- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Apple notebookok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Nem akarom privátban zargatni az illetékeseket, de akinek új Corollája van, az feldobná a pdf formátumú kézikönyvet pl. Google Drivera? Vagy emailen is jöhet, ha nem túl nagy. Köszönöm szépen előre is!
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Nekem ősszel jön meg a céges Corolla TS 1.8 Hybrid és telefontartó témában már nyomozgattam, végül arra jutottam, hogy egy [Brodit tartót] fogok venni hozzá. Hátránya, hogy telefonváltásnál mindig új konzol kell, de sajnos ennél a kocsinál minden más megoldás kapufa, mert tuti betakar valamibe vagy nincs hova rögzíteni.
Imádom az Android Autót, de jelenleg is csak hosszabb utakon használom vagy van, hogy még ott sem, így a telefontartóra mindenképpen szükség van.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
November elején jár le a mostani kocsim lízingje, addigra kell itt lennie, de mivel flottás lesz (ALD), ezért fogalmam sincs, hogy a valóságban mikor adják le rá a megrendelést. Meg hogy megérkezik-e, mekkora most a várólista a modellre, mert volt már rá példa, hogy 1-1 kocsi szállítása csúszott.
Brodithoz kapcsolódóan: aftermarket univerzális tartókat rá lehet csavarozni erre a fix konzolra, ha olyan a kialakítása, mert igazából ezt a műanyag lapot ott fúrod/csavarozod át, ahol akarod. De szerintem a broditnak konkrétan nincsen univerzális tartója (abban nincs biznisz).
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz xEon1337 #8970 üzenetére
Hétfőn megyek a Toyota Budához kipróbálni egy 1.8 hibrid Corollát, elvileg 30 percre vihetem el. Kíváncsi leszek nagyon, még sosem vezettem ilyen hajtáslánccal autót.
Tegnap is voltam náluk, bepróbáltam a kutyaboxot a TS csomagtartójába, szerencsére a padló felső állásánál is befér, csak az üléseket kell előre dönteni."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz xEon1337 #8991 üzenetére
Végül csak tegnap jutottam el egy tesztvezetésre, egy sedant kaptam, mivel csak ez volt szabadon 1.8 hybrid motorral. 1 óra múlva hozzam vissza, viszlát (Pest megyei pályamatrica van rajta). Ez kellemes meglepetés volt, mert eddig akárhány autót próbáltam korábbi években, mindig mellettem ült az értékesítő.
Jó lesz ez, már várom az októbert.. azt mondták, hogy a sedannak kicsit magasabban van alapból is a vezetőülése, mint a másik két variánsnak, de ezt leszámítva ugyan az. Mivel ilyesmi menetteljesítményű autókat vezettem mindig is, ezért számomra élhető, de az igaz, hogy nem egy fej leszakítós érzés és dízel után - hiába a villanyos rásegítés - azért nyomatékszegényebb, viszont az automata váltó kárpótol mindenért.
Pálya utazótempónál (130-150) már van szélzaj, de nem vészes, a futómű a 17-es papucsokkal is kellemes, főleg, hogy multilink.
Ez egy Comfort + Style + Tech kocsi volt (épp olyan, ami nekem is lesz) és az istenért nem jöttem rá, hogy az analóg sebességkijelzést hogyan kell átváltani digitálisra. Közben már utólag rájöttem youtube alapján, hogy a vezetéssegítő ki-be kapcsolási lehetőségek aljánál van egy plusz beállítási menü erre. Nekem valahogy nehezebben dolgozza fel a szemem ezeken az újfajta digitális műszerfalakon az analóg megjelenítést.
A másik a középső kijelző.. az oké, hogy 20 éves dizájn ezzel a vastag kerettel meg magával a rendszerrel, de azt gondolom, hogy túl közel is van, kicsit eltolhatták volna a szélvédő irányába, mint mondjuk egy új Mazda 3-nál. Fárasztó lehet oda-vissza fókuszálgatni rá vezetés közben ha éppen megy rajta a navigáció, de még mindig jobb, hogy így fent van, mintha a szellőzők alá raknák be és lefele kellene bámulni.
Ez volt az első élményem ezzel a Toyota féle hybrid hajtáslánccal és engem meggyőzött.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Gombinyó #9146 üzenetére
Ezt mondjuk már többször olvastam és nagyon meglep. De elvileg a szerviz ezt be tudja állítani, legalábbis egy facebook csoportban ezt olvastam.
Plusz ami még fura, hogy a kísérőfényhez kiszálláskor meg kell húzni a kart.. mi van?! Egy kotlák olcsó francia kocsi is világít magától 15 vagy 30 másodpercig, amit beállítasz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Akkor már nekem is lenne egy új Corollás (Comfort+Style+Tech) kérdésem:
Tolatáskor lebillennek a külső tükrök? Baromira hasznos funkció, ha nem akarom lepadkázni a felnit.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Gombinyó #9437 üzenetére
Akkor ez még a "jobbik" eset.
Más: 6 hete lett megrendelve a céges 1.8 Hybrid TS, már nagyon várom. Szalonban azt mondták (amikor az új Yarist voltam megnézni), hogy 1-3 hónap a szállítás mostanság a Corollára. Örülnék ha közelebb lenne az alsó értékhez.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Alap fehér színű Comfort Style Tech, szóval szerintem eléggé "tömeg" verzió.
Azt nem értem egyébként, hogy ha nagyon visszaestek a rendelések az új autókra (mert mindenhol ezt hallani), akkor hogyan lehetséges, hogy a gyártás mégis tovább tart, mint mondjuk normál esetben? Vagy a gyári műszakok számát is lecsökkentették? Azt tudom, hogy volt egy 6 hetes leállás a gyártásban, de ez még április-május körül.
Főnököm 6 héttel a rendelés leadása után már belehuppanhatott az Audi A4-es szedánjába, pedig az is egyedi rendelés volt, nem készletről jött.
Nekem egyébként semmi bajom nem lesz azzal, ha 3 hónap lesz belőle vagy még talán kicsit több, csak már hajt a kíváncsiság meg utálok manuál váltóval dugóban araszolni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Zajszint ADAC tesztek alapján (130km/h):
TS 2.0 Hybrid: 68,1 dB(A) / HB 1.8 Hybrid: 68,5 dB(A) / HB 2.0 Hybrid: 68,3 dB(A)
Gondolom mindhárom esetben gyári abroncs volt rajta. A konkurenciát elnézve hozza az átlagot.
Referencia gyanánt:
VW Golf 8 1.5 eTSI: 68,2 dB(A)
KIA Ceed 1.4 T-GDI: 67,7 dB(A)
Honda Civic 1.5 Turbo: 69,9 dB(A)
Mazda 3 SKYACTIV-G: 68,4 dB(A)
Mercedes A 200: 68,6 dB(A)
Audi A3 Sportback 1.5 TFSI (most kifutó): 67,6 dB(A)"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz pècsimunkás #9578 üzenetére
Az ADAC a Te autódra (Auris 1.2T) ezt mérte: 67,9 dB(A). Persze ez abból adódik, hogy ők hitelesített zajszintmérővel és adott mérési metodikával dolgoznak.
Off: Ez a volt a megrendeléstől számított 10. hét a TS Corollám esetén. Jó lenne ha szeptember végén már ezzel araszolhatnék a budapesti dugóban. Ma mondjuk egész jó volt a helyzet hazafele, de a sulikezdés horror lesz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz oroszlan12 #9842 üzenetére
Már lehet időpontot foglalni a szervizekben, elkezdték a frissítéseket.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Chereiose #9956 üzenetére
Nem tudom, hogy ültél-e már a Classic Yarisban, de az egy szekér egy Swifthez képest.
Ha az új Yarisról lenne szó, akkor már persze én is inkább a Toyotát választanám, de ha a régit nézem, akkor inkább egy CVT-s Swift.
Szerk.: plusz a Classic Yarisnál csak a nappali menetfény LED-es, a tompított az minden esetben halogén (csak vetítőlencsés). Viszont most a facelift Swiftek már LED-es tompítottal jönnek, ami azért nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
-
őstag
Hétfőn megérkezett az új gép, 1.8 Hybrid / Comfort + Style + Tech.
Megváltás az automata váltó, jól teszi a dolgát az adaptív tempomat is, bár városban nem igazán Magyarország kompatibilis az óvatossága.
450 kilométert raktam eddig bele, szóval még erősen bejáratós, a 130-as autópálya utazó még jó neki, de a 150+os "dízeles nyomulást" el kell felejtenem azt hiszem, az nem az ő terepe. A futómű és a 225/45 R17-es kerekek nagyon jól fekszik az utat, mivel ebben még legalább hátul is rendes többlengőkaros a felfüggesztés.Két (illetve három) dolog zavar: Tolatáskor nem billennek le a tükrök, induláskor nem reteszeli automatikusan az ajtókat és a harmadik, hogy telefonomat mindig benne felejtem, annyira mélyen van a telefontartó. Tudom, utóbbit majd megszokom, csak az Android Auto miatt mindig oda rakom, mivel ugye ott van az USB kivezetés.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz pècsimunkás #10290 üzenetére
Az ízlés egy szubjektív dolog, személyes nézőpontom szerint egy európai szemnek a Corolla beltere sokkal emészthetőbb, mint a közvetlen előd kvarcórás Auris.
A minőségről és az anyaghasználatról nem tudok nyilatkozni, az minden bizonnyal rendben van mindkét esetben. Aurisban egyszer egy szalonban ültem pár perc erejéig, illetve múltkor a taxi is Auris Hybrid volt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
2022 előtt nem hinném, hogy frissítenének, tekintve, hogy 2019 tavaszán-nyarán érkezett.
Ha tippelnem kellene, akkor az óracsoportban a Hybrid verziók estén a fordulatszámmérő helyére visszatér a hibrid visszajelző műszer, mert ezt nagyjából mindenki szóvá tette.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Bárki bármit mond, szerintem pályatempónál és kicsivel felette nagy a szélzaj az új Corollában és ezen csak dupla rétegű üveggel lehetne segíteni, de ahhoz át kell fáradni a Lexus szalonba.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Paxker315 #10600 üzenetére
Az ADAC 2018-ban tesztelte a CT200h-t és 69,8 dB(A) zajszintet mértek 130 km/h-nál, ami sokkal rosszabb érték, mint az új Corolla TS 2.0 Hybrid a maga 68,1 dB(A) értékével (szintén náluk tesztelve).
Golf VIII: 68 dB(A)
Octavia IV: 68 dB(A)
Mazda 3: 67,0 dB(A)
Kia ProCeed: 68,9 dB(A)
Lexus UX 250h: 68,5 dB(A)
Lexus ES 300h: 66,3 dB(A)
Audi A4 Avant: 64,5 dB(A)
Audi A6 Avant: 65,4 dB(A)
Audi A8: 62,3 dB(A)"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz #76500480 #10634 üzenetére
Az ADAC oldalán ott van minden infó, a felszereltségi szintek is. Mondjuk Németországban nem mindent úgy hívnak, ahogy nálunk. Az UX az ott konkrétan Executive volt, ami nálunk ~Comfort Top lehet.
Én most nagyon rákattantam az UX-re, ha nem lenne a céges Corolla, akkor mindent megtennék, hogy egy ilyen Lexus legyen a seggem alatt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz balazs1956 #10781 üzenetére
Az autó alapból tudja.
Ha Androidos telefonod van, akkor Android 10-től már alapból benne van a rendszerben, Android 9-től visszafelé le kell töltened az Android Autot pl. az APKMirrorról.
Ha iPhoneod van, az szintén alapból tudja az Apple Carplayt."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz balazs1956 #10783 üzenetére
Galaxy S7-re ezt kell letöltened és telepítened: [Android Auto - APKMirror]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Igen, ahogy nézem, a Sedan ilyen szempontból más, mint a TS/HB.
Mondjuk bármikor elcserélném ezt a parkolást egy fűtött kormánykerékre.Egy dolog a sok közül, amit a mai napig nem értek és szerintem biztonsági szempontból is aggályos: nem aszférikus egyik külső tükör sem, pedig nincs holttérfigyelőm. Komolyan ezen fognak 1 eurócentet autónként? Érthetetlen..
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Szerintem két dolgot állít (Corolla):
1. gázpedál ellenállását (ECO esetén durván felkeményedik, SPORT módban meg nagyjából nulla ellenállása van).
2. tempomat mellett gyorsításkor meddig engedi el a fordulatszámot, ECO-nál emiatt tovább tart elérni a beállított sebességet.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Nekem is a barna tetszik a legjobban, márkától függetlenül.
Viszont ezt a 17-es felnit bármikor dobnám egy 16-osért cserébe. Több deci fogyasztáscsökkenés (nekem inkább a hatótáv miatt lenne fontos) plusz komfortnövekedés lenne az eredménye, amibe a gördülési zaj is beletartozik, de céges, szóval ez van..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Az aktuális utazás nem az indítás óta megtett táv? Vagy mire gondolsz?
Ezt jobbra lépkedve lehet előhívni a digitális műszercsoporton, az energia monitor lapon (hibridnél legalábbis) kell egyet felfelé vagy lefelé lépni.Másik lehetőség, hogy nullázod az "A" vagy "B" óraállást a jobb alsó sarokban.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Az elmúlt 1 hétben én is megtettem 2.500 kilométert a 2020-as 1.8 Hybrid Toyota Corolla TS-sel (Magyarország-Ausztria-Németország-Svájc), volt, hogy egy nap 8 órát ültünk benne.
Továbbra is azt gondolom, hogy ez a legrosszabb ülés, amihez valaha szerencsém volt. Hiába az állítható deréktámasz (csak 2 irányban), teljesen tönkrement a derekam. A zajszigetelés szintén pocsék, nagyon fárasztó utazni ezzel a kocsival. Városban és főútra hibátlan, minden másra meg kell egy középkategóriás 2000cm3-es dízel vagy felette.
A valós fogyasztás mondjuk parádés lett a limitek maximális betartásával, vmax 130km/h mellett ~5,3 liter/100km. Az adaptív tempomat istenkirály, legalább ez levett egy kis terhet a vállamról.
Most lesz benne 10 hónapos korára 22.000 kilométer és már több helyen zörög vagy rezonál a beltér. A szélvédő meg olyan hajszálkarcos, mintha csak plexiből lenne.
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- PayPal
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest