Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz
Fruityloops #121995 üzenetére
Félve kérdem meg, hogy 2022-ben miért jó csekken fizetni?
-
cocka
veterán
válasz
Fruityloops #121995 üzenetére
Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!
Náluk ez így szokott lenni. Többször írtam már hasonlót. Csoportos beszedés továbbra sincs levonva.
-
Fruityloops
tag
válasz
zzola #121958 üzenetére
Mert nem küldtek a múlt haviról csekket, ennyire egyszerű. Minden hónapban küldték a tévé internet csekket, most nem küldtél. Két hetet vártunk rá, és azért hívtam fel őket, hogy miért nem küldik lassan lejár a határidő be kéne fizetni, mondják küldenek pót csekket elnézést kértek nem tudják miért nem ment ki a csekk. Erre ahogy írtam, a határidő napján jött meg a pótcsekk, és rohant apám szegény befizetni, erre este kapta az smst, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem lett befizetve...
Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!
-
so_ha
senior tag
válasz
kabelmania27 #121991 üzenetére
Eddig öröm, és boldogság van, így azt nem néztem meg, de ha legközelebb átmegyek édesanyámhoz az ékezetek beállítása miatt, majd arra is rákeresek. Még egyszer köszi a segítséget!
-
pjen
félisten
válasz
so_ha #121990 üzenetére
Aza baj, hogy ahhoz nagy valószínűséggel újra kell kezdened mindent. A lokáció mikor kezded a telepítést éy kiválasztod az országot. Én finnt szoktam ilyenkor választani, de lehet már az észt a jó. Lehet kiválasztod észt országot, autómata keresés és minden jó lesz. Viszont ha lehet olyant válassz amivel egy idő zónában vagyunk, másképp a műsor újság nem lesz jó. Német, szlovák stb.
-
kabelmania27
félisten
válasz
NoOne1976 #121982 üzenetére
Szinkronizálási folyamatot jelent, letöltési csatornát keres a modem, mivel nincs jel a koaxon az egész tartományon végig megy és utána újra kezdi, ezt addig csinálja amíg nem lesz jel, ezért nyugodtan áramtalanítod, ha visszajönnek a tévé adások visszakapcsolhatod elvileg hamar szinkronizál mert a korábbi letöltési csatornákra fog hangolni.
-
so_ha
senior tag
válasz
so_ha #121978 üzenetére
Először is mindenkinek köszönöm szépen a segítségét!
A megoldás az lett, hogy "szakértői módban" lehetett kézi vezérléssel frekvenciákra keresni, mert az automata keresés kihagyott párat (hiába volt kb. 180 körüli találat). Így kabelmania27 által adott frekvenciatáblázattal megtaláltam a hiányzó adókat (a moduláció QAM256 lett az ajánlott QAM64 helyett). Így nem kellett a csatornasorrendet újra szerkeszteni.
Ezt a kérdést megpróbálom a Samsung Tv topikban is feltenni: "Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik."
-
cocka
veterán
válasz
loulou #121966 üzenetére
Mert valószínűleg nem a jelszó a probléma, hanem az email cím.
Ha van mobilszolgáltatás és vezetékes is, elvileg az összevonás után a mobilos kapcsolattartói email címed lesz az új email cím a vezetékes szolgáltatásokhoz is. Erről egyébként több emailt is küldtek a régi meg az új email címre is, hogy milyen email címmel fogsz tudni belépni pl. a weben a myvodafone-ba.
Ugyanazzal a címmel fogod tudni használni a tv.vodafone.hu-t is. De célszerű jelszót változtatni.
Ha csak vezetékesed van, elvileg a régi email cím marad.
-
NoOne1976
őstag
Ha a fehér CB-n zölden villog a föl/le irányú nyíl, az mit jelent? Hiába áramtalanítom, a pirosan világító jelekből ennyi lesz. (Felső, wifi jel zöld, alatta föl/le nyíl zölden villog).
Se tv, se net órák óta. -
cocka
veterán
válasz
so_ha #121971 üzenetére
Manuális csatornakereséshez nem feltétlen kell a frekvenciatartomány, mert van itt egy frekvenciakereső:
Ezeknél csak azt nem értem, hogy miért nem lehet a frekvenciákat növekvő sorrendben felsorolni úgy, hogy mellé írják az adott frekvenciához tartozó csatornákat.
Nálam a többsége ilyen paraméterekkel jön: bitsebesség: 6900 és QAM 256
HBO-k: 6900, de QAM 64
Helyi TV-k: 6000 és QAM 64
-
paramedic
aktív tag
Komolyan nem lehet technikai problémát bejelenteni hétvégén telefonon? Ha végignyomkodom a menüt, akkor közli, hogy ez a csoport hétköznap 8:30 után érhető el.
-
so_ha
senior tag
válasz
kabelmania27 #121977 üzenetére
Hálás köszönet!
Este jelentkezem az eredménnyel. -
so_ha
senior tag
válasz
kabelmania27 #121972 üzenetére
Ez a frekvencia táblázat egy nagyon nagy segítség volt, amit köszönök szépen!
A hiányzó 3 adó mind azonos frekvencián vannak, így megpróbálok azokra rákeresni.A modulációt milyen értékre kell állítanom? Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik. Erre van valami 5letetek?
Nincs sem osztó, sem csillapító. A saját tévémen tudok jelszintet nézni, de édesanyámnál még nem találtam rá. Édesanyám máshol lakik, így majd a próbálkozás/ok után tudok majd visszajelezni, hogy megoldódott e a probléma.
-
Dzsekó
addikt
válasz
so_ha #121968 üzenetére
Nálunk is volt ilyen, igaz, hogy más szolgáltatónál és TV-vel. A megoldás az volt, hogy az auto keresésnél a frekvencia lépésközt kellett 8kHz-ről levenni 1kHz-re. Legalább 2x annyi volt a keresési idő, de így nem ugrott át csatornákat. Nem tudom, hogy Samsungnál lehet-e ilyen lépésközt állítani.
-
kabelmania27
félisten
válasz
so_ha #121968 üzenetére
Üdv!
Elvileg lehet frekvenciára keresni illetve vannak tévék ahol tól-ig tartományt is betudsz állítani, a tévé használati utasításában elvileg le van írva a csatornakeresés.
ITT nézd meg, hogy mely frekvenciával van probléma.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek és milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bejövő jelerősség. -
so_ha
senior tag
válasz
zzola #121969 üzenetére
A manuálisnál nem tudtam, hogy milyen paraméterekkel kellene indítani a keresést, ezért próbáltam az automatikust. Ha esetleg valaki meg tudná adni, hogy mi az alsó/felső frekvencia amitől érdemes keresni, illetve milyen modulációra kellene állítani azt megköszönném, mert akkor úgy is megpróbálnám a beállítást. Vagy ha valaki konkrétan tudná, hogy a fenti két adó milyen sávon jön be, akkor arra keresnék, és nem kellene nulláról kezdenem a csatornasorrend beállításokat.
-
so_ha
senior tag
Sziasztok! A hozzáértők segítségét kérném itt is (Samsung tv topicban még nincs megoldás.). Édesanyámnak vettem egy Samsung UE43AU9002 tv-t, amit tegnap üzemeltem be, de pár csatornát nem sikerült megtalálni. A szolgáltatója a Vodafone/UPC, és a keresésnél az automatikus hangolás 180 körüli csatornát talált (pedig csak kábel, és digitális opció volt beállítva, és Smart Card van a tv-ben), de pl. az RTL Klub, és a PRIME nem volt a találati listában. A 08.05-től érvényes csatornalista szerint az M5 és a TV2 között lenne az RTL, de míg az előző kettőt megtalálta a Tv, az utóbbit nem (így van a Prime-al is, mert a mellette lévő két csatorna a LifeTv és a Story4 bejött). A kérdésem az lenne, hogy a fentiek tudatában létezik olyan kézi hangolási technika / frekvencia tartomány, ahol a hiányzó adókra rákereshetek? A segítséget előre is köszönöm!
-
loulou
csendes tag
válasz
kezo0 #121114 üzenetére
"No, hát már több mint egy órája júl. 17. van, de persze a tv.vodafone.hu-ra továbbra sem lehet bejelentkezni... WA103 hibakód."
Már aug. 14. van, nálam még mindig ez az üzenet és hibakód van. Nem enged bejelentkezni se a régi, se az új jelszóval. Másoknál is jelentkezik az a probléma?
-
cocka
veterán
válasz
Intruder2k5 #121960 üzenetére
Egyszerre hányat ad vajon, ha csak egy sima modemre kötsz egy switchet?
-
-
fox4
csendes tag
Felhívtam a vodát és azt mondták, hogy lakossági ügyfeleknek nem jár publikus IP, így véleményem szerint problémás megoldani a seedelést. Tudtok erre megoldást, mondjuk olyan szolgáltatót, ami publikust ad?
-
zzola
titán
válasz
Fruityloops #121956 üzenetére
Nem védem a szolgáltatót, de miből gondolod, hogy nem küldtek csekket? Gondolom az megvan, hogy csekken befizetett összeg nem jelenik meg a szolgáltatónál 1 nap alatt. Lehet online is fizetni illetve lehet utalni is. Panaszt pedig lehet írásban, szóban és telefonon is benyújtani...
-
jeni
félisten
válasz
Fruityloops #121956 üzenetére
Sajnos minden családnál ahol UPC/Vodafone van ott ez fenn áll!
Érdemes átállni a VODAFONE APPLIKÁCIÓN KERESZTÜL a havi díj befizetésére. -
Fruityloops
tag
Sziasztok! Nekem is már totál elegem van a vodafone-ból minden téren. Amióta átvette a upc-től egy kalap sz@r, káosz van minden téren náluk, mind a számlázás, weboldal, applikáció, ügyintézés stb.
A tegnapi nap lett végleg elegem belőlük, ugyanis ők nem küldtek egy tv internet csekk számlát ugye, ami minden hónapban érkezni szokott. Nem jött, és nem tudtuk befizetni a tévé internetet. Ezek után én felhívtam őket, és elintéztem küldjenek pót csekket, ami meg is jött kb. aznap, ami a befizetési határidő, és szegény apám elment rögtön befizetni, ahogy megjött a pótcsekk 2 napja, erre a rohadt voda küld egy olyan sms-t, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem fizettük be..na itt borult el az agyam, és ez írtam nekik:
"Tiszteletem!
Mivel képtelenség önöknél bárhol panaszt tenni, így itt teszem meg! A tévé internet számlája nem jött meg kb. 2 hete amikor szokott, édesapámnak mondtam, hogy felhívom önöket, mert nem tudjuk befizetni! Kb. 1 hete az ügyfélszolgálatostól kértem küldjék a csekket már, mert nem kaptunk, elnézést kértek, és küldenek pótcsekket ezt mondták! Ami tegnap érkezett meg, édesapám azonnal ment is vele postára, ha már önök nem küldték a csekket, és még nekünk kellett kérni! Erre van pofájuk azt küldeni ma sms-ben, hogy nem fizették be időben és hátralékuk van, mikor maguk nem küldték a csekket, és pótcsekket kellett kérni, maguk miatt nem tudtuk"" -
cocka
veterán
Na megnéztem én is mi a helyzet. Júliusit már rég elküldték még emailben, jelszó is jött hozzá, ha jól emlékszem még vmikor július elején. Befizetési határidő: július 28. Elvileg ugye a csoportos beszedés mindig a lejárat előtt, az utolsó napon hajtódik végre.
A weben a rendszer továbbra is kifizetetlen vezetékes számlát mutat. Mellette se letöltés gomb, se korábbi számlák.
Folyószámláról pedig már több, mint két hete le kellett volna vonniuk. Ügyintézők meg állítják, hogy csoportos beszedésnél jó' van az úgy a régi fogyasztói azonosítóval. Hát látszik mennyire jó van az úgy.A mobilszámlából már jött következő. Érdekes, annál minden OK.
-
cocka
veterán
Tegnapi tapasztalat a vtv boxszal. Akkor úgy tűnik, hogy azért nincs külön a beállításoknál TV csatornák keresése, mert ha neten megy az egész, automatikusan háttérben update-eli a csatornalistát. Mondjuk ettől függetlenül értesíthetne, hogy új csatornát talált, minimum egy üzenet vagy nem tudom.
Egész gyors volt, ment minden, a visszanézések is. Viszont közben rájöttem, hogy mitől lett ez ilyen gyors, nem jött be az EPG. Ha átváltottam a tegnapra, akkor felvillant egy pillanatra a tartalom, de aztán onnan is eltűnt és "nincs információ" volt.
-
woodworm
veterán
Teljesen mindegy, hogy előtte lekapcsolod-e a wifit. Arra szerettem volna rákérdezni, hogy a modem üzemmód menüpontban a modem üzemmód bekapcsolása opció az aktív? Mert szerencsétlen módon a voda a modem üzemmód esetén a wifi kikapcsolását találta helyesnek magyarázó szövegnek odahelyezni.
Milyen eszközök vannak rácsatlakoztatva a modemre? Biztosan nem futottál bele az egyszerre működtethető 3 eszközös korlátba? Tehát nincs mondjuk egy közvetlenül a CB mögé helyezett switch vagy ap módban lévő router?
-
kavics
csendes tag
Nekem korlátlan mobilnetem van, mégis fogyott a 10 gigából
Számlát még nem kaptam...
-
jeni
félisten
válasz
MadMancs #121936 üzenetére
a modemnek nem router módban kell lennie,legalábbis nem nulláztam le.
attól még,hogy áramtalanítva lett az adott konnektor,minden más beállításnak nem kéne változnia benne
a modemre lesz egy másik Asus wifis router kötve,és ma a gépemen nem volt LAN keresztül net
a másik kettőn volt net vezetékesen.
az lesz a bibi,hogy sakkoznom kell vele,mert az Asus csak 4 LAN csatis ,a TP-Link meg 8.
lehet be kell iktatnom egy 8-Port Switch-t. -
fox4
csendes tag
Sziasztok!
Betelefonáltam, hogy állítsanak nekem csak ipv4-et. Megtették, de abban már nem tudnak segíteni, hogy miért nem tudok portot nyitni. Így nem tudok seedelni. Sose tudtam ezt megoldani. Jó lenne megérteni, mi a baj! Valaki pls segítsen!
Köszi! -
MadMancs
veterán
-
Nordik
őstag
Ma végre megjelent a számla. Gondolom másoknak is akinek eddig nem volt.
-
ztsoft
őstag
válasz
MadMancs #121924 üzenetére
Ok, de van két, ezzel ellentétes dolog.
Egy, a képen látható, hogy lejár 2 nap múlva, ezek szerint itt hazudtak és 08.11.-én 23:59-kor elvették.
Kettő, a korábbi hsz-emnél látható, hogy már 19:36-kor sem ment a mobil net (a vezetékes net több, mint egy órával előtte lehalt, csak ekkor hívtam fel Őket), sőt, 23:37-kor sem ment, mikor már a vezetékes net jó volt.Mindegy is, kenjék a hajukra. Ahogy, a szerintük visszajáró ~ 700 FT-omat is képtelenek kifizetni már több mint fél éve, bezzeg ha én tartoznék, na mindegy. Vegyenek belőle koporsó szöget.
-
MadMancs
veterán
Nem jól olvastad.
3 LAN port működik modem módban. De hogy melyik 3 az passz.Ráadásul ilyenkor külön külön kap mind a 3 eszköz publikus IP címet, azaz 3 teljesen külön háló lesz.
De wifi kikapcs nem egyenlő móddal. Az tény modem módban nincs wifi, viszont ha csak wifit kapcsolod ki attól nem lesz modem módban .
-
jeni
félisten
Hello
A Vodafone (UPC ) Connect BOX esetén korábban mintha olvastam volna arról,hogy átjáró módban helyezve (wifi kikapcs) 4LAN portból csak kettő mehet egy időben. Ma próbáltam és 3 LAN-t rádugva az egyik nem megy ezek szerint ez a lúdas a dologban? -
ztsoft
őstag
válasz
ztsoft #121922 üzenetére
Még jó, hogy nem megy a mobil net, eltűntek a bitek a Vodafone rendszerében. Tegnap még erről néztem meg, hogy nem-e karbantartás miatt nincs vezetékes net. Meg egyben megnéztem, hogy mennyi van még a 10 GB-ból, ~ 9,8 GB volt. Ezek szerint a 3 karbantartási pdf dokumentum, meg a pár oldal letöltése kimerítette a keretet.
Köszi Vodafone! Beigazolódik, hogy jó döntést hoztam tavaly decemberben, mikor Dominó SIM-et vettem.
-
jety91
őstag
válasz
kabelmania27 #121904 üzenetére
Abban van.
-
-
Gyanítom az a jóváírás nem realizálható
Amúgy vicc az egész. Basszus vagy 5 éve nem UPC, hanem Vodafone... és 5 éve nem bírnak vele... Ehhez viszonyítva átmentem a DIGI-hez idén, amit tavaly vett meg a 4iG, és minden olyan zsírozottan megy, mint tulajdonosváltás előtt. A szolgáltatás minősége is rendben van. A Vodafone-nál meg évekig vártam, hogy legalább az Internet sebessége legyen rendben... aztán meguntam, és váltottam... és még kevesebbet is fizetek. Olyan 8 éve a Telekomnál is volt egy legendás megborulás, de az is 1 év alatt helyrejött. A Vodafone-nál meg 5 éve káosz van. Plusz olyankor sokkolnak a tudattal, hogy még mindig nem törölték az adataimat, amikor már több mint negyedév telt el a szerződés felmondása után... -
ztsoft
őstag
Központi hiba, Mátraszőlős érintett, de nem csak a vezetékes net, a mobil is lehalt (pedig itt a 10 GB ajándék net, ami most jól jönne
). Előreláthatólag hajnalra tudják kijavítani a hibát.
-
rgeorge
addikt
-
-
válasz
Nordik #121907 üzenetére
Elvileg én már tavasz óta nem vagyok az ügyfelük, de a rendszerben még mindig névvel, címmel, szerződésszámmal regisztrálva vagyok
Szerk: Most mondták, már nem vagyok a rendszerben, most kapcsolnak egy olyan ügyfélszolgálatost, aki az ex-vodafone-osokkal foglalkozik
Azért érdekes, nem vagyok benne már a rendszerben, de a címem még mindig, meg a nevem is, hiszen kapom a számlát -
-
kabelmania27
félisten
válasz
Speederer #121902 üzenetére
Pppoe felhasználó nevet és jelszót kellene megtudnod mert ezek ismeretében betudod állítani a saját routeren a csatlakozást, elvileg a Telekomos eszközön kilehet törölni a pppoe felhasználónevet, de ha nem törlöd ki is egyszerre két csatlakozást elvileg enged, lehet a Vodafone eszközön is megtudod ezt csinálni.
Saját routered wan portját és a modem lan portját össze tudod kötni, így a saját eszköz wifijét tudod használni a szolgáltatói eszközön kitudod kapcsolni, ha nem tudod a pppoe felhasználónevet annyit tudsz még csinálni ha a modem oldalán találsz dmz funkciót, hogy ott a saját eszköz ipcímét (érdemes fix címre állítani a saját eszközt) betudod írni, ilyenkor mindent a szolgáltatói eszköz továbbít a beírt címre. Ha nem felel meg a szolgáltatás 14 napon belül elállási jogra hivatkozva letudod mondani. -
blakey
titán
"Bridge" helyett modem mód nem jó? Az sincs?
-
Speederer
senior tag
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mert a TV sem működött (ez azért hamar megjavult), de akkor már rákérdeztem a saját router használatára. Saját külső IP címet nem kaphatok, mert a bérelt vonalon ilyet nem tudnak, plusz a Bridge mód sem megy, tehát saját router-t sem tudok használni. A saját router-t még el tudtam volna engedni, de hogy egy port forward-ot se tudjak beállítani?! Ezt sajnos nem nekem találták ki... Persze akinek ilyen "spéci" igényei nincsenek, annak jó lehet, de hamarosan elköszönünk egymástól.
-
#82860288
törölt tag
válasz
TheHardOne #121899 üzenetére
Kellene nálunk is ilyen, kapásból 430 lakás csatlakozna a társasházban.
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A52s 5G Snapdragon
- HP EliteDesk 800 G5 SFF / i3-9300 - i5-9500 - i7-9700 / 2 X NVMe / USB Type-C / WIN 11 / 27% számla
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Lenovo Thinkpad x1 carbon 6 i7-8650u 8. gen 4 mag 8 szál. 16GB a legjobb üzleti.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- Intel Core i7-13700K Processzor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest