Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcsi23

    veterán

    válasz Ariadne #1205 üzenetére

    Hello!

    Köszi az választ.
    Nem volt hűségidő sem, meg semmi ilyesmi, elég régi volt a viszony, még az axeleróval kezdődött. ;]
    A lényeg, eleinte fel lehetett mondani e-mailon is, de időközben módosították a feltételeiket, aztán már csak faxon (ill. postai úton). Ezzel nincs semmi baj, mert a mailos felmondásra másnap válaszolt egy levelezési képviselő (tudnak ők gyorsak is lenni), hogy küldjük el faxon, és leírta azokat is, miket kell megküldeni. Pontosan eszerint tettünk. Visszajelezték, hogy intézik a felmondást.
    Rá egy bő hónapra írt egy másik faszi (szintén levelezési képviselő), hogy e-mailban nem tudják elfogadni. Ez után több levél is jött, hogy ezért, meg azért nem tudják elfogadni, ill. végül olyan is, hogy a felmondást rögzítették - ez a kezdeti időhöz képest bő 2 hónapra.

    Aztán jött az indokás tréonlány részéről, amikor a behajtónál is leírtuk a fentieket, megküldve a levelezési előzményeket:

    „XY vonal tulajdonos valóban elküldte az ADSL Start Plusz szolgáltatásra vonatkozó lemondását 2008.12.17-én, ám tekintettel arra, hogy a szolgáltatás egy cég nevén van, a lemondást nem tudtuk elfogadni. 2008.12.17-én hiánypótló levelet küldtünk az ügyfélnek, hogy a lemondáshoz szükség van cégszerű aláírásra és aláírási címpéldány másolatára. Az ügyféltől nem érkeztek meg a kért dokumentumok, így a szolgáltatást nem szüntettük meg, és az, az ÁSZF 2. melléklete alapján az ügyfél rendelkezésére állt. A számlatartozásról 2008. 12.09-én elektronikus levélben fizetési emlékeztetőt küldtünk, 2008.12.19-én levélben tájékoztattuk, majd 2009.01.05-én ismét elektronikus levelet küldtünk. Tekintettel arra, hogy rendszerünkben továbbra is lejárt tartozás mutatkozott, a szolgáltatást 2009.01.23-tól korlátoztuk, egyben szüneteltetési levelet postáztunk. ÁSZF 2. melléklet 2. pontjai alapján társaságunk a díjtartozás miatti szüneteltetés időszaka alatt jogosult a teljes havi előfizetési díjat számlázni. 2009.02.05-én tértivevényes felmondó levelet postáztunk. A tértivevény „nem kereste” válasszal visszaérkezett társaságunkhoz. A felmondó levélben további 30 napos határidőt biztosítottunk az elmaradás befizetésére, ez azonban továbbra sem történt meg. A számlatartozás miatti szerződésbontás 2009. 03.13-án lépett hatályba. Az ügyféltől nem érkezett reklamáció a számlákkal kapcsolatban. A fentiek alapján jogos a követelésünk.”

Új hozzászólás Aktív témák