Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
M3 Highland fényezése akkor is tragikusan sérülékeny (madársz@r, kőfelverődés szempontból), ha "extrás" színben van fényezve, pl quicksilver?
-
WiZARD
addikt
Beszereltem Alis frunk soft close-t, szerintem azt a $62-t simán megérte.
A szerelés nagyon egyszerű volt, kb 35 perc alatt be lehet rakni elsőre. A következő lehet gyorsabban menne -
Bossi
őstag
válasz
Chrakatoa #692 üzenetére
Sziasztok!
Kis segítség kellene... Nem Tesla tulajként, lehet szükséges lesz Tesla töltőn tölteni hosszabb úton. Letöltöttem az alkalmazást és cégre kellene számla viszont az adószámot nem fogadja el az alkalmazás... Esetleg valakinek van ötlete mi lehet gond?
köszönöm.
-
válasz
Kapanyél #690 üzenetére
"Rendeltem a mobiltöltőhöz egy 32A-es kék ipari csatlakozót"
Ez a tipikus gyári Tesla EVSE, amit az autóhoz adnak. Ahhoz árulnak ilyen piros/kék IEC pigtaileket a schuko mellé, de ezek is 1P csatlakozók, csupán csak arra jók, hogy a schuko limitációit át lehet velük lépni, és tudsz tölteni 1 x 16-32A -es tartományban. Egyébként nem rossz, kár hogy a többi gyártó nem követi ezt (persze sok mást sem..
).
-
válasz
Kapanyél #687 üzenetére
1F töltője van (a gyári mobil evse), azt írta, csak vett hozzá egy "kék" IEC csatis pigtailt, így tud(na) 1x32A-t, tehát 25A-re beállítva mehetne ~5.7kW-al, de ahogy te is írtad, túl sok dolog keveredik ott, és mivel nem is ért hozzá nagyon, ezért összeségében nem tanácsos a dolog. Egyébként szerintem a napelem+hálózat együttes használata + a B vagy C karakterisztikás kismegszakítók hozták össze azt, hogy 25A-el ment probléma nélkül kis ideig, a nélkül hogy valami leoldott volna.
-
Kapanyél
őstag
válasz
chaosmonger #680 üzenetére
Itt nagyon sok dolog keveredik.
25A-rel csak 1 fázison tud tölteni, és az 5kW alapján ez így is történt.
Ha a töltő villamos leágazása 3F, és be is van kötve, azt a töltő felismeri (általában) és az autó is kiírja a feszültségszint mellett a kis 3-as jelet. Ilyenkor viszont nem tudod 16A fölé húzni az applikációban, ott ez a maximum (3x16A, 11kW).
Amennyiben az invertered (3x)32A-es biztosítón keresztül csatlakozik az elosztóba és a töltésre kihúzott kábeled is 32A-ra van biztosítva, úgy elképzelhető, hogy a napelem táplált bele, viszont valami félrement, mivel 1F-ra váltott át a töltő vagy az autó.
Nem tudom, milyen invertered van és hová van bekötve a hálózatba pontosan, így nehéz. -
válasz
chaosmonger #684 üzenetére
Én évekig 2db EV-t töltöttem 1db 12A-es konnektoros EVSE-vel, tapasztalatból mondom, hogy ha nem vagy területi képviselő, vagy taxis, akkor bőven elég, általában a napi használatot simán vissza lehet vele tölteni. Szóval sokan túlgondolják ezt, bár tény, hogy egy 3P EVSE vesztesége valamivel kisebb, meg nyilván lehet olyan élethelyzet, hogy lemerülve érkezel haza, és még aznap menni kell máshova is (nekem 4 év alatt ilyen nullaszor volt). Végül azért beadtam a derekam, és vettem egy Tesla Wall Connectort, de csak mert elég jó árat mondtak rá, és volt raktáron amikor átvettem az autót. Impulzusvásárlás volt igazból, örülök neki, kényelmes, jó, gyors, de őszintén szólva nem hiányozna nagyon, ha nem lenne
-
chaosmonger
tag
Köszi a tanácsokat, hagyom akkor 16-on, egyébként is az eddigi tapasztalatok alapján elég ennyi.
-
h1mpi
félisten
válasz
chaosmonger #680 üzenetére
A 16A simán felmehet 25A-re, de szerintem se erőltesd.
-
válasz
chaosmonger #680 üzenetére
Én a helyedben nem erőltetném, hagyd 16A-en a bővítésig. Túl sok tényező játszik közre: milyen keresztmetszetek vannak, milyen karakterisztikájú és mekkora megszakítók, ha átvonul egy felhő, hogy változik a terhelés a másik szakaszon, ott milyen a hálózat/megszakítók, stb...
-
chaosmonger
tag
Sziasztok, töltéssel kapcsolatos kérdésem van.
Rendeltem a mobiltöltőhöz egy 32A-es kék ipari csatlakozót, tegnap jött meg. Itthon 3x16A van a házban. Mikor kipróbáltam, azt írta, hogy 32A-el próbál tölteni, de aztán meglepetésemre fel is szaladt 25A-ra, a kocsit 5 kw-al töltötte. Kicsit meg is ijedtem, lehúztam az appban 16A-ra a maximális töltést.
Az a baj hogy nem értek ehhez, az lehetséges, hogy mivel napelemem van és tegnap hétágra sütött a nap, ha ilyenkor töltöm akkor a napelemről nagyobb áramerősségel tud tölteni miant amennyi betáp van a hálózatról?
Szabad lenne ezt így használni 25A-el? A kábelezés új a csatlakozóig, az már elő van készítve az esetleges 32A-es bővítésre. -
WiZARD
addikt
hmm, valóban
Tesla Model 3 Ultimate Buyers Guide
From 1st February 2022, Fremont production of the M3 switched to Ryzen
From 12th November 2021, China production of the M3 destined for Europe switched to Ryzen.Én 2021 november 11-én vettem át az autóm akkor még szó se volt Ryzenről, de ezek szerint azért mert másnap indult a gyártás
-
Balázzs
senior tag
Olvass vissza, sok általad kérdezett infóra volt válasz korábban, inteles model 3 facelift volt rövid ideig, menüben tudod ellenőrizni, hogy intel vagy ryzen proci van benne.
Casco nem tudom pontosan mi alapján számol, kérdezz egy alkuszt, facen tesla csoportban sokan egy KH-s közvetítőnél kötnek. -
sharp4
őstag
Sziasztok!
Tesla Model 3 vásárlása előtt vagyunk. Sok fajta variáns jött ki az évek során.
Amit szeretnék, hogy FL legyen, Long range verzióban. Az LF verzióban a króm kereteket feketére cserélték, valamint a középkonzol változott. Legyen hőszivattyús, elektromos csomagtartó nyitás, zárás, valamint fekete díszcsíkos legyen. FL verzió még elérhető volt intel processzorral?
Továbbá azt olvastam, hogy a 2022 verzióra a Casco az abban az évben megemelkedett új ára miatt elég magas, így maradnék a 2021. évi gyártásúnál. Miről ismerem meg azokat a példányokat, melyek az igényeimnek megfelelnek? -
ilyen_85
senior tag
A helyzet az, hogy ha vennék egy 2019-es Teslát akkor sem szeretnék mondjuk (amerikai mintára) 100%-os büntető vámot a kinából exportált autókra, mert akkor az azt jelentené, hogy nincs esélyem pár év múlva egy újabb példányra cserélni. Kivéve persze, ha a németországi gyárból jön az autó.
-
válasz
chaosmonger #661 üzenetére
Ilyen is lett? Ne fokozd...
-
ilyen_85
senior tag
Abszolút nem sürgős, jelenleg nem is tudok mást tenni mint várni és gyűjteni, meglátjuk.
#656 h1mpi
"Nem hiszem, hogy emelkedni fognak az árak. Túl nagy a kínálat a külföldi piacokon is."Remélem igazad lesz
#657 Shadowbull
"De szerintem nem fogják meglépni, üres a kassza."Legalább egyszer lehet ennek is örülni
-
#48584626
törölt tag
-
ilyen_85
senior tag
Szerintem ezt elengedem. A legelső kinai gyártás 2021-től van, ezek 11.5 mFt-ba kerülnek jelenleg. Attól tartok, hogy mire összespórolom rá a pénzt olyan 13-15 mFt-ért fogják árulni a 2021-es példányokat, mert jön a használt elektromos autós támogatás illetve a kinai elektromos autókra a büntető vám. Lehet a 13 mFt-vel még alá is lövök.
-
ilyen_85
senior tag
válasz
ilyen_85 #625 üzenetére
Tehát elolvastam a linkelt irást, megnéztem jópár YT videót, ha jól értem ennyi pénzért nem sok jót várhatok. Mindegyik Model 3 USA gyártás, hőszivattyú nincs, és mindenki panaszkodik valamire. (kemény futómű, hatótáv, illesztési hézagok, zajos utastér, kényelmetlen nem szellőző ülések, párásodó lámpák, vizre beázó kabin szűrő, ilyesmi...)
Tényleg ennyire rosszak lennének a 2019-2020-as darabok? Persze látom, hogy hahun akár 8 mFt-ért is lehet már venni ilyen autókat, tehát biztosan nem véletlenül olcsóak. Itt mindenki csak újabb példányokat használ?
Amikor az autómat vettem felfogadtam egy embert az autovizsgalat.hu-tól, igy sikerült egy nagyon jó állapotú autót vennem, van valami hasonló, de kifejezetten elektromos autóra (vagy kifejezetten Tesla) specializálódott szolgáltatás?
A Teslavarázslóról már én is hallottam, de a weboldal alapján azt gondolnám ilyen vásárlás előtti átvizsgálást nem vállalnak. Megtaláltam viszont az autorevizor néven tevékenykedő szakit, elektromos autó átvizsgálást vállal, csak nem tudom mennyire ért kifejezetten a Teslákhoz.
Bocs, hogy ennyit problémázok...
-
válasz
#48584626 #648 üzenetére
Pedig ez nem új jelenség, a rohadékok savas kénhatásúak, természetes, hogy meg tudják marni a fényezést. Az időfaktor az, ami nem mindegy, és a meleg is sokat tud rajta "segíteni". Régebben ehhez nagyon hosszú idő kellett, nekem az ultra red M3 HL-nél most 3-4 nap elég volt, és más gyártóknál is találsz bőven panaszt erre. Persze nem úgy kell elképzelni, hogy méterekről ránézve dobod a hátast, mert annyira ocsmány az autó, de fényben, nagyon közelről nézve látszik.
-
#48584626
törölt tag
"mára nem csak a Tesla ilyen, hanem kb. minden más is"
Hát, nem. Őszintén szólva én még nem hallottam olyat hogy a bogár nyomot hagyna egy fényezésen, ha nem mossák le azonnal....
Én soha nem mosogattam az autóimat gyakran, a mostani is vagy két hónapja volt lemosva. De garantáltan nem hagyott rajta nyomot a bogár. Volt hogy madárszaros volt hetekig, az sem, pedig az tud agresszív lenni.
-
Ez így van, és mindig is így csináltam, csakhogy amikor befejeztem a HL-el az első ilyen vidéki utat, és nekiálltam a kis szettemmel (azt hiszem 4 nap után, de lehet, hogy 3) a mosásnak, már pár helyen "beleégett". Szerintem ez is a végletekig vékonyított lakkrétegnek köszönhető
-
jcage
tag
Köszi, majd kipróbálom. Bár 3-ból 4-be nem a legoptimálisabb választás.
-
h1mpi
félisten
Nem, hanem kicsivel előtte: V45 Önkiszolgáló Autómosó
Chal: értem mire gondolsz, de régen is mindig mosással kellett befejezni egy vidéki utat. Most meg szinte minden sarkon van már kézi mosó.
ilyen a grafén:
-
Ne vedd magadra a haragom, teljesen igazad van, így kellene csinálni, ezzel nem tudunk mit kezdeni. Viszont lassan 30 éve autózom, és olyat még nem ****tam, semmivel, hogy elmegyek 3-5 napra pihenni, és a szállodában/wellnessben/akárhol azon kelljen agyalnom, hogy úristen, le kell mosni a kocsit mert bogaras. Nonszensz, hogy sikerült idáig eljutnia az autóiparnak. Amúgy tisztában vagyok vele, hogy sajnos mára nem csak a Tesla ilyen, hanem kb. minden más is (bár azért vannak fokozatok, és a T erősen a skála alsó felét karcolgatja).
-
Balázzs
senior tag
Mosáshoz: elég egy jobb sampon és simán lejönnek a szennyeződések, nem lesz foltos, vízköves, egy hétig is marad a vékony védőréteg, viszont a bogarakat egyrészt nagyon gyűjti a tesla model 3, másrészt külön bogároldó kell, hogy lejöjjenek.
-
jcage
tag
válasz
chaosmonger #638 üzenetére
Szokj hozzá. Nálunk asszony már poénkodik, miért járok annyit a huszti úti mosóba...
-
válasz
chaosmonger #633 üzenetére
Fóliát tetess rá, legalább a B oszlopig. Nekem is HL van, még februári átvétel, és elképesztő hogy mennyire fos a fényezése (úgy értve, hogy vékony), már 2 hét után lettek rajta sérülések. Apró kavicsfelverődés, amibe a körmöm már beleakad, és közelebbről nézve látszik a fehér alapozó. Bogarak 4-5 nap után már beleégnek a napon, stb... Ráadásul ultra red, szóval jobban meglátszik rajta minden. Mondom ezt persze úgy, hogy én azóta se jutottam el odáig, hogy elintézzem
-
h1mpi
félisten
válasz
chaosmonger #633 üzenetére
A Highland más szint, mint az eddigi Teslák. Grat hozzá. Ha a felségem nem teki 200 km-t vagy annyit se menne, akkor én is cserélném a 2022-est. Budapesten nem kell Simple app, mert mindenhol ingyenes a parkolás és szerintem nem ismeri fel a rendszámot, Neked kell tudni hol ingyenes, hol fizetős.
-
chaosmonger
tag
Sziasztok ! A Simple app felismeri a zöld rendszámot? Vagy olyan helyen is felkínálja a fizetést ahol nem kellene elektromossal? Új vagyok az EV-k világában itt Szegeden meg nem tudom kipróbálni mert itt sose volt ingyenes, de pár nap múlva Pestre megyek.
Amúgy múlt szombaton vettem át az M3 Highland SR-t, a kocsiról csak annyit, hogy az elmúlt hónapok gyakorlatilag videó nézéssel teltek, meg voltam tesztvezetésen is, szóval gondoltam hogy jó lesz , de ez a legmerészebb várakozásaimat is felülmúlta
-
Wow, ez nagyon jó hír. Nekem is gen3 Wall Connectorom van, perpill csak 9kW-ig tudom elengedni, de az idő 9x%-ban mehetne simán 11kW-al is. Ahogy nézem egyelőre csak ezt a Neurio W2 power metert támogatja, ami jó drága, és beszerezni is nehéz. Mivel faék RS485 kommunikáció, ezért remélem a kínaiak gyorsan lépnek
-
mazsi
senior tag
Tesla egy hete támogatja Európában is a terhelésmegosztást, vagy dinamikus energiamegosztást.
-
ilyen_85
senior tag
Köszönöm, ez még nem tűnik vészesnek. A villanyszerelés árával kapcsolatban van esetleg tapasztalat? Szereltetett fel valaki mostanában fali töltőt?
#627WiZARD
Jelenleg a fűtésen kivül minden áramról megy, de úgy gondolom (amikor süt a nap) jelentős pluszban vagyunk (és olcsón odaadjuk a szolgáltatónak). Arra gondoltam, hogy akkor tölteném az autót amikor jelentős a termelés. Itthonról dolgozom igy hét közben nem sokat mászkálok, szerintem még napi 1-2 óra is elég lenne, hogy feltöltsem az autót hétvégére.
Tudom, összeszedetlennek tűnök, de úgy gondolom, ha mostanában nem veszek elektromos autót, jópár évig nem is fogok tudni. Ha bejelentik a használt elektromos autókra is a támogatást gondolom mindent 2-3 mFt-vel drágábban fognak árulni, ezért szeretném még a támogatás előtt megvenni.
Vagy rosszul gondolom, nem fognak megugrani a használt árak, ti mit gondoltok róla?
-
ilyen_85
senior tag
Köszönöm szépen! Bocs hogy közben eltűntem
#612Enclave
Neked is köszönöm, jól összeszedett írásnak tűnik átolvasom.Sajnos csóró vagyok, pont 2019-2020-as long range (télen kevésnek gondolom a standard range plusz modelleket) példányokat néztem olyan 10 mFt-ig. Azokat amiken még van gari. Képek alapján modell 3-ból a fehér tetszik
ezért hahun csak azokat néztem.
Az LFP előnyeivel tisztában vagyok csak nem akarok ennyit költeni.
Illetve van napelem, de mivel eddig nem volt még elektromos autóm, töltő még nincs. Ennek is utánna kell még néznem jobban. Felületes keresgélés alapján a Tesla wall connect (ha jól emlékszem a nevére) tűnt jónak, csak nem igazán reklámozták az árát...
-
h1mpi
félisten
Kérdés, hogy ki tippel jól, mert a Tessie szerintem csak simán kiszámolja a tippelő óra alapján, amit kiír az autó. Én csak az akku hőfok ellenőrzésére használom, de szerintem lemondom, mert az nem ér meg 2000 Ft-ot havonta. Nekem a 2023-as MY LR csak 2,3%-os degradációt ír ki 20 000 km van benne.
-
h1mpi
félisten
Mivel a feleségemé az LFP-s M3 kb. 3 hetente kell csak tölteni, keveset használja. Ha tudom AC-n szoktam hagyni pár órát 100%-on, de alapvetően SuC-on töltöm, mert van ingyen töltésem még 10 000 km. Az autóban 30 000 km van és a Tessie szerint 5.6% a degradáció. (2022-es M3 RWD LFP). 100%-ra töltve 414 km-t ír ki, 0 km-esen 434 km-t írt ki. Ha fent hagyon néha visszanyer pár km-t a tippelője.
-
Nem a balansz miatt kell a 100%, magukhoz a cellákhoz nincs köze a dolognak (az durva is lenne), hanem BMS-t kalibrálása miatt, hogy esetleg ne legyen pontatlan a range/töltés kijelzés. De senki nem tudja, hogy valójában ennek ténylegesen van e bármilyen hatása, mennyire lenne pontatlan ha pl. sose töltenéd 100%-ra. Én kb. lesz***, ha eszembe jut, akkor néha felpattintom 100%-ra. Mondjuk az esetek jelentős részében ki is jön heti egyre a dolog.
Amúgy vélhetően arról van inkább szó, hogy bolondbiztos legyen, és tuti lefedjenek minden esetet (és ezzel a saját seggüket). Pl. ha valaki random töltöget DC-n meg AC-n, és soha nem tölti 100%-ra, akkor a LFP nagyon lapos fesz. görbéje miatt megeshet, hogy a BMS elveszíti a fonalat, és pontatlanabb lesz az akku kijelzés. De ha valaki teszem azt olyan keveset jár, hogy havi egyszer tölt csak (de akkor 100%-ra), akkor megkockáztatom, hogy nála az égvilágon semmit nem fog okozni a dolog, akkor se ha 1x évig így csinálja.
-
Szerintem nincs olyan markáns tulajdonsága az LFP-nek ami miatt megérné csupán e miatt "eldobni" egy amúgy jó vételt. A 100%-ra töltés hetente azért nem kőbevésett, csak a bms kalibrációja miatt kell, semmi nem fog történni ha néha elmarad. 80% fölött DC-zni meg egyikkel se éri meg túlzottan, hacsak nem azon múlik hogy odaérsz e, de mennyire gyakori egy ilyen szitu? Ha hozzávesszük, hogy ezen kívül minden más szempontból jobb választás az LFP, akkor én még meg is fordítanám, és ha most nézelődnék, akkor inkább úgy lőném be, hogy SR/RWD esetén LFP-seket keresnék csak kifejezetten (LR esetén meg ugye nincs választás). Persze ehhez feltételezzük, hogy a keret megengedi a 2021 utáni M3-akat.
-
h1mpi
félisten
Szerintem két fő szabály van, Kínai legyen a gyártása ne USA és lehetőleg Ryzen processzoros a multimédia egysége. Meg, hogy ne legyen törve nagyon. Ezek a leglényegesebbek, a saját igényeidet ismered (kell-e AWD, elég a 280 LE vagy kell 400-500 LE?, elég a kisebb hatótáv vagy kell a Long Range modell?). Melyiket jobb neked tölteni? LFP vagy Li-Ion? Ha nem otthon töltesz, akkor pl. szívás az LFP...
-
Enclave
aktív tag
-
válasz
ilyen_85 #610 üzenetére
Hazai Teslás FB csoportokat javasolnám, ott elég nagy élet van. De ha konkrét kiszemelt példányt mutatsz, szerintem sokan tudják véleményezni itt is. Általánosan nehéz róla írni, mindenkinek más szempontjai, anyagai keretei vannak. Olyan igazán óriási nagy baj, típushiba meg nincs az M3-aknál, amire egy összefoglalóban fel kellene hívni a figyelmet, miközben az apróságokban meg el lehetne veszni.
-
ilyen_85
senior tag
Sziasztok!
Használt M3 vásárlásán gondolkozom, sajnos nincs Összefoglaló a topichoz, illetve kereséssel sem találtam túl sok használtautó vásárlási tanácsot.
Tudnátok ajánlani valami oldalt ahol ezzel kapcsolatban lehet olvasni? Lehet külföld is, köszönöm!
-
Sziasztok!
van itt valakinek modell 3 long range az uj verziobol? Ha igen meg tudna mondani hogy mennyi a valos tav 140km/h-val autopalyan?
nagyon koszi. -
-
berbatov2
senior tag
Köszi szépen!
Tehát, ha nekem 380-at ír ki akkor a degradációm még nem érte el az 5%-ot sem. Azt hittem, hogy a wltp hatótávot kellene kiírni alapból, de akkor nem ez a helyzet. Ez a 13,9 kW/100 km akkor egy konstans, mindig ez alapján kalkulál ugye? Tessie-t letöltöttem nyomogattam, pontosan hol tudom megnézni a degradációt? -
h1mpi
félisten
válasz
berbatov2 #603 üzenetére
Szia! Kiírt km nem releváns info, mert fals adatok alapján számolja. Töltsd le a Tessie alkalmazást és az ki fogja írni mennyi a degradációd. De ha kell mégis összehasonlítási alap, akkor a 2022-es RWD 411 km-t ír ki nekem 60-as akkuval.
Neked ugye 55 kWh-os akkud van, és mondjuk legyen 5% a degradáció=52,2 kWh a jelenlegi kapacitása. 13,9 kW/100 km-el számol kb. az autó, tehát 375 km a Tesla szerinti hatótávod.Próbáld meg azt, hogy feltöltöd 100%-ra AC-n és rajta hagyod 2 napig. Ne nézz rá az appon és ne is nyisd ki. Ilyenkor balanszolja az akkut a BMS és vissza lehet nyeri 8-10 km hatótávot.
-
berbatov2
senior tag
Sziasztok!
M3 SR+ 2020/12 mennyit kellene mutatni teljes töltöttség esetén? Nekem 380-nál nem megy feljebb, kicsit keveslem! -
Bermi
aktív tag
Rendben, köszönöm a tanácsokat, kezdem a tesztvezetéssel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen routert?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Hobby elektronika
- Star Trek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- PayPal
- További aktív témák...
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro