Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
-
Gyula84
veterán
ingyen van a Total War: SHOGUN 2 steamen [link]
-
ScomComputer
veterán
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Devid_81 #93690 üzenetére
jo hat kinezetrol mindig anyam jut eszembe, meg az egerszurke muanyag Onkyo 5.1. utobbi egy maga idejen ar/ertek bajnok belepo cucc volt, nem a legszebb, ellenben a kb 15nm2nyi filmezos teren a mai napig meglepodok, hogy mennyire jo. ugy, hogy jelenleg egy nagysagrendileg dragabb setupon filmezek.
felszereles kozben (egyertelmuen latszik, hogy az akkori Chesterfield / klasszicista / artdeco berendezeshez nem illik a cucc)
- "jajj de ronda, muszaj oda rakni, nem lehet legalabb berakni a fuggony moge?" "nem"
- "u de ronda"
osszeszereles utan, Matrix 2 BR "autopalya" jelenet, kb 15 perce nezzuk
- "oke, picit ronda, kabeleket ugye picit meg tudod igazitani" (atlatszo kabel, meg lettek csak tesztsetupot a keznel levo kabellel raktam ossze)
par evvel kesobb, koltozom
- "ugye a hangfalakat nem akarod vinni!!!"
mondanom se kell uj hangcuccot kellett vennem -
Devid_81
félisten
-
keIdor
titán
Pár napja téma volt. Az új Volvo-k vége 180km/h lesz: [link]
-
snecy20
nagyúr
válasz
keIdor #93683 üzenetére
4 mag.
proci985
2001 körül, nálunk az 56k (~6 kb/sec !) betárcsázós modem után a nagy lépés az egy 0.5Mbit-es ADSL volt, ha jól emlékszem 64Kbyte/sec adatátvitelt tudott ha éppen a házban a többi előfizető nem lógott a cuccon egyidejűleg. Korabeli Counter Strike meg hasonlók elég jól futottak így otthonról multiban.... pár év múlva ez már gyötrelem lassúnak számított, akkor indulgattak be a szolgáltatóknál ezek a sávszélesség-duplázgatások.
-
keIdor
titán
Ez nagyon komoly kis gép: [link]
Nagyon tetszik, hogy ennyire pici. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
snecy20 #93677 üzenetére
ott voltam
. es nem nagyreszt, hanem teljesen.
ISDNnel kb perfenkent fel megat tudott. szoval fel perc letolteni egy csatolas nelkuli mailt. egyik meetingcsoportban ahol vagyok a havi meeting elott kb fel giganyi pdf szokott lenni amin at kene magam ragni.
ADSL 2005 korul meg videohivasra is necces volt, meg ilyen 0,3-0,6MPixel koruli kamerakkal mire jut az ember. heten reflektaltam ra, hogy a 2010ben csaladi kapcsolattartani vett, akkor kb home szinten csucs 100+ euros creative webcam folott is hogy elment az ido.
ja meg discord helyett IRC. belegondolni is szornyu
-
Puma K
nagyúr
válasz
ScomComputer #93669 üzenetére
Te az AMD-vel küzdesz én meg a Rockstar-ral...
1. Hetek-hónapok után ismét el akartam indítani a GTA V-öt helyesebben a GTA Online-t... oké Steam-ből indít... bejön egy pillanatra a Rockstar Launcher... erre nézem offline mode... bent vagyok a játékban online... hívnám havert hogy jöjjön a szerverre amin én vagyok... aha nem lehet mert offline a fiókom... mivel a Rockstar Launcher nem lépett be... kéri az e-mail címemet és a jelszót, de hiába írom be nem lép be:
2. A Rockstar Support oldala nem tölt be az itthoni asztali gépemről Firefox és Edge böngészőből... mobilról mobilneten keresztül Firefox böngészőből... távoli asztali eléréssel az irodai gépemből sem tudom megnyitni Firefox és Edge böngészőből... a végtelenségig tölt...
3. Kaptam egy tippet, hogy ez majd megoldja a gondomat:
"Thank you for contacting Rockstar Support.
We understand that you are getting "Offline mode" error while you try to play the game. No need to worry, we can help you with this. In order to resolve this issue we would like to try the below troubleshooting steps:
-Disable your antivirus, firewall, and defender. -Open Control Panel. -Click on Network and Internet. -Click on Network and Sharing Center. -On the left pane, click on Change adapter settings. -Right-click the network interface connected to the internet, and select Properties. -Select Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) from the list. -Click the Properties button. -Click the Use the following DNS server addresses option. -Type Google Public DNS addresses: Primary DNS: 8.8.8.8 Secondary DNS: 8.8.4.4 -Click Close to apply the new DNS settings to the adapter
Also, If Internet Protocol Version is 6, please select IPV6 in Step 6 and type Primary DNS: 2001:4860:4860::8888 and Secondary DNS: 2001:4860:4860::8844
Once you update the DNS then please restart your Router and then try launching the game.
Do let us know if you have any other queries or issues and we will be happy to help.
Best regards,
Yara S. Rockstar Support"Mindent megcsináltam ahogy írják és semmi... nem lép be a fiókomba.
4. A Rockstar klienst letöröltem újra raktam... majd azt kaptam az egyik próbálkozásnál, hogy nem a legfrissebb van fent... előzőleg a Rockstar oldaláról szedtem le a telepítőt...
5. A Rockstar klienst letöröltem... majd a Steam-el a GTA V fájljait átellenőriztettem... a játékkal a Steam szerint minden oké... Elindítanám a GTA-t de nem indul mivel nincs fent a Rockstar kliense... akkor mondjuk fel kéne tenni a kérdést, hogy szeretné-e ha telepítené?? ... Letöröltem a GTA-t majd újra raktam amely keretén belül felrakta a Rockstar kliensét is.... szerintetek ekkor már működött a belépés? Hát nem.
Szóval most ott tartok, hogy kiba... nagyon pipa vagyok a Rockstarra... ráadásul még csak egy hibajegyet sem tudok feladni, mert az oldaluk sem tölt be.
A fiókommal minden rendben van mert a https://socialclub.rockstargames.com/-on be tudok lépni, de onnan meg nem tudok hibajegyet készíteni, mert át dob a support-ra ami meg nem tölt be...
-
cyberkind
félisten
válasz
Shkiz0 #93676 üzenetére
És még előbb kuffantjuk szét a bolygót, helyes és juhéjj, a klímaváltozás se gond, csupán meleg van, de a meleget úgyis szereti mindenki (kivétel én).
(#93674) keldorpapa88
Itt kint, nemzeti tragedy hogy nem lehet pubozni meg a többi szart, nem tudnak inni meg füvezni a bárokba, ez nekik rosszabb mint a nokias dolog. -
snecy20
nagyúr
válasz
Speed® #93670 üzenetére
Jaja, itt lehet a megoldás... én pl. jó ideje nem tudok Geforce Driver-t update-elni csak úgy ha kihúzom a netkábelt,és az idő alatt tolom fel az újat, mert ahogy van a Win-nek ~1-2 perce hogy érzékelje azt hogy épp grafikus meghajtó nélkül van a gép, már telepíti is fel a saját elavult 1 évvel ezelőtti szarát.
-
ScomComputer
veterán
-
Speed®
titán
válasz
ScomComputer #93669 üzenetére
Win10..netmentes telepítés, aztán máris felmegy minden driver, amit előtte letöltöttél. A legfogykosabb OS feature az erőszakos drivertelepítés felhasználói engedély nélkül, mai napig nem értem hogy gondolták.
Türelem.. -
ScomComputer
veterán
-
Devid_81
félisten
Vegre sikerult egy nem aranyaru lapot kiadni ertelmes VRM-el valakinek.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93663 üzenetére
a par eves V40em is tud alapszintu autonomus szintet es az mar nem megfizethetetlen kategoria, arban kb hasonlo Audi/BMW szinten van. a Tesla es a full autonome az tenyleg draga.
egyebkent ezek a cuccok jok. AI eseteben a training time par megoldas (pl support vector machine) eseten irdatlanul szamitasigenyes (munkatars a 4quadros bladen neha 1-2hetig fullra szokta terhelni a GPUkat, es akkor az meg csak toy example szint es NEM production), de utana siman a feltreningelt modellt ki lehet rakni es elfut egy mobilon.
-
Devid_81
félisten
válasz
keIdor #93661 üzenetére
Nem is lesz tutitra gamer cucc ott, ez csak a Marciusrol elmaradt szokasos ipari Tech blabla lesz, 2 ora nyers baromsag a fejlesztesekrol, majd az utolso 30 percben valami 32/48GB-os Tesla cucc elokerul 2 kilo cuda core-al fel kilonyi RT meg anyamkinja, es mindez $14999-19999 kozott
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Puma K #93659 üzenetére
az minosegi papucsbol (sportconti 5) minimum 150-250 euro havonta. meg az elsokerekes, szoval gondolom a brutalis understeer + powersteer kombo megvan.
a c30ra en is tehettem volna 18ast, aztan inkabb maradtam a17eseknel. btw ott a 6800 rev limit onnan jott, hogy flexifuelem volt, ami papiron a zold varians volt, gyakorlatban meg a Mazda MX5 motorja. rohogtem is utana, hogy nem mertem MX5ot venni, aztan a vegen megiscsak megvettem a sved tel kompatibilis verziojat.
viszont telen, varosban, etanollal foleg hideg motorral jarva ilyen 15 litereket evett 100on. mikozben mondjuk etanollal elvolt 7-8 liter kozott fouton, benzinnel meg 5-6 korul.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Gyula84 #93657 üzenetére
Unokabátyámnak van egy Audi A3 (P8) három ajtósa... azalatt sport futómű, ültetés, kis szélesítéssel, kitesztelt téli-nyári motorvezérlés
meg még nem tudom mi...
Uhh azt vezetni...
dízel létére a most még rajta lévő téli motorvezérléssel 4500-ig tudod bármi gond nélkül elforgatni...
de azt is úgy hogy a 16"-os téli kerekeivel 100-nál ha megtaposod elforgatja a kerekeit majd úgy megindul amikor megtapad hogy csak pislogsz
Azzal elérni a 140-et pillanatok kérdése...
Beteg mit hozott ki belőle... főleg úgy hogy a nyári programmal meg 5500-ig is elmegy és akkor megkapja a 18"-os kerekeket amik már jóval jobban tapadnak
A hajtott első kerekeken 2db gumi 2-3 hónapot bír
-
Puma K
nagyúr
válasz
keIdor #93653 üzenetére
Az útviszonyok közé az is hozzá tartozik hogy természetesen esztelenül nem lehet ezt sem csinálni. Figyelni kell a forgalomra-környezetre.
A sebességkülönbség meg nem kivédhetetlen és nem állandó 160-200-al kell menni hanem sűrűsödés esetén lassítani esetleg az adott szakasz-tömörülés tempóját felvenni. Majd ha ott a lehetőség akkor visszagyorsítani.
Lehetne még mindenféle elméletet gyártani meg különféle helyzetet felvázolni, de lehet haladósan vezetni
HA adottak a feltételek
Továbbá vannak lehetőségek, hogy a mérőpontokat lehessen tudni előre, hogy lesznek
Január közepétől van nálam az autó. A 15"-osak voltak fent kb 1 hónappal ezelőttig.
Úthibák... ki lehet őket kerülni
-
keIdor
titán
válasz
proci985 #93654 üzenetére
Gondolom 160-200 között ott is komoly bünti lenne egyébként ha észreveszik.
Ma már meg sem lehet úszni, nyugaton nagyon tele van már kamerával minden. Csak egy villanást látsz és megvagy fényképen. Lakott területnél sokszor a tábla mellett ott a kamera.
Franciáknál nincs tolerancia, 50-es táblánál 51-nél villanhat. Sok meg van rongálva, de valamelyik megy. Kiküldik a csekket, mindegy hol laksz. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93653 üzenetére
ja igen, svedeknel a 110 es fouton a 80-90 az szemelyautonak ES kamionnak is annyi. innentol a kamion max akkor lassu, ha beragad egy lakokocsi / hajot vontato V70 D5 moge.
viccen kivul, ha a kamion nem tartja a sebesseghatart (akarmilyen emelkedon), akkor jellemzoen amikor megelozi az ember elotte ott lesz a lakokocsis-hajos V70. ja es kivetel nelkul tenyleg mindig V70.
-
keIdor
titán
válasz
Puma K #93651 üzenetére
A sebesség különbség a baj. Ott az M1, tökéletes példa, nappal, de sokszor éjjel is a külső sáv tele kamionnal 88-92km/h-nál többet nem mennek. A belső is folyamatosan tele személyautóval, emiatt nem tudnak nagyon menni 110-120-nál többet. Ott is vonatoznak már, ami veszélyes. Útburkolat is szar.
A sebesség különbség miatt nem lehet feljebb menni. Ha valaki kijön eléd pl. kamion, ami 90-el megy, vissza kell tudnod lassítani. Meg a mögötted vonatozó többieknek is, akik nem tartják a követési távolságot. 160-200 között ennek megvan a veszélye, de a tömött sávok miatt úgyse tudnak menni ennyire.
Amúgy ez a 160-200... csinálják meg Ausztriában vagy mondjuk a franciáknál, jó komoly csekkek mennének hamar, több is, de lehet a rendőr is utánuk menne 200-nál. Mindenhol kamera van már. Magyarba lehet ezek szerint.
Én már nagyon ráálltam, hogy tartani kell a táblát, mert villan a piros fény. De nem is sietek, mert minek. Szépen, nyugodtan. 5-10 percet buksz, nem sietek.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Puma K #93651 üzenetére
hetek kerdese es az osszes uthibat fejbol fogod vagni a varosban, ha kemeny a felfuggesztes az auton.
a 15os teli az elhetobb lesz.
nekem jelenleg 15" van telen-nyaron es igazabol a kb semleges C30 utan az extrem understeer/powersteer V40hez jo ez igy, nem akarom tudni hol a vege kanyarban. bar a C30nal is eleg volt annyit tudnom, hogy telen kb hol a hatar, nyaron az extraszeles R felnivel nem mertem probalgatni, hogy hol csuszik meg.
---
btw jo vezeteshez tapasztalat kell. hugom aki rendszeresen jart le hetvegente hozzank (800km / kor) teljesen jol es nyugisan vezetett. plusz a C30amba mindig mosolyogva ult be. bar neha noszogatni kellett, hogy elozeskor nyugodtan forgassa le 6800ig
.
-
Puma K
nagyúr
válasz
keIdor #93645 üzenetére
Nekem is akad olyan női ismerősöm aki jól vezet, de van olyanok is akitet meg inkább nem engednék a volán mögé ülni... ugyan ez igaz fiú-férfiban is.
A 130 csak egy szándékos most már örök érvényű korlátozás, hogyha pl a 45 éves Mari néni ha bele ül a férje autójába ami x száz lóerős, akkor ne 220-szal menjen a pályán és legyen meg az esélye annak hogy baj legyen. Mert ahogy írod tudni kell fogni adott tempónál és útviszonyok között az autót. Ezt max egy 130-as tempónál egyszerűbb, de persze ott is nehéz adott embereknek...
Ismerősi körömben nem ismerek olyat aki ténylegesen jól is tud vezetni és betartaná a 130-as sebességkorlátozást. Mindegyik annyival megy amennyivel lehet adott útviszonyok mellett. Ezért van az, hogy hogy ezek az emberek autótól függően 160-200 közötti tempóval autópályáznak.
Az hogy egy ilyen zártabb és limit nélküli plusz szakasz olcsó nem olcsó, az relatív főleg annak a függvényében, hogy kik használnák ezeket a szakaszokat és ezért mennyit lennének hajlandóak fizetni. Szerintem lenne piaca ennek. Főleg amilyen autókkal flangálnak egyesek... és nem mindegyik hitelre vett vagy lízingelt autó...
Ezek a nyári papucsok
A téli az 15"... de a többit még nem jegyeztem meg
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93649 üzenetére
gyori hatterrel nem kell bemutatnod az M1et. forgalom egy dolog, az ut minosege meg a dilettacios hezagok egy masik.
Magyarorszagon mondjuk olyan nincs, hogy en 225/45 R17es gumit raknek az automra (a C30amon olyan volt, sulyosbitaskent reszletes sportfutomuvel... feltengelycsere 70ezer kmnel megvolt egyebkent). München korul a tukorsima szerpentin az mas teszta.
-
keIdor
titán
válasz
proci985 #93648 üzenetére
Az nem tranzit, max norvég és finn között, azért jó.
A másik meg a népsűrűség ja.
Ezért szeretem a spanyolokat is, sok az "üres" pálya, oda csak az megy (kamion) akinek ott dolga van. De a francia is nagyon jó, csak Párizst és Lyont kerülje el az ember.
Németország és Olaszország a tranzit miatt (is) túlterhelt, Hollandia és Anglia meg a népszűrűség miatt olyan, amilyen.De otthon az M1-en szintén a tranzit a gond, meg az a két sáv már 10 éve kevés volt.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93647 üzenetére
nem kell mondani, Londonban az volt az elso elmenyunk, hogy a hoteltol kb 20kmre levo repterrol masfel ora alatt ertunk be egy csutortok ejjel. az valami egesz szurrealis volt.
sved palyan nyugi van, de az foleg arrol szol, hogy kevesen vannak. itt jellemzoen 110-130 a hatar, de igazabol telen (vagy marcius kozepen) amikor van mondjuk 8 centi friss ho es latyakban kell vezetni, akkor igazabol a 90 is necces. marmint modern, rendesen szervizelt Volvokkal is.
-
keIdor
titán
válasz
proci985 #93646 üzenetére
Az biztos.
Ma már a német autobahnon is nappal akkora forgalom van, főleg 3 ,6 , 8, 9-esen, hogy nem tudsz 180-al menni, max egy-két percig, aztán hamar jön olyan szituáció, hogy be kell fékezni, sokszor vissza 120-ig.
Vagy beteszi a korlátozó táblát, egyre kevesebb helyen van feloldva már.Ha a külső meg tele van kamionnal és azoknak szabad előzni, akkor még veszélyes is lehet a 180 bizonyos szakaszokon.
Szóval összetett ez, az a véleményem, hogy nincs is infrastruktúra ilyen forgalom mellett már 130km/h feletti sebességre. Nekem van olyan reakcióidőm, hogy le tudnék vészfékezni, meg neked meg lehet másoknak is, de sokaknak meg nincs, ezért nem kell emelni a határt, nagyon rossz ötlet volna. Még a 3 sáv is kevés, sok helyen az is tele van teljesen.Angliában is brutális a forgalom, főleg délen. Olaszban az A4 is horror nyáron, Milánónál tömve az 5 sáv is. A párhuzamos pálya meg álomkategória, nincs semmi realitása.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93645 üzenetére
hollandia csucsidoben kb egy osszefuggo dugo.
vezetes kapcsan anyam eppen a masodik V40 T3jat vezeti egymas utan es tokeletesen elegedett vele. az is kb 150 lo / 250nm, kozben meg fouton 80nal ilyen 5 litereket fogyaszt tempomatozva meg neha elozve (benzines!). ja legjobb, hogy csaladi autokent vette... en meg kirohogtem, hogy ja, csak hatul annyi hely van benne, mint a C30ban, a csomagtarto alig nagyobb, meg egyebkent kb 2 centivel hosszabb. de vegulis van rajta hatso ajto, szoval a laptoptaskat be lehet dobni hatra is es nem csak az anyosulesre.
tetejeben a masodik R csomagos, gyonyoru metalkekben. na azon mar konkretan hallani, ahogy pruszkol, ott foleg kirohogtem anyam, hogy csaladi auto, aha. meg emlekeztem, hogy a nemet palyan az elozo 1.8as V40evel 180nal meg azon rohogott, hogy je de jol gyorsul meg emelkedon. harom fovel, meg egy olyan szinten telepakolt csomagtartoval, hogy Gösser Radlerbol csak egy talcat mertunk venni, mert nem volt biztos, hogy egy masodik befert volna (egyebkent nem).
-
keIdor
titán
válasz
Puma K #93644 üzenetére
Nem ilyen egyszerű... pénzért kapsz jogsit meg ezer lóerőt is, utóbbinak sincs értelme versenypályán kívül, de még 200LE is sok az emberek egy részének. Sehol nem mehetnél 130km/h feletty mégis kapni 250km/h meg 320km/h végsebességgel autót.:) Ez is egy anomália.
Nekem több lány ismerősöm egész korrekten vezet, én nem a fiatal lányoktól tartanék, az idősebbek lassúak inkább, ők mennek fel fordítva is az autópályára (tisztelet a kivétel) nem a csajok.Nem tudsz bővíteni párhuzamos pályát, sok helyen egy sávnak nincs már hely, vagy útban van több ház, vagy hegység, tenger mellett nem könnyű, alagutat fúrni sem olcsó. (ne a tök lapos MO-ból induljunk csak ki)
Néhány ember miatt senki nem fog súlyos milliárdokért külön utat építeni. Ez álom kategória. Egyszerűbb amúgy betartani a szabályokat, a járvány végével meg aki teheti, ne autózzon, akkor a város sem lesz élhetetlen.
300km/h-ra a legtöbb ember meg alkalmatlan, azok is, akik azt hiszik, hogy bírnák. Ott az időjárásra is jobban kell figyelni, meg a körülötted lévőkre. Ott is lenne olyan barom, amelyik villogna mögötted. Pont a hülye bajorautósok csinálják. No offense, nem neked szól személyesen, de egyébként a BMW tulaj az egyik legparasztabb mindenhol.
Mondom, én inkább bevágnám az IG-L-t az M1-re is, átléped, akkor környezetszennyezésre kell büntetni, -500€ az alja, nem lenne annyi baleset sem azon a szar pályán és a levegő is jobb lenne. Menjen a ringre, aki tolni akarja. Nincs azzal gond. Ha tellik gyors kocsira, akkor tellik bérlésre is.
-
Puma K
nagyúr
válasz
keIdor #93643 üzenetére
Szerintem meg inkább nem kellene minden embernek jogsit adni akinek van rá pénze... a 8 általános kritérium egy vicc... simán pszichológiai teszthez és legalább érettségihez kötném a jogsi megszerzésének a feltételét... plusz a vizsgákat is szigorítanám... és nem elég ha egy lány miniszoknyában szerencsétlenkedik majd apu-anyu 30-30-at tejel az oktatónak meg a vizsgabiztosnak...
Annyi a tesze-tosza szerencsétlen gyökér az utakon, hogy azért előzöm meg ezeket a majmokat hogy minél távolabb-messzebb legyek a lehető leghamarabb.
Lassan 3 éve pár hónap híján 3 évig folyamatosan Budapesten vezettem 3 műszakban... amit leművel városban is némely ember az katasztrófa továbbá ön és közveszélyes... egy-egy mutatvány után ott helyben félre állítanám és elvenném a jogsiját, hogy akkor mehet vizsgázni elméletből és gyakorlatból ismét. Majd azután kaphatja vissza a jogsiját. Ha sikerül.
Az erősebb-gyorsabb autóknak meg lehetne külön pálya ahová csak a külön bérlettel rendelkezők hajthatnának fel valamilyen időzónás történetben, hogy ne egyszerre menjen egy seregnyi autó 300 feletti tempóval és ott aztán mehetnek úgy ahogy akarnak... ha összetörik magukat akkor azaz ő bajuk. Ezek az extra fizetős pályák meg mehetnének már meglévő autópályák-utak alatt vagy akár felett X méterrel.
-
keIdor
titán
válasz
Puma K #93641 üzenetére
Nem tudom, én már úgy nézek ezekre, hogy 50/90/130-nál többet úgyse mehetek/mehetsz vele. A 170LE is sok, mert hova annyi is.
Hollandiában most viszik le autópályán is 100km/h-ra a max engedett sebességet. Nálam is van egy 2l fogyasztás a 100 és 130 között, környezetvédelm miatt én mindenhova kivágnám a 100-as táblát már. Mint osztrákoknál az IG-L, aminek én látom értelmét. Annyi az autó, hogy sokszor indokolt. Fontosabb volna a jobb levegő, mint ezek az autók. Mondom ezt úgy, hogy szeretek vezetni, és a sebességet is, közútra viszont indokolatlan a 170LE is szvsz.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Raymond #93625 üzenetére
Mikor elmegyek lemosni az autót, akkor levezetésképpen megyek egy kört Solymár - Hűvösvölgy vagy Óbuda - Budai Vár - Óbuda - Krisztina város részeken... aztán van mikor rátalálok gyorsulgatós emberekre akikkel egy ideig megy a fogócska mint a videóban is látható
Nem panaszkodom, mert a 170 LE / 210 Nm sor6-os benzin motorral, 5-ös kézi váltóval, 225/45R 17"-os kerekeken tud szaladni az autó, de az a 1,5 tonna ehhez a motorhoz sok.
Az itteni BMW topikban nem értettem miért kevésezik le a 170 lóerőt... na most már értem én is... egy 250 paci már pont elég lenne mindenre is
Viszont a mostani motorral is kérné a 6. fokozatot
Néha-néha pályázok vagy Budapest-Pest megyén kívülre is járogatok nem akarom jobban forgatni... -
proci985
MODERÁTOR
borderlands 3mat probalta valaki? meg mindig jo?
-
Devid_81
félisten
Mi lesz itt?
NVIDIA CEO Jensen Huang will host a keynote on May 14, the company announced today.
NVIDIA says “GET AMPED” for GTC 2020 Keynote on May 14
Szerk: azta ezt elb.ctam telorol, de jol nez ki itt hagyom
-
Devid_81
félisten
válasz
ScomComputer #93632 üzenetére
Az egyetlen jatek amit neha jatszok mostanaban az a Monster Hunter Iceborn, szerintem az eletben nem lattam meg egyetlen DLC-t sem ami ehhez foghato minosegre es tartalomra
Nem akarok nagy szamot mondani de egy ujabb 200ora+ megint mire az ember nagyjabol megvan vele
Az alapjatek sem volt semmi...soha el sem jutottam a vegeig annak sem, szoval levagyok maradva mint a borra valo. -
válasz
ScomComputer #93632 üzenetére
Annyiért simán megéri...még a..... is
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raymond #93625 üzenetére
u, mas is hallgat synthwavet a topikban?
carpenter brutbol csinalt a francia ARTE egy zsenialis release party videot. 5:40nel a Roller Mobster vagy 46:28nal a Le Perv eszmeletlen.
Perturbator a masik (picit tobb darkwave / break-idm elemmel), 12:00nal a Future Club, 46:15nel a God Complex vagy a zaro Cult of 2112 (1:10:05tol) eszmeletlenek.
hagnminosege is oke mindkettonek.
Perturbatort ketszer lattam eloben (Sziget '16 es Stockholm '19) , megkockaztatom az egyik leghangulatosabb elektronikus zenei fellepes volt live actok kozul. pl egy Checmical Brothers, Underworld, Massive Attack, Fever Ray, Prodigy, Nils Frahm vagy Modeselektor szintjen.
-
Raymond
titán
Egy kis nosztalgia [link]
Azt hiszem ledaralom a season 1-t a hetvegen
Remelem a GTA6 visszater ide.
-
Devid_81
félisten
válasz
proci985 #93623 üzenetére
Igazabol azert is tetszik az otlet, mert egy masik szett durvan £180
Lesz elado 3 ventim+cpu blokk azonnal, a maradekhoz hozzacsapok egy legalja FC blokkot a VGA-ra es kb £200-bol kihozom mire eladtam minden extrat ami nem kellett.
Amugy meg csak egy D5-re jobb tartallyal ellehet verni £200-at majdnem.
Csak annyi az egesz csunyaja, hogy eredetileg en szerettem volna a haz elejebe egy vastag radit, legalabb 45mm verziot, namarmost ehhez a szetthez olyan nem jar csak csa a 30mm verzio.
Nem is a VGA hofokkal van nekem bajom hanem az, hogy telefuti a hazat es a proci mar eleve egy kellemes 40 fokos levegobol "huti" a vizet meg a CPU-t
Bar szerintem mehetek en 1 meter vastag radiatorig akkor is elobb utobb ami a gephaz elejeben van a radira kotve az telefujja a gepet meleg levegovel.Meg johetne az a verzio is amikor minden venti kifele dolgozna ami radin van, es az egyetlen 140mm meg befele, de szerintem az keves lenne ellatni 2x3x120mm ventit friss levegovel, csereben allna a gepben a por mindenhol mint az allat...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Devid_81 #93622 üzenetére
ja, lattad az eszmefuttatasunk anno
a ket gyari OCs 290X + s2011 platformmal egyebkent egy idoben szvsz az otthoni kategoriaban a ph! egyik legtobbet fogyaszto rendszere az enyem volt. persze, voltak 3-4 GPUs rendszerek is, csak eppen a ket 290X kb 700W korul peakelt (csak a GPUk), szoval a legendas 6990 CF rendszerek nem ettek annyit. bonuszkent harom kijelzovel nekem pl Far Cryok alatt tiszta GPU limitem volt, szoval egy 4 oras Far Cry 4-5 alatt siman 800W korul evett a rendszer konnektorbol, folyamatosan. kb itt latszik mennyire extrem volt a cucc, az a pici haz ami teljesen tele az egy NZXT630, a piacon levo egyik legboszmebb ultra tower, kb kipakolva amennyire lehetett.
-
Devid_81
félisten
válasz
proci985 #93621 üzenetére
Multkor emlitettetek a vizes topikban, hogy erdemes 2 kulon kort epiteni sok esetben, mert jobban reagalja le az ingadozasokat egymastol ket kulonallo rendszer.
Avagy ha az egyik kor jobban kapja a hot attol a masik kor eppen lehet huvos, es nem futik egymast a cuccok feleslegesen.
Csak jott egy otlet miota a DDC310 helyrerazodott a tiszta ionizalt viztol, hogy akar csinalhatnek a VGA-nak egy ugyanilyen kis vizet csak kulon a CPU-tol.
VGA egy 360-as radin akar push/pull kivitelben mar csak nem futene be a gephazat annyiraDe csak otlet, most nem igen marad a hobbymra tul sok penz, es miota ujra normalisan megy a pumpa azota nem akarok feltetlenul gepre kolteni se igy se ugy
Kozben meg a kisordog mindig ott van es birizgal is -
proci985
MODERÁTOR
o en is egy L120al kezdtem. aztan kellett meg egy radi. aztan VGA blokk a 290Xre. aztan tul meleg volt a rendszer szoval meg egy radi meg egy koteg csatlakozo. meg atlatszo cso. meg vezerles szenzorokkal. aztan meg egy VGA.... es uj gephaz, meg meg egy radi. amit meg nem birt el a pumpa vegul, szoval jott a D5. meg a supremacy nikkel. meg meg egy D5 (amit mar tenyleg be kene rakni).
mondjuk voltak pillanatok, amikor igy neztem redditet meg 9gaget, es az "alomgepek rovatunkban ma" cuccok egyikere se csereltem volna el a sajatom
-
Devid_81
félisten
Amikor a Minecraft erosebb mint a gep...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #93612 üzenetére
ja, VR es a vizes topik szokott lenni az, ahol meg bele lehet futni regi tagokba akik mondjuk mar cpu / gpu topikba nem lesznek aktivak, mert minek. ezeknek a topikoknak annyi elonyuk van, hogy magas a bekerulesi koltseg, kulfoldrol kell rendelni es egesz egyszeruen erteni kell hozza. emiatt elegge kontraszelektalt a tarsasag. szoval megvan az a 10-15 evvel ezelotti mentalitas, hogy segitokeszek az emberek, meg par embernek tenyleg iszonyatos tapasztalata van.
epitett viznel emlekszem, amikor az egyik kicsit nehezebb eset fortumtars megvette par eve a vizes viszonylatban gyakorlatilag hulyebiztos EK egybesetet, aztan par nappal kesobb adta is el mert nem birt vele.
-
keIdor
titán
Nakos visszavonult.
Egy idő után ráun az ember. Meg voltak trolljai, azokat is megunta gondolom.
Cshavez is eléggé eltűnt már.
Három-négy kártyás gépeket épített, csak már kihalt az SLI pár éve.
Anyagilag mondjuk ugyannyira megterhelő, mert ma egy VGA annyiba kerül, mint 8 éve három darab. -
ÁdiBá
veterán
Valaki emlékszik Nakosra?
Baromi rég hallottam róla, meg tájrexiről is.
Nakos annak idején eszméletlen pc vel szaladgált... -
snecy20
nagyúr
Epic-nél van most ingyen Just Cause 4.
-
snecy20
nagyúr
Na, jönnek majd a 120-150-200K-s Z90-es lapok, fincsi lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone SE 3 64GB gyári független 2025.11.20. Apple jótállás
- HP EliteBook 855 G8 Ryzen 5 5650U / 16GB RAM / 512GB SSD / FHD
- IPhone 13 256GB gyári független kék és fekete színben makulátlan kiváló akkuval + jótállás
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független független modellek új akkuval! Kék, ezüst, Grafit
- IPhone 13 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple jótállás
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest