Új hozzászólás Aktív témák
-
deminos
aktív tag
Jó régen járt itt valaki már, de felteszem a kérdésem, hátha jön válasz.
Exchange 2013-ra lehet valahogy működő SPF vagy DKIM authentikációt varázsolni?
Rengeteg a neten fellelhető leírást próbáltam, de egyikkel sem jártam sikerrel.
Röviden a környezet: 1 szerver, 5 kliens, a szolgáltató relay-ezi az üzeneteket válogatás nélkül. -
Macibook
tag
válasz
ChRiS_RS #1594 üzenetére
Szia,
Nem sokkal bonyolultabb, beszerzel valahonnan egy tanúsítványt és az Exchange consoleban hozzá adod az újat. Annyi, hogy most nem a saját önkiállítottad adod hozzá, hanem a tanúsítány szolgáltató által kapottat.
Ha rám hallgatsz és aktívan használjátok az Exchanget még akkor veszel egyet, mert nem nagy összeg. -
ChRiS_RS
aktív tag
Sziasztok,
régi 2010-es Exchange-ben a 2 tanúsítványból az egyik lejárt. Hogy lehet ezt megújítani? A másikat simán meg tudtam az Exchange segítségével hosszabbítani, ezt már nem tudom...
-
anulu
félisten
ehh, 2022. 01. 01-én az on-prem exchange serverek, ahol be van kapcsolva az antimalware filtering, beálltak, mint a szög...
& $env:ExchangeInstallPath\Scripts\Disable-AntimalwareScanning.ps1
megoldjabővebben: https://borncity.com/win/2022/01/01/exchange-fip-fs-scan-engine-failed-to-load-cant-convert-2201010001-to-long-1-1-2022/
nem kicsit lol... :S
-
dudasj
tag
Az eseménynaplókat kellene megnézned, mit ír ki hibaként. Ez így sok mindentől lehet.
Próbálj meg első körben a queue-ból törölni mindent.
Így látatlanban, amikre tippelek. -
Hina
aktív tag
Sziasztok.
Az Exchange szerveremen folyton leáll az Exchange Transport szerviz, a következő üzenettel:
The Microsoft Exchange Transport service entered the stopped state.
Elindítom:
The Microsoft Exchange Transport service entered the running state.
és fél percen belül ismét leáll.
Hol és miként keressem a hibát? -
metaldog
senior tag
sziasztok
Egy olyan probélema megoldásában kétnék segítséget hogy a levelező szerver elutasítja a külső email címről érkező leveleket arra hivatkozva hogy:
"Az üzenete nem lett kézbesítve jogosultsági vagy biztonsági probléma miatt. Ha egy moderátor utasította el, lehet, hogy a címzett csak bizonyos feladóktól fogad e-maileket, vagy egyéb korlátozások akadályozzák meg a kézbesítést."
Előre is köszi a segítséget.
-
bugizozi
őstag
"Ezt latom amit irtatok
blablablablablablabla"Ezért írták azt hogy: "Lehet jobban járnátok ha megbíznátok egy céget a migrációval aki csinált is már ilyet."
Magamból kiindulva írom ezt, engem is nagyon érdekel az Exchange de csak Read-only módban vagyok itt, mert vajmi keveset értek hozzá. De ha van időd és rászánsz pár hetet biztos te is meg tudod csinálni.
-
kraftxld
félisten
Már bocs, de úgy látszik önként szeretsz a f*sz rosszabbik oldalán lenni
Pár óra felhúzni egy Exchange 2013 hybridet, utána megy a cutover. A google-os ötletet inkább nem is kommentálom
Lehet jobban járnátok ha megbíznátok egy céget a migrációval aki csinált is már ilyet. -
Kronk
őstag
Sziasztok,
Kérlek segítsetek.
Windows SBS 2008, Exchange 2007, levelezés, owa megy, minden szépen.
De egy hete az androidos outlook kliens nem frissíti a leveleket.
Már újra is telepítettem az appot, és konfigurálás közben timeoutra fut, ha megadom az adatokat.
Csináltam [exchange] tesztet az activesync, szinkronizálás, és a szolgáltatás fiók is szépen hiba nélkül működik, ugyan azokkal az adatokkal.
A szerveren elméletileg semmilyen változás nem történt, már újra is indítottam mindent is.
-
aua
tag
Sziasztok,
tudtok segíteni az Exchange beállításában, hogy szerveren kívülre is küldjön emailt az osTicket? (Exchange 2016, IIS, osTicket v1.14.4)
Köszönöm előre is:
aua -
Petya25
őstag
Olyan gondom lenne, hogy automata választ kéne küldenem csoportcímre érkező levélre. Mivel a rendes tagok nem akarnak fixen választ beállítani, csináltam egy technikai tagot, akinek beállítottam a házon kívül küldést. Na ha tagnak írok jön válasz, ha a csoportnak (így hozzá is megérkezik) akkor nem. Hogy lehetne ezt áthidalni?
-
kraftxld
félisten
-
Kronk
őstag
Sziasztok,
Van egy SBS2008, Exchange 2007-el.
Eljött az idő, hogy a szerver nyugdijba menjen.
Milyen lehetőségeim vannak, a folytatásra?
15 fős kis cégről van szó, kb 30GB az adatbázis -
metaldog
senior tag
Sziasztok
Olyan problémám van hogy azok az e-mailek amelyeknek csatolmányai vannak nem minden esetben érkeznek meg. És pl céges e-mailről privát mailre küldött melléklettel rendelkező mailek semm jönnek meg de hibaüzenet sem érkezik. Mi lehet ennek az oka?
köszi a segítséget. -
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Exchange 2013 Windows update után nem fogad leveleket
A Queue-ban látszik, hogy ott sorakoznak az üzenetek. A get-queue | fl parancsra a következő hibaüzenetet dobja:[{LRT=2020.03.13. 22:22:47};{LED=441 4.4.1 Error encountered while communicating with primary target IP address: "Failed to connect. Winsock error code: 10061, Win32 error code: 10061." Attempted failover to alternate host, but that did not succeed. Either there are no alternate hosts, or delivery failed to all alternate hosts. The last endpoint attempted was 192.168.x.x:475};{FQDN=mbx1};{IP=192.168.x.x}]
Van erre valakinek ötlete így péntek éjszaka?!
Köszi!
-
mario28
csendes tag
Sziasztok,
A problémám a következő. A levelező szerverem egy cégnél fut ő szolgáltatja. Régebben pop3, kb 2-3 éve Exchange activesync-el működik a levelező kliensünk, ami Outlook 2013. A levelező szerver szolgáltatója a sogo val tudta megoldani. Van működő tanúsítványa is.
Több gépről van szó. Amikor átálltunk pop3-ról, akkor tökéletesen működött. Majd az egyik win7 gép egyik reggelre már nem szinkronizált, majd pár nap múlva a másik win7 gép sem. A harmadik gép win10, az még a mai napig tökéletes. Az írja ki, hogy az exchange activesync kiszolgálója nem található. Már mindent elkövettem, amit egy laikus el tud követni de nem találom a megoldást. Több külföldi oldalon is jártam, de ott mindenki egy valóságos exchange szerverről beszél amit a microsoft ad.
IMAP -al minden tökéletes.
Kérdezem, hogy valaki tud e segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm ha segítesz.
Tamás -
Magnat
veterán
Üdv,
SBS 2011 (tehát Exchange 2010) esetében ha a levelezés keresztül megy egy smart hoston, akkor ha egy az Exchange-nek levelet küldő másik szerver 250-es üzeneteket kap a kiküldött levelek után, az azt jelenti, h a levél garantáltan eljutott ez Exchange szerverig vagy a 250-es üzenetet a smart host küldi vissza? (Annyi röviden a probléma, h egy helyről bizonyos leveleket megkapunk, másokat viszont nem, és a küldő cégtől kaptunk egy logot ami szerint minden kiküldött levelükre visszament a 250-es üzenet, viszont a levelek egy részét nem kapjuk meg -nem csak a user postafiókjában, de a Tracking Log Explorerben sem látszanak az adott mailok)
-
bugizozi
őstag
válasz
kraftxld #1554 üzenetére
Ha mi kezelnénk a mentés és Veeam lenne nem pedig Commvault
Sajnos ez egy több szereplős üzemeltetés, múltkor kértünk mailbox visszaállítást, azt mondták, hogy ők csak a teljes mailbox database-t tudják visszaállítani, hajrá, jaj de hát annyi szabad hely nincs, akkor fizessen egy üf még plusz tárhelyért nekik, hogy ők ezt meg tudják csinálni... -
bugizozi
őstag
válasz
kraftxld #1552 üzenetére
Köszi, nem gondoltam, hogy ez ilyen egyszerű
(azt hittem valami PS mutatvány kell hozzá)
Úgy rémlett, hogy kiexportáltam egy mailbox-ot, de nem találom azt mappát, már elgondolkoztam, hogy mégse csináltam meg, de megtettem, a log nem hazudik
most jöhet a nyomozás, hogy hova tűnt az a mappa
(persze az Exchange-ről már törölve lett a user mailbox...)
-
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Szeptemberben kiexportáltam egy user mailbox-ot pst-be Exchange 2013-ban. Vissza lehet nézni, hogy pontosan mikor, van erről valami log?
Köszönöm!
-
suller
csendes tag
sziasztok!
A segítségeteket kérném:
Windows SBS 2011 SBS szerveren használjuk az Exchange 2010 SP3 levelező szerver szoftvert. Múlt heti frissítés óta (Update Rollup 29 for Exchange Server 2010 SP3) nem tudunk küldeni levelet gmail.com e-mail címekre. Bármilyen más e-mail címre tudunk levelezni.
A hibakód a következő:
***SZERVER a következő hibaüzenetet adta:
No SMTP server defined. Use real server address instead of 127.0.0.1 in your account.
***SZERVER #550 No SMTP server defined. Use real server address instead of 127.0.0.1 in your account. ##EMC-ben ellenőriztem a send connetors-t, nem történt változás, minden rendben.
Mi lehet a probléma?
-
bugizozi
őstag
válasz
bugizozi #1548 üzenetére
Sziasztok!
Butaságot kérdeztem, vagy túl alap, vagy kevés az info?
Ez alapján jónak tűnik a beállítás, ezen a webmail.akarmin kellene elérni kívülről a levelezést, de Outlook 2016-tal nem megy, csak Outlook 2010-zel ahol be lehet kézzel állítani a proxy-t.[PS] C:\Windows\system32>Get-WebServicesVirtualDirectory |fl identity,internalurl,externalurl
Identity : EXCHANGESERVER\EWS (Default Web Site)
InternalUrl : https://exchangeserver.domain.local/EWS/Exchange.asmx
ExternalUrl : https://webmail.domain.hu/ews/exchange.asmx -
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Az Outlook 2016-ban hogyan tudom beállítani a proxy-t? Üf írt, hogy nem működik neki a levelezés, Outlook 2010-zel megy.
Proxy Settings in Outlook Client 2016
Köszönöm a segítséget!
-
malnabokor
senior tag
válasz
malnabokor #1546 üzenetére
Az Exchange Online lényege, ha jól gondolom az, hogy a levelezés - mail flow - közbeeső "tárhely" nélkül valósul meg? (Mármint lehetőséget nyújt arra, hogy más levelezési szolgáltatótól is begyűjtse a levelet, de a lényeg, hogy megfelelően beállítva a MX recordot(?) közvetlenül a MS lesz a "levelező tárhelyem"?)
-
kraftxld
félisten
válasz
malnabokor #1544 üzenetére
Ne a Telekom-tól hanem közvetlenül az MS-töl vagy rendes viszonteladótól vedd meg az O365 licenszeket
-
malnabokor
senior tag
Sziasztok,
Nem teljesen fedi a topikot, de nem igazán találok jobbat, hátha tud valaki segíteni
Kisvállalkozásként a Telekomnál van vezetékes üzleti netünk és telefon, és eddig a levelezés, illetve webtárhely is. Viszont sajnos az utóbbi években elég sok problémát tapasztaltunk, ami nem a mi oldalunkon volt, és csak időszakosan sikerült megoldani. Váltás mellett döntöttünk, a webtárhely máshova menne, illetve a levelezés számára a Microsoft Exchange Online/Office 365 vállalati alapverzió jött képbe. Viszont megtaláltam, hogy ez a két utóbbi megtalálható a Telekomnál is.
Szinte biztos vagyok benne, de a biztonság kedvéért megkérdezem: ugye ha a Telekomtól vennénk meg a MS szolgáltatásokat, akkor az MS színvonalú csomagot kapjuk (mintha direktben előfizetnénk), és a Telekom kvázi viszonteladó? (Szóval nem befolyásolja a minőséget, MS szervereken leszünk, igaz? :) )
-
Teejay83
tag
válasz
kraftxld #1542 üzenetére
Ez teljesen jó mert így van beállítva csak mégsem működik úgy ahogy kellene. Közben ahogy nézegettem az Equipment mailbox beállításait feltűnt,hogy az Authentication Users hozzá van adva Full Access-el. Ennek szerintem nem így kellene lennie ugye?
Létrehoztam egy teszt equipment mailboxot és ha próbálok sima domain user-el beleírni a naptárába akkor azt mondja, hogy nincs megfelelő jogosultságom valószínüleg ezért lett hozzáadva minden ilyen mailbox-hoz az Auth..Users mert úgy működik.
Hogyan lehet beállítani,hogy az All users tudjon beleírni a naptárba? Netes tutorialokban csak akkor adnak usert-hozzá ha pl kijelölnek egy adott személyt aki mondjuk kezeli (jóváhagyja) a naptár bejegyzéseket/foglalásokat.
-
Teejay83
tag
válasz
kraftxld #1540 üzenetére
igen ezeket nézegettem de mindegyik equipment mailbox-nál AutoAccept-re van állítva. Nekem az a problémám igazából,hogy egymásra lehet foglalni és az Outlook hagyja (foglalásnál kiírja,hogy "a talákozó egy másik találkozóval ütközik" de attól még ráfoglal)
Nekem úgy rémlik,hogy régebben úgy működött,hogy nem is engedte a foglalást végrehajtani hanem küldött egy automatikus üzenetet amiben el lett utasítva a foglalás.
Máshol,hogy működik ez? -
Teejay83
tag
Sziasztok
Van egy olyan problémám,hogy Outlook-ban a naptárakhoz fel vannak véve foglalható járművek és emlékeim szerint régebben még jött egy automatikus visszajelzés, hogy pl. sikeres volt a foglalás.
Most viszont nem jön ilyen,hol lehet ezt beállítani?
A másik ami szerintem ezzel összefügg,hogy a foglalásoknál egymásra tudnak foglalni mert nem szól az outlook,hogy itt már van foglalás.Exchange 2010 van alatta,tud valaki erre megoldást?
köszönöm
-
Kronk
őstag
válasz
kraftxld #1536 üzenetére
Hálás köszönetem, a Telekom volt a hunyó, volt egy smtp szűrés bekapcsolva, nem tudják, hogy miért, de végre mára le tudták szedni, sokadik nekifutásra.
A levelek végre szabadon áramlanak kifeléÍrtad korábban, hogy közvetlen DNS-el már régóta nem szerencsés levelet küldeni, szóval milyen módosítást javasolsz?
Köszönöm mégegyszer!!!
-
Sziasztok! Kapcsolódó kérdés,ezért teszem fel itt, és nem a nevében jobban passzoló topikban: van valakinek tapasztalata MS-202 vizsgával kapcsolatban? 70-345 kell mellé, ez meg is van, de erről a képzésről szinte semmit nem találni, itthon nem is kínálja senki.
Köszi a válaszokat (ha lesznek)!
-
Kronk
őstag
válasz
kraftxld #1530 üzenetére
telnet in.sjc.mx.trendmicro.com 25
Csatlakozás: in.sjc.mx.trendmicro.com...Nem lehet csatlakozni az állomáshoz. a következő porton: 25: Sikertelen csatlakozásSajnos igazad volt, a 25ös port van blokkolva.
Blacklisten elméletileg nem vagyunk.Milyen beállításokat javasolsz módosítani, illetve, gondolom a szolgáltatót hívjam, hogy sürgősen engedélyezzék a 25ös portot.
-
kraftxld
félisten
Hát, közvetlen DNS-el már 10 éve se volt túl sikeres levelet küldeni. Gondolom valami spam listára kerültetek vagy a szolgáltató zárta a 25-ös portot.
Nézd meg, hogy blacklist-en van-e az IP cím: [link]
Meg a szerverről parancssorból csináld meg ezt: telnet in.sjc.mx.trendmicro.com 25
Ha csatlakozik akkor nincs a 25-ös port blokkolva. -
Kronk
őstag
válasz
kraftxld #1528 üzenetére
Természetesen be van állítva, senki nem nyúlt hozzá évek óta, tegnap a loggolás is bekapcsoltam,
ilyen hiba jön vissza2019-052019-05-08T23:56:49.365Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD94,0,,18.194.175.153:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:57:07.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.25:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.25:25"
2019-05-08T23:57:07.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,66.218.85.139:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:57:10.365Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD94,1,,18.194.175.153:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 18.194.175.153:25"
2019-05-08T23:57:23.550Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD99,0,,193.39.14.202:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:57:24.218Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9A,0,,94.199.178.141:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:57:28.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,66.218.85.139:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 66.218.85.139:25"
2019-05-08T23:57:28.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.137.159.27:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:57:44.545Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD99,1,,193.39.14.202:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 193.39.14.202:25"
2019-05-08T23:57:45.215Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9A,1,,94.199.178.141:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 94.199.178.141:25"
2019-05-08T23:57:49.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.27:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.27:25"
2019-05-08T23:57:49.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.137.159.26:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:03.236Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9B,0,,91.120.21.243:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:10.216Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.26:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.26:25"
2019-05-08T23:58:10.216Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,74.6.137.63:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:24.225Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9B,1,,91.120.21.243:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 91.120.21.243:25"
2019-05-08T23:58:31.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,74.6.137.63:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 74.6.137.63:25"
2019-05-08T23:58:31.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.137.159.24:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:33.646Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9C,0,,84.2.43.65:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:52.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.24:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.24:25"
2019-05-08T23:58:52.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.137.159.25:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:58:54.645Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9C,1,,84.2.43.65:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 84.2.43.65:25"
2019-05-08T23:59:13.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.25:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.25:25"
2019-05-08T23:59:13.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.136.101.117:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:59:34.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.136.101.117:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.136.101.117:25"
2019-05-08T23:59:34.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.137.159.28:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:59:40.649Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9D,0,,94.125.177.21:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:59:40.807Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD9E,0,,91.82.81.162:25,*,,attempting to connect
2019-05-08T23:59:55.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,1,,98.137.159.28:25,*,,"Failed to connect. Error Code: 10060, Error Message: A kapcsolódási kísérlet nem sikerült, mert a kapcsolódó partner nem válaszolt a megadott időn belül, vagy a létrehozott kapcsolatban hiba történt, mert a kapcsolódó partner nem volt képes válaszolni 98.137.159.28:25"
2019-05-08T23:59:55.205Z,Windows SBS Internet Send MEGASERV,08D6D38C1273BD97,0,,98.136.102.54:25,*,,attempting to connect -
Kronk
őstag
Sziasztok,
Adott egy windows 2008 sbs, Exchange 2007,
Email küldés problémám van.
Tegnapi nap folyamán, semmilyen állítgatás nélkül, nem mennek ki a levelek, befelé szépen jönnek, illetve hálózaton belül is mennek.
Tűzfalon minden rendben, 25ös port nyitva van.A queue-ban ilyen hibával állnak sorban a levelek.
451 4.4.0 Primary target IP address responded with: "421 4.2.1 Unable to connect." Attempted failover to alternate host, but t hat did not succeed. Either there are no alternate hosts, or de livery failed to all alternate hosts.Próbáltam erre a hibára rákeresni, pár ötletet megpróbáltam amiket írtak, de semmi sem segített, így mindent visszaállítottam, ahogyan volt.
Köszönöm ha tudtok segíteni.
-
OgKush
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy van e lehetőség exchangen a "mailbox is almost full" levelet nem csak a usernek küldeni hanem az adminnak is ?Köszi!
-
bolvar
senior tag
Üdv
Outlook címjegyzék szerkeszthetőségébe szeretnék segítséget kérni.
A mezőket szeretném szerkeszteni, ha lehet gpo-ból is akár, hogy csak pár mező látszódjon.
A beosztás hely stb ilyen fölöslegeseket eltüntetnék és beraknám mondjuk a mobil számot ne csak a központi legyen ott.
Lehetséges ez valamilyen módon?
Előre is köszi a segítsége!
bolvar -
deminos
aktív tag
Üdv mindenkinek,
Van esetleg még használható spam szűrő program a jó öreg exchange 2000-hez?
Ha valaki tud ilyet szívesen fogadom.Köszönöm.
-
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Exchange 2007 migrációnál elhasal egy mailboxnál duplikált mappa miatt. Parancssorban kilistáz olyan mappákat, amik OWA-ban nem látszanak. Hogy tudnám kitörölni ezeket? Powershell-ben egyelőre nem találtam rá opciót. Esetleg valahogy megjeleníteni ezeket az OWA felületén?
Köszönöm a segítséget!
-
Petya25
őstag
Egy olyan problémába ütköztem, hogy a webes felügyeleti központban adott címre érkező levelet keresek, de a feladót nem ismerem, tehát egy listát várnék amit mazsolázhatok. A szűrő/kereső viszont a be irányt üres feladóval nem tudja szűrni, pedig a kimenőnél ez működik.
Valami tipp? -
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Hogyan lehet legegyszerűbben egy adott usernek full jogot adni az összes user mailbox-ához? Találtam pár scriptet neten de gondoltam hátha csinált már itt valaki ilyet ami tuti működik.
Köszönöm!
-
szeltam
csendes tag
Sziasztok!
Abban kérnék segítséget, hogy email cím változás miatt (domain nem változott), az exchange mail fióknak meg lett változtatva az alias neve az új email címre + a régi mail cím fel vett véve plusz aliasnak. Ez így tökéletesen működik is. Viszont a régi címre küldőknek hogyan tudok automatikus választ küldeni a cím változásról?
-
Arianrhod
újonc
Nagy bajt csináltam magamnak, kérnék segítséget!
Nagyon távol, és magányosan élek, interneten tartok kapcsolatot. Van egy új gépem, ami tegnapig kiválóan működött, Windows10 (64bit) oprendszer. Vásároltam a MicroSoft boltban egy appot, ami viszont megfertőzte trójai falovak tömegével a gépet. Hiába küzdöttünk vállvetve a Windows Defenderrel, és írtottuk ki a nyomorult férgeket, sikerült így is működésképtelenné tenniük a gépet. Először a "server imap" protokollt minősítette a Defender megbízhatatlannak, és kitöröltette velem, majd többé nem működött az email-fogadó szolgáltatás, azután leállt a küldés is, majd a Skype. Végül eltűnt az internet, nem állítható vissza jelenleg a WiFi, mert nem ismeri föl a rendszer a rootert.
Én született antitálentum vagyok az ilyen dolgokhoz, de nincs senki, akihez fordulhatnék, és járóképtelen vagyok. Vagyis nem tudom szervízbe sem vinni a gépet. Ezért kérnék egy távvezényléssel történő segélyakciót, annyira talán nem vagyok béna, hogy az utasításokat ne tudnám követni.
Tudnátok nekem segíteni visszaállítani a rootert? Gondolom, az imap szervert kéne először, ha jól sejtem, annak kitörlése okozhatta az összeomlást. Nagyon hálás volnék érte!
-
Guszti
aktív tag
Sziasztok!
2016-os exchange-hez keresek normalis hasznalhato pop3 connectort nem aranyarban (max. 100-150$) 20-30 usernel nem hiszem hogy lesz tobb.
Van valakinek tapasztalata ezekkel, es tud ajanlani valamit?
Köszi! -
laszak
tag
2010 -> 2016 migrációt végzem (1-1 szerver, a forrás helyen public folder is van, a célhelyen egyelőre csak mailbox szerepkör, még senki sincs migrálva).
Jelenleg az új vas telepítve, a mailek mennek a 2 belső szerver és a külvilág között is.Ez a lépés következik:
http://techgenix.com/migrating-small-organization-exchange-2010-exchange-2016-part4/
Migrating a small organization from Exchange 2010 to Exchange 2016 (Part 4)
Updating Exchange 2010 Virtual Directory URLs, azaz, hogy a 2016-os vegye át a mailflow kezelést.Jól sejtem, hogy ezt az userek semmilyen formában nem fogják megérezni (a public foldert beleértve)?
Köszönöm.
Üdv.
-
Sikerült megoldani: beállítottam hogy minden levelet szinkronizáljon le offline módhoz, ez eltartott egy darabig, de sikerült neki. Talán valamiért az export funkció butább, és nincsenek benne a megfelelő funkciók, az Exchange pedig elhajtja valamiféle rate limit miatt? Na mindegy, szóval ha megvan offline minden, akkor az Outlookot csökkentett módban indítva szépen lefut az export. Ilyenkor ugye nem tud mit tenni, a local cache-ből kell másolnia file-ba, ami stabilan működik, és végig is tudja csinálni.
Bocs az offért, ez kliens oldali kérdés volt inkább.
-
Munkahelyet fogok váltani rövidesen, és szeretném backuplni az Exchange fiókom. Sajnos a munkaállomásomon (Win7) nagyon meg van kötve a kezem, local admin jogom sincs. A céges standard MUA: Outlook 2013, van hozzá OWA is. IMAP nincs. A szerver oldalról semmit nem tudok, zegzugos, bonyolult, külön csapat csinálja, tonnányi adfs proxy meg mindenféle hasonló jó van hozzá, illetve valahogy az o365 cloud is bele van keverve.
Az exportálást az Outlook beépített tooljával csinálnám. Megadom neki az alap adatokat (inboxot exportáld, pst-be, ide), majd elindul a progress bar, ami úgy 1-2 perc után bezáródik. Hibaüzenet nincs, a pst file-t nem zárja le (tehát olyan mintha crashelne az export process).
Van bármi ötletetek, javaslatotok, hogy hogy tudnám megoldani a fenti feladatot? Egyéb export tool is szóba jöhet, de sajnos csak akkor, ha portable módon tud működni, telepíteni sajnos az admin jog hiánya miatt nem tudok.
-
bugizozi
őstag
válasz
kraftxld #1503 üzenetére
Szia!
Ezzel a paranccsal sikerült kinyerni egy értelmes listát.
logparser.exe "SELECT cs-username FROM C:\inetpub\logs\LogFiles\W3SVC1\u_ex*.log WHERE cs-uri-stem LIKE '/OWA/auth.owa' AND cs-username IS NOT NULL GROUP BY cs-username" -rtp:-1
Félig-meddig saját tákolás, remélem az a kimenet ami nekem kell
Azért kell ez, mert le akarják kapcsolni az OWA-t, de előtte meg akarják nézni, hogy ki az aki használja...
Fordítva kéne inkább: először lekapcsolni aztán aki szól az használta (volna) -
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Exchange 2013-on, hogy tudom kilistázni, hogy mostanában kik léptek be az OWA-ba?
Amire én jutottam, hogy a LogParser nevű alkalmazással lehet szűrni az IIS logját. LogParser – MS Exchange Webmail User Access List
Ez le is futott, de mintha túl sok usert listázna ki, kb mindenkit
Az esetleg bezavarhat a dologba hogy telefonról (Blackberry) is elérik a levelezést?Köszi!
-
Rover623
félisten
Nem meglepő módon segítséget kérek...itt minden bizonnyal vannak olyanok, akik több szervert látnak/láttak mint én!
Exchange 2010-et fel kellett tupíroznom kicsit: a meglévő egyetlen mellé fel kellett vennem egy új authoritative domaint...bővülünk, vagy mi fene!
A levelek szépen betalálnak mindkét tartományba, küldeni is lehet belőlük kifelé és egymás felé is rendben.A gond: az új domain nem csak a felvett pár e-mail címben jelentkezik!
A kézbesítési értesítések hol a régi, hol pedig az új domain-ről jönnek, eddig fel nem ismert minta vagy módszer szerint.
Vagyis a domain1.com-ra küldött levél kézbesítési értesítése van, hogy a domain2.com-ról jön vissza!
Nincs olyan fiók, aminek mindkét domain-ben lenne e-mail címe...ha lenne, érteném a dolgot.
De így nem!Ötlet?
Lehet valahol állítani ezt?
Vagy ne foglalkozzak vele?
A kézbesítési értesítést egy technikai fiók küldi, ha jól sejtem.
Nálam pl. MicrosoftExchange329e71ec88ae4615bbc36ab6ce41109e@domain1.com ill. @domain2.com sajnos.Minden ötletet megköszönök!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bontatlan - BATTLEFIELD 1 Collectors Edition - Játékszoftver nélkül
- Antivírus szoftverek, VPN
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - NYÁRI AKCIÓ!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged