Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz energy4ever #79848 üzenetére

    Nem remlik pontos km de 52-53ezerrel es 60 ezerrel adtam el (szuk 1 ev hasznalat), 14 evesen.
    Amikor vettem, akkor gyakorlatilag gyari dolgokat kellet parat cserelni: kormanycsapagy, elso kerekcsapagy, valamint kuplung lamellak+kuplung rugok, gumik, kuplung bowden, plusz a kipufogo dob.

    Az elso fektarcsa meg boven a kopashatar felett vannak es gyari, hatso dobfek szinten.

    Igazabol nem egy bonyolult szerkezet, sok felesleges sallang nincs rajta, ami meg van, azok masszivak, plusz blokknal Suzuki kompatibilisek(pl kuplungot gyari Suzuki-t kapott, a GS/TU-lamellait).

    En azt mondom, hogy ha egy ujkoraban 8-900ezer korul levo motor 14 evesen garantaltan ennyi budapesti/agglomeracioban lehuzott km-el ilyen allapotban van, dicserendo(mondjuk tulajon is mulik).

    Viszont itt van az, hogy miert lehetetlen egy adott markara velemenyt formalni: A Hyosungnal mar tobb masik korabeli motorjanal nem feltetlen mondhatni ezeket el. Pl a 250-es blokkoknal is voltak problemak(gyari hibak, amit amugy javitottak, HA valaki visszavitte szervizre) illetve a 650-es GT blokkjanal.
    A Karionnal is foleg kulfoldon az elso 1-2 evben rengeteg hajtokar csapagyas peldany lett, amit gariban javitottak es utana mar modositott olajpumpara csereltek a sajatjukat(nem is ertettem a Suzuki blokkban, a gyari Suzuki helyett volt sajatjuk amivel gond volt, de vegul a Suzuki kerult vissza :D ), onnantol nem volt vele gond.

Új hozzászólás Aktív témák