- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
-
i-sti
senior tag
Sziasztok,
Ismét eltelt 9 ezer km így olajcsere esedékes a CAHA-ba.
Mi a fő különbség e két olaj között?
1) Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
2) Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30Mindkettő megfelel a következő szabányonknak:
ACEA C2/C3
API SN
VW 507
Porsche C30A fizikai tulajdonságai pedig pontosan ugyanazok (kicsit gyanús):
100 fokon - 11,9
40 fokon - 58,7
VI: 204
(lásd 2 link fentebb)Novum Forum Siculorum
-
-
tboldi
nagyúr
Még nem néztem meg, de gondoltam, témába vág:
-
szimi57
őstag
Azta! Ezeken a papírokon hogy megy át a 10w60-as race olajam?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
i-sti
senior tag
Mindenkinek köszi a segítséget.
Ide is ért a csomag.
Pár kép NorbinakNovum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
Tök jó, hogy a 0w20 olaj megfelel az acea a1/b1 specnek, méghozzá a 2012 vagy azelőtti szabványnak, tekintve, hogy a 2016-os szabványsorból kivezették az a1/b1-et, és legutolsó infóm szerint még nem hozták vissza :) de nem baj az, a legtöbb dobozon vagy mds-ben sem tüntetik fel melyik évi szabványt tudja.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #6276 üzenetére
"...az emberek 90% ha jobb minőségű szűrőt keres akkor Mann-t vásárol. Ennyivel jobb a Mann mint egy Mahle/Purflux?"
Szerintem ez egy jó példa a német minőség sztereotípiájára. Ha rá van írva, hogy Dajcsland, akkor csakis jó lehet. (Vagy nem.)
Amúgy a Purfluxról már olvastam itt-ott panaszokat, hogy szétesik a belseje, viszont a Hondának gyártott szűrőikről még soha.
És a Mahléval sincs semmi baj, legalábis nekem, a Suzukira azt szoktam tenni.
[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
-
Jenne
senior tag
Nálunk a Fiestába a Ford szerviz által berakott Ford szűrőkön (szénbetétes pollenszűrő és olajszűrő) pontosan ugyan azok az azonosító gyártási számok szerepeltek, mint a Mann Filteren. Egy az egyben Mann által gyártott, csak az egyik Mann logós dobozban a másik meg Ford logós dobozban van. Sőt, a lecserélt gázolajszűrőn is, amit még a gyárban raktak bele az autó összeszerelésnél, ott volt a Mann Filter jelzés. Mann került bele a cserekor is. A Ford európai gyártású autóinak az első számú európai beszállítója szűrőkből a Mann Filter!
Én ilyeneken nem spórolok.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
K Norbi
addikt
Én annó kettécsaptam 2 új olajszűrőt Gyárit 030 115 561 AN
Amit a Mann gyárt W712/52 ez a szám szerepel a gyárin is..És mégis a gyári másabb volt, gyárin több papír volt, meg igényesebb az egész.
Pedig tök ugyanaz tényleg.
De ha jobban megvizsgálod nem biztos.Akkor Opelnak Gm Hengst olajszűrő, is másabb mint az után gyártott Hengst.
Ettől függetlenül nem hiszem lenne nagy jelentősége.
-
Jenne
senior tag
Szia!
Cromax-nál például, a fiam Fiestájába a gyári Ford olajszűrő (ami egy az egyben Mann Filter mint már írtam is) az kerül 3487 Ft-ba, a Mann Filter kerül 3.263 Ft-ba, a Mahle Original 3.589 Ft-ba, a Hengst 3.263 Ft-ba. A teljesség igénye nélkül és csak a prémium kategóriából válogatva. Szóval elenyésző árban a különbség.
Az olcsóbb, standard minőségek közül például a Filtron 1.965 Ft, az UFI 2.330 Ft, a Champion 1.688 Ft, vagy a magyar Armafilt ami 1.429 Ft.Mondjuk én a szűrőket a pécsi Partnerautónál vettem anno, a Mann olajszűrő a Cromax árához képest volt 2.890 Ft!
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #6290 üzenetére
Én most már csak gyári olajszűrőket veszek, Hondához a Purflux gyártja (4400 Ft), Suzukihoz meg a Mahle (
23002600 Ft).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz polonic #6294 üzenetére
Nálam a légszűrő csereszabatos K&N, a pollen meg Mann Frecious Plus. Utóbbiból nem is érdemes gyárit vennem, az csak sima papír, még csak nem is aktívszenes.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Ezzel azt akartam mondani, hogy ha nincs érvényben az a1b1, akkor az acea nem fog egy új, 2018-19 fejlesztésű olajat egy jelenleg nem létező szabványra minősíteni, ergo az lehet, hogy amúgy a shell mérései szerint megfelel vaoamelyik tetszőlegesen régi a1b1 szabvány követelményeinek, de hivatalos acea minősítése nincs.
Ezért is egyfajta baklövés csak az acea alapján olajat választani. Az api esetén már más a dolog, mert ha megfelel az sn-nek, akkor az korszerűbb olajat igényel, mint egy akár 2008-as a1b1. Mivel az api jelölés egyértelműsíti a korát, az acea mellé meg nem kell évet írni, így az api lesz a szűkebb.
Persze ami tudja az sn+t, az valószínűleg a legutolso 2012-es a1b1nek is megfelelhet, de ilyen alapon bármit ráirhatnak, ha egy jelenleg nem érvényben lévő szabványt ráírnak.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jenne
senior tag
válasz polonic #6294 üzenetére
A pollenszűrőn (aktívszenes) én is próbáltam egyszer spórolni, gondolván az olcsóbb sem annyira rossz.
Hengst aktívszenes volt benne már többször is, de rábeszéltek az egyik csere előtt egy Filtronra...Kár volt váltanom. A tapasztalat az volt a Filtronnal, aktívszenes volt az is, meg papíron bakteriális ölő meg ilyenek..., hogy tavasz elején (márciusban) lett betéve, de a nyár vége felé már érződött, hogy nem igazán szűr már. Kezdte beengedni a külső szagokat, mint az előttem haladó kipufogó gáz szag, meg hasonlók. Hengst-nél sosem volt ilyen. De főleg nem alig fél év használat után. Azt elég volt 2 évente cseréltetnem. Most is Hengst van benne.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #6298 üzenetére
Én még mindig nem néztem meg.
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #6298 üzenetére
Szép az a Jetta!
Látszik volt/van gazdája(#6293) tboldi De miért gyárit? Volt valami gond a nem gyárival? Másabb?
Én is gyárit vettem eddig mindig olajszűrőbe meg üzemanyag szűrőbe.
De gondolkoztam jó lenne már neki a Mann is.Levegő Mann, pollen FP Mann.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...