Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • COLBrattShaw

    csendes tag

    A "nezelodo/fejforgatos" animaciora gondoltok? Mert az kikapcsolohato a menuben "cockpit animation" cimszo alatt. Bar lehet arra gondoltok, hogy belsoben jobban atjon ahogy billegeted a vas orrat suru, szuk kanyarokban!?
    Nekem nagyon bejon a belso nezet, csak abba vezetek. Kicsit kiegesziti az ffb-t, mert jobban terbe kerul az auto, jobban erezni a melyseget talan, nem mintha motorhazrol nem lehetne, az volt a kedvencem anno summitozasra.
    Itt van ket 15perces vagatlan kruzolasom, beleneztem, de nem tunik annyira billegosnek. 1, 2

    (#6980) MasTer
    A GT500 nagyon jo vas, de az a kerdes mire kell. Kruzolni nagyon elvezetes vele, a ket fenti linkelt videoval is azzal megyek. Viszont versenyzeshez mar talalhatsz sokkal jobb parameterekkel rendelkezot is. Megvan neked a Wild Run? Mert a summitban levo pvp-ben mindenki ugyannazzal a maxra huzott vassal indul, akkor is ha az illetonek nincs meg, ill. meg nincs azon a szinten. Eleg jo let hoz, es a napi bevetelt is noveli. (sima pvp is csak ott sajat autoval mesz)
    A HC WR elott meg tobbet szamitott, manapsag mar csak csuszosabb, az utobbi par honapban finomitottak rajta. Amikor a kiegeszites kijott, offroad-on 20-30 mp-el lehetett jobbat menni hc nelkul egy 4 perces palyan. :D Meg tokeletes vezetessel is 15-20mp kulonbseg volt, mivel hc-ben egyszeruen alacsonyabb kanyar sebessegre kenyszerultel, mivel jelentosen kevesebb volt a tapadas. Mara azert mar rendben van, bar sokan szeretnenk egy nehezebb modot is, bar ez nem valoszinu hogy megvalosul.
    Koszi ;) A zenei mufaj valtozo, most ezt dobta a gep. :)

Új hozzászólás Aktív témák