Legfrissebb anyagok
- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Bizonyos ASUS alaplapok megrongálhatják a videokártyánkat
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Az Final Fantasy-re fókuszál a friss Arc meghajtó
- Méri még a legforróbb pontot az új GeForce generáció
PROHARDVER! témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mini-ITX
- Házi hangfal építés
- E-book olvasók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
h1mpi
félisten
válasz Neoteric #351 üzenetére
Átvettem a mai napon, pont a futómű lett a legnagyobb változás. Sokkal komfortosabb, mint a M3-nál. A plusz 234 LE is érződik, de nem olyan brutális módon, gondolom hozzá szoktam már.
Maga az autó is komolyabb lett, ahogy az ajtók csukódnak stb. és sokkal csendesebb. Egyszóval szerintem, aki teheti a 3-as helyett vegyen Y-ont Mivel a 3-as is marad, így hosszabb távon majd még írok, most még friss az élmény.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest