- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
Hirdetés
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tutuhawer #2731 üzenetére
Szerintem az is közbejátszhat, amit mondtál egyszer hogy sok esetben nem ugyanazt látjuk mert a rendszer nem tudja megfelelően szinkronizálni a dolgokat vagy valami ilyesmi... Szóval hogy nem az lehet hogy sok esetben a rendszer miatt van hogy úgy tűnik mintha rammolnak az ellenfelek,közben az ellenfelek nem is rammolnak, csak egyszerűen a rendszer így mutatja meg nekünk. Például az All In-en amikor levágjuk azt a kanyargós részt és ugratunk, akkor sok esetben a rendszer úgy csinálja mintha az ellenfél fennakadt volna, közben pedig vígan megy tovább, mi pedig a rendszer által levetített autóba beleütközünk. Ezen mondjuk javíthatnának....
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen