Hirdetés
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
addikt
Miért, a Toxic Rain-nél kevesebb low budget build volt. Nem egy über-elder farmer, de olyan T10-ig én vígan elszaladgáltam az egyetlen quill rain investtel.
Szerk: lvl92-ig vittem a kezdő tricksteremet vele, már bőven piros mapokat csináltam, csak a bányában elkezdett néha haldokolni és ezért hanyagoltam. Utána indítottam egy pathfindert szintén Toxic rainnel és annak már vettem pluszban ezt-azt (impresence, dying sun), de még ezzel együtt sem volt drága és a lvl83-as bányákat simán futja, T14-es mapot is. Pedig ez még csak lvl 90-es.
-
la_cc
addikt
válasz
0karmacoma0 #15297 üzenetére
Mondjuk így leírva tényleg nem is hangzik rosszul a dolog...
Kíváncsi leszek, hogy a summoner-ek mennyire lesznek meta-k, kipróbálnék valami egyszerűbb félét.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
0karmacoma0 #15297 üzenetére
Naja de melee/casterekhez mérten sokkal nehezebb szerintem egy tényleg ütös "meta" buildet összehozni nyilván ez szinte mindre igaz moneyba csillagos ég a határ ha mindenből a maxos stb kell , csak ahogy én látom azért nem egy olyan könnyü dolog mégsem persze az is igaz annyira nem ástam bele magam mert szinte melee buildeket tolok mindig csak már hiányzik egy jó viszonylag ssfbe is megoldható kedvemre való bow build
-
0karmacoma0
senior tag
Mondjuk Bownál leginkább attól függ a költség kell-e hozzá barrage. Egy elemental overloados bow buildhez nem kell sok currency, akkor szabadulnak el a dolgok, amikor kell a lioneye fall a crit buildhez, a 6 link páncél/Dying sun/+arrow tegez a Barrage-hoz, stb. Anno volt egy ice shot Rangerem, ami kb fillérekből farmolta a piros map-eket, és a mostani CA Pathfinderem is majdhogynem self foundból jó volt már T11 farmhoz.
-
TrollBalint
addikt
válasz
Badlof2k #15295 üzenetére
nekem a repuval nagy bajom nem volt, de nem bántam volna, ha lett volna valami item, amit, ha elnyomok, akkor még egy dailyt tudok csinálni. (Vagy Zanaval lehetne olyan modot rakni mapra, hogy 2-3 Master is feltűnik rajta)
De ez már múlt. Illetve még jelen, de nem sokára múlt. Azt hiszem az eljövendő múlt -
-
TrollBalint
addikt
válasz
Har_melin #15290 üzenetére
tényleg... valamiért az volt bennem, hogy most van a 3.4.x és jön majd a 3.4.x+1 és a nagyobb ugrás a 3.5
(#15292) Badlof2k: Még olyan korai szakaszban vagyunk, hogy bármi lehet. Én azt is el tudom képzelni, hogy nem csak kiválaszthatod, milyen questet akarsz csinálni, hanem amit választasz, az hatással lesz a jutalomra. Ha ezt választom, akkor egy meglévő lesz erősebb, ha azt, akkor meg egy újat kapok.
Eddig úgy éreztem a következő liga bő 3 hét múlva indul. Most hogy volt ez a bejelentés, olybá tűnik, mintha 2 hónap múlva jönne el a kezdés
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15288 üzenetére
Huh szerintem régebben/korábban emlitették hogy Zanahához hasonló revamp lesz a többi masterhez is ebből arra következtetek hogy több random opciod lesz mintsem egy meg belegondolva reálisabb is hogy több mivel akkor a buildednek megfelelően tudsz választani esetleg a kérdés csak az hogy és mint addja majd a craft opciókat remélem amit már unlockoltam azt már nemfogja egymás után beadni 5X , de ha jól emlékszem Ziggy mondta azt is hogy bizonyos craftokat majd lehet fejleszteni erősebbé pl MS bootsra ahogy láttam a videoba akkor viszont az is más mert jobbat kapok ugye nem ugyanazt , TC meg azzal tisztába vannak szerintem legalábbis remélem ha nagyon Pénz irányába tolnák el az egészet az igencsak fájna nekik bár kitudja amig tudok freebe játszani és nem MTX fest függő az egész és élvezem a kontentet addig nekem no problem és talán még supp packot is veszek
ez a HO újitás meg nagy pozitivum utáltam ligárol ligára mindig largera húzni aztan megint előröl kezdeni ... 🙄
Bambi biztos lesznek olyan Streamerek akik kitalálnak jópofa starter buildeket
nézz körül én arc trapperen gondolkodok állitólag elég fain 🤔 bár jólenne valami bowos "budget" is ..aztán lehet marad a Vaal DS itt Delvbe tetszett eléggé
-
la_cc
addikt
Ez mind szép és jó, valaki majd írja meg, hogy mi lesz most a nem melee meta, nem akarnék megint totem-ezni kezdésnek....
-
Har_melin
addikt
válasz
TrollBalint #15284 üzenetére
Jövőre a 4.0 jön, elvileg teljes átdolgozással.
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15281 üzenetére
azt én is értettem, hogy mission related lesz a craft opció, az én felvetésem arra vonatkozott, hogy vajon kiválasztható lesz-e, hogy milyen bónuszú küldetést akarok megcsinálni, vagy lehet, hogy hússzor egymás után beadja a csizmára való 10-20 fire resistet?
A TC beleszólásánál: amíg pörög a játék és az általános hangulat az, hogy elégedettek a játékosok, addig szépen csilingel a bevétel a kasszába a mikrotranzakciókból. Nem véletlen, hogy annyiféle van. (Állítom, hogy a HO-khoz kijön majd egy rakás új dolog, hiszen ha folymatosan, ligákon keresztül csinosítgathatod, akkor abban is nagyon sok pénz lehet.)
A probléma akkor lehet, ha a befektető úgy gondolja, ezen felül is kellene valami zsé, akár olyan módon is, hogy az felrúgja az eddigi statusz quot. De még egyszer mondom, remélem, hogy a TC tudta, mit vesz és nem akar majd belőle valami mást csinálni. -
Badlof2k
senior tag
válasz
TrollBalint #15284 üzenetére
Igen elvileg csak olni kell a beasteket Einhar meg majd dobalja a halot
meg elvileg lesz garantalt sarga / piros beast
-
TrollBalint
addikt
Most vettem map tabot, most jutottam el először oda, hogy van 8-as masterem, meg szép hideout-om, már terveztem, hogy melyiket fogom következőre választani, erre minden bukta
Ennél nagyobb gondom sose legyen
Viszont jól értem, hogy most akkor decemberben a 3.5.0 jön? Mert nekem úgy rémlett, hogy most jön valami liga, aztán majd csak jövőre jön a 3.5.0
azt hiszem dec. 10-11-12-e szabi lesz
Számomra az, hogy a bestiary-t így átdolgozták, hogy csak le kell ölni egy nagy pozítivum. Mármint az a része, hogy ha jól tudom ezt kérték sokan a liga alatt, és a GGG hallgatott rájuk. Előre azt mondanám, hogy megérte, de majd kiderül milyen visszhangja lesz.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15275 üzenetére
Teljesen jogos , nyilván profitot akarnak látni na de egy alapból free to play hirdetet játéknál ez azért nem olyan egyszerű , legalábbis én ugy gondolom a TCnél se hülyék ülnek hogy egy jól menő összeszokot teamet csakugy szét buherálnak meg amíg ennyi content és minőség jön addig a support packok is pörögni fognak
A mastereknél ha jól értettem Ziggy azt mondta hogy bizonyos craft opciók majd mission related lesz szal ahogy oldod meg a külonbözö master questeteket ugy kapod azt hiszem
TS buildek örülni fognak annak a bownak 😁 na meg ez tényleg jó kérdés ha három random választható veiled opció lesz akkor az brutal eredményeket szülhet -
Har_melin
addikt
Az új veil unique cuccoknál pedig - megint csak az eddigi infók alapján - meglátjuk, hogy a veiled opciók az adott dolognál limitáltak lesznek-e (mindig ugyanabból a háromból lehet-e választani), vagy a teljes listából szemezget majd rng alapon a játék? (Az az új Phys dmg/bleed íj nagyon kemény darabnak tűnik egy crites buildnél)
-
Har_melin
addikt
A craftolásnál (a veil craft durva opciói mellett) nem tudom, hogy jól értettem-e, hogy a masterektől kapott küldetéstől függ, milyen opciók nyílnak meg? Ha igen, akkor remélem, itt is úgy csinálják meg, mint Zana-nál, hogy választani lehet majd, milyen küldetést csinálok meg.
-
Har_melin
addikt
válasz
Nordic #15277 üzenetére
én is ezen röhögtem első pillanatban, de nem tudom, mennyire kapcsolódik. A liga alaptémája ugye, hogy halhatatlanná tett midbossokat kergetünk, hogy azokat végleg hidegre tegyük - ezt pedig nem hiszem, hogy két hét alatt dolgozták volna ki.
Az más kérdés, hogy ha már ez volt a kalapban, akkor lehet, hogy eredetileg nem így hívták volna, végül is a szöveges részek, de még akár a hangok gyors átdolgozásához sem kellett annyi erőforrás, hogy egy ilyen fricska ne érte volna meg.
Minden esetre, ha ezt eredetileg is így tervezték és semmi köze nem volt a Blizzard bejelentéséhez, akkor ez olyan, mint ha egy nyertes ötös lottót találnál az utcán...
-
Nordic
Közösségépítő
Amúgy csak én érzem ezt a ligát picit reflektálásnak a D3-ra? Immortal Syndicate ellen kell majd harcolni, akik annyira mégsem immortalok egy Betrayal nevű ligában(mert ugye a Blizz szépen elárulta a pc-s Diablosokat)? Most ez véletlen, vagy a GGG tényleg az év egyik legnagyobb trollja?
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15274 üzenetére
amikor áprilisban a TC bevásárolta magát, akkor mindenkit nyugtattak, hogy nem kell aggódni. Ugyanakkor (cégtől és játéktól függetlenül) egy külsős befektető azért vesz meg egy céget, mert profitot akar belőle - egy játékfejlesztő meg azért csinál egyet, hogy megvalósítsa az ötletét. (Persze azért ha közben meg is gazdagszik belőle, az nem hátrány...) A két cél jó esetben egybe esik, de a végső szót innen kezdve mindig a profit oldal mondja ki.
A kínaiak eleve nem hübelebalázs módon szoktak akciózni (más az üzleti kultúrájuk), az Activisonnél sem azzal kezdték, hogy egy fél év alatt lecserélték a stábot. Nem ismerem a mobil játékpiacot annyira, hogy azt mondjam, a D3-mal üzleti szempontból rossz döntést hoztak, az viszont biztos, hogy a D3 játékosai szempontjából igen. Reméljük, hogy a PoE-nál nem kerül sor semmi ilyesmire.
Az is biztos, hogy míg a D3 évek óta - a befektetőktől függetlenül - képtelen volt valami érdemi új tartalmat kihozni, a GGG valami elképesztő fejlesztési tempót diktál egyszerűen felfoghatatlan mértékű ötletgazdagsággal. Más játékoknál jó, ha évente kijön egy nagyobb DLC vagy bővítés (és nem csúszik a beígért egy év helyett kettőt-hármat), Chris Wilsonék pedig úgy szórják ki magukból az egyre nagyobb és ambíciózusabb tartalmakat, mint ha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne. Szóval remélhetőleg senki nem fogja úgy érezni, hogy a győztes csapaton változtatni kellene.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15271 üzenetére
Hopp ez nekem uj de nem hiszem hogy jelen esetben itt Poenal aggodni kellene a content miatt eddig nem nagyon adtak ra okot
meg mostis amennyit revampoltak szoval nekem pozitiv a dolog de teny lehetnek idovel kellemetlen dolgok..
Na de on is legyek valami tipp kezdo buildnek?😁 -
San398
őstag
Ha a régi mestereket kiutálták a játékból akkor mi lesz az orb váltásokkal? Volt valahol erről szó és elsiklottam felette?
-
Har_melin
addikt
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15268 üzenetére
És ezzel mi is a probléma ? értelmesebb még igyis mint pár régebbi liga és több fantázia szorult bele ... 🙄 de persze ki mit lát bele no offense egyébként de nem hiszem hogy Tc felöl fúj a szél . ( : egyébként a Hideouthoz annyit még hogy lesznek eldugott Hideoutok amiket ha megtalálsz és kipucolsz akkor feloldasz újakat magadnak elmenti a játék meg ha jól értettem alapból van pár Ho berendezve amik közül választva csak egy kattintás és be is van állitva..
-
Har_melin
addikt
ZiggyD videója alapján:
- a liga spec cuccai a veiled darabok. Ezek speciális módosítóit Jun tudja feloldani és láthatóvá tenni.
- a beazonosításnál három módosító közül választhatunk egyet
- amit kiválasztunk, azt viszont utána mi magunk is craftolhatjuk majd a cuccokra(!!!)
- ha többször (több cuccon is) választjuk ugyanazt a modot, akkor erősebb verziót kapunk belőle, erősebb lesz az általunk craftolható mod is. -
Har_melin
addikt
Remélem a Tencentnek annál nagyobb érzékelhető befolyása a játékra azért nem lesz, mint hogy egy Triád-szerű bűnszervezetet kell felderíteni és ebben egy kínai karakter segít minket...
-
BoneDragon
veterán
Elég komolynak tűnik, kénytelen leszek visszatérni.
-
Har_melin
addikt
szüzanyám segíts, ennyi változás... Próbálom a legfontosabb általános dolgokat összeszedni, amelyek nem az új liga bónuszaihoz kapcsolódnak:
- a régi masterek Zana kivételével mentek a levesbe. Helyettük Alva (Incursion) Nico (Delve), Einhar (Bestiary) és az új ligához kötődő Jun lesz felvehető. Ez egyben azt is jelenti, hogy az ő ligáik speciális elemei beépülnek az alapjátékba.
- A master crafting már nem az egyes mesterek szintezésétől függ, hanem az egyes opciókhoz a bizonyos pályákat/modokat kell teljesíteni a mestereknél (gondolom olyasmi formán, hogy mondjuk a fire res-hez verd le a fire tuningolt bosst egy incursionben)
- Einhart és a Bestiary részt teljesen átdolgozták - megint csak ha jól értem, akkor nekünk csak a szörnyikékre kell gondunk legyen, a hálókat Einhar kezeli.
- A master craftingnál végre láthatóan külön szedték a felületen a prefixeket és a sufixeket
- a hideoutok ezentúl egységesek lesznek mindegyik ligában - ha megcsináltad semiramis függőkertjeit, nem tűnik el a liga végével.
- megint átrendezték a teljes atlaszt (de jó, lehet újabb map tabot venni...), négy új map is jön.
- átdolgozott skillek: ice Spear (erről már volt szó), Ice Nova, Arctic Breath, Vortex és Tectonic Slam. A fire és lightning után a cold skillekre került a sor...
- új skillek:
Winter Orb (jégtüskéket lövelő orb a fejünk fölött, channelling - nekem nem egyértelmű, hogy ez maga a channeling skill, vagy egy channelling skillhez köthető és Mirage Archerként működik),
Shattering Steel (phys ranged proj skill sword és axe mellé),
Lancing Steel (a leírás alapján nem látok sok különbséget, a gameplayben gondolom lesz),
Bannerek (lerakható buff/debuff generátorok, amelyek ráadásul egyre hatékonyabbak is lesznek a harc alatt),
Brandek (az ellenségre "ráragadó" sbezés/debuff generátorok, gondolom főleg a gyorsan mozgó bossok ellen lehetnek jók) -
tocsek18
senior tag
-
0karmacoma0
senior tag
Atlas újrarendezés is lesz. Gondolom Underground Sea elmegy Tier -2-be.
Remélem a 4 új map fasza lesz. Asszem lesz mit csinálni decemberben. A régi mesterekért nem kár, eléggé elnagyoltak voltak, Zanán kívül, nem sok karakterük volt. Örülök, hogy ez most egy kicsit "állj meg valamit csinálni" liga lesz. Delve nagyon király, de kicsit olyan volt a mapezés mintha standardot tolnék.
-
Ch0b
tag
Az "új" mesterekkel visszatér az Incursion, Delve és a Bestiary
Nagyon jó!
-
San398
őstag
Ziggyd videója az új ligáról: [link]
-
Badlof2k
senior tag
válasz
sirdond #15258 üzenetére
Tyuh bazze ezek most oda piritanak rendesen a piacnak
. Es FOR FREE konzolon es pcn.. kivancsi leszek főleg arra ha jól értettem a korábbi ligákban levőket mint Avali(?) és társai lesznek az uj masterek de nem kell grindolni a szintet ? O.o Na meg az új mappok is lesz/lesznek huh jó kis liga elé nézünk megint lehet
-
sirdond
őstag
basszus, ez kurva jó lesz
-
la_cc
addikt
válasz
Har_melin #15252 üzenetére
Gondolj bele hova jutna az emberiség, ha a gamer-ek a megszámlálhatatlan játékóra helyett valami értelmesebbe fektetnék az idejüket...
Utópia.
ON:
Este 9-kor bejelentés lesz vagy mi?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Har_melin #15252 üzenetére
Nekem a steam számláló 3547 óránál áll de 2015 áprilisa óta stand-alone klienssel játszom, szóval kb még ugyanennyit hozzá lehet csapni. Akkor én mit mondjak???
Ja és 2012 decemberétől 2013 végéig is stand alone nyomtam, mert csak azután jelent meg steamen. Akkoriban napi 8-10 óra ment bele...
-
Har_melin
addikt
Igazából a PoE-ban nem gond, ha valami akár évekig elkerül, elég jól működik a trade rendszer. Az már mellbevágóbb volt, hogy ez az óraszám végül is azt jelenti, hogy öt éve gyakorlatilag a PoE a "másodállásom" - az évi ezer óra nagyjából egy 4 órás melónak felel meg...
Inkább nem gondolok bele...
-
-
Har_melin
addikt
majdnem öt év és több, mint 5000 óra játék után (a steamen van 4700, de nem azon kezdtem) ma kiesett életem első nem-corrupted 6L cucca...
(a div cardból kihozható 6L-t nem számítom, az csak gyűjtögetés kérdése.)
-
Har_melin
addikt
válasz
dante3 #15241 üzenetére
Alapból minden skillre igaz, hogy ha van belőle vaal verzió, akkor érdemesebb azt használni. Most már egy gemen van a kettő, nem foglal külön foglalatot. Az egyetlen negatívum, hogy a vaalos verzióra nem tudsz qualityt rakni. Vagy már eleve qualitys változatot találsz, vagy egy fullra felhúzott 20/20-as normál gemből próbálsz vaal változatot csinálni. De ez már az endgame része (kb. lvl89-90-es szinten lesz egy gem lvl20-as), addig bőven el leszel a normál vaal-os változattal.
-
dante3
addikt
válasz
0karmacoma0 #15242 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom!
-
dante3
addikt
Blade Vortex-et érdemes lecserélni, Vaal-os verzióra? Csak mert a sima már lvl8-as.
Első karakterem, bocs ha hülyeséget kérdezek!
-
Har_melin
addikt
A honored szint után elérhető frakciós xp levélből ha többet veszek akkor nagyobb boostot kapok? Vagy 50% a maximum, akkor is, ha két-három levelet vennék tőlük?
-
AtHoS
nagyúr
válasz
Har_melin #15233 üzenetére
Akkor zanával nekem szerencsém volt most, mert 1,224 milla körül van az XP--je és ha csak a napi alap küldit csinálom meg, akkor is 5 nap alatt összejön neki 100e Xp, szóval 2 hét körül ki tudom maxolni 8-ra. Persze eddig ez még sosem jött össze időben, talán most
PoE viszont most "csak" zana napi küldijeire korlátozódik nálam többi mester már maxos -
Har_melin
addikt
Zanán kívül a többiek repjével semmi gond nincs. Vorici némelyik küldetése idegesítő, főleg DoT-os karival, de azok is megoldhatók.
Lvl7-re a liga első hónapjának a végére fel lehet őket húzni, akinek meg a lvl8-ra van igénye az amúgy is annyit játszik, hogy annak az elérése sem probléma. Catrina és Tora küldetései néha egy kicsit hosszabbak, de amíg szintezem a mestereket reggel egy 15-20 perc alatt le tudom zavarni az összeset - ennél nagyobb áldozatot soha ne kelljen hozni.
Zana más tészta, nála szerintem elvárható lenne, hogy legalább a második hónap végére pusztán a napi küldetésekből is elérje a lvl8-as szintet. Most nagyon rapid voltam, az első hét végére fel tudtam venni, azóta minden nap megcsinálom a napi küldetését (meg egy csomót mapokon, megvan az első 10 shaper orb is) és mégse fogom tudni vele még a liga végére sem elérni a lvl8-as szintet. Pedig ebben a ligában négy karakterem is volt, 92-90-89-87 szintűek, kb. másfélszer annyi mapot futottam, mint az előző ligában.
-
Har_melin
addikt
válasz
TrollBalint #15229 üzenetére
akkor voricinál kapásból ki is hagyhatják a listából a "tartsd low life-on 8 mp-ig" küldetést, senki nem fogja választani.
-
la_cc
addikt
Infó mikor lesz vajon a dec-i nagy kiegről?
-
Har_melin
addikt
Nagyon okosan egy szó sincs benne a Diablóról, de valamiért most érezték fontosnak, hogy kirakjanak egy posztot arról, hogy az újonc játékosok hol találnak segítséget, tanácsokat...
-
Har_melin
addikt
A GGG beszipkázta belsős fejlesztőnek a Path of Buildinget fejlesztő srácot/csajt. A PoB ettől továbbra sem lesz - egyelőre - hivatalos PoE add-on, de ígéretek szerint szabadidejében tovább csinálja majd azt is.
Jó hír ebből: több hivatalos, belsős fejlesztési info, jobb PoB.
Talán rossz hír: launch előtt egy kiadónál a "szabadidő" ismeretlen fogalom, majd meglátjuk, hogy az új ligák kezdéséhez ezentúl milyen gyorsan jelenik meg az aktualizált PoB -
reelc
veterán
válasz
Har_melin #15211 üzenetére
Nyilván annak a mobiljátékos cégnek is megvannak a fanjai, ill. a Diablo azért az ázsiai régióban is ott van, és a Diablo 3-ban mikrotranzakcióval lehet venni például kozmetikát, ládahelyet, stb. is. A többi régióban nem.
Szóval sem mobilos szempontból sem Diablos szempontból elvileg nem lesz bukás arrafelé, elvégre oda szánták.
Azért írtam a részvényeseket, hogy boldogok lesznek a kis befektetés és folyamatosan jövő pénz miatt.
Az ázsiai piacra számítanak elsősorban, azért is az lett a partnercég aki, nem EU, nem USA cég.
Persze ettől még az EU/USA/ egyéb régiók is ráfognak mozdulni, mert "Diablo". -
0karmacoma0
senior tag
A currency trade szerintem úgy lenne a legjobb, hogy lenne egy trade master, akinél limitált mennyiségű currency itemet lehetne naponta automatikusan eladni. A limit azért kell, hogy ne legyen a játékból (még nagyobb)stock exchange szimulátor. Kb úgy állítanám be a határt, hogy nagyjából annyit tudj felrakni, amit egy nap alatt ki tudsz farmolni. Pl 300 Jeweller orb, 40 fuse, 30/15/10 WY/R sextant, stb. Viszont ha ezt behoznák, akkor a third party oldalakon keresztülfolyó valutaváltást nem engedném. Így megszűnne a piacmanipulálás, és az abnormális tőkekoncentráció a nagyobb brókereknél, cserébe nem tartana 20 percig összeszedni a sextantot, chislet, vaalt a napi farmoláshoz, mert vásárolni is a tudnál a saját mesterednél, üzenetek meg látogatás nélkül.
Ebben nyilván lyuk, hogy az emberek itemtrade-eknél kerülnék meg a limitet, de ha az átlag userek úgy se keresnék a piacon ezt a lehetőséget, így nem sok értelme lenne a csalásnak, mert nem befolyásolná a piacot.
-
Har_melin
addikt
részvényesi oldalról nem nagyon volt reakció, de nem is erről volt szó. Az más kérdés, hogy egy meglévő mobiljáték koppintása mennyire lesz eladható a Blizzard nevével egy olyan vevőkörnek, akit éppen azért céloztak meg, mert nekik nem jelent semmit a Diablo franchise és ahhoz majd mit fognak szólni a részvényesek...
-
Har_melin
addikt
válasz
forguet #15207 üzenetére
1) rakd fel a Mercury trade-et, az sessiontől függetlenül megőrzi, hogy ki keresett, sőt ha DND módba kapcsolod, akkor a DND kikapcsolása után azt is mutatja, hogy az alatt az idő alatt volt-e érdeklődő. Beállíthatsz egy gombos "éppen egy 3450 szintű Lichet próbálok leverni a bányában, de ha túlélem, akkor istenbizony visszajelzek" üzeneteket, hogy ne kelljen írogatni.
2) sokszor elmondták már, hogy az automatizált kereskedést a botok miatt nem akarják. A D3-at nem próbáltam, de azt tudom, hogy az AH-nál elég komoly zűrök voltak. Grim Dawn-hoz képest pedig ez egy villámgyors, jól működő, jól kereshető és egyértelműen beárazott rendszer.
3) ha nem akarsz sessionok között váltogatni, akkor ne rakd ki eladásra a gagyi cuccokat. Nem cinkelés, én is szentségeltem, hogy mindig pont a másik ligában akartak valamit megvenni, de aztán rájöttem, hogy ha dühöngök azon, hogy 2 chaosért váltani kell, akkor egyszerűbb kivenni a tradeből azt, amiért nem váltanék szívesen. A Mercury egyébként ezen is segít, egyrészt azonnal vissza tudsz írni, hogy bocs, mapon vagyok, visszaszólok, utána megint egy kattintással rá tudsz kérdezni, hogy kell-e még neki és csak akkor foglalkozol tovább vele, ha megerősíti.
4) Az egyetlen, amit talán meg lehetne csinálni automatizálásra, az a currency trade, amit mondjuk a poe előző napi első 100 ajánlata alapján követne a rendszer egy spéci kereskedővel. Ez persze feltételezi, hogy van valamilyen tőzsdeindex szerű nyomkövetés az adatbázisban, amire építeni lehet és van egy emberi supervisor, aki a botos machinálást ki tudja szűrni.
-
reelc
veterán
Talán Rejtő írta valamelyik könyvében, egy regényhőse mondta de ebben nem vagyok biztos.
"Épelméjűséggel még nem vádoltak."(#15202) Har_melin: Biztos vagyok benne, hogy a részvényesek megvannak nyugtatva. Elvégre anno meggyőzték őket arról, hogy: mobil játék jó, tele mikrotranzakcióval, kis energia+pénz a fejlesztés, megjelenés után nagy haszon folyamatosan. Ők fektetnek a cégbe, és nem hiszem hogy egy ilyen röpke balhétól kihátrálnának a cég mögül. Felnőttekről van szó, nem sértődött gyerekekről. Legalábbis utóbbiak a játékos oldalon vannak, nem a cégnél.
Persze, 1-2 Blizzardos fejet lehet megmosnak, de ugye a közvéleménynek is gyanús lenne ha hamarosan lelépne bármilyen okból pl. a "nincs mobilotok?" ember.
Picit árnyalnám a képet, mert már korábban is mondták, hogy több Diablo projekten dolgoznak. A botrány után is nyilatkozta egy fejes, hogy ezt megmondták, és van más a mobilos mellett, de még korán van hozzá, hogy bármit mondjanak. Ez akár rajzfilm is lehet mert "projekt"-ként hivatkoznak mindig, nem játékként. De rengetegen csalódottságukban csak azt látták, hogy "mobil vacak lesz, D4 nem pedig azt mondták nagy durranás lesz".
Továbbra is azt mondom, ne féltsétek a játékosbázisotokat.
Sokan fogják letenni a D3-at, valahány ember átjön ehhez a játékhoz. 1 liga alatt kifog derülni, kiben mennyi van, tetszik-e nekik a PoE, hajlandóak-e megtanulni, vagy lelépnek igen hamar.
De a nagyobb réteg a "csak a Diablo".
Több ismerősöm letette régen (akár 1-1,5 éve a D3-at), és azóta semmilyen ARPGvel nem játszottak, majd az új "Diával" amikor jön.
Pedig ha felmerül kérdés mit érdemes helyette, mindig beajánlom a GD-t és a PoE-t utóbbinál kihangsúlyozva a folyamatos frissítést, az alapvetően ingyenességet, és azt hogy sok lehetőség van benne.
Érdeklődők száma: 3-ból nulla. Ezen felül egyvalaki kipróbálta akinek a D3 demója is hulladék volt, és a D2 a legjobb - hát kb. 20-30 óra alatt listája volt mi nem tetszik neki ebben a játékban.Köztetek is van több ember aki már jó régen otthagyta a D3-at ezért a játékért. Meg lehet ezt is tanulni a "faék után". Akinek tetszik, venni fogja a fáradtságot.
Elnézést kérek a sok OFFért.
-
simondr
senior tag
válasz
forguet #15207 üzenetére
Nem is ertem miert ragaszkodnak hozza.
Ezt már millió egyszer megbeszéltük itt a fórumban is: azért hogy ne trade botok adják vegyék a cuccok 98%-át. Így hogy player interaction-höz kötik (chat üzenet, partyba hívás stb) kiszűrik ezek egy jó részét.
Ne érts félre, én sem örülök neki, hogy ahhoz hogy egy tetves div cardot megvegyek gyakran 6-8-10 emberre kell whispelnem, de az se lenne sokkal jobb megoldás ha a tradebotok mindent lerabolnának, illetve az economyt egy-egy nagyobb klán kénye kedve szerint tudná manipulálni (ez utóbbi alatt értsd, hogy pl az összes 1ex:80-90c árú chaost megveszik, mindenki másnak meg marad a drágább, ezzel eltolva a chaos árát) -
forguet
senior tag
válasz
Har_melin #15203 üzenetére
A trade-del amugy (bar tettek erofesziteseket a megkonnyitesere) nekem altalanossagban van bajom meg mindig a poe-ban...hogy cseten kell uzengetni aztan vagy behiv vagy nem, ha igen akkor csak adja a cuccot en meg a currencyt valos interakcio, kommunikacio nelkul...sztem sokkal jobb lenne egy beepitett trae modul pl a trade stash tabre ahova bepakolod a cuccokat aztan aki leuti, viheti anelkul h ki be kelljen lepkedni sessionbol meg alttabolgatni copyzgatni stb. Tiszta kokorszak.
Nem is ertem miert ragaszkodnak hozza. -
TrollBalint
addikt
válasz
Har_melin #15205 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a PoE helyzete más, hogy mivel a Diabloért fizettek, ezért felháborodtak, hogy a pénzükért kaptam egy olyan játékot ami szar/nehéz/játszhatatlan/stb (az Ő szemszögükből).Itt viszont nem tud ezen "sírni", hogy a pénzéért ezt kapta, mert ingyen volt, ha nem tetszik lehet tovább állni.
Ebben a kialakul játékosbázisban én is nagyon bízom, elég nagy a közösség reméljük így lesz. -
Har_melin
addikt
válasz
TrollBalint #15204 üzenetére
"Mivel a PoE nem fizetős, így persze más a helyzet"
Hááát, pont ebből a szempontból elvben a PoE helyzete rosszabb. Aki megvette a D3-at, az már kicsengette a pénzt kasszánál, nem fogja visszakapni akkor sem, ha utólag megbánja. A PoE viszont az aktív, a játék mikrotranzakcióira költeni hajlandó játékosokból él. Nekik nem elég, ha valaki egyszer fizetett és utána soha feléjük sem néz. Arról nem is beszélve, hogy pont az ingyenesség miatt a beugró újoncok jelentős része bevétel nélkül lemorzsolódik, tehát még egy átmenetileg megugró érdeklődés sem generál automatikusan plusz profitot.
Én inkább abban bízom, hogy a PoE-nak mostanra van egy akkora, ehhez a stílushoz szokott bázisa, hogy a D3-ból átrándulók esetleges panaszkodása ezen nem fog változtatni.
-
TrollBalint
addikt
"...Aki a D3 faszög gameplay-éhez szokott, abból úgyse lesz poe player, mert beletörik a bicskája nagyon hamar."
Én nem ettől félek, hanem, hogy a Diablo 3 játékos nem hagyták ott a játékot mikor nem tetszett nekik, hanem elkezdtek sírni, a Blizzard meg változtatott. Megint sírtak, megint változott. Szép lassan az egyszerű játékból, egy dögunalmas, tényleg faék játék lett. Mivel a PoE nem fizetős, így persze más a helyzet, és nagyon remélem, hogy nem ismétlődik meg az, ami ott.
-
Har_melin
addikt
Én még a D2 faszög egyszerűségű játékához szoktam, aztán mégis itt vagyok...
A PoE egy nem könnyen megtanulható, ugyanakkor számos esetben a játékost nagy mértékben segítő játék. Pl. a master craft opciók, amivel sokkal könnyebben lehet a felszerelés lyukait befoltozni és "majdnem jó, de mégsem cuccból" nagyon jót csinálni. A trade is, bár én is sokat szidom, de az esetek döntő részében nagyon jól működik. (Apropó, nem tudom, ki használja a weboldaluk trade részlegét, de pl. az ott beállítható szabad prefix/suffix opció egy Wise Oak kiegyensúlyozásnál felbecsülhetetlen volt.) A D3-at nem ismerem, de pl. a Grim Dawn-nal szemben hatalmas pozitívum, hogy az endgame cuccok (szintben) már általában a játék 70-75%-ától használhatók, szemben az ottani 94%-kal. Nem azért játszol, hogy fel tudd venni, hanem azért, hogy ki tudd használni.
-
Har_melin
addikt
azt nem mondtam, hogy maradni is fognak és persze, a netes "sohatöbbé" kommenteknek csak egy töredéke tesz így a valóságban is.
Viszont a mostani helyzet azért más, mint a korábbi, mert itt most nem arról volt szó, hogy a meglévő közösség nem kapott új tartalmat, vagy legalább a határozott ígéretét. Itt most kerek perec kijelentették, hogy másra fókuszálnak, az a "miért, nincs pénzetek mobilra?" beszólás pedig szerintem be fog kerülni a PR tankönyvekbe az "Ezt soha!" címszó alá. Más az, ha valaki csak csalódott és más, ha valaki dühös és úgy érzi törlesztenie kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest