Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz dgyuri0123 #82819 üzenetére

    Szerintem az ilyen-olyan elméleteket inkább tartsd meg magadnak, mert nem tudhatod, hogy mi miért van/történik. Veszélyes elmélkedni és azt még le is írni, mint konkrét dolgot. Csak a biztosat írd le, tehát ebben az esetben elég annyi, hogy te gyárilag leragasztottat kérnél, ha van rá mód, nem kell megindokolnod, főleg, ha nem tiltakoznak, tehát pozitívan álltak a dologhoz. Ráadásul az MM nem magyar cég, központilag irányított és mindennek oka van.
    Nekem is van egy hétvégi ügyfélszolgálati/ügyfélkezelés élményem, az történt, hogy 11-12 óra között bekapcsoltam a TV-t és a következő üzenet fogadott: "A smart kártya érvényessége lejárt", kérdem, "mi a f@sz?", hívom a Vodafone üfsz-t (ami sokak által szidott), 2 perc múlva élő személyt kapcsoltak, mondta, hogy ráküld egy frissítés, várjak 20 percet, majd a kártya ki/behelyezése elvileg megoldja, sajnos nem oldotta meg, így megint telefonáltam, most 3 perc múlva kapcsolták az élő személyt, mondta, hogy, akkor szerelőt küld, persze tiltakoztam, de végül okéztam, pár perc múlva mondja, hogy ma (vasárnap) du. 4-8 között lenne időpont, mehet-e? Mondom igen, fél óra múlva hív a szerelő, hogy korábban végzett egy helyen így már 3 körül nálam lenne, megoldható-e, igent mondtam, jött is, 10 perc alatt megoldották, természetesen frissíteni kellett a kártyát, állítólag másképp. Tehát én, mint ügyfél rendesen "ki lettem nyalva", egy sokak által szidott, pocsék szolgáltató által és mindez Magyaroszágon. Mi ez, ha nem megfelelő kiszolgálás? Tehát nem szabad semmiről és senkiről általánosítani, mert abból jó nem származik.

    [ Szerkesztve ]

    *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák