-
PROHARDVER!
OLED tanácsok, tippek, tudástár
Új hozzászólás Aktív témák
-
Media Markt és egyéb áruházakban már láttam több tucat OLED-et. Az arra kiélezett OLED 4K videokkal gyönyörű. Viszont a bátyámnak OLED TV-je van, szerintem a jobbik fajtából, átlagos fogyasztásra szánt HD/FHD/4K műsorokkal alig vettem észre, hogy nem hagyományos LED/LCD. Ezt őszintén mondom. Viszont monitornál gaming alatt biztos vagyok benne, hogy akár látványos is lehet a különbség, adott helyzetekben.
Sajnos nekem nagyon fontos a szövegek megfelelő olvashatósága, mert programozó vagyok. Ha megjelent a monitor az ALZA-n, megveszem és 1-2 órányi használat után beszámolok itt, milyennek látom
Hátha másnak is tanulságos lehet, aki ugyancsak nem kizárólag gamingra, film nézésre használja. Bízom benne, hogy f*sza lesz 
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gyúrósok ide!
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Gumi és felni topik
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- LG UltraGear 32GQ85X-B LED IPS Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 1ms / FreeSync / G-Sync
- BESZÁMÍTÁS! Samsung S27D850T 27 75Hz PLS QHD 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 2db MSI MAG272CQR 27" Ívelt Gaming Monitor 165Hz / 1440p / HDR / VA panel - egyben vagy külön
- ASUS Eye Care VA249HG 23,8 IPS LED Monitor eladó! Több darab!
- Fujitsu 27" B27-8 TE Full HD 1920x1080 hófehér monitor állítható magasság, PIVOT, HDMI számla + gar
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 1TB Nvme SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 Mini / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 89%
- Razer Barracuda X Chroma Black gamer Fejhallgató
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 256GB 1 év garancia