Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen processzort vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Hisense LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
vaakuum #6098 üzenetére
(el)vontatás nem lesz, másfelől pedig nem fogja megérni a drága hajót ellopni, mert utána nem mehetsz be vele safe zónába, hiszen vagy azért lesz körözött, mert az eredeti tulajától loptad vagy azért, mert a kalóz is lopta valakitől. vehetsz persze rá egy hamis "alvázszámot", de azt írták, hogy olyan drága lesz, hogy nem nagyon fogja megérni így hajót szerezni. nem akarnak egy második DayZ-t.
a Boarding nem a hajó elfoglalását célozza meg, hanem, hogy valakit élve elfogj, vagy a rakományát ellopd (visszalopd, információt megszerezz stb.)
-
vaakuum
addikt
Nem biztos, hogy a sajátomat akarom meg tartani, ha véletlen belefutok egy olyan drága hajóba, amit épp szerelnek, és ezért nem tudnak harcolni.
Vagy pl. azt is el tudnám képzelni, hogy egy bolygófelszínről jóárasítani lehet más hajóját, amíg a gazdája éppen a növényzetben Rambózik.
Mondjuk elvitetem magam vagy elmegyek egy gagyi géppel egy kalózok által kedvelt bolygóra, ott leszállok, és várok, hogy valaki landoljon... és ha drágább hajóval jött, a célkereszt a homlokára, mikor kiszáll.Esetleg a vontatás is szóba jöhet, mint opció...
-
válasz
vaakuum #6095 üzenetére
ha valaki repked nyugiban, és rárontasz, elveszed a hajóját, akkor kalóz vagy. a megszerzett hajót üldözik majd, ahol érik. safe zone-ban.
ha repkedsz nyugiban, és valaki rád támad, akkor ő kalóz. na most ha egy kalóz hajóját veszed el, mert legyőzted a harcban - akkor nem tudom mi van. talán valami körözési díjat kapsz a zsaruktól, a hajót meg elkobozzák. szintén csak: safe/zöld/biztonságos zónában. (meg kell tanulnom a szakkifejezéseket majd, hehe)
IRL így menne valahogy.
-
vaakuum
addikt
Ezt a fejvadász és körözött személy témakört ki tudná valaki recézni nekem?
Addig ok, hogy lesznek különböző biztonságú zónák. Az is ok, hogy a safe zónában nem lehet rosszalkodni, mert a Security NPC-k nem nézik jó szemmel.
DE ha én alapjában véve jófiúként kereskedek, és a világűr egy eldugott pontján összeakadok valakivel (mondjuk körözött személy) és jól lelövöm, elfogom, vagy nemtom, akkor nem tudom megszerezni a hajóját?
Ez nem úgy lesz, hogy safe zónán kívül bármit le lehet nyúlni bárkitől?
Mert akkor mi értelme a hajóelfoglalásnak is pl? Az elfoglalt hajót sem lehet megtartani? -
Diopapa
addikt
Szóval nem fogod tudni irányítani a fúvókákat egyesével, ezt elmondták már sokszor. Alapból "árkádos" az irányítás, ameddig gázt adsz, addig mész, de az "ICS" rendszert ki is lehet kapcsolni és akkor lehet BSG-sen is manőverezni. Szóval félúton lesz az arcade és a szimulátor között.
-
vaakuum
addikt
válasz
Revolit #6086 üzenetére
Viszont másfajta játékhoz is jó. Az én x52-m sem véletlen porosodik a szekrényen lassan 3 éve... de ha ide sem kell az árkáditás miatt, leveszem, megtaposom, és eldobom, a másik irányba meg elrohanok, hogy minél messzebb essen.
A tartarus mondjuk olcsóbb, csak hirtelen nem jutott eszembe a neve.
-
vaakuum
addikt
válasz
CSiPet2 #6076 üzenetére
A tengelydöntésekhez ott lehet egy botkormány. Amelyikhez nincs pedál, de komolyabb cucc, ott a botot lehet csavarni. Ezzel a három tengely mentén történő elforgatás megoldható.
Ha van gázkar, akkor az egyik tengely mentén történő mozgás megoldott (a gáz-fék az előre-hátra)
Ezen kívül kell még egy négyirányú kapcsoló, ami a helybőlfel-leszállást, illetve az oldalazást vezérli.
A komplex mozgáshoz szumma 12 funkció kell, hogy az x-y-z koordinátatengelyeken történő elcsavarást (mindegyiknél 2 irányba), illetve ezek mentén való mozgást (szintén 3*2 irány) maradéktalanul le lehessen fedni.
Ezt már a Sitek x52 is tudja, mert a bot tudja a három billentő-csavaró funkciót, a gázkar ugye az előre-hátra, és a gázkar elején meg a mutató ujjnál van egy D-pad, amivel az oldalazás és emelkedés süllyedés elvileg megoldható. Tehát ha szimulátor, akkor egy hotassal simán működnie kell. Kérdés, hogy a prog hogy szimulál. Ha nagyon árkád lesz, akkor fölösleges a hotas, egy jó egérrel meg egy Razer orbveaverrel egyszerűbb lehet az irányítás, ha az egér mozgáshoz is tetszőleg funkciót hagy rendelni a majd a játékprogram. -
vaakuum
addikt
válasz
Malibutomi #6072 üzenetére
ettől féltem ...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
CSiPet2 #6076 üzenetére
Aha. Hát ez érdekes lesz akkor. Féltem a videók alapján, hogy full árkádos lesz, de ez így jónak tűnik - még ha számtalan gyakorlati kérdés csak a kipróbálásakor derül ki. A KAGÉB (
) joy-jal rendelkezőkre külön kíváncsi leszek. Mielőtt vennék egyet, tudni szeretném, hogy jelent-e előnyt a bill+egérhez képest és kb mennyit. Eléggé nyomor van a cégnél; nem szívesen adnék most ki tizen- huszon ezreket érte, de könnyen lehet, hogy nélküle esélytelen lesz az ember.
-
CSiPet2
tag
Hogyan? Vágom a hotas képességeit, de hogy fogsz 9 hajtóművet kézzel precízen állítani és megfelelően kontrollálva gázt adni bármelyikre (nyilván egyszerre többre) valami intelligens rásegítés nélkül. Mindezt olyan sebességgel hogy életben maradj egy dogfight közben. Rémlik amikor wingman elejtette ezt a fél mondatot már akkor sem tudtam hogy a fenébe oldják meg.
@.tnm: Igen én is valami ilyesmire tippelek, aztán majd meglátjuk, de attól még lesznek módok amik közül választhatunk majd (az ígéretek szerint).
-
válasz
CSiPet2 #6076 üzenetére
sztem a szabad módnál sem közvetlenül a fúvókákat vezérled, hanem a 6 tengelyt, ami szerint mozogni lehet (3 eltolási és 3 forgatási), ezt már egy joystick is tudja (igaz a POV vezérlőt is erre kell használni és az nem analóg tengely csak gomb, de űrben ugye a toló vektorok nem is kellenének, hogy analógok legyenek)
-
CSiPet2
tag
válasz
GypsFulvus2 #6070 üzenetére
Erről már volt szó valamelyik videóban (talán az egyik wingman-ben). Lesz 3 mód amivel vezethető egy hajó, abból az egyik a teljes intelligens vezérlés, ami lényegében az árkádos rendszer. De lesz másik mód, amiben teljesen kikapcsolja a rásegítést, onnantól elvileg úgy adod a gázt a fúvókákra ahogy szeretnéd, bár el nem tudom képzelni hogy fogunk ténylegesen egyenként gázt adni (meg irányítani) a 8 manőverezőt + a főhajtóművet, ehhez minimum 4 kéz kellene, amit 8 joy között váltogatsz, szal valószínűleg abban is lesz valami rásegítés.
-
válasz
vaakuum #6067 üzenetére
a kérdésem az volt, hogy úgy lesznek-e a fúvókák, hogy azok minden esetben a tudják a hajót a tömegközéppontja körül fordítani.
simán el tudom képzelni, hogy pl. a Bengal nem tudja helyben megfordítani a leghosszabb dimenzióját, hanem mint a vízi hajók ívben tud csak megfordulni
---
a következő csatlakozóval 50-en leszünk
-
GypsFulvus2
őstag
Ez a fajta realisztikusabb (tényleges űrbeli mozgáshoz közelebb álló) mozgás és irányítás forma lenne a helyénvaló - csakhogy az eddigi videókból (pl. a hornet trailer) úgy tűnik, hogy az árkádosabb verzión dolgoznak. A hornet trailerben a hajók pontosan úgy mozogtak és reagáltak, mint egy légköri harc során: a fő hajtóművek folyamatosan üzemeltek, és a hornet is inkább a manőverező fúvókák segítségével tért ki - pedig elvileg az űrben megtehetné hogy a tolóhajtómű kikapcsolásával ezekkel a fúvókákkal megfordul a tengelye körül és "pofánlövi" az üldözőt.
Ez pl. egy olyan kérdés, amit fel kéne tenni a deveknek: tényleges űrharc (tehetetlenségi nyomaték hatása, vákuum, nincs közegellenállás stb), vagy árkádos vadászpilóta feeling űr környezetbe helyezve? -
Viper26
nagyúr
Hangár modult épp töltöm le, köszönet.tnm kollégának a segítségért.
Merre találom a táblázatot?Akkor fel is írnám magam.
-
vaakuum
addikt
kell, hogy tudjon, mert különben mi fogja megszüntetni a hajó sodródását, miután már befordult az új irányba?
Még abban az életszerűtlen helyzetben is kell, ha a hajó halad előre, kikapcsolja a tolóerőt (ekkor elvileg siklik tovább az eredeti irányba, amin persze lehet lassítani egy változóval -mondjuk napszélre hivatkozva, de ez az űrben nagyon minimális kellene legyen). Majd 180 fokot fordul a hajó sodródás közben, ismét ráadja a gázt a főfúvókákra, ami ellentétes irányú gyorsulást ad - tehát megáll-. Ezután egy helyben forogva befordul az új irányba, ezután pedig ismét elkezd gyorsítani a főfúvókákkal.
Szóval sehogy nem lehet kizárni a forgató fúvókákat gravitáció és légellenállás mentes térben.Ha van légellenállás ugye más a helyzet. azért csűrnek a vadászok is, ha gyorsan akarnak kis íven fordulni, mert a nagy has és szárnyfelületen gyorsan elemésztődik az eredeti irány mozgási energiája a légellenállással. DE a napszél azért ennél gyengébb. Persze akármekkorára beállíthatják a függvényben ezt a változót -légellenállás helyett lehet "napszél-ellenállásnak" nevezni, de csúnya lenne, ha légköri körülmények közötti irányítást igényelne az űrcsata.
-
vaakuum
addikt
válasz
vaakuum #6060 üzenetére
Mondjuk az irányítás igen bonyolult is tud lenni, mert az eredeti irányú mozgásvektort egy derékszögben elfordított hajónál mi fogja megszüntetni? HA bekapcsolja a tolóhajtóművet, miközben a mozgás eredeti irányához képest 90 fokkal elfordult? Valós helyzetben attól még az eredeti mozgásvektor is megmarad, tehát a hajó sordródik tovább a régi irányba, miközben oldalra is elkezd haladni...ilyen esetekben a pozicionáló fúvókákkal kellene legyőzni az eredeti mozgási tehetetlenséget.
A hotassal megoldhatóak az olyan mozgások, amikor a hajó teste valamelyik tengely mentén elfordul... de mi van azokkal a mozgásokkal, amikor a hajó semelyik tengely mentén nem fordul, hanem egy vagy két tengellyel párhuzamosan halad (ugye az alap, ami mindenkinek egyértelmű, az a sebesség, hiszen nincs tengely mentén forgás, de az előre mutató tengely mentén a hajó elindul. Ilyen a helyből felszállás, amikor az orr nem billen, a hajó nem halad előre, csak függőlegesen felemelkedik. És van a harmadik tengely mentén is ilyen mozgás, amikor a hajó "oldalaz"... szóval ha nagy sebességgel kell bevenni egy kanyart mondjuk balra egy aszteroida előtt, az úgy néz ki, hogy fordulás teljes hajótesttel balra és utána nagygáz, hogy meglegyen az oldalirányú gyorsítás, közben az oldalazó-pozicionáló fúvókákkal el kell nyeletni az eredeti irányú mozgást, ezért a jobb oldali pozicionáló fúvókákat maxra tolni (balra oldalazni) egész addig, amíg a hajó sodródik az eredeti irányba is?? (persze lehet cifrázni, hogy hajó balra becsűrése után orrot felhúzni, majd az új irányba beállás után nagygáz + a helybőlemelkedéssel elnyeletni az eredeti mozgási energiát. Ez a valóságban ugye attól függne, hogy melyik irányban vannak hatékonyabb vagy több fúvókák -illetve légkörben a szárnyakon légellenállás-, az határozná meg igazán, hogyan lehet egy hajóval hatékonyan és gyorsan kanyarodni...) -
válasz
vaakuum #6060 üzenetére
nem tudom, hogy minden hajó képes lesz-e a tömegközéppontja körül helyben forogni a fő hajtóműve nélkül, ott esetleg sebességet veszítesz, ha forgolódsz.
meg ugye ha "háttal ülöd meg a lovat" és a főhajtóművek nem tudnak körbefordulni a hajón, akkor ugye nem fogsz tudni menetirányban ugyanannyira gyorsítani (viszont jobban tudsz lassítani).
az valószínű, hogy pl. a hornet/300-as sorozat/m50/aurora/avenger hajókon úgy lesz leggyorsabb megállni, hogy 180°-ot fordulsz és gyorsítasz "előre"
-
válasz
GypsFulvus2 #6050 üzenetére
Amaro_hu lesz a legközelebb, vagy talán telitalálat is lesz, ha ápr. 10-ét vesszük alapul.
@ (#6057) Diopapa
Amaro_hu nem 52-t írt, hanem 16-ot. az 52 csak az volt, hogy jelen esetben az lenne az "All in"
-
vaakuum
addikt
Nagyon kíváncsi leszek a repülés fizikájára...konkrétan, hogy az űrben a sabesség és irány tartásához kell-e folyamatosan menni a főhajtóműnek, vagy légellenállás és egyéb gravitációs hatások hiányában egyenes vonalban egyenletes sebességgel halad a hajó, ha megszűnik a tolóerő... Illetve hogy menet közben lehet -e előre haladva /sodródva oldalra fordulni és úgy lőni...
Konkrétan a BSGO slide-jára asszociálnék. Szerintem ha a fizikát reálisabban próbálják venni, akkor ebben a játékban a slide, mint jelenség állandó kellene legyen, és irányváltáshoz kell tolóerő, ha meg csak tekergetem a hajót, akkor forog ugyan, de az eredeti irányba sodródik. Így akár seggel előre haladva is illene tudni menni nagy sebességgel, hogy közben lövöldözhető legyen az üldöző. -
Diopapa
addikt
Jelenleg ennyi szavazatot találtam, ha valaki kimaradt, vagy elírás van benne, az szóljon plz. Egyelőre úgy néz ki, Malachi a nyerő, de én diszkvalifikálnám, hogy én nyerhessek.
-
"gondolom húzzák amíg tudják, én is így csinálnám..." - ennek semmi értelme. az alfa helyek lassan betelnek, és a megjelenésig nem lesz már komoly bevételük. akkor viszont elkezdhetik árulni 30-50-60 eurós áron a játékot, ki tudja hogyan tervezik. plusz csak a teljes játékban veszünk majd biztosítást, meg ki tudja még mit. nem ülhetnek a babérjaikon, ekkora cégnél nem életbiztosítás az a 40 millió. kell az állandó, rendes bevétel.
-
Djuree
félisten
válasz
Revolit #6054 üzenetére
ezt is meg lehetne hamarabb, de hát tudod hogy megy ez itt...a hangárba egy akváriumot 1 hónapig tartott megcsinálni...a tempo észveszejtő.
ráérnek, minek sietnének, a pénz jön, ha kijön a játék nem biztos hogy így fog jönni, gondolom húzzák amíg tudják, én is így csinálnám... -
Revolit
senior tag
Köszi a javításokat, nem vagyok egy nagy irodalmár
Rádióüzenetet majd lefordítom szerintem ebédidő környékén, mint "kivonat a rádióbeszélgetésből"Más: Tegnap este én is megnéztem Hornet sérülésmodelljét, nem rossz!
De egyébként ezt azért War Thunderben is elég jól megoldották, és ott azért több repülő van, és nem tart ennyi ideig(Jó-jó tudom, mi sokkal jobb végterméket fogunk kapni
)
-
szentvik
tag
válasz
GypsFulvus2 #6050 üzenetére
Hát én azért megvárnám mire mi is be tudunk lépni...
Elvileg ők már most is tolják a DFM-et, aztán lehet hogy azt be is mutatják ápr. 10.én, aztán a júzerek meg használhatják május végétőlŐk meg szabadkoznak, hogy de hát mi bemutattuk amikor igértük
-
Diopapa
addikt
válasz
GypsFulvus2 #6050 üzenetére
Úgy néz ki, hogy a 15. hét lesz a nyerő. Most már csak meg kéne nézni, hogy 6315 hozzászólással ezelőtt ki találta el.. :S
-
Eyesis
őstag
válasz
PhilBrick #6043 üzenetére
Diopapa nézett utána.
"Magyar idő szerint ápr. 11 hajnal 2 óra. (bostoni idő szerint ápr. este 20:00-kor kezdődik a bemutató) Ez 4 órás lesz, gyanítom utána fogják "beélesíteni". Azt nem tudni, hogy egyből vagy mittomén' 2 nap múlva, de szerintem a dogfight bemutató kezdési időpontot lehet zéró időnek tekinteni." -
Revolit
senior tag
Na, befejeztem az első részét, azt hiszem time capsule "epizódokat" 3 részben fogom kitenni
időkapszula #1Kritikákat szívesen fogadok. Képekkel direkt nem akartam elárasztani.
-
Eyesis
őstag
Kiraktam egy visszaszámlálót a Dogfight-ig
http://starcitizen.hu/ -
most sikerült a februári összefoglaló végére érnem és örömmel fogadtam, hogy a website frissítést kettészedték, hogy hamarabb kiadhassák az első felét, amiben már lehetőség lesz több org-hoz is csatlakozni egyszerre.
lehet megint növekedni fogunk egy picit.
-
Malibutomi
nagyúr
Erről eszembe jutott a a vanilla wow elején lévő bug, mikor a tengert átszelő hajó egyszercsak lezuhant barrens közepén a sivatagban, mi meg ott álltunk hogy most mi van
Vicces lenne ha itt is bekapcsolna a gravitáció a motorban, azt az űrkocka aljén találnánk magunkat egy nagy kupac összetört hajó között -
KO2
aktív tag
Repülsz egy irányba és egyszer csak "KONGGGG" nekiütközöl a világűr szélének, ami be is horpadhat ha nagyobb hajóval rendelkezel, valamint a pilóta is lefejeli a műszerfalat így nagy sebességnél akár bele is halhatsz. Állítólag az Idrisnél nagyobb hajók át is szakíthatják, ekkor sajnos kitörik a monitorod üvege.
Nem beszélve arról, hogy ha az ütközéstől kiszökik a hélium a hajódból akkor már semmi sem fog fentartani és lezuhansz a világűr aljára.
-
LBandi
aktív tag
Jó estét kívánok!
Tegnap csatlakoztam a Star Citizen támógatok táborába, ma pedig felvételt nyertem a Liberum Arbitrium szervezetbe!
Ma beleolvasgattam a játék fórumjába a kérdések-fejlesztő válaszol szekcióba és kiderült hogy amit eddig láttunk a hangárból/repülőkből az még mind igencsak változni fog a végleges játékik, mert ebben a formában nem igazán életképes. Értem ezalatt hangár méret benne a hajók elrendezése, bedokkolás, felszállás stb.
Másik ami érdekelne: a játék nem fog rendelkezni azzal a tulajdonsággal, hogy csak úgy repülök egy irányba, bele fogok ütközni láthatatlan "instance" falakba?
-
KO2
aktív tag
Wingman's Hangar 59. rész dead
-
k4rL^
senior tag
Wingman's Hangar 59. rész live
-
Revolit
senior tag
válasz
szentvik #6022 üzenetére
Igen, angolul a "didn't stick" kifejezést használták, gondolkoztam én is, hogy mit írjak
De le is cserélem arra amit javasoltál.
(#6024) Eyesis: De, azért is kérdeztem, hogy van-e rá igény
Úgyis most olvasgatom, várom a játékot, ezzel is elütöm az időt
Majd szólok ha kész. Kicsit átírom meg akkor szedek le képeket. Bár azt még nem teljesen tudom, képeket hogy illesszem be. Egy-egy bejegyzéshez ha találok érdekes képet, akkor oda?
-
Revolit
senior tag
Elkezdtem nézegetni Time capsule írásokat, készítettem belőle magyarul rövid összefoglalót "idővonalasan", ha van rá érdeklődés, befejezhetem az összes time capsule írásból, és pl ki lehetne rakni starcitizen.hu-ra.
(Tudom, hogy angolul már van ilyen egyébként.)Itt van az első ~ 1/4-e:
2075 Május 3. - Dr. Scott Childress és csapata sikeresen elkészítette az első önfentartó quantum meghajtású hajtóművet, amely a fénysebesség 1/100-nak elérésére is képes.
2113 Április - RSI bejelenti legutóbbi fejlesztését, egy terraformáló eszközt, amely képes egy bolygó atmoszférájának átformázására, hogy az képes legyen oxigéndús légkört fenntartani. A bejelentés erkölcsi vitákat váltott ki az emberek körében.
2120 - Megkezdik a Mars terraformálását.
2125 ? ? 04:38 EST - A Mars már a teljes terraformálás utolsó fázisába érkezett. Már két hete gond nélkül létrejött egy önfentartó oxigéndús légkör, 2 nap múlva akarták bejelenteni a sikeres terraformálsát. Az ott dolgozó személyzet egyetlen tagja semi viselte már az előírt lélegző készüléket. Ám ma reggel végzetes hiba történt az atmoszféra kémiai proceszállásában. Instabillá vált az atmoszféra, és pillanatok alatt “elszabadult”. 4876 ember, a teljes marsi személyzet életét vesztette.
2140 - Az RSI piacra dobja első kis-hatótávú felfedező hajóját a nagyközönség részére, a ZEUS-t.
2157 - Majd 40 év megpróbáltatás, és egy szörnyű tragédia után hivatalosan is bejelentik a Mars sikeres terraformálását. A ‘25-ös “Nagy Mars Tragédia” áldozatainak emlékművet állítanak.
2214 - Az RSI bejelenti új, fúziós meghajtású hajtóműveit.
2232 - Útnak indul az Artemis 5000 fős - főleg önkéntesekből álló - legénységével a legközelebbi lakhatónak vélt bolygó felé. A hajón mélyalvást biztosító kabinok, terraformáló felszerelés és egyéb létszükséges készletek voltak. A tervek szerint az út több mint 200 évig fog tartani.
-
Diopapa
addikt
Nekem kell az EVA-s javítás. Ne rontsátok el a játékom!
-
Habugi
addikt
Nekem is pontosan az a kép ugrott be amikor a "manuál" szerelés szóba jött!
Jó feeling lenne nem vitás, itt ugye abból az apropóból érdemes körbejárni a kérdéskört, hogy az adott esetben nem teljesen automatizált javítási/szerelési mechanizmus mennyire legyen(v. ne legyen) játékidő igényes. Elég nehéz dolguk lesz megtalálni a szükséges egyensúlyt, főleg ha a realitást ezen a téren (is) előtérbe szeretnék helyezni.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Diopapa #6014 üzenetére
Lehetetlen lenne egy olyan hajót elképzelni amely pajzsot tud kiterjeszteni, kis javító droidok veszik körbe, a sérült részeket befoltozzák? Tűz: ha lyukas a ladik nincs levegő nincs tűz. Ha nem lyukas akkor legyen már automata tűzoltó (zsilip kinyit :-D) vagy valami...
-
Habugi
addikt
válasz
Diopapa #6012 üzenetére
Erősen érvelsz, de nagyon a két véglet lett megemlítve. Kíváncsi vagyok hogy lesz végül megoldva egy mogorvább méretű hajó ongrid / offgrid javítása, adott esetben javíttatása. A túlzott élethűségre való törekvés átcsaphat abba is hogy egy-egy masszívabb ütközet után a komplett legénység izzadva füstös pofával hegesztget a fedélzet különböző részein, közben pedig aktívan oltják a kapitányt miért is nem kerülték inkább nagyobb ívben a térképen jelölt vörös zónát.
Előre is kösz, ugyan a délután esélytelen azért igyekezni fogok.
Szerk.: nagyon hiányozna borderben az 5percenkénti "vúúú dejó ez a physics", szóval szerintem a GTX 770et vedd!
Imádom a 280x-em amióta megvan és ugyan nem tartozol a vad-zöldek közé, hülyén éreznéd magad ATI kártyával.
-
Diopapa
addikt
Nézd, igazából tényleg nem látom értelmét. Mindent a lehető "legélethűbbre" akar CR megcsinálni, abba nem nagyon férnek bele buborékokban felrepülő zöld + jelek szvsz.
Nem mondom, hogy nem lenne nosztalgikus armoros RR gangel szétcsapni a sok puha shieldes drake-et, de ez nem "EVE with cookpit" ahogy CR fogalmazta.
Majd du felcsámpázok TS-re és poke-olj meg.
szerk:
Jah és szerintetek melyik lenne nyerő?
Ez, vagy ez. Az első valamivel jobban tetszik, de a CUDA is jó lenne After Effects miatt.
-
Diopapa
addikt
Arra gondolsz, hogy nem lesz RR? Én személy szerint örülök neki. Nem mondom, hogy nem színesítette a játékot, de szerintem ide nem illene. Ráadásul ha tényleg nagyon a small scale van előtérben, akkor minél kevesebb hajóval kéne megoldani mindent. Ráadásul hogyan oldanák meg? Ugye ahhoz HP alapú számítás kéne, gondold el te oltod a Constellationt belülről, jön egy RR hajó, elkezd tölteni, nálad meg a tűz automatikusan kialszik, a hajóról eltűnnek a lyukak stb.. Nem túl "reális".
-
Szőrös
veterán
Papa egyébként mit szól ahhoz hogy nem lesz logi ?
-
KO2
aktív tag
"Questions chosen - going to shoot the show in a couple of hours - we have an extra long inside look at ships this week, should be fun.
WM"
Kiváncsi leszek milyen lesz ez az "extra long inside look".
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600
- LG UltraWide 35WN75C-B VA Monitor! 3440x1440 / 100Hz / 5ms / FreeSync
- LG OLED65B49LA AI 4K HDR 120HZ Smart Gaming OLED TV!
- Samsung A53 5G Dual-sim,kitűnő állapot,karcmentes kijelző,fóliás keret,doboz,kábel,fekete
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával