Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Canon500D
csendes tag
válasz
jasonka
üzenetére
Sziasztok!
Végigolvastam ezt a mai litániát...
Off!
Én tökéletesen kezdő vagyok fotózás témában, pontosan emiatt is tévedtem ide. Én a tengeri akvarisztika miatt kerültem kapcsolatba a tükörreflexes gépekkel. Rá kellett jönnöm, hogy az akkori bridge gépemmel csoda számba mentek a sikerült képek. Meg van "nekünk is" a magunk fóruma. Igaz annak a hobbinak még nincs ilyen számos követője, mint ennek. De nekünk is meg vannak a magunk vitái és nézeteltérései. A gőz kimegy, a méreg elszáll. És bár ebben a hobbiban könnyebb helyzetben vagy és jó szerivel találsz másik fórumot, nem ezt tartom megfelelő megoldásnak. Holnap utánra csak emléke lesz az összezörrenésnek, kivéve, ha tovább nem generáljátok a dolgot.
On!Tényleg figyelmesebben el kéne olvasni a Hsz-t, mielőtt bármit is hozzáfűz az ember...
Üdv Fishi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Autós topik
- Xiaomi 17 - még mindig tart
- Kuponkunyeráló
- Path of Exile 2
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Tárhely szolgáltató választás
- További aktív témák...
- Sony Alpha a7R IV tükör nélküli digitális fényképezőgép váz (ILCE-7RM4A) Új modell
- Canon BG-R10 markolat (EOS R5, EOS R6, EOS R6 Mark II) - Újszerű -
- Canon RF 800mm f/11 Is STM + álcázó+állványtalp+napellenző