- Milyen egeret válasszak?
- Micro Four Thirds
- Home server / házi szerver építése
- Házi hangfal építés
- Házimozi belépő szinten
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Dinomano #282791 üzenetére
Akkor játszódik, de a helyszínek nagy része gótikus. Katedrálisok, templomok, szobrok inkább reneszánsz, bár ismert vallás nincs benne, de mindig befigyel ez az ázsiai szemmel látott katolikus jelleg. Steampunk nincs, a lőfegyverek lehethogy létező alapokon nyugszanak, vagy lehettek volna akkor. Itt kimaxolják a korhoz köthető arzenált, bár még vívókardot nem találtam, biztosan lesz. A DS is tartja magát a középkorhoz, lovagkorhoz. A Bloodbornenak nagyon jó a nehézsége nekem, hogy nem nehéz de nem is olyan hogy megyek mint kés a vajban, nem idegelnek túl ki a bossok, de ha nem lenne DS tapasztalatom akkor lehet nehezebb félék lennének. Így 10-20 próbálkozással a szart is kiverem belőlük . Vétek kihagyni a From játékokat, mert ha egyet kell választani, ami nem könnyű az összes zsáner között, akkor egyértelműen ezek a játékok csúcsa. Az is van hogy utána ki kell heverni, mert nem képes lekötni egy akció rpg közvetlen utána, túl sokat kell tolerálni. Meg kell tanulni benne kezelni a figurát akivel játszol, de szórakoztató a tanulás és jutalmazó, tehát mind jobban mozogsz vele és aztán brillírozhatsz tehát balett formában táncolsz az ellenfelek közt. A DS-ben vagy ilyesmiben az a meghatározó, ha nem érted a mezei ellenfelek közt mit kéne tudnod a mozgásodról, és az első boss amolyan sokk. Érdemes egy videót megnézni ahol elmagyarázzák mert az flusztráló lehet magadtól rájönni mit kell tenned hogy elintézd. Az hogy meghalsz és újra a tűznél ébredsz az jelentéktelen, hiszen nem kell így pöcsölni a save/load kombóval, illetve a grindelés is élvezetes a szintlépésekért, ha eltalálsz valakit, és repül a picsába, nagyon elegáns látványos. De ezt nem tudja ember egyből, nincs mese ezekben tanulni kell a kezelést és gyakorolni. Nekem a tanulás volt a legjobb része a DS-nél, most így már az van hogy nehéz eltalálni a szintemet, mert keskeny már a vonal a nagyon könnyű, és az igazán idegesítően nehéz bossok között, de a nehezeket általában DLC-be rakják.
A Tények Erdejében nincsenek faházak
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest