Hirdetés
-
PROHARDVER!
OLED tanácsok, tippek, tudástár
Új hozzászólás Aktív témák
-
Media Markt és egyéb áruházakban már láttam több tucat OLED-et. Az arra kiélezett OLED 4K videokkal gyönyörű. Viszont a bátyámnak OLED TV-je van, szerintem a jobbik fajtából, átlagos fogyasztásra szánt HD/FHD/4K műsorokkal alig vettem észre, hogy nem hagyományos LED/LCD. Ezt őszintén mondom. Viszont monitornál gaming alatt biztos vagyok benne, hogy akár látványos is lehet a különbség, adott helyzetekben.
Sajnos nekem nagyon fontos a szövegek megfelelő olvashatósága, mert programozó vagyok. Ha megjelent a monitor az ALZA-n, megveszem és 1-2 órányi használat után beszámolok itt, milyennek látom
Hátha másnak is tanulságos lehet, aki ugyancsak nem kizárólag gamingra, film nézésre használja. Bízom benne, hogy f*sza lesz 
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- E-roller topik
- Robotporszívók
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Komoly kihívót küldött a konkurenciára a Honor
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TCL LCD és LED TV-k
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- SAMSUNG LS32DG800SU ) 240HZ 4K OLED GAMER MONITOR !! AKCIÓ
- SAMSUNG (LS49CG954EUXEN ) 49" 240HZ NEO-QLED DUAL QHD GAMER ! AKCIÓ!!
- SAMSUNG (LS49CG934SUXEN) 49" 240HZ DUAL QHD OLED GAMER ! AKCIÓ
- SAMSUNG (LS34C652VAUXEN) WQHD 100HZ GAMER PRÉMIUM MONITOR ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (LS32DM700UUXEN) 4K SMART GAMER MONITOR ! AKCIÓ!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Green-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4347
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Air 13 2022 M2 8GB 512GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Gombászkönyvek egyben
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest