- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Sokimm #43308 üzenetére
A FAQ-ban ez nem volt egyértelmű? írd le őszintén, mert akkor csiszolnom kell még rajta!
Köszi a segítséged!A játékban lesz többféle terület és még nem nagyon van ez leírva sehol. Van aki úgy véli, ha odamész a vanduulok területére üdülni az ottani tengerparta (van ott olyan?) akkora se veszítheted el a hajód mert az milyen má, ha csak úgy elveszik...? de van aki azt mondja hogy aki hülye az így járt.
nah, a lényeg: a biztosítás sehol sincs még részleteibe kidolgozva, bárki bármit mond.
fact 1: éles játékig nem számít a biztosítás
fact 2: ingame időnek értsd a 3 hónapot.
fact 3: nem jut eszembe más... -
Drenadar
Topikgazda
válasz Sokimm #43312 üzenetére
Akkor majd átírom, pontosítom.
Nem autosave, csak a hajót kapja vissza az ember, a legalapszintűbb működőképes verzióját annak a hajónak amivel rendelkezett.
de hallottunk már olyat, hogy lehet majd biztosítást kötni:
-kiegészítő felszerelésekre
-rakományraplusz hogy a biztosítás díja csak jelképes lesz.
LTI : életre szóló biztosítás, azaz nem kell megújítgatni, mint a másikat ami elméletben le tud járni (gyakorlatban nagyon nehezen, hisz ingame időről szól a biztosítás időtartama, a 3 hónap ingame idő meg rengeteg....)
A biztosítás lejárta után meg konkrétan kezdhetem előröl (egy halál esetén) a játékot?
Nem. a játék figyelmeztet a hangár elhagyása előtt hogy nincs biztosításod, és akkor te ráklikkelsz hogy akkor kérek biztosítást, köszi, pá.Itt nem lesz semmilyen játékállás save.
Attól ha meghal a karaktered, nem vonz maga után, hogy elvesztesz vele bármit is, lesz valami örökösödési rendszer, ebbe most bele se mennék.[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Sokimm #43312 üzenetére
Ha így nézed lehet így is hívni bár attól még nem lesz "save". Az alap biztosítás a gyári "default" hajóra érvényes így ha a ladikod megy a levesbe akkor ezt a default hajót kapod vissza hiába tettél rá jobb felszerelést.
Elvileg lesz olyan biztosítás is amivel az újabb/jobb felszerelést is lehet majd biztosítani...hát ez majd kiderül.A játékot nem kell teljesen elölről kezdeni ha meghal a karaktered,valamilyen szintű öröklődés lesz majd. Olvasd el a "Az űrhajós halála" nevezetű kis írást erről.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Sokimm #43312 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a dolog, nem egy autosave. Az LTI csak a hull-ra, azaz a hajótestre vonatkozik. Az extra felszerelésre (később vásárolt, módosított fegyverzet, pajzsok, áru, stb.) nem. Azokra is lehet majd biztosítást kötni, extra ingame pénzért. Sokféle biztosítás lesz, amelyek a különféle biztonsági kockázatú területekre vonatkoznak majd, a teljesen biztonságos UEE magterültettől a vanduul határvidékig, illetve a csak hull-ra vonatkozó alap biztosításoktól (mint amilyen az LTI) a full extrás, modifikációt és rakományt is biztsító cuccokig. Ezeknek nyilván erősen eltér majd az ára.. Azt nem tudjuk, hogy a csatatér rendszerekre váltható-e majd biztosítás; ha igen, akkor nyilván extrém drága (mindent ingame UEE kreditben (UEC) érts) lesz. A kalózoknak is lesz saját biztosítást nyújtó törvényen kívüli szervezetük, gondolom drágábban. Ha a hajód elvész, és van biztosításod, akkor is várnod kell majd valamennyi járékidőt, amíg megkapod a cserehajót. Minél nagyobb volt a hajó, ami elveszet, annál többet kell rá várni. Halál esetén a karaktered meghal, és egy Sokinm junior nevű karakter (vagy bárki más, akit "örökösként" kijelöltél, viszi tovább a játékot. Ő kapja meg a cserehajót is, ha volt biztosításod. De ha csak súlyosan megsérüllsz, akkor egy közeli rendszer kórházában tér majd magához az eredeti karaktered.
szerk. Mindenki egyszerre
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz Sokimm #43312 üzenetére
szinte semmi biztosat nem tudunk a biztosításrendszerről, de az alapvető elképzelés a következő:
1: az LTI hasznos, de nem ad olyan extrém bónuszt mint elsőnek gondolná az ember. Az alap biztosításra (ami csak a hajóra magára vonatkozik, a rakományra és az újonnan felszerelt itemekre nem) vonatkozik. Ahhoz hogy az ember alaposabban biztosítsa a dolgait, várhatóan drágább biztosítás kell, az LTI-n felül
2: nem akarják hogy pl a külső szektorokban totál biztonságban érezd magad, csak mert van biztosításod. Emiatt nem garantált hogy vissza is kapod a hajód, vagy hogy mikor. Ebből fakadóan a külső régiókba várhatóan (remélhetően) csak az igazán tökösek merészkedjenek, és ne az utolsó hajójukkal. Ugyanakkor a belső területeken biztonságban vagy, de ott ugye kisebb kockázat, kisebb nyereség.
3: a biztosítást kellően olcsóra tervezik, hogy ne legyen probléma fenntartani. Mármint az alap, csak hajót biztosító biztosítást. Persze ettől függetlenül egy Idrisnél ez igen magas összeg lehet, de az amúgyis főként klánoknak ajánlott. Kisebb hajók biztosítási összege nem vészes
4: az előzetes tervek szerint ha esetleg el is vesztenéd a hajódat (nem tudni halálbiztosra hogy az utolsó hajót el lehet-e majd veszteni), ettől még a karaktereddel mehetsz küldiket ismerősökkel vagy bérelt hajóval, szóval attól nem kell félni hogy totál "kizárnád" magad a játékból.Ismét hangsúlyozom, hogy ezek az elmúlt évek infói, simán változhatott. Az viszont várható, hogy nem akarják túl könnyűre és kockázatmentesre a játékot, különösen a külső, veszélyes és UEE-n kívüli területeken, illetve nem akarják kizárni a játékost aki fizetett a játékért hogy ne tudjon mit csinálni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Coyote05
tag
válasz Sokimm #43368 üzenetére
Nyomva kell tartani a space-t amíg fel nem száll. Aztán V-vel váltod a tartományokat. W gyorsítás százalékban.
Amúgy ne várj sokat (inkább semmit) az Aurorától. Nekem is az van, szar úgy ahogy van, de amíg free week tart (ha tart még), próbáld ki a Freelancert, Hornetet. Ezek jól repülhető hajók.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #43368 üzenetére
Sokszor probléma szokott lenni, hogy aki először találkozik a játékkal, az a hangárban próbálja ki a hajót és ott próbál felszállni.
Ott egyelőre még nem lehet, szóval az universe, azon belül asszem Port Olisar menübe kell belépni.Szerk.: elkéstem, de sejtettem, hogy ez volt a probléma
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
veterán
válasz Sokimm #43375 üzenetére
Lehetőségek:
1: megvárod a játék megjelenését, és ingame majd veszel egy jobbat. A játék egyik lényege is ez lenne, hogy az ember játszik, küldetéseket csinál meg pénzt keres ezzel-azzal és veszi a jobb hajókat
2: időről időre ki lehet próbálni más hajókat, nem csak a sajátokat. A legutóbbi nem tudom tart-e még, de akkor minden repülhetőt ki lehetett próbálni, így mentem én is egy kört egy Starfarerrel
3: fizetsz még pénzt, és lesz jobb hajód már maStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #43378 üzenetére
A játék még nincs optimalizálva, így azt sem igazán lehet megmondani, hogy mi lesz a jó, vagy elégséges konfig. Amúgy van olyan is, hogy egyszer teljesen jól fut, máskor meg nagyon akad.
Függ a szervertől, attól, hogy milyen hajók vannak lekérve a szerveren, stb. Szóval emiatt még ne aggódj!star-citizen.hu
-
PhilBrick
őstag
válasz Sokimm #43491 üzenetére
Te most komolyan egy 10 hónapos reddit hozzászólást tekintesz biztos információnak?!
Szerk, megtaláltam, pontosan így szól: "the Hull series can all land planetside but only without their cargo."
Ami ráadásul a Hull sorozatról szól. A Hull C, D és E akkora konténerszállítók, hogy fizikailag képtelenek leszállni konténerekkel együtt. De azoknak szárnyuk sincs.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sokimm #43581 üzenetére
hivatalosan nem, mert ahhoz a játéknak is támogatnia kellene a sztereoszkopikus renderelést, pl mint a 2013-as tomb raider. Ha abban bekapcsoltad a sztereo renderinget, akkor a tévé észlelte hogy ez sztereo, és át tudott váltani rendes 3d-be. Cserébe pl a TR esetében kisebb felbontásban futott ilyenkor a játék.
Nem hivatalosan valamennyit el lehet érni, mert a tévék sokszor képesek "ál-3D"-re, ami akár egy sima tévéadásnál is működik. Különféle élkereső algoritmusokkal próbálnak 2-3 rétegbe szeparálni a képet, amit így már tudnak 3d-s hatással mutatni. De ez nem valós és pontos 3d. Próbáltam már, mert a tévém 3d képes, de nem volt semmi különleges hatása így az SC-nek. Közelében nem volt pl a TR-nek. És amúgy közelében sincs az igazi vr-nak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
válasz Sokimm #43685 üzenetére
A fullhd kép nem kicsi a repüléshez? Nekem korábban 1680*1050 monitorom volt, de az Aurorámnak az összes kijelzője annyira kilógott, hogy élvezhetetlen volt. 2560*1440-en már nincs ilyen gondom, de valamiért olyan érzésem van, hogy fullhd-n sem férhet el minden kijelző a képernyőn repülés közben. De ha minden ráfér fullhd-ra, az csak jó lehet, mert a FOV-ot valszeg úgyis lentebb kell vennem, ha nem akarok pixelekre vadászni.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
veterán
válasz Sokimm #44112 üzenetére
Hű én pontosan már nem emlékszem minden mozzanatomra Az biztos hogy egy 45 dolláros LN csommaggal kezdtem, amiből lett 300i viszonylag gyorsan, illetve beszereztem két AMD Mustang Omega csomagot "olcsón". Aztán elkezdtem őket fejlesztgetni, volt 315p, 325a, Gladius és Cutlass Black egyik-másik, illetve volt Freelancer és Hornet. Végül amikor az alpha hozzáférésű csomag megszűnt fontosnak és lényegesnek lenni, beolvasztottam a fő csomagomat, rendeltem belőle merchandise-t (hogy még projekt bukta esetén is elmondhassam hogy azért van bögrém, pólóm, melegítő felsőm, tehát kézzel fogható "hasznom"), és az egyik Omegából így lett egy Taurus, a másikból pedig egy Herald.
Épp nézem hogy listázza az átalakításokat, szóval az a Herald úgy született hogy Omega->Gamma->Delta->Herald, a Taurus pedig Omega->Gamma->Avenger->315p->325a->Cutlass Black->F7C Hornet->Taurus. Ezekhez pedig a pénzt részben az LN->300i->315p->325a->Cutlass Black->Gladius->Freelancer beolvasztása hozta.
No igen, amikor még nem volt közvetlen CCU, csak útvonalon át való upgrade
Ez eddig 260 dolcsi, de ebből jópár fizikai cuccokra ment.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Sokimm #44221 üzenetére
Hát ugye az anyahajókon lévő legénység "táncát" vették alapul, de igen, ott is sok ember mutatgat mindenfélét felszállás előtt. Mivel ugye akkora a hangerő hogy senki sem hall semmit
Illetve ha megnézed, a likelt videóban is van ilyen felnyíló fémlap, aminek nekikapaszkodhat a hajtómű. Szóval kb mindent innen csórtak
Azt hogy ez az egész űrben hogy zajlana, akkor tudnánk megmondani, ha erőtérrel tudnánk visszatartani a légkört a hajóban, amin át tud repülni az űrhajóStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Sokimm #44236 üzenetére
Sajat magad valaszoltad meg a jo reszet.
"Ott az ellenseg megy a harc"
"Minek felporgetni a hajtomuvet eleg ha lassan kivanszorog" -es meghal."Minek annyit ellenorizni csak menjen" - es meghal.
A katonasagnal minden tizszeresen tulbiztositott epp azert mert emberelet mulik rajta es veszelyes uzem.
Ok az urben (ha epp nincs harc) lehet csak elsodrodna ha beszarik valami - kimennek visszahozzak. De mi van ha felrobban ugy szarik be?
Ha harcba kuldik ki akkor egy apro hiba is vegzetes lehet.
Mi van ha csak egy apro szivargas van az egyik raketan amit a muszer nem jelez, de eleg hogy inditaskor begyulladjon? Szetviszi a vadaszt, meg a hangarajtot, megbenult az egesz oriasi hajo, nem tud inditani.Sorolhatnam meg.
Ja igen: azert van mindig mindenhol egy(illetve tobb) ellenorzo EMBER, mert a muszer barmikor meghibasodhat.
Plusz az SC univerzumban az AI az tuti hogy visszafejlesztett a multbeli katasztrofak miatt is, most fejbol nem vagom hogy ez vonatkozik-e mas technologiakra is, hogy a lehetseges fejlettsegi szint alatt vannak szandekosan.[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
válasz Sokimm #44464 üzenetére
A levegő nem fogy, de elvérezni lehet helyette.
Bár soknak tűnik most a TTK, várjuk meg vele a komolyabb fegyvereket! Shotgunnal már most is lehet oneshottolni, a P4-R pedig elméletileg SMG, azzal kelljen is sok golyó egy medium armorba. A Kastag plazma remélem már hatékonyabb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Sokimm #44469 üzenetére
"Milyen armor?"
Van 3 fajta (light, medium, heavy). Külön energiaelnyelő nincs, bár az már inkább személyi pajzs kéne, hogy legyen.
De egy heavy armor többet kell, hogy bírjon mint 3 skuló, különben semmi értelme.
Keverni meg lehet majd az amorokat, meg letehető pajzs is lesz, cipelhetőről nincs infó.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz Sokimm #44479 üzenetére
biztos véd, szerintem még nincs kidolgozva hogy mennyire, de ez már csak statok tologatása meg skin átszinezés. De őszintén, szerintem nem annyira lényeges, lévén egy csatában nem fog mindenki átöltözni csak mert energiafegyverrel vagy ballisztikussal lőnek. Lőnek majd rád mindkettővel folyamatosan. Szóval szerintem teljességgel kielégítő és elfogadható (legalábbis számomra), ha kb ugyanúgy véd mindkét féle fegyvertípus ellen a páncél., Szórás meg valószínűen kevesebb van, de ettől még az emberek nem tanulnak meg célozni (anno cs-ben is akkor volt csak elég pár golyó (azaz egy) ha fejre ment, aki testre lőtt, az könnyen ottmaradt a célpont helyett. Csak az emberek elszoktak a célzástól. No meg néha egy adott célkereszttel nehezebb is, és hogy tényleg jól lehessen fejre célozni (jogosan), kell a normális hitbox, amihez baromi gyors adatcsere kell.
amúgy sok videón láttam hogy a fickó a lövései felével nem is talál, úgy könnyű azt hinni hogy mennyire sokat kell sorozni. Mellkasra, hátba ha jól néztem kb 3-5 golyó a max ami kell. De annak találnia kell. Ha kettőt kap az egyik kéz, kettőt a másik kéz, hármat a mellkas, akkor hiába volt 7 találatod, az még nem ölte meg az ellenfelet.
Egyelőre (sőt megfelelő páncélban később sem) lesz instagib a fegyvereknél. Mert hiába lenne úgy-ahogy jogos (láttál már lelőtt embert? néha 6-8 golyó után is még áll és lő, no persze nem fogja túlélni), szórakoztatónak is kell lennie. És senki sem akar respawn-ra várni egy kósza golyó miatt, pláne ha páncélja is van az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Sokimm #44481 üzenetére
de mondom. az emberek alig találják el egymást. A sorozatok fele mellé megy. Amik be is találnak (a tényleges "tick" hangok) nem olyan sok, max távolról. Az arányok változhatnak később, de így nem lehet egykönnyen különbséget tenni a "túl árkád" és a talpig lovagi páncélban szaladgálok között. Egy sima golyóálló mellény is megállít jópár lövedéket neked, és ez a jelen. Hiába lobogtatnád egy harcban a "nem ér, a 6-8 túl sok szerintem" zászlódat, ha az ellenfél talpig kevlárban van, te meg mondjuk nem. Vagy nem egy csúcs páncéltörő fegyverrel lövöldöznél.
"ami neked "tetszik" "
Ezt várhatóan meg fogod tudni tenni, de mész egy páncélban ami tök jó energia ellen (értsd, 6-8 golyót is kibír), akkor meg akkor jönne a sírás, ha golyót kapsz És igen, a játékos még mindig válthat fegyvert."felismeri-e az ellenség, hogy milyen ruhád van"
Csata hevében szvsz ez nem fog menni (sokszor dogfight-ban sem lehet szemre észrevenni milyen is a hajó ami ellen harcolsz, csak ha már nagyon közel vagy), kivéve ha nagyon tiritarkára csinálnák a páncélokat, hogy mondjuk a kékre festett páncél mindenképp energia ellen jó, a barna meg mondjuk golyó ellen. De az meg életszerűtlen és hülyén kinéző lenne. Szvsz felismerni hogy melyik páncélelem milyen csak 3-4 méterről lehetne csak, az meg csatában már oly mindegy.Az árnyékok pedig már 10 éve is voltak ehhez hasonló dinamizmusúak, csak az újféle bevilágítási rendszerek (mindenféle deferred rendering cuccok) visszább mosták a minőséget. Ha megnézed, ma sok játékban a tükörben sem tükröződsz (legutóbb pont a Dishonored 2-ben láttam), pedig régen ez milyen alap volt.
Drenadar: milyen jó is lenne, be be tudnánk. De nincs PTU-nk
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #44481 üzenetére
Na a tapasztalatok alapján:
Valóban sok lövés téveszt célt, energiafegyvernél is.
Ha megfelelő helyre mennek a lövedékek, akkor minimális lövésből is meghal az ellen.
Killek (volt egy hihetetlen 8 killes, halál nélküli sorozatom, abból néztem meg párat):
<11 lövedék, rengeteg ment mellé.
<19 lövedék, rengeteg ment mellé.
<11 lövedék, rengeteg ment mellé.
Szóval 11-nél kevesebb kell bele. Amúgy haltam már meg egy-két lövéstől is. Nem gránát volt, AR. Full élet.
Teljesen jónak tűnik a TTK.Nem tapasztalatok alapján:
A páncél valószínűleg védeni fog minden fegyver, sőt a kés ellen is, ezt a jövőben már elvárom, hogy legyen repesz, lövedék és szúrásálló legalább. Ha belegondolsz, a fénynek, és a plazmának is át kell jutnia a páncélon, ugyanúgy, mint a fizikai lövedéknek. Ha nem találnak a loreban addigra 1 db anyagot, ami minden ellen megfelelően véd, akkor majd 3 rétegű páncélokat csinálnak. Szóval ez a része nem hinném, hogy gondot okozna, sokkal érdekesebb lesz, hogy pl. sugárzás lesz-e bizonyos helyeken a világűrben és lesz-e rá különleges ruha.A levegőkiszökés: Na ne már! A védelmi minisztérium első dolga az lenne, hogy olyan ruhát fejlesszen ki, ami lyukadás esetén befedi a lyukat (akár nanobotokkal, akár valami gumis megoldással, akár valami olyasmivel, amire még nem is gondoltunk). Ha az űrben fogunk mászkálni, különösképpen ha egymásra lövöldözünk, ez szinte azonnal ki kell, hogy fejlődjön.
Páncélok:
Van különbség közte, játékmenettől függ. Ide, SM-be egyelőre minél nagyobb, annál jobb. Viszont a nehézpáncél hangosabb, lassabb, de többet véd. Ha rejtőzködni akarsz később, akkor arra alkalmatlan lesz. Vagy legalábbis nem olyan jó, mint egy könnyű. A másik, hogy a tervek szerint nehézpáncélban nem is fogsz tudni beszállni egy vadász pilótafülkéjébe, tehát ha te mellette hajót vezetsz és nem tengerészgyalogos poszton vagy, akkor nagy valószínűséggel nem fogsz nehézpáncélban rohangálni.[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Coyote05
tag
válasz Sokimm #44850 üzenetére
Ezt a level up téma nagyon megfogott. Továbbra sincs a játékban. Jelenleg egy nagyobb hajó vásárlásával jobb játékélményt lehet elérni a meglévő tartalomban, amíg meg nem jelenik a játék. Márpedig 2018 előtt kizárt a SC megjelenése.
Ha te Aurorával akarod megvárni a kezdést, szíved joga. Nekem és még sokunknak, akik nagyjából sejtjük milyen munka érdekel a játékban, van létjogosultsága beszerezni a megfelelő hajót. Én nem akarom elcseszni a játék indulásakor egy csomó időt, hogy meg tudjak venni egy Freelancert, hogy szállítani tudjak (érdemben). Ha megtetszik, akkor in game kifarmolom az árát egy HULL-E-nek is akár, de ezzel már el tudom kezdeni azt, amit szeretnék dolgozni.
Ha már mindenképpen world of tank szinonimát keresel, akkor itt a válaszom. Képzeld el, hogy tank destroyer-rel akarsz játszani, de az első pályán alap traktorok vannak. Képzeld el, hogy húsz óra játékidő alatt tudnál fejleszteni tier 1-es tank destroyer-re, addig puffogtathatnál ezzel a szarral. Játékélmény ez a javából. Van akinek jó az alapokról kezdeni, de ne szóld meg azokat, akik másként gondolkodnak.Star Citizen: CoyoteHUN
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #44862 üzenetére
Rosszul érted
Csak hajóra nem adtam volna ki ennyi pénzt, mint ahogy csak támogatásra sem. Viszont mivel a kettő együtt jár, ezért mégis megtettem.
Szóval van egy támogatási kedv meg egy élményszerzési kedv és a kettő együtt érte el nálam az ingerküszöböt. Hozzáteszem, nagyon lassan, nagyjából 3 év alatt jutottam el eddig az összegigstar-citizen.hu
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #44864 üzenetére
Nem mentegetőzés volt, csak leírtam Nem féltem az asszonytól, igazi férfiként simán eltitkoltam ezt
Amúgy ha ezt akartad kihozni, akkor igen, nem tiszta támogatás, de ha tiszta támogatásból szerették volna megoldani, akkor szerintem még most se lenne meg a kickstarteres cél
De amúgy még akkor sem az előnyért veszem a nagy hajót, hanem mert én capital hajó kapitány akarok lenni
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Sokimm #44971 üzenetére
Bocs egy kicsit késve reagálok erre bejegyzésre. Azokat a „játékostársakat” akik mindenáron arra mennek, hogy belekössenek, a békésebbekbe nem lehet 100%-ban kikerülni. Ha jól emlékszem lesz egy olyan csúszka, amivel állíthatod, hogy kikkel akarsz találkozni és kikkel nem, de szerintem ez is csak illúzió, mert ha a „vérpistike” is békésre húzza a skálát és összekerülsz vele, akkor ott vagy ahol a part szakad. Amíg több száz fős klánokat hoznak létre azok, akik csak a játékélményedet akarják rombolni, addig jól fel kell készülni arra, hogy megvédd magad, de legalábbis nekünk is csapatosan kell tevékenykednünk, hogy elriasszuk ezeket a csávókat.
Én a magam részéről jobban szeretem játékon belül is a teremtést, termelést, szállítást és bányászást, de az EVE-ből megtanultam, hogy egyedül még a kvázi biztonságos részeken is préda vagy. Az AI nem fog olyan teljesítményt nyújtani, mint egy FPS guru, vagy nagyon sokba fog kerülni. Pénzt termelni viszont csak úgy tudunk majd, ha nem rabolnak ki minket úton útfélen."A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest