Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Autós kamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Apple MacBook
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
DF dirt5 xss vs xsx vs ps5 [link] érdekes
-
Wesder
titán
Azt platykàljàk hogy az SE eladja az Ubisoftnak a nyugati divíziót az Avengers pofàraesés miatt. Csúnya lenne. 4chan a "forràs" szóval nagy valószinüséggel kamu.
-
Madwe
nagyúr
Én is ezt sejtem. Az h ms univerzális sdkt pakolt alá egyfelől könnyíti a helyzetüket, másfelől pont kezelhetik csak egy újabb pcként enyhén jobban optimalizáltan. Nincs ezzel baj, szerintem egy szinten lesznek kb mint ezeknél is hol egyik hol másik kocsit erősebben. Azért ha gyengébb lenne a vas xsxben, akkor baj lenne, így sztem korrekt lesz.
-
Wesder
titán
Hàt úgy elég nehéz bàrmit is elérni ha a 3rdparty fejlesztők is sz@rnak a konzolodra, ràadàsul úgy hogy az Ubi az MS-sel volt megàllapodàsban a Valhallàra, mert Xbox promó ment róla kb mindenhol.
Ha ez tényleg így lesz, akkor kénytelen lesz a belső stúdiókra tàmaszkodni és valami értékelhető minőséget kitermelni. -
Wesder
titán
Ha ez normàlis ütemterv, akkor az Acti/Ubi mit szerencsétlenkedik vele SX-en?
Illetve a DMC sem volt az igazi.
Szerk.
Az jutott még eszembe hogy itt az első dàtum ugye Februàr, a PS5 Devkitet meg talàn màr Szept-Okt. környékén làthattunk. Persze ott nem tudjuk milyen fàzisban volt, de erre azt mondanàm hogy a Box egy 6 hónapos késésben volt talàn. -
Madwe
nagyúr
Ilyen gépigény mellett nem csodálom h recegett xox-en a demo
[link]
-
l4cz
csendes tag
[link] TheVr teszt.
-
Madwe
nagyúr
A sony hasonló szereplő ilyen szempomtból a gamingben mint az apple a telefonoknál - ha a piac igenis megkívánja az emelést akkor ők bele tudnak állni elsőként amit mindenki akar. Ms tette volna meg először akkor a fél internet felrobban tőle s a meme-ektől. (Ami valahol vicc, hiszen ha ms kezdi a saját játékainak emelésével az senkit nem érint kb, hiszen náluk az amúgy day1 gpuba kerül...)
-
kazuma921
aktív tag
Sejthető volt, ez várható lesz minden third party játék esetében, úgy néz ki.
[Nem tudom ez mennyire damage control, s hogy mi igaz belőle.] A csatorna eléggé Xbox orientált. Én Xbox felhasználó vagyok, és amíg jó grafikát, teljesítményt kapok, nem zavar hogy hol jobb épphogycsak az élmény, inkább csak a miértjére vagyok kíváncsi.
-
l4cz
csendes tag
[link] AC Valhalla teszt XBOX/PS
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Van már fent account share videó? Holnap érkezik a ps és ismerős csak este lesz addig mindent szeretnék beállítani. -
NyMRooD
őstag
PC Guru, de gondolom nem kamu. Tehát az MS is gondolkodik az áremelésen, a többi kiadó meg valszeg xbox-on és pc-n is emelni fognak (vagy már megtették?).
-
válasz
kazuma921 #1770 üzenetére
Pontosan. Amugy egy egyszeru, de talan megfelelo analogia az a szerszam.
Az a szerszam, ami mindenre IS jo, az igazabol semmire se jo.
Minel inkabb celszerszam, annal hatekonyabban fogja ellatni a feladatat, viszont annal kevesebb feladatot fog tudni ellatni. Ezek kozott kell megtalani a megfelelo egyensulyt, ami viszont finoman fogalmazva nem trivialis. -
kazuma921
aktív tag
Gondolom így egyszerűbb PC-re és Xboxra is egyszerre fejleszteni a játékokat. Azért remélem, hogy tudják mit csinálnak, és ez hosszútávon nem lesz a konzolverziók járulékos vesztesége. Én tényleg csak laikusként tudok erről beszélni, de érdekel a téma.
-
Madwe
nagyúr
Csakhogy eddig külön volt xbox sdk meg egy univerzális pc, mobil. Ms akarta az xboxra is ezt ráerőltetni. Az univerzális, mindenen futó kód meg sok minden, de optimalizált sose lesz. Bár biztos van sok ember aki pl egy java hatékony optimalizáltsága mellett érvel, de annak elgurult a gxógyszere
-
válasz
kazuma921 #1761 üzenetére
Az MS-nek ilyen teren sokkal nehezebb dolga van, mint a SONY-nak.
A SONY-nak "mindossze" annyi a dolga, hogy egy adott hardware-hez irjon egy olyan SDK-t, amit egyszerre konnyu hasznalni, de ki is lehet vele hasznalni a hardware-t, kifacsarni belole az utolso biteket is. Mar ez is rohadt nehez dolog.
Ezzel szemben az MS-nek, meg kell csinalnia ugyanezt, mikozben atjarhatosagot kell biztositania a PC platformmal, ami egy teljesen mas allatfaj. Ezt elmondani is nehez, hogy mennyire bonyolult feladat. Mar abba is bele szokott torni szinte minden ceg keze, hogy azt megoldja, amit a SONY. Es az MS meg ezt tolja meg egy (ha nem ket) nagysagrenddel komplexitas szempontjabol. Siman el tudom kepzelni, hogy napokig, sot, akar hetekig megy a vita egy-egy komolyabb design dontes korul.
Ezert gondolom ugy, hogy fej-fej mellett lesz a ket konzol a jovoben, mert ha az MS nagyon jol csinalja a dolgokat, akkor csak annyit veszit a teljesitmenybol, hogy kb fej-fej mellett legyen a ket konzol. En bizok az MS-ben, szerintem elobb-utobb kikupaljak a dolgokat, ne iteljunk elore. -
kazuma921
aktív tag
Bevallom, én annyira nem értek ehhez a "Fejlesztői környezet" dologhoz, de az MS azért maradt le ebből a szempontból, mert elbalfszkodták (
) vagy mert valami olyan újdonsággal álltak elő, ami nem lett úgymond időben elkészítve?
-
Madwe
nagyúr
Az, hogy mennyire könnyű egy adott platformra fejleszteni sokkal fontosabb mint a puszta hw ereje. Ezt a sony a ps3al nagyon is jól megtanulta, s nem véletlen ez Cerny egyik legfontosabb fókusza már azóta, nagyon helyesen!
s volt róla sok cikk h ms ebben kicsit most lemaradt, de idővel biztos javulnak sokat. De azért egy ismert környezetet mindig hamarabb ki is fognak használni, mint egy újat.
(S akkor abba bele se menjünk h a psre hw közelibb egyedi az egész vs ms univerzális megközelítése, ami meghát tudjuk milyen)
-
hombre[EU]
veterán
válasz
kazuma921 #1753 üzenetére
mérgesek lettek,mert nem vette meg ōket a micro?!
kis stúdió és lehet náluk ennyit számított,hogy az egyik devkit hamarabb meg volt egy stabilabb környezettel
de ez csak kiugró eset az elején, ugyanazt fogják tudni...itt már ilyen pár százalékokat fognak mérecsgélni ebben a generációban annyira hasonló a teljesítményük.
inkább az lesz az érdekes a firstpartyk mit kezdenek a konzolokkal,mert itt már lassan a stúdiók erōforrásai a bottleneck nem a gépek -
Madwe
nagyúr
válasz
kazuma921 #1755 üzenetére
Ezt max a devek tudják
de gyanítom egyszerübb volt az rt-t implementálni a psre mert mondjuk jobb az sdk (tudjuk h az) s kevesebb időt szántak rá. Nyilván nem hw limit van a dolog hátterében.
az sdk meg idpvel kiforrja magát.
(egyébként én a kék oldalt erősítem, de ezt a hol mi hogy fut dolgot ilyen 5-15% eltéréseknél sose értettem h miért jó azon rugózni)
de az adott cím valóban érdekes kérdés, azért az h a komplett rt opció kimarad, furcsa. Nem lepne meg ha idővel belekerülne ugyanakkor. -
kazuma921
aktív tag
Nem az zavar hogy a Playstationon jobban fut, semmi gond nincs vele, de nem tűnik úgy, hogy a Series X ne lenne képes arra, amire a Playstation 5. Xbox Series X-en van egy alacsony felbontás + magas FPS mód, és egy 4K alacsony FPS mód. Playstation 5-ön NINCS felbontás mód, alapból magas értékeken van, és a Ray Tracinget lehet külön bekapcsolni. Miért nem tudja ezt a Series X? Mi az indoka? Nem gondolom, hogy probléma lenne erről beszélni. Nem kívánok rosszat egyik oldalnak sem.
-
Madwe
nagyúr
válasz
kazuma921 #1753 üzenetére
Az adott cím xsxen 4kban fut, psen viszont rtvel gondolom fhd vagy 1440p.
egyébként miért aggaszt, ha mindkettő jó eredményt ad? Max az egyiken kicsitt jobbat, na bumm, ha nincs egymás mellett a kettő nem tűnik fel.
(ok, az observer esetében az rt hiánya nyilván más, de itt egyedi dev döntés volt, nem tudni mi volt a hátterében h egyik helyen a 4k a fidelity mód másikon meg az rt...) -
kazuma921
aktív tag
Valami tényleg nagyon el van k''''rva a Series X|S gépekkel, vagy API-val, fene se tudja már.
De egyébként az összes létező third party játéknál az a hír jön vissza, hogy a Playstation 5 verziók egyszerűen stabilabban futnak, jobb grafikai részletességgel.
Engem egy kicsit aggaszt a dolog, főleg ha a jövőt nézem. Elképzelhető - ahogy írtátok korábban is- hogy csak a kifejletlen developer kitek miatt muzsikál gyengébben a Series X, de erről semmi hivatalos információ nincs az interneten. Lehet azt mondani hogy "jaj úgy se számít" meg hogy a "casual gamer ebből nem vesz észre semmit" de ettől függetlenül lehet erről beszélni, mert a probléma létezik, és nem tabu.
-
válasz
hombre[EU] #1751 üzenetére
Miért van cpu limitnél előnyben a ps? Hogy jön ide a memory latency? Valami nagyon elment most mellettem, úgy érzem.
Mentségemre szóljon, két órát sikerült aludni, perpill nem vagyok a legélesebb kés a fiókban, szóval lehet ezért, de abszolút nem tudom összerakni, miről beszélsz. -
hombre[EU]
veterán
opr ->nem biztos,hogy véletlen az amit látunk. a gpu intenzív helyzetekben az sx van elōnyben, míg a cpu limitnél (1080p120) ahol 8ms alatt kell a framet összehozni ott a ps. a zenek elég háklisak a latencyre
-
válasz
hombre[EU] #1742 üzenetére
Eskü fogalmam sincs, hogy ezzel most mit szeretnél mondani.
Decode error-t kaptam rá. -
kazuma921
aktív tag
Minden konzolból vannak sajnos hibás termékek, ez elkerülhetetlen. A média és az internet már annyira mélyen bulvár, hogy cikkek, hírvideók jelennek meg hibás eszközökről. Be**rok. Minden egyes létező tömegsoron gyártott elektronikai termék esetén előfordul, nem létezik kivétel. Nagyon sajnálom aki így járt, és én sem akarom gariztatni az XSX-emet, de tényleg benne van a pakliban.
-
Nyilván. XSX-ből is biztos volt gariztatás.
-
Ezt nem tudom, hogyan lehetne kulturáltan kommentelni, úgyhogy csak itt hagyom:
Guru3D - First PlayStation 5 that died was due to its SSD -
T.Peter
őstag
válasz
kazuma921 #1738 üzenetére
Egyszerubb, ha utananezel, hogy melyik rendszer milyen apit hasznal es mik a lehetosegek. Nem tudjuk, hogy jelenleg az MS milyen megoldasokat biztosit pluszban a dx12 lehetosegein tul konzolon ahhoz, hogy nagyobb befolyassal lehessen az eroforrasokat kezelni.
A backward compatible jatekok tobbnyire az alacsonyabb felbontas miatt futnak stabilabban ps-en a df elmondasa alapjan, de emellett kozrejatszhat a szoftveres hatter ami lehet ps-en jelenleg stabilabb.
Az uj jatekokrol nem lattam meg osszehasonlitast, de valoszinu, hogy a sony megtesz mindent, hogy szoftveresen kezeljek a hardveres hatranyt. -
válasz
kazuma921 #1735 üzenetére
Oszinten szolva ebbe nem latnek bele tobbet, mint feltetlen muszaj. Ha tippelnem kene, azt mondanam, hogy valami gebasz van SDK szinten. Majd lesz vele tapasztalat, aztan kijavitjak szepen, nem hiszem, hogy tartos lesz ez az elony, szerintem fej-fej mellett lesz a ket gep par ev mulva.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
kazuma921 #1735 üzenetére
" nem ok nélkül változtatta a marketing szlogenjüket"
Semmit nem jelent. Sony és Microsoft is eljátszotta a "Legerősebb konzol" témát. Ez csak marketing. Ha van is különbség a teljesítmények között egyes játékokban (Mert az túlzás hogy minden Third party címben a PS5 jobb), az elenyéző, és a hétköznapi user ebből kb semmit nem vesz észre.
-
Madwe
nagyúr
válasz
kazuma921 #1735 üzenetére
Egyébként míg az előbbit hébe-hóba elfogadnám mert sok esetben rámondhatják, h a legerősebb konzol, pont a saját kategorizálásuk miatt nem lehet a legerősebb xbox - lévén az xbox náluk már nem csak a konzol hanem egy ökoszisztéma mobiloktól konzolokon át a pckig. Márpedig nem kehet az xsx a legerősebb xbox, ha a pc-k is az xbox ökoszisztéma részei
viccet félretéve, így biztosabb a slogen. Arról meg h jelenleg a ps5 jött ki jobban 3rd partyk esetén inkább a jobb apik, sdk állhatnak, amiben most ms eléggé kullog sony után, de ez javulhat.
-
kazuma921
aktív tag
Na és ahhoz mit szóltok, hogy a Microsot nem ok nélkül változtatta a marketing szlogenjüket a Series X esetében "The Worlds Strongest Console"-ról "The Worlds Strongest Xbox"-ra? Egyre több mérés, videó kerül fel az internetre, ami bemutatja hogy a Playstation 5 lényegében stabilabb, jobb teljesítményt nyújt gyakorlatilag minden third party játék esetében, még akkor is, ha a különbség nem nagy. Akadnak kamuvideók is sajnos, de még a Digital Foundry-s John Linneman is megerősítette, hogy a Playstation 5-ön gyakorlatilag az összes tesztelt játéknál az Xbox Series X alulmaradt.
-
Wesder
titán
A szomorú pillanat, mikor megveszed a gyereknek a PS5-öt, de ő inkabb Xboxozik.
-
_drk
addikt
A mobil piac jelenleg egy káosz, a nagyobb kiadók nem véletlenül inkább a stabilabb platformokra építenek és nem szaladtak át mobilra a bevételeket látva.
Viszont xcloud-al már ott van az MS és rendes játékokat kínálnak mobilra, nem a szutykot.
De ez még új dolog, fejlődnie kell de szerintem fog is.
A Stadia is csak egy kísérlet Google részéről, de nem mint pénz szerzés, inkább tapasztalat szerzés hogy műkodik és hogy működhet akár a jövőben. Na ők nem azt tolják fullba az biztos.
Mint szoftver értékesítő az MS azt akarja hogy ott legyenek az alkalmazásai mindenhol.
Az Apple ebből a szempontból érdekes lesz, mert túl zárt szerintem. Egyen hardverek egyen szoftverekkel jelenleg működik. De őket bármikor megkerulheted.
Google és az MS-t már nem.
De látszik is hogy a nagy tech cégek sokszor csak be nyitnak hogy mi folyik itt. De az MS már most a szoba közepén vereti a Bethesda felvásárlással. -
kazuma921
aktív tag
Ez mindenkinek a személyes ízlése és hozzáállása. Van aki évekig elvan csak a GP-ből (testvérem konkrétan megvette az Xboxát, feliratkozott GamePass-ra, és ezen kívül soha nem vett még semmit, tökéletesen elvan), van aki meg 1 db. játékot nem talál magának a 200-ból. Szóval hogy ki mit akar játszani, az túlzottan szubjektív ahhoz, hogy a GP előnyeihez vagy hátrányaihoz tartozzon. Nem kötelező a szolgáltatás senki számára, amíg nem volt GP-m én is azt éreztem hogy erre nincs szükségem, de amióta van, el se tudom képzelni nélküle a kockulást.
Mindig találok valamit, ami bejön. Na és ez se biztos, hogy épp mindenkivel előfordul.
-
Madwe
nagyúr
-
kazuma921
aktív tag
Engem is teljesen beszippantott a Gamepass, és lehet hogy Ultimate GamePass nem, de sima Xbox GP feliratkozó biztos hogy maradok. Ha havi bontásban fizeti az ember és még használja is, nagyon durván megéri, elképesztő az ár/érték arány. Bevallom - és ez csak a személyes véleményem - ezért vásároltam elsősorban Xboxot és nem Playstationt, mert mire kigyűlik olyan mennyiségű PS5 exkluzív cím, hogy számomra megérje a PS5, addig százezreket spórolok a GP-vel Xboxon, nekem meg mindegy, hogy egy játékot mikor játszok.
-
Wesder
titán
Úgy van az àrazàs, hogy havi 15€ a GPU, és hiàba veszel nagyobb csomagot, nincs rà kedvezmény. Tehàt 3 hónap 45€, 6 hónap 90€, az éves meg 180€.
Egyébként szerintem ezt a havi 15€-t simàn megéri, ha az ember új belépő. Lehet nekem sem lenne, ha nem a konvertàlós okossàggal csinàltam volna. Több jàtékom van jelenleg a sajàt könyvtàramban, mint amit a GamePass ad.
Otthon még olcsóbb is, mert csak 4200ft egy havi GPU. -
Madwe
nagyúr
Ezen a gpu vs sony exklúzív címek felálláson már sokat gondolkoztam. Igazából ha veszünk évi 2 exklúzív címet, az sony esetén 2x70usd 5 millió emberre levetítve (átlag ennyit hozhatnak első évben eladásban teljes áron).
ms esetén volt valami 50millió gpu előfizető tavaly (idén több lehet) azaz ha csak arra számoljuk a 150usd-s éves díjat (ami előbb utóbb bekövetkezik amikor bezárják a kiskapuzást) már jobban hangzik nagyjából azonos bevétellel per user de 10x akkora bázissal s kitermeli azt az évi 1-2 exklúzívot ugyanúgy, mint sonynak a hagyományos eladása, szerintem. (Ok, ebben benne van h a többi dealt a 3rd party kiadók felé is kell fizetnie, de az nem hiszem h a felénél többet vinne el, bár fene se tudja) -
Madwe
nagyúr
A modding már 20+ éve jelen van pcn, sokszor belebegtették konzoloknál (tes játékoknál pl) s rendre elvetette mind ms mind sony. A feliratokat somy saját címeinél elkészíti pl magyar piacra is. A kiadók viszont alap esetben ha tudják tiltják ezeket, a quality controllt nem akarják kiengedni a kezükből.
a steam is nagyon régóta böki az ms szemét, akkor kezdte el nyomni a saját storeját pcn kevés sikerrel (s akkor kezdett el a valve kacérkodni a linux előretolásával, de mind ms mind valve próbálkozásai elhaltak)
a sony a tipikus konzolgyártó bizniszben van (s a gaming az egész sony márka húzó profitot termelő ága) míg az ms szolgáltatásokban gondolkozik már egy ideje win, office terén is, mobilon is csak így tudnak s már csak akarnak jelen lenni mert elaludták, s gamingben is, s a gaming a bevételeinek elhanyagolható szeletét teszi csak ki.google, apple viszont nagyon erős gamingben. Hc gamerek ezt nem szeretik figyelembe venni, de a mobil gaming is iszonyat pénzelet termel a f2p mikrotranzakciós bálnáival. s sajnos ez a model a konzolok felé is terjed, egy online fps/br már labdába se rúghat manapság ha nem f2p modellen alapul. Az ea fifa bevételeinek sokkal nagyobb hányada jön már mikrotranzakciókból mint eladott játékokból. Ez az irány a hc gamereknek annyira nem jó, de azért még van remény, sok műfajban még nem tudta ez a modell megvetni a lábát
-
válasz
hombre[EU] #1721 üzenetére
"mint modell szerintem ez egy végtelen cash burn a gamingben"
Szerintem is, de olyan 100 millio elofizeto felett mar lehet profitabilis a dolog, foleg, ha arat is emelnek, ami szerintem 1000%, hogy meg fog tortenni, a nem is olyan tavoli jovoben. Game Pass Ultimate 3 honap most valami 20 font/euro, nagyon meglepodnek, ha a vegleges ara nem inkabb 20 font/euro/honap lenne par even belul, amint vegeter a beetetesi idoszak. Kerdes, hogy olyan aron is meg tudnak-e tartani 100 millio koruli/feletti elofizetot. Ha igen, akkor nyertek. Ha nem, akkor marad a hagyomanyos modell.
A SONY szerint jelenleg ez nem megoldhato/nem elerheto, de a SONY ugye csak konzolos nepekben tud gondolkodni, MS meg konzol+pc+telefon+piritossuto+stb, streamkent gyakorlatilag a legy seggen is ezt akarjak latni. Kerdes, hogy van-e annyi nem konzolos user, ami eleg a celhoz. Sajat, hasrautesszeru, abszolut szemelyes tippem az, hogy valoszinuleg jelenleg nincs. Kerdes, hogy par even belul lesz-e, meg hogy menyire turelmes az MS, meddig hajlando egetni a penzt, hogy cserebe majdegyszer jo lesz. -
_drk
addikt
válasz
hombre[EU] #1721 üzenetére
Rengeteg pénz van a gamingben és csak egyre több és több lesz. A lebecsült pc-n tavaly több pénz forgott mint bármelyik konzolon. Igaz hogy nem az MS-nek ment a bevétel de mind azon a rendszeren ment.
Szerintem az MS-nek most a Steamre fáj a foga, vagyis inkább arra a rendszerre, amilyen hatékonyan működik közösség és fejlesztés terén modokkal, early accessel mindennel.
Ha megcsinálja a mását és azt átülteti xboxra is, tehát gond nélkül megcsinál bárki egy feliratot, vagy modot az nagyon nagy win lesz.
A store-ral meg kapni fog 30%os jutalékot minden egyes elkoltott pénz után. -
hombre[EU]
veterán
érdekes lesz látni mi lesz vele a köv. 10 évben. nagyon nehéz lesz megtalálni az egyensúlyt hogy többet vegyenek ki,mint amit beleraknak. a felhasználóknak mindenképp jó,hogy van egy ilyen opció is...mint modell szerintem ez egy végtelen cash burn a gamingben. a (komolyabb) videójáték szoftverek elōállítása nagyon drága, nagyon lassú és a többi szórakoztatóipari termékhez képest nagyon kicsi a potenciális vásárlóbázis
persze ott marad a klasszikus értekesítés is a gamepass mellett, de talán már túl aggresszív (vagy kontraproduktív) a stratégia ahhoz,hogy mindkettōbōl az optimális mennyiséget tudják kiszedni
nagyon érdekes lesz látni...kockázatos,de ugye az nélkül nincs nyereség
csak azt remélem,hogy ez nem fog a minōség rovására menni. túl sok tehetséget halmoztak fel és jó lenne ezeket nem elherdálni -
Gaming téren az apple, Google, amazon sehol sincs, de annyira, hogy nem lepődnék meg rajta, ha a stadia part év múlva menne a gugli temetőbe a g+ (meg a többi) mellé.
Bármi más (tehát nem gaming) szempontból szerintem nagyjából igazad van, de az egy kicsit komolyabb téma, még személyesen is napokig lehetne róla beszélgetni, úgyhogy azt a részét inkább elengedem, akármilyen érdekes lehetne egy vita róla, annyi gépelést nem ér.Telefon: az egy nagyon furcsa piac, sok szempontból is, még akkor is, ha csak sw oldalról közelítjük a témát, plusz ugye az egész mobiltelefon biznisz mint olyan szanaszét lett torzítva kínai állami pénzekkel, ami szintén közrejátszik a furcsaságában, szóval... Én nem mernék semmilyen jóslatba belemenni ilyen téren. Az biztos, hogy nagyon sok pénz van benne, ahogy az is, hogy eddig az volt a precedens, hogy minél kis gagyibb, de cuki/addiktív egy játék, annál több pénzt hoz, ezzel szemben a komolyabb, controllert igénylő streameknek kb esélyük sincs. Aztán sose lehet tudni, ez szó szerint egy nap alatt teljesen megváltozhat, vagy maradhat ugyanez a helyzet 30 évig, vagy a kettő között bármi. Nem lehet itt előre látni semmit.
-
_drk
addikt
A Microsoft a digitális térre játszik.Ez a jövőben rohadt sokat fog számítani hogy most miket lépnek a nagy a cégek. Mindenhol ott akarnak lenni, ami a Windows-al nagyjából él is, ezt a gaminggel a legjobb stabilizálni.
Itt csak a Sony a vetélytársa.
Az MS igazi ellenfele az Apple és a Google.
Laptop és asztali fronton az Apple van, de másra játszanak.
Szerintem még a telefon részleget se hagyták el teljesen, de oda tényleg nehéz betennie a lábát mivel az Android már jól működik, a telefon gyártók megtanulták használni és túl sok gyártó van.
Konzolnál csak 2 cég ellen kell érvényesülni, akik azért kisebbek jóval. -
válasz
ProEvoFan #1713 üzenetére
Az már nem rossz. Pláne így, hogy jelenleg még csak nem is annyira vonzó. Amikor elkezdenek jönni az igazán fontos címek, igazi nextgen játékok, amikkel komolyabban lehet promózni a gamepasst, nem csak mint olcsó alternatíva játszani azokkal a címekkel, amiket eddig kihagytál barmilyen okból, hanem mint egy komolyanvehető AAA szolgáltatás, nem lepődnék meg, ha ez a szám akár 90% fölé menne, plusz a PC előfizetők.
Anno valamelyik topikban azt számolgattuk, hogy a mostani, nem akciós áron, ha minimum sony szintet és mennyiséget akarnak tartani, akkor úgy 80-100 millió előfizető lehet az a szám, ami fölött már konkrétan profitot is termel. Plusz pár dollár emelés a havidíjon, plusz a mobilos, meg egyéb streames felhasználók, és a következő generációt akár el is döntheti (azért csak azt, mert minimum 4-5, de inkább 8-10 év, mire a zenimax elkezdi termelni azt, amire konkrétan vették.
Hosszútávon játszik az MS, és nagyon tetszik, amit csinálnak. Ha addig kibírják, és nem lövik magukat mesterien lábon, mennybe mehetnek.
-
ProEvoFan
nagyúr
Xbox: A Microsoft elárulta, mennyien fizettek elő a Game Pass-re a nextgen konzoljukhoz [link]
Spoiler. 70%a.Szép. -
hombre[EU]
veterán
Digital Foundry: Watch Dogs Legion RT PC vs. Consoles
lényegében az RTX2060S-nek felelnek meg (ebben a játékban)
-
válasz
kazuma921 #1710 üzenetére
Teljesen jogos, amit írsz, egyetértünk. Mondjuk én szarásig vagyok ds4-el, még egy egyedi, bontatlan is van, de így se bánom, hogy el lett engedve a keze, szeretem az innovációt.
És igen, nagyon más irányba megy a két cég, nagyon izgalmas lesz a generáció kb a közepétől a végéig, már nagyon várom, hogy elteljen az a 3-4 év. -
kazuma921
aktív tag
Úgy látom konzolháború mellett egy prohardver fórum háború is kialakulóban van.
Nekem tetszik a Dualsense koncepciója, és Xboxosként személy szerint picit sajnálom, hogy a kontrollerben nincsen innováció. Ennek ellenére megértem hogy ez miért van, az Xbox egy elég erős paradigmaváltáson megy épp keresztül, és nem akarják, hogy az egyik platformon a sok közül (amin létezik az Xbox) előny legyen, míg a másik hátramarad. A jelenlegi Xbox szellemiségével teljesen inkompatibilis egy konzol exkluzív egyedi kontroller, főleg úgy hogy minden múltbeli eszköz működik az új konzollal is. Nekem nagyon szimpatikus, hogy mindkét oldal más irányba ment, már nem csak a játékok döntik el a választást a laikusnak sem.
Marhára örülök, hogy nem kell a kukába vágnom a két kontrolleremet, egyéb kiegészítőket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo switch OLED
- Playstation 5 Slim (Garanciás+Sok ajándék)
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest