Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- SONY LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Hisense LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
válasz
bladex73 #49894 üzenetére
Pedig bánhatod, PBrick leírta miért.
Amúgy meg múlt heti RTVből:
"[Insurance and stolen ships, what can you tell us about that?] Chris’s high level vision is that he does want you to be able to steal ships and have the capacity to actually hold on to them for as long as you possibly can."
Ez alapján nem hiszem, hogy így lenne de majd kiderül.Az biztos, hogy ez kényes téma és egy jól átgondolt rendszert kell ehhez kitalálni.
-
kraven54
aktív tag
válasz
Sokimm #49895 üzenetére
Persze és összeállok valakivel ellopatom naponta a kis hajómat mert a biztosító küldi az újat és ezt eljátszom újra és újra és ez csak egy alap biztosítási csalás. Az emberek ravaszsága határtalan bedőlne a gazdaság elég hamar. Nem azt mondom jó megoldás amit CIG kitalált, de valamit kell lépni.
-
PhilBrick
őstag
válasz
bladex73 #49894 üzenetére
Tegyük fel, hogy én egy szörnyen goonosz kalóz vagyok: eddig érdekelt voltam abban, hogy használható állapotban szerezzem meg a hajódat a haszon reményében és ezzel a te túlélési esélyeid is nőttek.
Ezentúl csak felrobbantalak, aztán összecsipegetek némi hasznot a roncsok közül. Hogy ez neked miért jobb...
-
Sokimm
senior tag
válasz
bladex73 #49894 üzenetére
Sztm béna (mondom úgy, hogy nem kalózkodnék soha), mert az, hogy eltűnik logout után, elég tré.
Mert ha jól eldugja valaki, akkor mért ne maradhatna a hangárjában (outpost hangár)? (mégha nem is tudná beindítani másodjára, mert valami szuper retina dns írisz scan-er nem engedi, csak szétszerelni tudná, és használni, eladni az alkatrészeket)Inkább lenne valami jó kis fejvadász küldetés ráépítve erre, vagy jó nagy fejpénz, esetleg ha visszahozod bónusz pénz, de így?
Ellopják, szidkozódom, majd gyártatok egy újat, és szinte semmi se történt?
Mekkora jó lenne a pvp rész, ha a klánok egymás hajóit lopkodva, egyre nagyobb fejpénzzel izgatná a nagyközönséget, hogy más is beszálljon a fejvadászatba?
-
bladex73
aktív tag
Ezt olvastam ma.
Én kicsit sem bánom ha így lesz.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Malibutomi #49890 üzenetére
Igen, emlékszem, amikor kijöttek a buggyk Area 18-en, és valaki teljes gázzal próbált repeszteni, ketten meg oda feküdtünk a kocsi elé, hogy "na, üssél el, ha tudsz!". Nem tudott, olyan volt, mintha oda ragasztották volna a kocsit.
De hatalmas élmény volt.
-
Mol3sz
újonc
Szerintem tök jól működik,bár még nem játszottam vele 1 órát,de nem vettem észre semmi különöset.Az fps meg a többi cucc ugyanolyan mint volt,nem lett se rosszabb se jobb.Legalább is nálam!
Inkább majd a 3.2 lesz olyan ami meghozhatja a változást,ugye áttették a hajókat meg a bányászatot,oda,azaz a felét áttették a 3.1-ből a kettőbe ,mert a 3.1 be még nem lesz kész.
Ha minden igaz év végére már egész kis birodalom áll majd a rendelkezésünkre,ha működni fog rendesen,nem lesz unalmas a csillag polgárok azaz a klánok élete
-
Mol3sz
újonc
Én úgy vagyok vele már,hogy el vagyok vele így is,és élvezem.Mikor van valami újítás és + azt még jobban,szerintem nem unalmas.Aki annak tartja az az iphone 8 at is 2 hónap múlva megunja vagy bármit.Persze nem kell túlzásba vinni,de szerintem mindig lesz újabb dolog ,minél komplexebb lesz a játék,és egyre többen fognak aktív játékosokká válni.
Azért én is meg tudok unni egy valamit,pl:ha nincs kivel játszani egy idő után vagy ha nem jó a csapat,nincs összetartás.Mindegy hogy bukunk vagy nyerünk,persze nyerni jobb,csak együtt toljunk valami jót amit mindenki élvez.
Én már úgy vagyok vele ,nem szeretek egyedül játszani már,azt meg tudom unni egy idő után. -
Sokimm
senior tag
válasz
Menthirist #49887 üzenetére
Én sem értem azt, ha valaki becsömöl a várakozástól...
Támogatni valamit, ész nélkül költekezni, elindítani valami értékeset, újat, nem azt jelenti, hogy hipp hopp kész.
Van ugye a szentháromság minden munkaterületen:
Van jó minőség, van gyors munka, és van olcsó munka. Ebből választhatsz kettőt!
Szerintem azért nem hal éhen senki a kezdő csomag árától (mondom úgy, hogy diák vagyok, diákmelóból élek), tehát az ár nem magas. A minőség (a tervezett) szerintem elég magas, tehát már csak várni kell.Ha 3x ennyi lenne az ára (amikor kijön), nem csodálkoznék, elvégre elég komplex a játék (nem is lehet igazán egynek hívni (space sim, fps).
Akinek még nem dobott ki felesleges tízezreket értelmetlen dolgokra (hobbi, dohányzás, alkohol és társai, vagy felesleges informatikai cikkek (jobb android, újabb telefon előfizetés, kábeltévé előfizetés), az vesse az első követ a "nem várok tovább" szóharcban. (jöhet a flame
)
Aki meg (tisztelettel az igen kevés kivételre) nem hal éhen a TÁMOGATÓI hozzárájulás hiányától, az csak hisztizik, mint egy
fürdős k...vagyerek...Mintha politizálnánk.
Panaszkodunk, de semmi nem lesz jobb tőle.
Békesség, türelem mindenkinek!
ui.: SENKIT nem akartam megsérteni, csak leírtam a nézeteimet a hisztiről.
-
válasz
Szőrös #49886 üzenetére
Egyáltalán minek elengedni?
Ki kell próbálni mindent amit adnak, aztán ha még nem elég a 24/7-es szórakozáshoz, addig is van idő mást tolni
Aztán majd megnézzük a következőt
A 3.0-val toltam pár órát, várom amikor végre lesz bőven fps, de leszarom, a nap 24 órája sem elég ahhoz, amit csinálni akarok, belefér hogy várjak
Addig is pl jön a Kingdom Come: Deliverance, egy másik játék, aminek a megjelenését (feb 13) támogattam még elég korán. Szépen lassan érnek be a kickstarter befektetéseim
-
#45997568
törölt tag
válasz
Szőrös #49884 üzenetére
Az idei tervek alapjan lesz haladas, de a vege meg messze van. Sokan amikor indult a hype felultek a vonatra, aztan ahogy csuszott az egesz meg tologattak a hataridoket az sokaknal betette a kiskaput.
A bohockodas ami a 3.0-val ment (egy evig csuszott) az sok volt. El kell engedni ezt most legalabb egy, de inkabb ket evre, utana visszanezni, neha megnezni a trailereket/bemutatokat es hello.
A kritikusokat meg beken kell hagyni, nem azzal van a gond hogy all a zseton a projektben, hanem amit fentebb leirtam.
Ha kijon akkor meg majd amulunk egyutt
-
Szőrös
veterán
Sajnos a kevés fps-en ez se javít.
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #49879 üzenetére
Nyilván lesz, ez sztem nem kérdés. Ami igen az a mikor és hogy milyen kompromisszumok árán.
Amúgy én leginkább attól "félek", hogy az emberek az alfa/béta alatt annyi időt beleölnek, hogy a megjelenésre megunják és/vagy annyira kiismerik, hogy utána már sokáig nem köti le őket.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #49874 üzenetére
Szoval nem tudod es nem is akarod tudni, de azert magabiztosan kijelentesz dolgokat mint:
"Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés."
Koszonom nincs tobb kerdesem
-
Jack@l
veterán
válasz
Malibutomi #49870 üzenetére
Nem is akarom tudni, én csak a végeredményt nézem. Pl azt hogy az idióta "swappelgetés" már az első hangár modulban is ott volt, miközben az égatta világon semmi nem indokolta. Azóta se változtattak rajta.
Ha olyan jó lenne a játék tehnikailag, mint ahogy próbálják bevédekezni magukat az ellen hogy ne derüljön ki milyen szar under the hood, semmi bajom nem lenne vele. (cryengine parancssorának, configjának lekorlátozása, TOS rémisztgetés bannolással ha netán offline játszanál stb...) -
SkyS1gn
félisten
-
Vesa
veterán
Annak alapján, amit eddig in-game mutattak illetve láttunk, már így is bőven egyértelmű, hogy irtózatosan sok munka van benne, és rengeteg tartalom. Az, hogy gond van a futásteljesítménnyel és még távol van attól, hogy kerek egésszé álljon össze, nem meglepő ebben a készültségi fázisban. Számomra az egyetlen kérdés az, hogy helyes volt-e jóformán a végtelenségig bővíteni a feature listát, mert a hosszú fejlesztési idő oka a "túl sokat egyszerre", elv, és nem az, hogy rosszul dolgoznak.
Az egyetlen pici hibának azt látom, hogy túlzottan meg akarnak felelni mindenkinek, bele akarnak pakolni minden ötletet a játékba _egyszerre_.
-
Hát káoszról én is bőven tudnék mesélni, pedig mi "csak" mobilappot fejlesztünk (igaz terméket, tehát új feature-ök berakása a tervezéstől a release-ig, több verzió hibajavítása, release-elési ütemtervek, megoldások, stb). Most is megterveztek elvileg mindent a product ownerek, azokon a csapatok (köztük a miénk is) átment egy high level becslési fázissal, hogy nagy vonalakban mennyira bonyolult az adott feladat, hogy lehet szétdarabolni kisebbekre, látunk-e valami akadályozó tényezőt vagy problémás részeket, amiken elvileg lehet hogy lehet segíteni kis áttervezéssel... Ezen végigment minden csapat, ebből végül készült egy függőségi fa, melyik feladatunknak milyen előkövetelményei vannak pl szerver oldalról, stb. Vagy két hónapig tartott csak a tervezés. Ehhez képest a tervek már az előző verzió release-e után dőltek, jöttek extra igények, változások, módosítások, a UX-es csapat mégis máshogy szeretne valamit (mondjuk ők mivel nem annyira rég alakultak, így nem sok beleszólásuk volt a tervezésbe még), jöttek a késlekedések, mert ha a szerver csúszik valamivel, mi is csúszunk, stb stb stb. Pikk-pakk ott tartunk, hogy még semmi sincs kész a tervekből, még backend oldalon sem végleges minden, de nekünk 1-2 sprint múlva el kellene kezdeni a hardeninget, tehát amikor már a kód kész, csak hibákat javítunk. Ráadásul volt olyan feature-ünk, amit még két verzióval ezelőtt akartunk volna csinálni, meg akkora volt betervezve, fejlesztettük is ősszel, de közben változtak a prioritások, valami fontosabb lett mindig, ráadásul nem is haladtunk annyira amennyire kellett volna, úgyhogy azon a téren novemberben stop lett hirdetve, és decemberben vettük elő a release után. Most már mondjuk benn van a kódban, de ez azt jelentette, hogy október helyett majdnem fél évvel később megy ki olyan release, amiben már benne van.
Előfordulnak az ilyenek egy komplex alkalmazásnál.
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #49864 üzenetére
Tényleg elég kaotikus ez a fejlesztés, de itt nincs kitaposott ösvény. Túl sok a bizonytalan változó, amik folyamatosan borítják az előzetes terveket. Rengeteg új dolgot kell kifejleszteniük, amit még soha senki nem csinált meg. Másrészt a legtöbb játék fejlesztésébe nem látunk bele. Ettől még bőven lehet, hogy másoknál is előfordulnak hasonló esetek, csak nem nyilvános a fejlesztésük
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Jack@l #49864 üzenetére
Neked úgy tűnik, de ezt iteratív fejlesztésnek hívják, folyamatosan javul.
Sean Tracy meg pár tech csávó 1órás ez is jó
Épp ebben is mondják hogy eleinte az art-ot meg a tech-et mutogatták a demókban, most viszont áttértek gameplay fókuszba, mivel megvan a legtöbb rendszer és kezd összeállni a dolog.
-
Jack@l
veterán
válasz
VikMorroHun #49863 üzenetére
Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés.
Ad-hoc módon kapkodnak mindenfele, csak valamit fel lehessen mutatni a féléves bemutatókon. -
VikMorroHun
őstag
válasz
Malibutomi #49812 üzenetére
Én nem a várakozást untam meg, mert tudtam, hogy még évekig tart, amíg készen lesz. Az nem tetszett, hogy össze-vissza kapkodnak. Két és fél hónapig volt egy jól átlátható hibaszámláló rendszerük, aztán átalakították egy olyanra, amit kb. senki sem értett. Aztán pár hét múlva vissza az eredeti (amiből, ha valaki felrajzolta egy grafikonra az addigi adatokat, az következett, hogy a 3.0 kb. március-április tájékán lesz kiadásra kész állapotban, de ez részletkérdés), majd semmi/megint az átláthatatlan változat. Van némi tapasztalatom szoftverfejlesztés terén, és menet közben úgy tűnt, mintha az intenzív hibakeresés/tesztelés mellett folyamatosan dolgoztak volna a programon, egyre újabb dolgokat belepakolva. Ezt aztán valamikor decemberben ők maguk is elismerték az egyik heti e-mailben. Na most ez a fejlesztési módszer szerintem egyedül arra jó, hogy pazarolják az erőforrásaikat (kijavítanak egy hibát, közben gyártanak 2-5-10 másikat, mert egy ideje már olyan bonyolult a program, hogy minden mindennel összefügg, és nem lehet egyszerre mindent átlátni). Szóval úgy döntöttem, hogy ha pazarolni akarnak, akkor azt ne az én pénzemből tegyék. (Más kérdés, hogy azóta sikerült elpazarolnom a visszakapott pénzt. Nem így terveztem, így alakult.)
-
duvi
nagyúr
válasz
Malibutomi #49861 üzenetére
Az igen! Nagyon szép növényzet!
Mennyi mindenen dolgoznak még a háttérben, amiről fogalmunk sincs...
-
Malibutomi
nagyúr
Frankfurt studio report a mai ATV-ben!
-
Mol3sz
újonc
válasz
Malibutomi #49856 üzenetére
Köszönöm
Igyekszem majd megszolgálni a vasalás témáját -
Mol3sz
újonc
Citisen
Citisen Molesz,Liberumarm.
Majd vegyetek fel ha ráértek.Hátha az előző poszt nem jutott el sokáig.
Köszönöm.Szép napot - estét. -
Volfram42
senior tag
Nagyonoff, de elkellene egy kis segítség és vannak itt szakértők. Hátha kapok tippet.
Sajnos monitorgondom akadt.
-
-
Szőrös
veterán
válasz
Menthirist #49849 üzenetére
"És akkor majd le-fel kell venni?"
Passz, majd kiderül, hogy CIG boszorkány konyhájában mennyire tudják megcsinálni fps-re is.
De majd úgyis jól leteszteled nekünk.(bár most már elérte azt az árküszöböt amennyiért megvenném de első az új konfig vásárlása lesz).
-
Volfram42
senior tag
válasz
Diopapa #49841 üzenetére
Nincs meg az Elite csak a videókat nézegettem. Szép ez tény.
Viszont felmerült bennem, hogy nem lehet, hogy azért tűnik üresnek (pozitívan), mert eleve ilyen mellé a körítés is. A zenék a felvétek és nincs sehol egy élőlény? SC videók általában karakter közeliek az a központ a háttér az űr és a zene is sokszor pörgős. Itt meg az űr a főszereplő és nincs semmi más mellé. Egy hajó kúszik lassan a háttérben feketeség vagy egy bolygó.
Én el tudom képzelni, hogy egy kevésbé lakott rendszerben az SC is produkál ilyet, de ehhez kell az, hogy ne legyen mindenhova elég az üzemanyag illetve eltüntessék azt a mocsok sok idegesítő hud markert ami jelzi mi van a lábunk alatt az égitest túloldalán.
Én remélem, hogy mind a két véglet elérhető lesz, mert imádom a nyüzsgő állomásokat. Szeretek úgy megérkezni Olisar-ra, hogy beszél az ATC és mellette látom ahogy le fel szállnak a járművek.
Engem a nagyon sok hud marker zavar, ezt nem győzöm hangsúlyozni. Pl. ha kijelölok egy kis hajót akkor már úgy is ott van a négy sarkat jelölő keret, minek marad a közepén az eredeti kör alakú jel? Semmit nem látni egy-egy hajóból csak a jeleket. Bár lesz radar meg hasonló dolgok szóval ez remélem csak el fog tűnni. no de elkanyarodtam.Malibutomi: Azt hiszem most is külön van. A fej és a test az tuti. A fegyvert nem tudom már. Én mindig fejkövetővel játszom és úgy emlékszem, hogy így van, de ritkán lövöldözök majd ma letesztelem.
Viszont az nagyon nagy volt amikor egyik nap landolás előtt ittam flakonból és ahogy meghúztam kinéztem a Freelancer tetőablakán és megpillantottam az épp aktuális tájat. Nem is tudnék fejkövetés nélkül játszani. Nekem nagyon sokat ad az élményhez plusz ugye a gimbal-os fegyverek is kezelhetőbbek így joy-al. -
válasz
Malibutomi #49844 üzenetére
Szerintem meg nem, mert ha ez a 0.05% miatt elszédülsz vagy rosszul leszel a következő 10 percre, akkor ott ette meg a fene (hidd el, tudom
).
"Szerintem pilóta fülkében használható lesz aztán annyi, FPS-ben nem hiszem."
És akkor majd le-fel kell venni?"Lehet eretnek gondolat, de az animációt nem lehetne véletlenül elhagyni?"
Technikailag nem hiszem hogy kivitelezhető lenne. Ugye nagy energiát fordítottak abba, hogy valós kamera mozgás legyen az ember szeménél (emlékezzünk amikor a csontvázzal együtt mozgott a kamera), ráadásul az UI többször ténylegesen eléd van vetítve, így nem lehet csak úgy kikapcsolgatni a fej és a kamera együtt mozgását (átütnéd a sisakot, stb stb stb. Szerintem ez eléggé kőbe vésett. -
vaakuum
addikt
válasz
Malibutomi #49844 üzenetére
Lehet eretnek gondolat, de az animációt nem lehetne véletlenül elhagyni?
-
-
Szőrös
veterán
válasz
Menthirist #49843 üzenetére
Szerintem pilóta fülkében használható lesz aztán annyi, FPS-ben nem hiszem.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Menthirist #49843 üzenetére
Szerintem attol hogy a jatekidod 0.05%-at kitevo 3 masodperces animok idejere atveszik a kamerat meg lehet hasznalhato. Utana 50 percet tekergeted a fejed a pilotaulesben aztan megint jon 3 masodperc animacio, majd megint 30 percet rohangalsz labon. Ez szerintem a hasznalhatatlantol messze van
-
válasz
aerosmith #49839 üzenetére
Attól hogy mindig elmondja, szerintem akkor sem lesz vr support
Nem számítok rá, mert nem látom hogy hogy lenne kompatibilis (és elviselhető) a jelenlegi animációs rendszerükkel a vr (hogy animáció közben átveszik a vezérlést a kamera felett, ez teljesen abszurd vr-ban)
Szóval szerintem ha lesz is benne, használhatatlan lesz. Ahogy amúgy sok vr-ra írt játékban is az.
Diopapa: nem azt mondtam hogy nem szép és nem lehet szép az E
, amúgy én csípem is azt a játékot, de számomra nem nyújt semmit a 400 milliárd csillag léte, nem nyújt semmi előnyt a kevesebbhez képest, mert ha láttál 10-et, láttad mindet. Ezért nem érzem magam számára tartalomnak, és nem is érzem úgy, hogy elvesznék az univerzumban.
-
Vesa
veterán
válasz
Menthirist #49835 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem veled!
-
Diopapa
addikt
válasz
Menthirist #49835 üzenetére
Nem beszéltem változatosságról. Braben amatőr csillagász, ez látszik a projekten. Nagyon hozza az űr-feelinget, kb ennyit mondtam. Tudom fura, de valahogy realistább a megközelítése mint az SC-nek. Egyébként attól még lehet szép, hogy 4 fajta bázis van..
-
aerosmith
őstag
Ez a mellékes hír amúgy senkit se mozgatott meg?
26. perctől
-
abéla
senior tag
válasz
Sokimm #49836 üzenetére
felbátorodva e képen és kicsit megtúrva a netet, kiváncsivá tett, vajon ez a korábban stabil karrierrel bíró, azóta Guiness rekorder /2015 - co-creating the most successful crowd funded project ever
/ csajszi mikor és mennyit kaphatott a csikizős-kinzós videóiért (nem linkelek, kedvenc pornó hubukon fellelhető a matéria);
Mondjuk most már van annyi lóvé, hogy ő fizet Garrynek egy kis csiki-pornóért
, esetleg E. Norton mint beugró? nyeheheés nem, nem tudtam ezekről korábban, de nem is tudom, most jobb-e ez így
-
válasz
Diopapa #49822 üzenetére
" ahol minden csillag a skyboxon meglátogatható. "
És a végén mégis annyi a variáció, hogy van x féle állomás és kész, max a nevük más. Bocs, helyesbítek. Van 3 fajta fő állomás (Coriolis, Ocellus, Orbis), egy outpost és egy asteroid base, ezekre lehet leszállni. Az öt fajta. A játék mind a 400 milliárd rendszerének összes állomása ez az öt
Ugyanúgy leszállok, felszállok, megyek kiszednek, most piros bolygó van a jobb oldalamon, a múltkor kék voltVagy kettő
A 400 milliárd rendszer nem jelent ekkora igazi változatosságot
-
abéla
senior tag
válasz
Sokimm #49823 üzenetére
hajó: keybinds - lights- headlight
on foot: jól lent flashlight-ként, jól jön ha keresgélni kell pl hajó rakterében gombot-gombhelyetÉs igen, kell vlmi honor, claim, egyéb regula mert űr-pubg(dayZ, warZ, H1Z1, izlés szerint behelyettesítendő egyéb survivor) lesz 1-2 nap alatt az egész.
Bár ahogy olvastam death, permadeath, pod-okról szóló cikkeket, azért CR-ék elég komolyan gondolják 'a mindenkinek van joga jót szórakozni' elvet, szval ettől nem tartok.De basszus ahogy olvasom a cikkeket, hát nem lennék a helyükben, valami elképesztően brutál komplexitásban gondolkodnak mindenről, de az isten áldja meg őket, ne egyszerre és egyben akarják kiadni mindet
Itt van az Elites példa, szépen csöpögtetik a tartalmat, van is egy stabil rajongóbázis : (steamcharton évek óta hozzák a stabil 6-10k-s napi felhasználószámot (ez gyenge közepes, de szimhez képest elképesztő siker, pl DCS 300-500 fő naponta(!), FSX 3-4k) , jól elvannak és hát nem tudom SC mennyivel lesz sokkal, durvábban jobb (tudom, sokkal) de hát nem is 5-6, hanem vlmi 1-2 év kellet, hogy kijöjjenek vlmi kézzelfoghatóval és az 2014-ben forradalmi volt az is (kb mint most ez a nyavajás SC ), mondjuk ellenpélda az elsietett, túlhhájpolt projektre a No Man's Sky...ehh így legyen az ember okos...Egy bizti' : a Sandytől ideglelést kapok, és minimum valami mockosz szexuális tartalmú videóban akarom viszontlátni (mondjuk e kettő nem feltétlenül korrellál egymással, de nálam de
) és mielőtt még esetleg kritikával illetnétek emiatt, védelmemre szóljon, hogy Chris Roberts-szel kapcsolatban semmi ilyesmit nem gondolok/kívánok
No meg tartok egy esetleges refund-hullám okozta bedőléstől-megtorpanástól, mert ez így most kb olyan, mint egy fundamentum-szegény, bizalmi befektetés, ami viszont a tömegek pszichés rezdüléseinek túlságosan is ki van téve. Na meg egy ilyen tipusú projekt túlfújásába is könnyen beleszalad mindkét oldal (dev. - backer).
Mondjuk én pont ezen fentebbiek miatt (na nem a Sandy-pornó végett), CR-ék helyében tiltanám meg a fenébe a projekt-közbeni refundot.
A hitetlenek csak szépen várják meg a cumó kimúlását, mint minden normális Kickstarter bukta esetén.
Mondjuk gyanus nekem ez az Amazon beszállósdi, sztem CR-ék már ha akarnának sem szállhatnának ki, mert akkora lett a projekt tehetetlensége, na meg vlszínű Bezos dobna nekik némi pénzmagot, ha nagyon betorpanna az egész, szerintem .Elite: szegény ha kicsit kevesebbet markol, talán jobban járt volna... na meg vlmi space-fan-Romero-t kitalálhattak volna maguknak, mert kb az egésznek olyan a hangulata, mint egy planet-spotter Aspi tejút-víziója... khm..Braben..khmm
-
kraven54
aktív tag
válasz
Diopapa #49822 üzenetére
Ugyanezen a véleményen vagyok én is. Ebben az egyben az SC nem fogja megverni az ED-t, hogy az sokkal "űrösebb" (de szép szó
) hatást kelt. Nem is tudom megfogalmazni de ED-ben elhiszem hogy az űrben vagyok itt (még) nem. És annak ellenére hogy mérföldekkel szebb az engine/graf, de a Cobra valahogy nekem jobban passzol ehhez a légkörhöz mint a lumber.
-
Volfram42
senior tag
Én most nagyon elvagyok gyönyörű tájakat fedeztem fel. Csak a gazdaság kicsit döcögős. 3 nap alatt tudtam keresni 30 aUEC-t. Úgy érzem nem a héten lesz meg az a már kinézett smg.
-
Mol3sz
újonc
válasz
Malibutomi #1 üzenetére
Heló Üdv Néktek
A nevem Molesz,jelentkeztem a Liberumarmba.Játszottam már más úrhajós játékkal is.
elmúltam már 18 kb 2x++,Aegis Dynamics a barátom.Mást nem tudok felhozni a metségemre.
Köszönöm a lehetőséget,hogy ide beköszönhettem. -
Raulblanco07
aktív tag
válasz
Sokimm #49823 üzenetére
Valamilyen bountry rendszer tudtommal most is van bent, bár én nem vagyok aktív tesztelő így nem tudom pontosan ez mit takar, de gyanítom minél többet gyilkolászol annál tovább tartó és annál nagyobb vérdíjat rak a fejedre a rendszer, legalábbis ez a logikus számomra.
Ha tévednék és valaki tudja esetleg hogyan működik, nyugodtan mondja el
-
Sokimm
senior tag
Kellene valami jelzés a békés játékosokra, amit kiérdemelni lehet csak. Valami honor flag, amit magára nyomhatna, és akkor látnánk ki értelmes. Vagy valami jó kis szankció az értelmetlen gyilkolásra (lopásra?).
A ruha lehetne okos, látná a központi rendszer mikor haltam meg, és ki volt ott akkor. (nyomozás?)Ez alapján a rendszer 3 napos behívást adna a gonosz játékosnak, majd ha nem jelenik meg, akkor fejpénzt rá!
PVP hunt szerver szinten!
Majd amikor a szuper üldözött személy csak külső területeken lehet "biztonságban" a szövetségi rendszertől, akkor kérelmezheti (bizonyos idő múlva) a visszafogadást, amit egy igen hatalmas pénzbirsággal járna, amiből a kezdeti kirabolt illető is kapna "kárpótlást".
Jól meg szociologizáltam a lehetetlent, de igen félelmetes lenne, ha mindenki paranoid módon lelőné a másikat, ha nincs tétje...
ui.: Nem emlékszem már, hogy van a hajón reflektor? Villogni lehet vele?
-
abéla
senior tag
Szociológiai tanulmány #1:
missing crew mission: elugrok Yela-ra, majd ugrok kicsit közelebb, majd közelítve látom ám, ott van egy Freelancer (csakazért sem frici) a -feltehetően az elveszett és így a misszóm célját is képező legénység maradványait rejtő- űrhajó-roncs darabok között.
Éppen szerencsétlen pilóta cipelte az egyik black boxot vissza a hajójára, amikor megleptem kéklő-villámló
OP* hajómmal. Kicsit körbetáncoltam, villogtam neki.
Szegény csak megállt, várta végzetét, ekkor azonban -mintegy pionír pillangó-effektus generátorként- gondoltam jót cselekszem, leszálltam, kiugrottam a hajóból, integettem neki, smg-m is maradt a helyén.
És ekkor az azóta már fegyvert rántott spaceman-társam biza' elrakta azt, visszaintegetett, sőt mi több, írta, hogy amott vannak még ládák, vigyem el nyugodtan. Visszaírtam, mindegy mivel közben historyba került a küldetésem (gondolom amint bevitte az első ládákat a hajójára, inaktiválódott nálam), de minden jót kívántam neki, kifejztem örömömet, hogy ilyen békésre sikerült az interakció és szépen elemelkedtem.tanulmány #2:
felszállás közben a korábbi landing pointtól kb 15-20 km-re megláttam egy másik játékost egy Const. Aquillával, odarepültem, űrhajós kint, a hajója mellett álló holdjárójából szállt be éppen, rávillogtam, körbeszálltam, ekkor kiszállt, integetett (köszönt?). Le, majd kiszálltam, megyek felé integetve, ekkor beszált az Ursájába és elütött ...sikolyom elnyelte a végtelen űr, rezgésre alkalmatlan közege.sommás következtetés: akinek nagy hajója van és integet, azt le kell lőni a pitsába
Najónem, de fentiekből és hasonló, leginkább gyanus méregetésből, félelemből kirobbant konfliktusokkal tarkított találkozásokból következik, hogy még ha valaki békés szándékkal közelít is a másikhoz, előbb-utóbb belefut paranoid, pszicho / szocio és egyéb pathoid-okba, akik kilyukkasztják a bőrét pikk-pakk, így szépen lassan ő is egyre inkább eltávolodik a Citizen moralitástól.
Na és vannak a szadisták, komplexusos kompenzálók és a többi alvilági figura.Remélem lesznek az ilyen "békés szerencsétlenek játékát/szórakozását elkurjuk, de hivjatok csak pirátnak"-félék játékát elkurókat tömörítö -jól működő- orgok (jobban mondva már vannak, csak nem tudom melyikhez kellene csatlakozni).
*OP Raven: egy Hammerhead op, egy Vanguard op?
Igen, a maga módján mindegyik az, de amíg egy Vanguard elé nem repülsz be, mert tudod, hogy véged, addig egy Raven-t 500m-re megközelítő solo vagy 1-2 hajós kompánia nyekereg, ha hasonló sorsa jut.
Persze egyszerűbb OP-t kiáltani vagy oh wait, esetleg meg kellene tanulni az ellene hatásos taktikát.De jahh, remélem a Hammerhead turreteket is átgondolják, nehogy megbántódjanak a népek, mert lelövik a bénakacsa starterjüket... hát skandallum, nerfet neki, mindenkinek, aki kersztülhuzza az Aurora-pirate terveiket!
és csak hogy legyen egy kis élet is itt SC-fronton, jöhet a flémwar
más:
múltkor felhúztam magam SC marhaságain, nna mondom majd az Elit kisímítja az idegeimet (cca. 200 órám van benne, fél éve nem vettem elő), hát szegénynek ez annyira sikerült, hogy majd elaludtam a sokadik szöveges üzenet, repetitív dogfight / trade / sun-scan után. Mondjuk moon-land, dokkolás még mindig élmény.Szemét SC belengette a mézes-madzagot, utána az Elite, a maga limitált szabadság-fokával olyan mintha egy (sokkal) korábbi konzol-generációra jött volna ki (és akkor már Freelancer Rules!
)
-
Vesa
veterán
válasz
Malibutomi #49812 üzenetére
Csak vélemény szinten írom, hogy ha a normál befektetői magatartást nézzük, akkor nem feltétlen érthetetlen a refund. A kiadói szerződésben is vannak szankciók, ha nem készül el valami időre, vagy határidőt szabnak és ki kell adni úgy ahogy van (ami nekünk játékosoknak nem mindig jó, de ha a mi dollármillióink állnának benne, akkor lehet másképp látnánk a dolgot).
Van aki visszakéri a pénzt, van aki nem. Nincs ezzel baj. Ha felmutatnak egy fantasztikus játékot, úgyis kaszálni fognak és minden refundos csengetni fog.
SkyS1gn
Van pár jó példa, de sokkal több a rossz, elhagyott EA project. Volt 2017-ben egy statisztika valahol, hogy az addig EA státuszú játékok kb. 25%-ánál van esély arra, hogy eljut az 1.0-ig. A többit elhagyják, ha nem tejelt jól EA szakaszban. Ami valahol érthető, csak ugye aki megvette, annak ez nem vígasz.
-
spank0309
tag
válasz
Malibutomi #49812 üzenetére
Én személy szerint nem a várakozást untam meg mert egy éve megvolt, de konkrétan elővettem kb. összesen 10 órára mert nincs benne semmi érdekes a grafikán kívül. Meg az a bajom hogy már túl sok EA gamem van ami soha az életben nem fog elkészülni, így már kapásból úgy állok hozzá. Kurva jó játék lesz ez.... egyszer..... De az úgy látom nem az elkövetkezendő 5 év lesz. De amúgy biztos vagyok benne, HA kész lesz akkor újra meg fogom venni.
-
válasz
Malibutomi #49812 üzenetére
Ne feltételezd hogy tényleg mindenki teljesen végiggondolta azokat a tanácsokat, amiket adtunk mindenkinek vásárlás előtt
(nem feltétlen az itteniekre gondolok, de ettől még igaz lehet rájuk is)
-
Malibutomi
nagyúr
Engem amugy komolyan erdekelne ez a refund tema.
Aki munkanelkuli lesz meg hasonlok azt megertem. De aki csak ugy gondolja tul sokaig tart az nekem fura.
Eleve (szerintem) crowdfunding-ba annyit rakunk ami nem hianyzik/nem banjuk ha elbukjuk.
Meg (szerintem) ezzel ugye tamogatjuk hogy elkeszuljon valami amit szeretnenk.En legalabbis igy vagyok vele, tamogattam oket azt nem kerem vissza hanem szurkolok hogy meg tudjak csinalni. De emellett elem az eletem, jatszom massal, nem lesem gorcsosen hogy mikor lesz mar kesz, es rohadekok, akkor vissza a penzt.
Persze ez ugye az elso pontbol adodik mind. Ha impulzivan felhajpolva en is beletoltam volna parezer follart, aztan ket ev mulva rajovok hogy kellene egy uj kocsi es hulye modon egy jatekra eltoltam az arat, es is bannam es lehet visszakernem.
-
tom5598
senior tag
az jövőheti atv a PU ról fog szólni, valszeg a 3.1 ről lesz szó
-
-
Diopapa
addikt
válasz
Malibutomi #49804 üzenetére
Már 5 éve? #Miértnincsmégkész?
-
Szőrös
veterán
válasz
Malibutomi #49804 üzenetére
Ugyan kérlek, mindenki IS tudja, hogy azt a gyíkemberek hamisították oda.
-
Malibutomi
nagyúr
Amugy rajottem mi a hasznos a Crytek vs CIG szarakodasbol.
Vegre a sok hulye elfelejtheti a 7 meg 8 eve keszul szoveget mivel a GLA-ban ott a datum hogy 2012. november 20-an licenszeltek a Cryengine-t
-
PodMAN
senior tag
válasz
Malibutomi #49801 üzenetére
Sajnos az angol tudásom az elmúlt 15 év alatt sokat kopott és valami szívhez szóló levél megírásában kerestem volna segítséget. Pár hete sajnos a jól fizető munkahelyemtől meg kellett válnom és jó lenne ha az elmúlt 4 évben sokszor megtolt szekerükből valamennyit viszont látnék.
-
Stilinski
aktív tag
válasz
Malibutomi #49801 üzenetére
Úgy gondolom, hogy a hozzászólás lényege a nyilvánosság volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Steamre tart a Skull and Bones PC-s kiadása
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600
- LG UltraWide 35WN75C-B VA Monitor! 3440x1440 / 100Hz / 5ms / FreeSync
- LG OLED65B49LA AI 4K HDR 120HZ Smart Gaming OLED TV!
- Samsung A53 5G Dual-sim,kitűnő állapot,karcmentes kijelző,fóliás keret,doboz,kábel,fekete
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!