Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED monitor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Egyedi RX 9070 XT-vel készül az ASRock
- Egy kiegészítővel headsetté alakítható egy sor Sennheiser fejhallgató
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
POC-re lenne szükségem, de nem igazán tudom hogyan is kellene rákeresnem, és már több óra turkálás után sem jártam sikerrel. Bármilyen nyelven, vagy még elméletben is megfelelne (később megírom én a kódot, ha jó), csak kezdő vagyok, és kellene valami mivel audioval nem foglalkoztam egyenlőre. A gyökerekig túrni meg nem akarok még, ha kétes lenne a megvalósítás.
A probléma egy Unity mozgás lenne, ahol egy erőhatást kellene kiadni, triggert ha úgy tetszik a háttérzene bizonyos időpontjaiban. A nehézség az, hogy az erőhatásnak körülbelül 1/10 mp-es pontossággal kellene történnie, és nem ütemezhető egyenlő időközönként, hanem van ahol 1 mp-en belül 3, van ahol 10 mp-ig semmi.
Hardcode-olva meglehet oldani az eltelt idővel, és pontos időpontokkal, de az rendkívül időigényes lenne főleg több, mint 10 dalnál. Egyszóval szebb megoldást keresek, ha létezik.
Bármilyen segítségnek hálás lennék, még az is sokat jelentene, ha a témával kapcsolatos tananyagot találnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED monitor topic
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Villanyszerelés
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- Call of Duty: Black Ops - Cold War
- További aktív témák...
- Dyson V15 detect absolute
- HUAWEI WATCH Ultimate