- E-book olvasók
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #79848 üzenetére
Nem remlik pontos km de 52-53ezerrel es 60 ezerrel adtam el (szuk 1 ev hasznalat), 14 evesen.
Amikor vettem, akkor gyakorlatilag gyari dolgokat kellet parat cserelni: kormanycsapagy, elso kerekcsapagy, valamint kuplung lamellak+kuplung rugok, gumik, kuplung bowden, plusz a kipufogo dob.Az elso fektarcsa meg boven a kopashatar felett vannak es gyari, hatso dobfek szinten.
Igazabol nem egy bonyolult szerkezet, sok felesleges sallang nincs rajta, ami meg van, azok masszivak, plusz blokknal Suzuki kompatibilisek(pl kuplungot gyari Suzuki-t kapott, a GS/TU-lamellait).
En azt mondom, hogy ha egy ujkoraban 8-900ezer korul levo motor 14 evesen garantaltan ennyi budapesti/agglomeracioban lehuzott km-el ilyen allapotban van, dicserendo(mondjuk tulajon is mulik).
Viszont itt van az, hogy miert lehetetlen egy adott markara velemenyt formalni: A Hyosungnal mar tobb masik korabeli motorjanal nem feltetlen mondhatni ezeket el. Pl a 250-es blokkoknal is voltak problemak(gyari hibak, amit amugy javitottak, HA valaki visszavitte szervizre) illetve a 650-es GT blokkjanal.
A Karionnal is foleg kulfoldon az elso 1-2 evben rengeteg hajtokar csapagyas peldany lett, amit gariban javitottak es utana mar modositott olajpumpara csereltek a sajatjukat(nem is ertettem a Suzuki blokkban, a gyari Suzuki helyett volt sajatjuk amivel gond volt, de vegul a Suzuki kerult vissza ), onnantol nem volt vele gond.