Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazzzs
senior tag
Azt tapasztaltam teszt módban, hogy a Panama sokkal stabilabb, meg kanyarokban se nagyon dobja el a seggét, de "cserébe" nem veszít időt? Mármint a Corvette nem veszi sokkal szűkebben a kanyarokat? Az tény, hogy csúszkál a segge, de jó kezekben nem fordulékonyabb/gyorsabb az íveken? Még ennyire alaposan nem mértem időket vele
A Stallionban ugyanis épp az tetszik, hogy nagy sebessséggel lehet beesni a kanyarokba, és ha jön a fal, akkor enyhe csúsztatással (gázfröccs) rögtön irányba áll, és nem kell fékezni. Sőt folyamatosan lehet enyhén csúsztatni kanyar közben. A handling upgrade meg nekem ezáltal pont nem javított, hanem rontott az összképen
Vagy ez a tulajdonsága sem részesíti előnyben a Corvette-t? Amúgy szinte csak SimVs-t játszok (Downtown, Circuit, Tokyo pályákon). Viszont, ha a Panama jobb, akkor veszek az ötös szinten AP-s kocsit, de azokról majd egy másik hsz-ben elmélkedek
Új hozzászólás Aktív témák

- Apple TV 4K 2.gen (A2169) 32 GB 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LG UltraFine 4K és Smart Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 Ti 12GB Asus TUF Gaming GT 501 750W
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 240SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
A Stallionban ugyanis épp az tetszik, hogy nagy sebessséggel lehet beesni a kanyarokba, és ha jön a fal, akkor enyhe csúsztatással (gázfröccs) rögtön irányba áll, és nem kell fékezni. Sőt folyamatosan lehet enyhén csúsztatni kanyar közben. A handling upgrade meg nekem ezáltal pont nem javított, hanem rontott az összképen



