a booking térképe is, bejön a Youtube kezdőlapja, a gmail stb.kabelmania27: Köszi a tippet.
Bár szerintem a szolgáltató részéről ez így nincs rendben, hogy 4. napja szívok vele, lényegében használhatatlan volt a net, nem válaszolnak, nem hívnak vissza, és egy fórumban kell összeszednem a megoldást. Főleg, hogy tegnap 50 perc várakozás után leraktam a telefont, ma "csak" 20 percig várakoztattak.
-
-
kabelmania27
félisten
válasz
Lester75 #121634 üzenetére
Elvileg jó lesz úgy, mert két kettes osztó után általában rendben szoktak lenni a modemértékek.
CE 5-1000Mhz feliratú osztót és 3x árnyékolású kábelt vegyél.
Elvileg a padláson lévő F toldó helyére mehet az új osztó, az új kábel két végére mehet egy ilyen F csatlakozó, a szobában az F csatlakozóra feltekered ezt és így használható lesz. A kábelt így kell blankoni, az a lényeg, hogy az F csatlakozó jól szoruljon meg a kábelen, hogy az árnyékolás jól érintkezzen. De azt is csinálhatod, hogy 1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodában kérsz plusz vételi hely kiépítést. Ha megírod milyenek a modemértékek ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
AtHoS
nagyúr
válasz
ElektrikusDE #121631 üzenetére
Nálam a bejövő kábel első osztója 3DTS106 (1 way tap 5-1218MHz) melynek -6 dB ágán van/volt egy Media BOX a másik ág pedig 3DSS2 (2 way splitter 5-1218MHz) egyik -4,1 dB ágán van a CB a másik hasonló -4,1 dB ágán pedig TV.
Szóval elvileg nem csak annyi a történet, hogy berakunk egy jó minőségű osztót és Sanyi. Nem ártana tudni a jelenlegi kábelezés hogyan néz ki, mert ahhoz kellene igazítani a leágaztatást
szerk. Ez még UPC-s kiépítésben készült anno
-
Lester75
csendes tag
válasz
ElektrikusDE #121631 üzenetére
Az oszlopról érkező bejövő ágat tudnám elosztani a padláson,innen a legrövidebb az út a nagyiszobáig.Menetes csatlakozó van a boltban,3x árnyékolású koax is.Ha az összefoglalóban olvasott 5-1000MHz 2utas elosztót megveszem és rákötöm a bejövő ágra,onnan az egyik ág megy a nagyiszobába a voda tv boxnak, a másik pedig az eredeti vonalon a meglévő splitter felé (modem + tv) akkor az működhet?
Nincs lehetőségem a nappaliban meglévő 2 way splittert 3asra cserélni,mert a ház másik végéből kellene visszahoznom a koaxot a nagyinak falfúrással,bontással.
kendee:
Köszi neked is. -
waaarrd1
újonc
válasz
kabelmania27 #121616 üzenetére
Van tv előfizetés, a csatlakozók nem lazultak ki. Jelenleg úgylátszik megoldódott a probléma, köszönöm a segítséged!
-
kendeee
aktív tag
válasz
Lester75 #121630 üzenetére
Nekem az elején ugyan ilyen problémám volt. Sorba nem jó kötni, mert gyengülhet a jel. A bejövő ágat kell szétosztani (nekem egy komolyabb osztó/jel erősítő van berakva) Nem feltétlenül fog gyengébb lenni a jel, de nálam sorba kötve jelentkezett a probléma. Ha nem vagy jártas a 'szereled magad' opcióban jobb szakemberre bízni.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
Lester75 #121630 üzenetére
Szia!
"Gondolom ez nem olyan egyszerű,hogy az ember vesz a boltban egy elosztót és a bejövő fő koax-ot kettéosztja."
Pedig a szerelő sem fog mást tenni...
Ui:
Persze a szerelő biztos jó minőségű elosztott fog felrakni, de ezt te is megtehetnéd.
Szerencsés esetben csak ennyi, ha viszont már kevés lesz a jel, akkor kicsit bonyolultabb. -
HexX
csendes tag
-
ROBOTER
addikt
válasz
predakon #121623 üzenetére
Minden, vagy válogat?
Én most kapcsoltattam ki az IPv6-ot, de majd csak késő délután leszek otthon, akkor tudom leellenőrizni.
Nálam minden oldal bénázik, amelyik bármilyen google szolgáltatást használ. Pl. nem értettem, hogy portáloknak mi köze a google-höz, miért áll meg félúton a betöltés, aztán lenéztem a böngésző státuszbárjára: gstatics vagy google analytics válaszára vár.
A chrome-mal a sebességteszt sem fut le 0 le, 0 fel, edge-vel az szépen lefut. Viszont a google oldalak edge alatt sem működnek.
-
Lester75
csendes tag
Üdv!
Bővítettük a házat és a Nagyi is szeretne tv-t nézni a szobájában.Szükség lenne még egy tv box-ra,jelenleg egy boxunk van.Nagyi szobában csak utp (internet) kábel van bevezetve.Kérdésem: működhet a tv box az antenna vezeték nélkül vagy csak azzal együtt? Köszönöm!
-
iv.kerület, káp 2, más is tapasztal olyan problémát, hogy az oldalak betöltése rendkívűl lassú?
Egyszerűen nem értem, újraindítás nem segít.... -
netkoo
senior tag
Sziasztok.Mi a teendő ha második mediboxot le szeretnem mondani ?
A 1270 et hívtam vagy 1 órát de senki nem vette fel.
Ha bemegyek az ügyfélszolgálat ra ott letudom simán adni ?
Köszönöm a választ. -
The Goth
tag
válasz
Shadowfax #121619 üzenetére
Nem teljesen világos, hogy eddig hogy utaltál, mivel a számlafizető azonosító és az ügyfélazonosító eddig is két külön dolog volt és az utalásnál a számlafizető azonosítót kellett eddig is (és ezután is) beírni nem pedig az ügyfélszámot. A bankszámlaszámok nem változtak, arra kell most is utalni amire eddig.
-
Shadowfax
addikt
Végre megérkezett az új számla, augusztus 12-ig kell befizetni. Csak vezetékes netem van tőlük, banki átutalással szoktam fizetni. Az világos, hogy most az ügyfélazonosító helyett az új számlafizető azonosítót kell beírnom a Közlemény rovatba, de az a kérdésem, hogy maradt az egyedi bankszámlaszám, amire utalnom kell?
Jó tudnod! A Vodafone Otthoni szolgáltatás minden ügyfele számára egyedi bankszámlaszámot biztosít, ezt megtalálod a havi számlaleveleden. [link]
Nem, nincs rajta az új számlán, csak a régin. -
kabelmania27
félisten
válasz
arzensan #121617 üzenetére
Üdv!
Ezek az értékek rendben vannak.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken. -
arzensan
újonc
Sziasztok. Nálam is elindult a móka. Kb 2 napja megy h durván szakadozik a net. Régebbi fehér UPC-s Connect Box az új CH7465VF-es felülettel. Nálam ahogy fentebb is említette Roboter, a google szolgáltatásai nagyon durván nem akarnak betölteni. Csatolom a le illetve feltöltési értékekeket. Hálózati napló tele van - Illegal Dropped Forward packet - üzenetekkel. Valaki kapott vmi érdemleges infót Vodáéktól ? Vagy a router lesz kuka, mi ez ? Köszi előre is a helpet.
-
kabelmania27
félisten
válasz
waaarrd1 #121609 üzenetére
Ezek az értékek rendben vannak, a 600Mhz-s letöltési csatornáknál van javíthatatlan hibás csomag.
Nézd meg, hogy a modemnél és az osztónál nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel megy-e az osztó in bemenetére.
Amennyiben nem rendelkezel tv előfizetéssel kiveheted az osztót, vagy a bejövő kábelt kösd a modemre vagy az osztó helyére tegyél F toldót. -
kabelmania27
félisten
válasz
jonnyjoker01 #121613 üzenetére
Kupak van az elosztó nem használt kimenetén ezért lehet toldónak lett bekötve.
Az üres kimenet problémát okozhat ezért ha van kéznél F toldó érdemes lenne bekötni az osztó helyére, ha nincs elektromos vagy híradástechnikai boltban tudsz venni. Ha nem javul érdemes lenne bejelenteni, a technikus lehet cserélni fogja az osztó és a modem közötti kábelt, a doboznál pedig csavaros F csatlakozókat. -
jonnyjoker01
veterán
válasz
jonnyjoker01 #121613 üzenetére
Azt elfelejtettem még beleírni, hogy minden passzentos, nincsenek szétlazulva a csatlakozók. Lehet a társasház oldaláról van elcseszve valahol a dolog?
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
kabelmania27 #121597 üzenetére
Van elosztó, gondolom előző lakosnak volt TV előfizetése. A falból egy 10 centi koax jön ki egy ESX-02 elosztóba, lakáson belül nincs más. Kint a folyosón a lakások villanyórájánál van még egy koax kábelrengeteg egy dobozban.
-
MadMancs
veterán
válasz
AtHoS #121608 üzenetére
Akkor Te is kifogtál egy dolgozni nem akarót.
Ugyanis ha technikust kér akkor ő csak kettőt kattint többit technikus/központ intézi.
Ha ő oda is adja fel kell vinni rendszerbe, aktiválni, stb.
Először nekem is technikust akart pár hete mikor igényeltem egy másodikat, azt mikor mondtam hogy köszi de megoldom, akkor adta a kezembe. Hazavittem, behelyeztem TV-be és kész.
Jó mondjuk hívom kellett 1420, mert boltban pénteken voltam, 9ttmeg hétfőre rögzítették szerződés módosítását, szóval maga a kártya már aktív volt, csak hétfőtől engedte volna a rendszer az elérést. Ezt lőtték át. -
JoinR
őstag
Valaki tudja, hogy tudok hozzáadni meglévő szolgáltatást a fiókomhoz, ha már létezik abból a fajtából másik címen? Végigkattintgattam mindent, de nem sikerült megtalálni.
-
waaarrd1
újonc
válasz
kabelmania27 #121596 üzenetére
-
AtHoS
nagyúr
válasz
MadMancs #121598 üzenetére
Igen, én is így gondoltam, amíg az ügyintéző azt nem mondta, hogy mindenképpen technikus fogja kivinni a médiakártyát
Rá is kérdeztem, hogy ezt - mikor telefonon lebeszéltem a cserét - miért nem mondták, mert akkor a Kaon-nal sem szaladgáltam volna üzletbe? Annyi volt a válasza, hogy biztosabb így leadni, mert többször előfordult már, hogy a technikusi átvételt követően nem került leadásra a BOX....LOL -
Zsolaf
addikt
Sziasztok!
Tud valaki segíteni nekem? Az a gondom, hogy az online vodafone tv fiókba nem tudok belépni a régi azonosítómmal, próbáltam hívni őket, de reménytelen. Van valami változás vagy mi a túró van? Köszönöm!
-
kendeee
aktív tag
válasz
LouiS22 #121603 üzenetére
Igen, valahogy úgy szokott lenni nálam is. Munkámból kifolyólag sokat hívok különböző szolgáltatókat, az elérésük 100% csak az elérési idővel szokott baj lenni.
Be kell mennem úgyis ma hozzájuk a tv-vel kapcsolatban. (egy boxot visszaadok) Internetem pedig most is van, arról már gondoskodnom kellett korábban, ha nincs vezetékes, legyen azonnal mobil net routeren keresztül.
Amúgy itt a fórumon hamarabb megtudok mindent, többet is, mint szeretnék tapasztalatokból stb, azért is van, hogy aktív lehessen.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen program, ami...?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Futás, futópályák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Villanyszerelés
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 20.1.1 okosított Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.9.1, 3 hó garival
- Nintendo Switch OLED 20.1.1 + Android 15, 512GB MicroSD + okositott OLED Atmosphere 3 hó garanciával
- OnePlus Watch 2 okosóra makulátlan állapotban
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1116A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Lépj egy szintet felfelé gamingben! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest