Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz saelin #245346 üzenetére

    De akkor megint ott vagyunk az alap kérdésnél: van a játéknak egy egyedi rendszere (bizonyos helyeken mászhatsz fel épületekre, találd meg az utat, mások nem nagyon tudnak utánad mászni), amit semmissé tesz egy olyan újonnan behozott elem, ami nem volt része az alap AC játékmechanikának.
    Azért ez a vesszőparipám amúgy, mert nagyon egyedi volt a parkour/stealth rendszer egészen a Revelations-ig. Nem volt könnyű, sőt a high profile-low profile rendszer nyűgös lehetett sokszor, de pont emiatt nem tűnt szuperhősnek Ezio, mert jól érzékelhető és átgondolt keretek közé volt szorítva a játékmenet.
    Ez megszűnt a két új játékkal, sőt... sassal térképezed fel az erődöket, irányítod a kilőtt nyílvesszőt, nem sebződsz, ha leesel valahonnan, nevetségesen casual lett sok szempontból az egész széria, pedig anno milyen fasza játékelem volt például, hogy el tudtál vegyülni a tömegben, leültél a padra és nem vettek észre, ráhívtad az assassin tesókat a járőrökre, stb. Nem volt teljesen reális, de nem volt a valóságtól elrugaszkodott scifi sem, mint az újak.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák