Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- E-book olvasók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asus blog: az UEFI boot beállítása
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
-
Raptus
tag
válasz Thunder78 #5197 üzenetére
Én a 96-os 5 ajtós Swiftembe beraktam tavaly karácsonykor a jobb hátsó ülésre a gyereket gyerekülésben, mellé balról a babakocsit (az el is foglalt mindent ott), plusz a kettő közé bezsúfolódott a feleségem. A csomagtartóba az utazóágyat és az etetőszéket szétszedve, valamint bezippelve a matracát is. Előre az anyós lábtérbe egy sporttáska a cuccokkal, ülésre az ajándékok a szülőknek, valamint megmutatni a gyerek karácsonyra kapott micimackós "összevisszacsilingelmegőrjít" kerekes játékszerét (ami baromi nagy). Úgy szálltunk be, hogy a gyereket beraktuk, asszony mellé, összes ajtó nagyon gyorsan becsuk, aztán anyósoméknál mikor kiszálltunk, a fele cucc kiborult az utastérből, mivel mindent az ajtó tartott egyben.
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
Khelben
nagyúr
válasz Thunder78 #5195 üzenetére
az érdekes dolgok 2 gyereknél kezdődnek, amikor mondjuk van 2 év korkülönbség.
tesóbabakocsi, 2 kiságy, kiskád, játékok, pelenka, ruhák és egyéb tartozékok... és akkor a szülőknek még nincs berakva semmi.
a fotóstáska ilyenkor már a hátsó ülések előtt utazik, pedig azért a mondeo kombi nem olyan kicsi... -
-
spirit007
senior tag
válasz Thunder78 #5145 üzenetére
Én nem értek hozzá nagyon , de valahogy úgy kell számolni , hogy kis kategória 15ezer Km/év , közép 25 ezer Km/év , felső kat. 30 ezer Km/év ... és ez a minimum . A Km számláló meg csak tájékoztató jellegű
A ~65E Km-es óraállásról 14 éves korban kb. a vén banya&királyfi vicc jut eszembe
-
feel good
aktív tag
válasz Thunder78 #4921 üzenetére
Érdekes, hogy SX4 tulajként ugyanazokat hozod fel, amiket én is szoktam a régi Swifttel kapcsolatban.
Engem tényleg nem zavar a zörgés, mert mindig szól valamilyen zene.
Amikor pont nem, egy héten két percig, akkor elcsodálkozom, jé, mennyi minden zörög. És ennyi.
A műanyagok milyensége se zavar. Igazából azóta nem, miután a 8.5 milliós zsír új Ford Smaxban megláttam, miből van a napellenző.. -
tildy
nagyúr
válasz Thunder78 #4922 üzenetére
ne kétmillás vételárral számolj.
Miénk, pardon, volt páromé 1.2 volt 4 évesen (3 milla újan).
400al kezdte, 19 ezer a törlesztő, 5 évre.
Új változatra kértem ajánlatot, hát... 35 körül lett ovlna a törlesztő, hasonló befizetéssel.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Thunder78 #4919 üzenetére
Csak egy 4-5 éves kocsira kb 5 évig fizetsz 20 ezret havonta törlesztőnek, mondjuk 30%os(400 ezres) kezdővel, míg egy új esetén ugyanennyi összegű kezdővel kb 10 évig, és jóval többet.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ett
aktív tag
válasz Thunder78 #4791 üzenetére
Szerencsére nem én rakom ossze a gépeket, akkor már régen rossz lenne. én csak ellenorzom oket de csak akkor, ha már készen vannak, vagyis én a végellenorzo soron vagyok. Szerintem mi nem gyártunk japán vezetékeléses izéket, legfeljebb az sx4 sedanbol lehet olyan, de az nem Esztergomban készul.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Thunder78 #4736 üzenetére
"Nem kell megvágni és megbontani az autó eredeti elektromos rendszerét még a legkisebb mértékben sem. Kizárólag az égő gyári csatlakozójával kell összekötni."
innenItt
szintén ilyenről van szó, emlegetve valami dióda polarizáció cserét.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Thunder78 #4691 üzenetére
Az utólagos xenon beszerelése Mo. nem legális ennél a tipusnál
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Proxmox VE
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen GPS-t vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Politika
- E-book olvasók
- Hardcore café
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest