Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen processzort vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Hisense LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eniral
tag
köszi a válaszokat de ezzel akkor a social is késni fog ..
-
mrfire
őstag
válasz
Eniral #28097 üzenetére
Az elmúlt két hónap legfontosabb híre, hogy egy kövér állat lesz a Freelancer.
Amúgy volt egy adatszivárgás, itt meg lehet nézni pár kikerült modellt.
Jövőhéten Genesis Starliner vásár, volt egy Reliant vásár, szintén szép kis hajó lesz. Az FPS csúszik mert szívnak a netkóddal, most mindenki azon dolgozik ezerrel, kb. 85-90%-on vannak vele kész. -
Eniral
tag
Üdv mindenki!
Rég jártam erre. Valaki röviden össze tudná foglalni az elmúlt két hónap történéseit??
-
Szokásos menetrendszerű Teller videó, ezúttal a Retributionról
-
77.PX_Sting
csendes tag
válasz
GypsFulvus2 #28091 üzenetére
Én sem leszek ma, számomra is inkább a hétvége a jobb. Család, meló és egyéb dolgok miatt.
-
mrfire
őstag
válasz
Nathan Boggs #28092 üzenetére
cím: z5.hu (SC szoba) + pass: scliberum
De én ma nem leszek, AtV-t fordítok. Este pedig ki szeretném próbálni a Gone Home-ot. Sztem inkább hétvégenként SC-zek majd veletek, vagy ha nem lesz mit fordítani.
-
Nathan Boggs
senior tag
-
mrfire
őstag
-
mrfire
őstag
válasz
dimre70 #28086 üzenetére
Na, itt van, mit mondott CR róla, kb. ugyanazt: 10FTC - 57/5. kérdés
Milyen jók is voltak ezek a régi részek, még volt bennük tartalom. A legutóbbi 10 For the Artists egy üres fecsegésből állt...
-
mrfire
őstag
válasz
dimre70 #28086 üzenetére
Nem sokkal lesznek drágábbak a koncepciós vásáron kiadott áruknál, talán 25-50 dollárral, de nem emlékszem mennyivel szokták megemelni a kiadás után. Időzítsd a dolgot az évfordulós vásárra, akkor ha nem is LTI-vel, de meg tudod majd venni emelt garanciával és talán kedvezményes áron, persze biztos nem olcsóbban, mint a koncepciós vásár idején. Szürkepiacról is vehetsz bármikor LTI-vel, és szerintem találni olyan eladót, aki beszerzési áron szeretne megszabadulni tőlük, de ha kis haszont is tesz rá, még mindig járhatsz jobban, mintha az RSI-től vásárolsz, mert a szürkepiacos ár nem fog ÁFÁ-t tartalmazni, ami ekkora összegnél már egy másik hajó ára.
Hangárban lesz valamennyi raktered, de nem hiszem hogy több, mint amennyi cucc elfér az Orionba. Mivel jelen állás szerint a bányászott anyagokat nem lesz miért megtartani, mert nem lesz gyártás, rögtön el kell adni az NPC-knek, másra nem tudod majd használni, így tárolni sincs értelme.
-
dimre70
tag
Üdv mindenkinek!
Tapasztalt hajóguruktól szeretnék szívességet kérni, úgy ránézésre szerintetek mibe fog fájni egy Orion, vagy a Hull B, ill. C, jó lenne tudni, hogy mennyi kemény valutát tömjek a malacperselyembe. A háromból legalább egyet szeretnék birtokolni a jövőben, elterveztem havonta félreteszek valamennyit, és év vége felé benevezek valamelyikre (ha elkészül).
Az Orion húzósnak néz ki méretei alapján, és egy erős tunning is ráfér majd, reménykedem 400 dodo alatt lesz az alapára.
A másik kérdésem, hangárjainkban lesz raktárkapacitásunk nyersanyagoknak, áruknak (gondolom hajófelszerelésnek lesz). -
Yllgrim
őstag
válasz
77.PX_Sting #28084 üzenetére
Ha minden jol megy, jovo hetvegetol leszek en is, hajra!
-
77.PX_Sting
csendes tag
Ha valakinek van kedve játszani, már gyülekezünk TS-en, úgy fél 7 körüli kezdéssel startolnánk.
Üdv: Sting
-
mrfire
őstag
[ Törölve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz
Menthirist #28081 üzenetére
En max utaskent fogok menni ra
Nekem a Vangi az izlesvilagom, Anvil - Aegis hajok foleg, SH es atalkul majd valami komolyabba, mar nincs ra szuksegem mint 2 szemelyes vadasz, csapatszallito vagy ilyesmi, kialakul
Amugy nem szep de nem is csunya, mas
Hogy mi igazan az izlesvilagom az hangulat fuggo
-
válasz
Yllgrim #28080 üzenetére
nyúlánkabban is lehet valami strapabíró, illetve ugye ott van a hull sorozat, aminek ezek alapján pálcikaként kellene roppannia. A hajó eddig is strapabírónak tűnt a többi teherhajóhoz képest. A bajom, meg szerintem a bajunk vele az az, hogy nem strapabíróbb lett, hanem szélesebb, ebből fakadóan rövidebbnek tűnik, és ezt szinte csak a hajtóműnek köszönheti, hogy az ilyen vaskos lett. És nem is a hajtómű maga nőtt, hanem a befoglaló háza. sokkal jobban lelóg oda, ahol a leszállótalpak vannak, és ez eléggé megváltoztatja a külalakot.
de mindegy, ízlések és pofonok, örülök ha neked még jobban tetszik
-
Yllgrim
őstag
válasz
Menthirist #28079 üzenetére
Strapabirobb, ezt aakrtad mondani
Jo lesz az a hajo, nem fog szepsegversenyen nyerni, de nem is ott versenyzik, ha lesz benne sebesseg akkor nagyon jo kis csempeszhajo lesz az am
-
-
Yllgrim
őstag
Varjatok meg amig befestik a Freelancert, megkapjak a cegleges skin-eket, az egy fumkcionalis hajo, 2 fore optimalisan, plusz a masik ketton vihetsz utasokat is, meg ott a lakoter, egy pici Falcon, Constellation gyonyoru szerintem, az egy nagyon jo mindenes hajo, varom mar nagyon a Carrack belsejet es kinezetet, az egy elsoosztaly csempesz hajo lesz mar latom de a Constellation apam, az zsir kis cucc.
-
válasz
Zyrius #28076 üzenetére
jah, érthető, bár hozzátenném ennek a drámaibb változásnak a lehetősége szvsz csak a régi hajóknál van ott, amikor még más elvek szerint tervezték a hajót és számolták a rakteret (azaz nem számolták
). Nem annyira "ős" sc hajók esetén már több mindenre gondolva tervezték meg a hajókat, ezért ha lesz is rajtuk változtatás, az már arányaiban kevésbé drasztikusak. A frici meg az egyik első hajó volt.
-
Zyrius
aktív tag
válasz
Menthirist #28074 üzenetére
Most kicsit örülök, hogy nem váltottam még 315-ről, de szomorú is vagyok, mert így nem nagyon merek majd beleugrani másik hajóba a béta végéig. Tudom, hogy ez pre alpha és számtalanszor ki emelték már, hogy változtathatnak és ha kell fognak is egyes típusokon de így elég nehezen merek majd beleugrani egy hajó cserébe ha ilyen drasztikusan átalakíthatják a hajókat.
-
Volfram42
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #28073 üzenetére
Szerintem én már előbb fent leszek ha kellek.
-
válasz
Zyrius #28071 üzenetére
hát így már nekem is sokkal kevésbé tetszik a freelancer (bár nekem eddig is voltak problémáim pl az ágyú helyével, de így mostmár a hajtóművekkel is), bár a MAX eddig is elég súlyos volt farban. Ahogy nézegetem, nem is a test változott túl nagyot, hanem a hajtóművek kerültek olyan nagy házba, hogy ez kicsinyíti a hajó külső méreteit, mivel a hossz nem változott. Mindegy, lényeg hogy nekem is kevésbé tetszik így maga a sziluett.
-
Volfram42
senior tag
válasz
Emirates777 #28070 üzenetére
Nekem jelenleg külsőre a Gladius tetszik nagyon, pedig nem vennék olyat, de gyönyörű szerintem.
-
Emirates777
tag
Hornet szerintem nagyon hasonlít az igazi földi F-18E/F Super Hornetre. Az is fel tudja csukni a szárnyait mivel tengerészeti gép. Illetve sokkal szebb az erőssebb hajtóművek miatti szögletes beömlő nem úgy mint C változatoknál az a kis mini. Az a szögletes beömlő is szerintem hasonlóságot mutat az Anvil Hornettel.
Avenger szegény úgy néz ki mint ha orrba rúgták volna
De mivel egyikkel se repültem még a játékban így befogom
-
mrfire
őstag
válasz
Nathan Boggs #28067 üzenetére
A Hornet nagyon jellegzetes hajója a játéknak, illene egy gyűjtői dobozra vagy akármilyen megjelenés helyére, és semmi bajom nincs vele, de szépnek nem mondanám. Most már úgy vagyok vele, hogy amíg normálisan néz ki egy hajó, addig a külső másodlagos, és csak a képességei döntik el, hogy szeretem-e vagy sem. Persze most nagyon várom az átdolgozott connie-kat, mindig jó nézni, hogy egyre szebbek lesznek, ahogy a Merlin is szép lett, de nem tudom csak a külsőt nézni. Régebben az Avenger tetszett nagyon, de elég gyenge hajónak találtam, ezért idővel kiábrándultam belőle, és most már nem nagyon értékelem, a kinézetét sem. Most a Vanguard tetszik, de ha nem találnám használhatónak, akkor azzal is így lennék. Sz'al nem igazán tudnék kinézet alapján kedvencet mondani.
-
Emirates777
tag
válasz
Nathan Boggs #28067 üzenetére
Bizony Hornet!
azért a Retaliator és a Panther (Pegasus Escort Carrier) is nagyon szép.
-
Nathan Boggs
senior tag
Szerencsére nekem sosem tetszett a Freelancer
A legszebb hajó a játékban szerintem a Hornet. Na jó, a Caterpillar is nagyon tetszik.
-
Zyrius
aktív tag
Eddig a kedvenc hajóm volt a freelancer de ezek az új arányok nagyon nem jönnek be. Eltűnt a hajó kecsessége, olyan érzést kelt az eredeti verzióhoz képes mintha rákötöttek volna egy bicikli pumpát és bele fújtak volta 10m3 levegőt.
-
vaakuum
addikt
válasz
PoeDameron #28055 üzenetére
Ez a Robocraft igényel vga-t, vagy igp-vel is elmegy? Még vagy egy hónap minimum ,mire lesz vga a gépben, de a gyereknek lehet tetszene egy ilyen építős játék, mivel a táblás Galaxys Roncsderbi-t is nagyon szereti.
-
Emirates777
tag
New Freelancer and Constellation interior
-
-
mrfire
őstag
válasz
GypsFulvus2 #28058 üzenetére
Igen, jó lenne holnap is menni egyet, és a jövőben gyakrabban.
-
GypsFulvus2
őstag
Nem volt rossz gyakorlás. Holnap u. ekkor?
-
Nathan Boggs
senior tag
Nem tudom, hogy itt, vagy egy indexes blogon olvastam-e, de pont erről volt szó, hogy az ilyen csatahajóknál a csata előtt a kapitány, meg mindenki szépen otthagyta a látványos fenti hidat, és lement a hajó közepén lévő parancsnoki állásba, mivel a hidat egyből szétkapta mindkét fél. Szóval ha utánanéztek a vh-s dolgoknak, akkor itt is lehet számítani valami hasonlóra.
Amúgy meg ott a pajzs, tippre az első pár percben mindegy, hogy hol lövöd a hajót, úgyis a pajzsot fogod lebontani.
-
Mrgyergyo
tag
Na, kirohangal miskolcon fekete star citizen pólóban?
-
PoeDameron
aktív tag
Halál komolyan mondom, hogy robocraftos profikat szerződtethetnének a tervezéshez. Itt hónapok sőt évek óta azon agyal egy soktízezres társaság, hogy hogyan lehet minél hatékonyabban összerakni harci járműveket. Hatékonyságon értem a minél több ágyú, minél nagyobb összpontosított tűzerő, minél védettebb törzs és pilótafülke (híd) kombinációt. Ebben a játékban is ha kilövik a pilótát, vége a járműnek, tehát a pilóta el van dugva mélyen a jármű belsejében. Azok az elmék akik itt játszogatnak pillanatok alatt szétszednék és kiröhögnék az SC csatahajóit tisztán hatékonyság szemszögből. De ugye ilyenkor jönnek be olyan szempontok, hogy nem csak a hatékonyságot vehetik figyelembe CR-ék, bizonyos művészeti koncepcióknak is meg kell felelniük az adott járműveknek, stílusjegyeik kell hogy legyenek, satöbbi satöbbi.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Emirates777 #28051 üzenetére
Jaja. Nelson osztály a kedvencem egyébként, itt aztán a hatékonyságra mentek, összes nagy ágyú előre, összes kisebb ágyú védi a seggét meg az oldalát hátul. Nem kell cizellálni. :-D
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/HMS_Nelson_%281931%29_profile_drawing.png
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Yllgrim #28052 üzenetére
Robocrafttal szoktál játszani? Hihetetlen jó játék egyébként, építőelemekből rakjuk össze a harci egységeinket, és aztán egymás ellen küldjük őket, ebből pontokat szerzünk amiktől fejlődünk, szintet lépünk, még több elemet építhetünk, és még több elemet vásárolhatunk.
Itt egy kiforrott konstrukció arra hogy hogyan kell az ágyúkat lépcsőzetesen elrendezni úgy hogy a pajzsok is szépen megvannak. Ez egy gyönyörű jármű.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=456949573
Csatahajóban ennek ennek a tükrözése lenne szerintem a lehető legdurvább konstrukció, lent és fent is ilyen lépcsőben sorakoznak a fegyverek, illetve oldalt is. Olyan sündisznóállást lehet ebből csinálni, hogy ránézel és visszafordulsz a bengállal is.
visszatérve:
Valószínű a dizájnerek és fejlesztők nem kizárólag a hatékonyságot tartották szem előtt, mert ha az lett volna a cél, hogy minél durvább járműveket csináljanak, akkor meg tudták volna oldani. Amiben lehet reménykedni, hogy az összes jármű el lesz ilyen szempontból szúrva, mindegyiken lesz egy halom gyenge pont, és kölcsönösen szivathatjuk egymást. :-D
-
Yllgrim
őstag
válasz
PoeDameron #28050 üzenetére
Alapbol nem fognak 360-os szogben korbe loni a kicsik, de egy 270-et ki lehetne hozni, es ha szintenkent lennenek eltolva lepcsozetesen akkor nem zavarnak egymast ergo koncentraltan is lohetnek egy celpontot, ettol meg ki tudjak forgatni oldalra is tehat sokkal hatekonyabb lehetne.
Az a parancsnoki torony az meg katasztrofalis, ha legalabb behuzhato lenne...
ha megnezel egy IIVh-s hajot ott pont azt csinaltak amirol irok, egymas mogott folott vannak a lovegek, tehat mindet ra tudod fogni egy celpontra es megsorozni, az alo 3 kis loveg egymast akadalyozza, raadasul miattuk az also nagy loveg sem tud elore loni... Ha az osszes loveggel lehetne elore fokusz-t lovetni mondjuk 10km+ tavolsagon, de legyen 25km akkor az nagyon baba lenne, szerintem ez nem az UEE szeme fenye, hanem az egyik legjobb lelekvesztoje, raadasul hatolrol meg... Ehh, szerintem ez nem jol lett megtervezve, de varom a teszteket, figyeld meg, legalabb 1x at lesz meg tervezve, de 2x is siman...
En tuti maskepp csinaltam volna, az ok a hajok 2d-sek, itt a hajotestel is tudsz mokolni, meg tudod donteni, csavarni a hossztengely menten, be tudod forgatni a hajot, persze nem gyorsan, de az rengetetget tud szamitani...
-
Emirates777
tag
válasz
PoeDameron #28050 üzenetére
Pont ezt akartam írni az előbb. Nézzetek képeket bármelyik Iowa-osztályú csatahajóról szinte mindnek csak a nagyobb ágyúja tud nagy szögben forogni a kisebbek csak egy nagyon kicsi tartományban. Én úgy gondolom ha tesztelik majd nyilván rájönnek a problémákra és biztosan úgy fogják a végleges változatot kiadni hogy ne legyen vele ilyen "konstrukciós" probléma.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Yllgrim #28047 üzenetére
A külseje nekem tetszik, az oldalágyús konsturkciót nagyon tetszik hogy középkori csatahajóról mintázták, a parancsnoki torony is viszonylag jól belesimul az építménybe, de azért így is eléggé kiemelkedik, és azt még szerintem nem fogták fel, hogy ez csata közben mivel fog járni. De majd kitapasztalják. :-D
Egyébként az az ötlet hogy a nagy ágyú az körbeforog, és a kis ágyúk az oldalában helyezkednek el, az a világháborús csatahajók alapján készült, azokon is a főágyúk lőttek a lehető legszélesebb szögben, és sok kis ágyú volt amelyiknek eléggé behatárolt volt, hogy merre tüzelhetnek. A holtterek lefedéséhez szükséges hogy legyen vadászkísérete persze. Vannak saját gépei erre. Biztos faragnak még rajta, hülyére tesztelik, jó lesz ez.
-
mrfire
őstag
Stinggel fent vagyunk a CHAT1-ben, lehet jönni játszani lassan.
-
Emirates777
tag
válasz
Yllgrim #28047 üzenetére
Van benne igazság amit mondasz.
Speciel én így a hajtóművek felől nem is láttam még ezt a vasat.
Ez majd úgy is tesztrepülésen dől el szerintem ez a fegyverzeti kérdés, ott fogják majd látni a gyenge pontjaikat is biztos vagyok benne. De ha nem okés majd jön Chris és megaszodja hogy ácsi nem úgy van az! -
Yllgrim
őstag
válasz
Emirates777 #28045 üzenetére
Szerintem csunya is meg teljesen konstrukcio hibas, a lovegek elhelyezese borzaszto, ugy kellett megoldaniuk hogy tudjanak elore koncentralt tuzet adni, amellett meg ha kell tudjanak oldalra is szort vagy akar zaro vagy koncentralt tuzet is adni, ezt at kellene tervezni de nagyon.
A hajo orrat meg kellene emelni ahhoz hogy tudjam az also lovegeket rendesen hasznalni pl elore, az a "gerinc" alul ertelmetlen es a nagy loveget is kitakarjak a kicsik...
Miert nem tudnak fogni egy rendes tervezot aki ezt ugy ertelmesen meg is csinalja...?
-
a starlinert majd 400 dolcsiért fogják adni, de már előre szóltak, mielőtt elkezdenének alakulni a topicok hogy "miért kerül ennyibe", hogy nagy hajó, sok új játékmenetbeli érdekességet tartogathat, és persze hogy senkinek sem KELL megvennie, játékban is elérhető lesz ugyanúgy ahogy minden más.
kíváncsi leszek mit találtak ki a concept artistok
a 890 Jump nagyon bejött, és ez is hasonló kategóriában indul.
illetve elég vicces hogy egy E3 előtt Ben által nyílvánvalóan viccesen mondott "star citizen lesz a legjobb játék az e3-on"-ra mennyien haraptak -.-
mondjuk nem azt mondták hogy nem lesz egymás után két concept sale?
-
Emirates777
tag
Vidi a Javelin-ről.
[link] -
PoeDameron
aktív tag
Szegény fejlesztők, nem lennék a helyükben a heti szinten érkező új ötletek, kívánságok halmazától agyonnyomva. Dolgoztam egy szoftverfejlesztőnél, kis adathalász programokat gyártottunk, de mikor tesztelésnél bedobtam új ötleteket, és a programozó rájött hogy ezt tényleg bele kellene rakni, és hogy az mennyi időbe telne miközben határidő is van, sikoltozva tiltott le hogy a főnöknél ezeket megemlítsem.
Minden kis hülye kívánság az sok nap fejlesztést igényel, szegények úgy el lehetnek havazva, nekem van gyomoridegem. -
mrfire
őstag
válasz
Nathan Boggs #28042 üzenetére
Köszi, kis is tettem facera, és G+-ra.
-
Nathan Boggs
senior tag
Ez most egy viszonylag rövidebb rész lett, állítólag az E3 miatt is. Viszont beszélnek benne a Star Marine csúszásának okáról.
-
mrfire
őstag
válasz
GypsFulvus2 #28034 üzenetére
Én olyan 6-7-re gondoltam, hogy legyen rá mondjuk 2-3 óra, hogy ne csak egy kör férjen bele.
-
válasz
TESCO-Zsömle #28029 üzenetére
Egy komolyabbé igen, de ez a játék inkább a WoW-hoz hasonlít, amit 2001-ben jelentettek be, 2004-ben jelent meg az első kiadás (kb 4-5 év fejlesztés után), de még 2014-ben is jelent meg hozzá tartalom (új területek, új járművek, új feature-ök). Ezt ha kiegészítem azzal hogy a jelenlegi SC scope-nak köze nincs ahhoz, amit 2012-ben gondoltak hogy lesz a játék, és hogy persze nem folyik fennakadásmentesen a fejlesztés (elment elég sok idő azzal, hogy nem volt kellő mennyiségű és tapasztalatú emberük, emiatt a folyamataik nem voltak túl jók, de ez sokat javult, amióta olyan emberek dolgoznak ott, mint Lisa aki az Activisionnál pörgette ki a COD-okat (és látjuk hogy az hatékonyan ment
), Alex Mayberry (lead game producer, Blizzard), John Erskine aki az NCsoft-nál nyomott le 9 évet mint Director of Studio Services, Jason Hutchins aki szintén vagy 15 év Blizzard után jött át mint Producer, Eric Kieron Davis a Blizzardnál volt Cinematic Producer (a Blizzard videók minőségét meg ismerjük), vagy épp Marco Corbetta, aki részt vett a Cryengine megalkotásában már az elejétől. Meg Sean Tracy, szintén vagy 8-10 Crytekkel a háta mögött. Tehát most már beszereztek olyan mennyiségű és tapasztalatú embereket, akik már kellenek ehhez a szintű munkához, egy szép darab ex-Crytek is csatlakozott (majd az egész frankfurti iroda), de ezzel elment az idő. Szóval én azt a 1,5 évet 2-2,5 évre is saccolnám, ami alatt már kinn lesz minden feature, de igazi nagybetűs launchra kérdés mikor kerül sor. Meg hogy egyáltalán lesz-e, mert ugye az SC nem egy olyan játék mint a többi, nem olyan módon kapjuk ahogy másokat, hogy látjátok, itt a release date, megjelent, örülünk. Modulról modulra kapunk egyre többet (bár már igazán jöhetne a kettő modul után a harmadik-negyedik
), tehát nincs éles határ hogy megjelent és nem megjelent játék.
De azt mindezek mellett meg tudom érteni ha valaki már csalódott és türelmetlen
Valóban azt állították hogy X időpontra kijönnek a dolgok, és gyakorlatilag eddig semmi nem jött időben
Nem is mondogatnak már annyira időket (lehet ennek köze van David Swofford-hoz, aki a kommunikációért felelős vezető a CIG-nél már kezdetek óta, előtte az NCsoft pr igazgatója volt). Vagy csak lehet túl sokat kaptak azért ha csúsznak, így az az új (számomra érthető) álláspont, hogy fix dátumot már csak akkor mondanak ha épp töltik fel a szerverre a cuccot. Persze nyílván ezt lehetne előre tervezni, ütemtervek ott is vannak, bár maga a fejlesztés módszere szerintem sokkal másabb mint máshol, vagy mint pl nálunk a cégnél.
-
mrfire
őstag
Reggelt! Most hogy ingyen tesztrepülési időszak van, szeretnék szervezni egy minimum 4, de inkább 6-8 fős közös Vanduulozást. Úgy érzem kicsit háttérbe szorult ez a dolog, illetve úgy emlékszem az 1.0 idején volt, hogy valamennyit együtt játszottunk, pedig jó lenne többet SC-zni közösen, idővel szükség lesz rá, hogy összeszokjon a csapat. Tehát aki ráér este jelezze!
-
Nathan Boggs
senior tag
A legutóbbi RtV-ben beszéltek a nyílt fejlesztésről, és arról, hogy ez nem azt jelenti, hogy mindent, amit csinálnak, azonnal elmondanak, hanem azt, hogy elmondják, hogy éppen min dolgoznak.
Ami nagyon fontos, hogy most az erőforrásaik jelentős része két dolgon dolgozik: az FPS modulon és főleg az SQ42-n.
Az FPS modullal kapcsolatban jelenleg sok új információt nem tudnak megosztani, mivel a problémák ahogy én értem, inkább technikai jellegűek, vagy nem tudom, hogy mondják ezt programozó nyelven.
Az SQ42-vel kapcsolatban leírták, hogy nem fognak megosztani sok információt, mert szeretnék, ha meglepetés lenne, hogy mi, mivel és hogyan történik benne.
Tehát én úgy gondolom, hogy jelenleg nagyon sokat dolgoznak, csak ez jelenleg egy olyan időszak, amikor ebből nem nagyon tudnak megosztani semmit.
-
frem1790
őstag
válasz
GypsFulvus2 #28025 üzenetére
Én is bevásároltam valamikor egy Aurórát, pontosan nem is tudom mikor, de jó rég volt az biztos. Eleinte nézegettem a hangáramat, kicsit repülgettem - amennyit akkor lehetett. De láttam, hogy ebből nem holnapra lesz játék, így félretettem. Azóta csak ide a fórumra nézek be néha és olvasgatok. Úgy tekintek rá mint egy hosszú távú befektetésre, úgyis az hozza a legtöbbet. Reméljük itt is így lesz!
-
az emberek a közösségi finanszírozás legnagyobb pénzét kapták a játékra. Globális szinten ez az összeg szép, de messze van az igazán nagy franchise-októl, mint a 200 milliós The Old Republic vagy a marketinggel együtt 250 millió dollár fölötti összegbe került gta 5.
Szóval játékfejlesztés szintjén igen, elég tekintélyes összegük van, de messze nem példa nélküli (sőt)
Ebből fizetnek immáron cirka 300 embert, a játék scope-ja pedig hatalmas. Viszont olyan emberek dolgoznak rajta, akik az Avatartól a Star Warson át dolgoztak magán a Cryengine kifejlesztésén (sőt a crytek programozócsapatának nem kis része már CIG dolgozó)Érteni értenek hozzá, de senki sem csinált még ilyen összetettségű játékot ilyen nyíltan. Értelemszerűen erre nekik is meg kell teremteni a megfelelő megoldásokat. Elég csak olyanokra gondolni hogy soha senki (!) sem csinált vagy akart még olyat csinálni, hogy egy csatahajón multiplayerben szaladgáljon több tucat ember, miközben másik tucatnyi mindenféle hajókkal igyekszik betörni vagy megrongálni az egészet, és a lövedékek sebzése (ahogy a lövedék típusából, tömegéből és sebességéből, sőt a hajó sebességéből adódó sebzést okoz) olyan shader-alapú sebzést okoz a hajótesten, olyan szinten van kidolgozva az egész (nem csak egy koromnyom mint eddig kb minden játékban), hogy agyam eldobom. Az egyik legjobb példa a komplexitásra a rakéták és az ellenük való védelem, ahogy a chaff nem csak blokkol egy rakétát, hanem zajt kelt, amiben elrejtőzhetsz (de akkor a radarod sem lát ki), illetve hogy csak akkor effektív a védelem, ha a rakéta felé dobod, mert a zaj ekkor tud téged elnyomni (a nap által kibocsátott zajról nem is beszélve, ami megzavarhatja az ellenfél radarját és infra rakétáit, ha szemből repülsz rájuk. Vagy ott van a bányászat, ahol a bányászlézer pozíciójától a hajó pozícióján és a lézer erején át az is beleszámít hogy milyen összetételű az aszteroida, hogy esetleg egy rejtett gázzárványba fúrsz-e, stb.
Szóval maximalisták, igen. Azt nem gondolnám hogy a sok beígért miatt haladnának lassan, már elég régóta elég sok dologra az a mondás hogy kezdetben nem lesz, majd idővel bekerül. De tény hogy nagyon úgy néz ki, egyszerre rengeteg hajón dolgoznak (a leak-ből látszott hogy sokkal többön mint amennyit elárultak), több bolygón, stb.
összességében nem emlékszem egyetlen olyan projektre sem, ami ilyen szinten részletes és összetett játékot akart volna készíteni, pedig az elmúlt 30 évben láttam egysmást. Márpedig egy ilyen szintű és összetettségű játék megérdemli részemről hogy támogassam azt, hogy megpróbálják létrehozni. Lehet hogy beletörik a bicskájuk, lehet hogy ami elkészül, mégsem lesz annyira élvezetes. Ennek ellenére az egész olyan szinten ambiciózus, ami már ezért megérdemli hogy támogassam egy normál játék árának többszörösével (eddig összesen kb 200 dollárnak megfelelő forintom van a játékban). Lássuk képesek-e elérni ezt az álmot, vagy túl sok lesz nekik. Én drukkolok és türelmesen várok, mert a jó dolgokra megéri várni
Aztán ha mégsem sikerül, ez van, sosem lehet tudni egészen biztosra hogy mit kap az ember (sem tradicionális AAA játékok esetén, sem pedig közösségi finanszírozású játékoknál. Én "befektettem" jó pár kickstarter játékba, eddig egyet sem bántam meg. Ezt sem.
-
GypsFulvus2
őstag
Szerintem egyik sem. Egyszerűen maximalisták. A legjobb, legnagyobb, leg-leg-leg über alles játékot akarják megalkotni, és egyszerűen túlvállalták magukat, elkapta őket a gépszíj. CR megnyilvánulásain nagyon lehet ezt érezni. Ahogy egyre több lett a backer, és egyre több lett a cél, szépen elszaladt a ló, és most már szinte egy űr-second-life lett a projectből. És nagyon sok pénzt kaptak, valóban, de ez még mindíg fele-harmada annak, amennyiből a legnagyobb AAA címek készülnek. Új területekre léptek és ott brutális technikai problémákba ütlöztek; a teljesség igénye nélkül a távolsági harc miatt újra kell írni a Cryengine-t magát is 64 bites duplapontosságúra; meg kell oldani a szinkronizálást a többszemélyes hajók esetében, olyan instancolási módszereket kell kidolgozni, amelyek MMO-ban még nem voltak eddig stb stb. Ehhez valóban a világ programozója és pénze kellene. Mivel ez nem áll rendelkezésre, ezért azt a forrást használják ami van: az időt. Türelmesnek kell lenni, nincs mese. Egyszerűen tekintsd hosszú távú befektetésnek. Ha tudod. Ha nem tudod, azt is megértem.
-
Laox
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #28023 üzenetére
Lennék ennyire elnéző, ha egy kezdő, lelkes kis csapat dolgozna valami nagy dolgon otthon a garázsban. De ezek az emberek a történelem legtöbb pénzét kapták játékra, látatlanban én is egy normál játéknak a dupláját odaadtam nekik, de ennek ellenére folyamatosan ferdítenek. Szerintem ez nagyon nem szép dolog. Kénytelen az ember türelmesnek lenni, de az biztos, hogy eddig nagy csalódás ez az egész. Vagy nem értenek hozzá, vagy nincs elég programozójuk, vagy akármi más, de valami van.
-
GypsFulvus2
őstag
Azért ez az elmúlt pár hónap jócskán a legeseménytelenebb volt a játék készítésének történetében. Szóval szerintem ennél csak jobb lesz. Iszonyú méretű monstre-projectté nőtte ki magát, és igen, meglehet, hogy túlvállalták magukat. Ennek ellenére én biztos vagyok benne, hogy valami igazán korszakalkotó cucc születik.Hogy mikor? Hát ez már jó kérdés.
" Van még elvileg fél évük..." Ezt pontosan mire érted? Nincs határozott megjelenési dátum, és CR maga nyilatkozta, hogy a játék sosem fog elkészülni.Ez alatt persze azt értette, hogy amikor megjelenik majd a SQ42, illetve a PU, az még akkor is csak egy első verzió lesz, amit folymatosan reszelnek, bővítenek, políroznak majd (amíg van rá lóvé, persze).
Ha most csalódtál, egyszerűen tedd félre, és vedd elő fél-egy év múlva. Egyszer el fog készülni, és nem lesz középszerű, ebben biztos lehetsz. -
Laox
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #28019 üzenetére
Nem is csodálom. Én 2-3 hónapja hallottam először a játékról, megtetszett, vettem is hajót meg mellé mindent, de ezek azóta semmit sem tettek. Nyilván tettek, csak számunkra semmi sem elérhető. Van még elvileg fél évük, annyi idő alatt amerika teljes programozógárdája sem tudná megcsinálni, amit ezek ígértek. Ha tehetném, visszakérném a pénzemet.
-
válasz
GypsFulvus2 #28019 üzenetére
hajra hajra
-
mrfire
őstag
válasz
GypsFulvus2 #28019 üzenetére
Én spec szívesen olvasnék az eddig le nem fordított rendszerekről.
-
GypsFulvus2
őstag
Néztem mostanában a napi found-ot és kezd a béka segge alá lemenni; ilyen napi rongyos 15-16.000 USD-re.
Valamit újítaniuk kell, különben középtávon sem tudják fenntartani a jelenlegi fejlesztői létszámot.
Más: Mostanában újra lesz időm fordítgatni kicsit. Ugye korábban a lore-ra álltam rá, a hírszemle különféle rovatait fordítgattam. Ezt tudom most is folytatni, ha akarjátok, viszont ha van valami más javaslat, olyan téma, ami jobban érdekli a társaságot, és még nincs gazdája (vagy inaktív a szerkesztője), akkor szóljatok, nyitott vagyok a javaslatokra. Pl. Starcos mester nem tudom, fog-e még bolygóleírásokat fordítani, stb.
-
-
ttamashu
aktív tag
válasz
Menthirist #28012 üzenetére
Akkor azt hiszem én is előveszem újra a játékot, aztán próbálgatok pár hajót.
Betöltési időkkel csináltak már valamit év eleje óta? SSD-n is rengeteg várokozás volt mindenre, azért untam rá a játékra.
-
vaakuum
addikt
Csak én érzem úgy, hogy [Ennek a zenének]
a motívumai visszaköszönnek [Ebben a trailerben]
Már vagy 2 hónapja ezen agyaltam, hogy annyira ismerős... -
Emirates777
tag
Az Around the Verse: Episode 49-ben mi az a hajó 17:20-nál fent a jobb sarokban amiről megy egy kisfilm?
Nem hallottam a videóban hogy mondta volna a nevét a srác! Viszont igen tetszetősen néz ki! -
következő héten minden repülhető hajó repülhető lesz mindenkinek.
-
Diopapa
addikt
válasz
Menthirist #28009 üzenetére
Nem volt sneak peek?
-
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Emirates777 #28007 üzenetére
Hjajj, de szívesen repkednék a saját űrhajómon a valóságban :\ Gyönyörűek lehetnek ezek a dolgok élőben...
-
Emirates777
tag
Ezt nem tudom láttátok e már nem a játékhoz kapcsolódik. De szerintem ez kegyetlen...remélem ilyen vagy ehhez hasonló zenék lesznek a Star Citizenben is...!!!
A látványt pedig nem lehet itt sem szavakban leírni szerintem.
[link] -
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz
mrfire #28005 üzenetére
MrFire ne is hallgass az igénytelenekre, tök szuper lett. Az ilyen "jó lesz az úgy is" mentalitásúak miatt nem jutottunk még el a szomszéd naprendszerbe.
Az igényesség a haladás egyik zászlóvivője ne add lejjebb mert ha egy szer engedsz a csábításnak gyorsan kiölik belőled a haladó szellemet.
Roskadófélben van a ház,
Hámlik le a vakolat,
S a szél egy darab födéllel
Már tudj’ isten hol szalad;
Javítsuk ki, mert maholnap
Pallásról néz be az ég...
Közbevágott Pató Pál úr:
„Ej, ráérünk arra még!” -
mrfire
őstag
válasz
Nathan Boggs #28004 üzenetére
Hát, a fordítással magával van a nagyobb nehézség, hogy párbeszéd alapon kell fordítani. Ha tetszik nektek így, akkor örülök, majd max. ha nem lesz időm rá, akkor visszaköszön a régi forma. Csak szerettem volna, ha egyre jobb és jobb formát ölt a fordítás.
Az igaz, hogy a régiben is benne volt, ami kellett.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Drenadar #28003 üzenetére
Én is inkább Drenadarral értek egyet, szép, de nálam biztos, hogy nem éri meg a plusz munkát, mert sosem néztem, hogy éppen melyikük mondta, csak azt, hogy mit mondott. Persze egy 5-10 perccel több munka csak, akkor nagyon jó, de gondolom, hogy ennél jóval több idő volt megcsinálni. Szóval bár nagyon tetszik, de én a régebbi, ömlesztett típussal is teljesen meg voltam elégedve
-
duvi
nagyúr
válasz
mrfire #27998 üzenetére
Lényegesen áttekinthetőbb lett az új design
Viszont a ráfordított időt is vedd figyelembe! Ne vállald túl magad! Nekünk így is hatalmas segítség a folyamatos fordítás és posztolás
Egy apró hiba?
Ha jól látom, akkor az első és az utolsó (10.) kérdés helyére ugyan az a szöveg került:"Az újonnan bevezetett fizikai sebzésrendszer számításba veszi a becsapódás szögét is? Ha igen, akkor hogyan?" A válaszok alapján, a 10. hibás.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600
- LG UltraWide 35WN75C-B VA Monitor! 3440x1440 / 100Hz / 5ms / FreeSync
- LG OLED65B49LA AI 4K HDR 120HZ Smart Gaming OLED TV!
- Samsung A53 5G Dual-sim,kitűnő állapot,karcmentes kijelző,fóliás keret,doboz,kábel,fekete
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24