Új hozzászólás Aktív témák

  • Bazzzs

    senior tag

    válasz PaJa1 #16453 üzenetére

    Azt tapasztaltam teszt módban, hogy a Panama sokkal stabilabb, meg kanyarokban se nagyon dobja el a seggét, de "cserébe" nem veszít időt? Mármint a Corvette nem veszi sokkal szűkebben a kanyarokat? Az tény, hogy csúszkál a segge, de jó kezekben nem fordulékonyabb/gyorsabb az íveken? Még ennyire alaposan nem mértem időket vele :) A Stallionban ugyanis épp az tetszik, hogy nagy sebessséggel lehet beesni a kanyarokba, és ha jön a fal, akkor enyhe csúsztatással (gázfröccs) rögtön irányba áll, és nem kell fékezni. Sőt folyamatosan lehet enyhén csúsztatni kanyar közben. A handling upgrade meg nekem ezáltal pont nem javított, hanem rontott az összképen :F
    Vagy ez a tulajdonsága sem részesíti előnyben a Corvette-t? Amúgy szinte csak SimVs-t játszok (Downtown, Circuit, Tokyo pályákon). Viszont, ha a Panama jobb, akkor veszek az ötös szinten AP-s kocsit, de azokról majd egy másik hsz-ben elmélkedek ;)

Új hozzászólás Aktív témák