- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Egységesebb USB-s képességeket szeretne a notebookokon a Microsoft
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- Milyen videókártyát?
- Milyen joysticket vegyek?
- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Jön az új 80 Plus fokozat az adatközpontokhoz
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
Sztem is hanyatlik, amúgy valszeg túl vannak terhelve és nem bírják kapacitással. A vállalási határidők eléggé hosszúk. Oda hordom 5. éve és gondolkodom alternatív szervízeken. Pl. van egy Bosch szervíz a Budaörs külső telepén (Gyár utca) egyszer oda vittem, mivel nem akartam kivárni a Mayert, lehet visszamegyek hozzájuk.
Ami eléggé aggaszt, hogy 10 éves a verda de rozsdásodik több helyen: kerékjárati ív nyilván, de ami meglep, hogy a jobb oszlop belső éle a szélvédő felőli oldalon is 3 helyen.. Még egy év aztán ki tudja még hol...
-
Senhi
aktív tag
válasz
Dare2Live #24364 üzenetére
Budakeszi Mayer is hanyatlik. 1.8 verson cvt-t olajcserét 3. nekifutásra sem sikerült összehozni. Először megígérték, hogy az éves olajcsere mellett megcsinálják, elvittük a kocsit, majd mondják, hogy arra időpontot kellett volna foglalni pluszba, de nem lett, így az most kimarad. 2. alkalommal előtte felhívtak, hogy nem lettek megrendelve az alkatrészek szóval sztornó. Utána pár hónappal később próbálkoztunk újra, akkor csak simán csak le akartak beszélni, hogy nem kell.
Budaörsi Reálszisztéma elsőre megugrotta ezen lehetetlen feladatot... -
Dare2Live
félisten
válasz
Tom1939 #24365 üzenetére
A pláne az, hogy úgy mentem oda, hogy kérek 4db gyertyát és meg is vettem volna. Nem volt nekik raktáron csak hozni tudtak volna és mert sürgős volt, nem tudtam volna megvárni megkérdeztem melyik kell bele és erre mondta, hogy nem mondja meg.
Mindezt úgy, hogy tavaly náluk vettünk egy CHR GRt.
Ehez képest másik márkakereskedésben segítőkészek...A 116le hybrid + hybrid elektromos "rásegítésssel" ok de az 1.0 az nem hybrid 72le és nem turbos. Lehet raktak rá turbot de annak semmi értelme amikor aki több le/nmet akar annak ott a Hybrid. Vagy elírták vagy.... nemsokára kiderül.
-
válasz
Dare2Live #24364 üzenetére
Teljesen egyetértek, ez a nem mondjuk meg ha nem nálunk nagyon nem szimpatikus, szerintem ez alapján én is kihagyom őket.
Gyorsulás, hybrid aygo: Ha jól tudom a yaris is tudja a 0-100-at 9.7 alatt a 116 lovas hybriddel, szerintem hasonló lesz ez is (turbó többet "ad" de igazán csak nagyobb sebességnél lép el nagyon tapasztalataim alapján).
Kisebb fogyi hybrid aygo: ez nekem is furcsa, egy magyarázat lehet hogy ez a 116 lovas tényleg 5. generációs (de adatok nagyon hasonlítanak a 4.-re), majd meglátjuk.
De ha még hangszigetelés is van benne valamennyi akkor ez nagyon nagy ugrás előre az aygonak. Gondolom cserébe kb yaris árban lesz.
-
Dare2Live
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tom1939 #24353 üzenetére
" 1.0 cvt 15 másodperces 0-100-a helyett 10 alattit tud"
Lehet elírták. 0-100 10alatt hoz 100le kellene meg turbos nyomaték/nyomatékgörbe.
Az Aygo 1.5 Co2je viszont érdekes. Legalább 2-3dlel kevesebbet jósol mint yarisnál. Mondjuk Aygo az tényleg nagyon kicsi 2 személyes kocsi de akkor is 2-3dl jelentős. -
válasz
Mersant_le #24361 üzenetére
Majd ha elindul a következő szezon és megyek majd Kisvárdára, vagy Zalaegerszegre letesztelem mennyit megy el egy tankkal konkrétan.
-
válasz
Tom1939 #24352 üzenetére
1,5 hónapig hirdettem, volt összesen 3 érdeklődő, mindhárman megnézték személyesen is az autót, ebből vitte el az utolsó. Nem tudtak belekötni, de ez már olyan összeg, ahol erősen elgondolkodnak, hogy egy fiatalabb Toyota vagy ez.
11,5-ért indítottam, 10,5-re vittem le időközben, de még ebből is engedtem (lassan esedékes az éves szerviz, bérelnem kellett neki garázsbeállót, stb.).Most vettem rá 2 hónapja új nyárigumit (Michelin Primacy 5), így volt nekem havonta 161.167 forint az üzemanyagköltséget nem számolva (ebben benne van a casco és minden egyéb).
-
válasz
blueye #24356 üzenetére
Érdi emelkedő az 1.3-as jazzt is megcsócsálta... Szívó benzin határai
Toyotának meg tényleg a hybrid motor a fő előnye, rav4 hybrid is elkésztően fogyaszt főleg ha nincs hideg. Simán vannak budapesti útjaim 4-el kezdődő fogyasztással (jelentős forgalommal). Kiváncsi leszek aygo hybrid mennyit eszik (gondolom 3-assal fog kezdődni mint a yarisnál is).
-
Ma reggel meglepődve láttom hogy a facelift során hybrid motort (1.5, 116 lovas) is tettek az aygo-ba. Azért meglepi mert erről kb semmi hír nem szívárgott ki (vagy valahogy engem elkerült). 1.0 cvt 15 másodperces 0-100-a helyett 10 alattit tud, kiváncsi leszek az árára (tippem hogy kb azonos lesz a yaris hybriddel).
-
válasz
xEon1337 #24350 üzenetére
Anyagi részletek nélkül mennyire volt egyszerű az eladás (milyen gyorsan ment el, és mennyire fájt a 9 hónap értékvesztésben)? Ha egyszer képes lesz a lexus nem sokkal szűkebb autót gyártani mint a toyota megfelelő akkor engem is érdekelni fog egy, csak a toyotánál jelentősebb értékvesztéstől tartok.
-
ncc1701
veterán
válasz
ddsteel #24349 üzenetére
Köszi szépen. A tükrözőt azt vágom, átlátszó UV védő fóliát meg nem szúrják ki sztem. Mikor insignián cseréltem első lámpattesteket (hella cuccokat kapott), az egyik első dolgom volt UV, és kavics ellen fólia rá. Elvileg ezt sem szabad, de még senki nem szúrta ki.
Vicc, de a regisztrációs matrica is az előző rendszámra szól.A saját ott van a gyári könyvében már vagy 4 éve.
-
9 hónap és ~12.500 kilométer megtétele után pénteken eladtam a Lexus UX-et, mivel kaptam céges kocsit. Szép volt, jó volt és az ülés komfortját leszámítva nem tudok belekötni. Bakancslistás autó volt a megjelenése óta és örülök, hogy egy szinte fullos (F Sport Top) példányt tudtam birtokolni.
Mostantól egy 2023-as HEV Kia Sorentot fogok használni, itt már önmagában az üléspozíció miatt is kényelmes és a csomagtartó méretére sem lehet panaszom.De közel sem olyan finom a technika, mint a Lexus esetében, a beltér minőségéről nem is beszélve..
-
ddsteel
aktív tag
-
Imy
veterán
válasz
pècsimunkás #24343 üzenetére
57e volt 2024-ben a Corolla TS B oszloptól hátrafelé műbizonylattal.
-
ddsteel
aktív tag
Igen, én kb 5 helyet néztem korábban is és most is, és ez volt a legolcsóbb. Meg ezekkel már volt jó tapasztalatom. Most a Corollára februárban csináltattam ennyiért. Adnak természetesen műbizonylatot (a forgalmiban kell tartani). tesznek kis azonosító matricákat minden fólia alá (ez kötelező asszem) és 7 év garit adnak buborékosodásra, leválásra stb. Ez a videójuk, hogy csinálják.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Lexus UX tulajok vagy hozzáértők válaszát szeretném. Tegnap néztünk egy 2020-as 250h-t. A fényszórója az a vetitolencses kivitel, nem a három háromszög ledet tartalmazó. Mennyire jó a világítása ennek az "alap" LED-nek? Pl xenonhoz hasonlítva. Illetve a tompított és fényszóró funkciót is ez az egy egység látja el, vagy annak van külön egység? Sajnos abban a keskeny csík lampaban nem tudtam megállapítani ránézésre. Köszönöm
-
KTTech
veterán
válasz
honeker #24328 üzenetére
Pl. a Yaris Crossban soha nem indul el a közvetlen befecskendezés. Amik tudják ezt (jellemzően a nagyobb teljesitményű, 4 hengeres 4-5. Generációs hibridek és benzinesek - már ahol kaphatóak ilyenek), a terheléstől teszik függővé mikor vált a két befecskendezés közt a rendszer.
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
P2-re tudtok ajánlani helyet, ahol a hátsó ablakokat tudnám fóliáztatni?
Köszi szépen.
-
tycon
tag
Avensisnél (T25) hol lehet egy első radar hangszórót/csipogó vezetéket átjuttatni a műszerfalra, az utastérbe? És melyik biztire tegyem? A csipogón van Off-Low-High, azért akarom belülre rakni, hogy ha nem szokom meg kikapcsolom.
-
honeker
őstag
Atkinson-ciklus Motor van a toyotákban tudja valaki hogy a szivotorokban medig fecskendez és mikor indul el a közvetlen befecskendezés
-
stuka20
senior tag
Itt Győrben is rengeteg a corolla, taxisoknak is - corolla cross, camry, touring sports. De az osztráoknál szinte minden második taxis toyotát használ, volt olyan hely, ahol állt vagy 20 taxi és mind toyota volt. Városi használatban ez a legmegbízhatóbb.
A suvok meg jók ezekre a szar magyar utakra. A yarisom nem szereti az úthibákat és átadja az érzést nekem is.. Győrben meg ritka szar az út mindenhol.Várom én is a vw full hibrid verzióját, ha jó lesz, akkor lehet váltok arra. Rav4 és yaris is hangos 90+ tempónál. Normál hangon beszélgetve hátul már előre kell szólnom, hogy erre fordítsd a fejed, mert nem hallani...borzalmas...
Viszont a yarisban szerintem jók a hangszórók, jó a basszus is, városban. -
stuka20
senior tag
-
ParmaBoy
tag
Senkinek nem valaszolva, de mindenkinek: a hsd atka, h nemzetkozi piac, usa reszen is kaphato, igy az ottani torvenyek vannak betartva itthon is: 2 gallonnak (8liter) lennie kell a tankban, amikor 0km (mile) a hatotav...
Igy szamoljatok a hatotavval. -
VMatteo
őstag
Sziasztok,
YC-nak mekkora a tankja?
-
-
válasz
peetie1 #24295 üzenetére
A Vitarám evett 8,5 liter mikor Budaörs és a Zalaegerszegi m7 lehajtó között kellett mennem és késésben voltam 150 tempomat + rágyorsítás, hogy ne szoruljak be.
Ezért is lett lecserélve + az ikrek cuccai már nem fértek el a vitara csomagtartójában.
Jó lenne egy olyan hybrid toyota aminek van legalább 650 literes csomagtartója. -
válasz
xEon1337 #24294 üzenetére
Én nem vagyok vájt fülű és mivel a Vitara volt az előző kocsim, annál jobb a hangrendszer az ugyan annyi idős Aurisban. Online rádió1-et vagy podcastot hallgatok, nekem teljesen megfelelő.
Az ő előző kocsija octavia kombi (disel) volt az is automata, de neki ez jobban bejön. Annyit mondott, hogy annak nagyobb volt jóval a csomagtartója. Ő is elmúlt 42 szóval volt pár kocsija és vezetett már több, mint 1m km-t, szóval tudja hogy milyen kocsik vannak céges körben.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest