Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • salieven

    aktív tag

    Sziasztok.

    Kérdésem lenne azokhoz akik esetleg tapasztaltak ilyesmit és hasonlóan hozzám nekik se segített a Vanda nevű segítőkész hölgy, esetleg az illetékes ha átkapcsolt hozzá Vandácska.....

    2 beltéri box van mivel 2 tv van ugye .... na a következő az egyik boxon időközönként látszik egy csík (screen tearing) és emellé még kegyetlen lassú is (ha elkezdek pl a boxról indítva netflixet stb. nézni visszadob a csatornaválasztóra és kezdhetem előlről a visszalépkedést ugye).

    Már 2 alkalommal küldtek rá frissítést és akkor ideig óráig megoldotta a problémát de a lassulás és a screen tearing is visszatért folyamat. (ha kicseréltem az adott boxot a másik tv-hez akkor a másik tv-n jelentkezett a screen tearing ezért is gondolom hogy a box a ludas nem a tv).

    Bemegyek a legközelebbi telekom üzletbe és emondom a panaszom és kérem hogy cseréljék ki a boxot/boxokat, vagy ezt eleve felejtsem is el?

    Mi a teendő esetleg valakinél volt e már hasonló, és ezesetben mi oldotta meg a problémát? :R

Új hozzászólás Aktív témák