- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2025: új VGA-k és CPU-k az AMD előadásán
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED monitor topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cila1
aktív tag
Most néztem a Logi honlapját.
Már DFGT-t se lehet venni mert elfogyott.
Csődbe ment a logi?
Köszönhető a Miskolci szerviznek? -
werszomjas
addikt
válasz
Fancy-boy #495 üzenetére
Igen ez az, kb fél éves, és nincs széthajtva egyáltalán, én is elég szomorú vagyok, a fele ennyibe kerülő DFGTnek nem volt ekkora és ilyen hangos holtjátéka, de ami a rosszabb, hogy a fixit szerint ez teljesen normális
A logitech meg nem csinál semmit, mondván ők a fixit-re tudnak csak hagyatkozni, ha ők azt mondják jó, akkor jó........
Mindenesetre nyáron elküldöm a Logitech szerviznek, hátha ők meghallják a hibát.
-
Fancy-boy
addikt
válasz
werszomjas #493 üzenetére
Ez az amit még a kuponnal vettél?
Mert ha igen, az azért nem volt olyan rég. Kb. fél éve lehetett, szóval csodálkozom, hogy már bibis.Azt gondolnám, hogy a Logitech termékek minősége kezd egyre rosszabb lenni, mondjuk ide általában az ír, akinek van valamilyen problémája.
-
jozsi252
veterán
válasz
werszomjas #493 üzenetére
Neked a kuplungnak van valami különleges hangja? Vagy az is ugyanolyan hangtalan mint a többi pedál?
mate3553
Igen valószínű hogy kapsz majd egy cseredarabot. -
werszomjas
addikt
válasz
jozsi252 #489 üzenetére
Kb 1 hónap múlva fogod visszakapni a kormányodat azzal az indokkal, hogy a hibát a tesztelés során nem tapasztaltuk....
Én áprilisban küldtem el nekik a G27-et, mert nálam meg nagyon hangosan kopog, plusz ha jobbra eltekerem a beállított szögig, ahol kezdődik a ffb , ott visszaengedésnél kattan egyet a kormány, ugyan ezt balra nem csinálja.
Kereken 1 hónap volt, hogy vitte és hozta a futár és nem csináltak vele semmit, annyit írtak, hogy nem tapasztalták ezt a hibát, talán süketek
Írtam a Logitechnek, hogy nem vagyok megelégedve velük, visszaírtak, hogy akkor el kell nekik küldeni, valahova a külföldi szervizükbe, ahol szintén megvizsgálják, de ugye az is minimum 1 hónap lenne sztem, most meg pont benne vagyok egy ligában, szóval én nyáron elküldöm nekik, kíváncsi vagyok, ott mi lesz az eredmény. A lényeg, hogy nem cserélték, nem javították meg, mondván ez ilyen
-
Mate
nagyúr
válasz
jozsi252 #491 üzenetére
Igen, fixitezek én is. Illetve a gamepadokat elvileg majd logitechel intéztetem, hisz most lett cserélve és továbbra is rossz. Gondolom küldenek másikat helyette vagy nem tudom hogy lesz.
Minden mást fixittel. A régi vissza a boltba ahol vettem, majd másnap elhoztam helyett 2 hét átfutással megy ugyan ez...
-
jozsi252
veterán
Amúgy megpróbáltam ma azt is hogy a G27-es kormányt vigye ki egy UPS futár, nézzék meg, aztán küldjenek helyette egy másikat. De ezt teljes mértékben ellenezték. Tehát mindenképpen a FixIT...
Fura mert 2 hónapja hívtam őket a G930-al kapcsolatban, és ott mondták hogy akkor küldenek érte futárt, majd küldenek csere darabot. Csak akkor nem küldettem ki, mivel használtam napi szinten a fülest. És ezt ma meg is említettem hogy 2 hónapja lehetett volna lehetőség a G930-nál, és akkor most is azt mondták hogy azt is a FixIT hez küldjem.
húú mondom de nehéz eset vagy, 2 hónapja akkor miért lett volna rá lehetőségem.
Illetve te is mostanában a FixIT-hez küldöd, nem pedig a logitech-hez?
-
Mate
nagyúr
Én is holnap/holnapután küldetem futárral a laptopomhoz használt egeret. Néha nem reagál és alig lehet tekerni a görgőt.
Kíváncsi leszek mennyi idő alatt csinálják/cserélik. Illetve még mindig várom, hogy logitechhez megérkezzenek a hibajavított f710-ek.
Már kezdem szarul érezni magam, hogy állandóan küldözgetem nekik a cuccokat, de szinte mindenükkel volt hiba mostanában.
-
jozsi252
veterán
Na most ott tartok hogy FixIT-től megvan az RMA, becsomagoltam a kormányt, beleraktam külön a hibaleírást is, meg mindent, aztán a futárt várom. Gondolom holnap/szerdán el is fogják vinni. Ez a kuplungos dolog nagyon idegesít, mert tényleg nagyon zavaró a hangja. Még ha néha néha jönne elő, nem.. állandóan.
Majd írok ide hogy mire jutottam FixIT-el, javítják, kicserélik-e stb.. Illetve beleírtam hogy a Feedback-et is nézzék meg, mert azzal is már az eleje óta szenvedek. És nem csak CM-es játékokkal, hanem Simbines gamekkel is előjön ez az összevisszaság. Kíváncsi vagyok a fejleményre.
Remélem nem kell csalódnom a Logitech-be, bár már ők sem a régiek, mert pl a G930-as fülesemnek elvileg 10 órát kellene bírnia, de a felét sem bírja ki. Ráadásul nem is tudok bármilyen akksit belerakni, mert van itthon jó minőségű eneloop, de nem...
-
Mate
nagyúr
válasz
jozsi252 #478 üzenetére
Beszéltem pár napja logival és mondták, hogy akkor tudnak bármi ilyet cserélni, ha kijöttek az újak. Elvileg akkortól érdemes reklamálni csere után, ha honlapjukon megjelennek a termékek (most elég gyér a kínálat).
Arról, hogy g27-es kormány lesz-e fogalmam sincs és csak gamepadod kérdeztem. Az május közepe-vége fele várható
-
jozsi252
veterán
Írta fentebb valaki hogy új kormány várható, na ez szerintem nem fog megtörténni, legalábbis ez alapján nem sajtkóközlemény. Amúgy láttam egy fent linkelt képen hogy új dobozos G27-et kapott valaki, akkor ezek szerint van új revízió amiben javítottak pár dolgot?
Áh véletlenül kitöröltem a cserére vonatkozó részt. Köszönöm az infót mate3553
-
n@p@lm
őstag
logitech g400.
elkezdett szívatni, le-fel csatlakozott a gépre.
garis, futár el, majd ma (30 napja vitték el) hoztak egy vadonáns újat.
őszintén megmondva elégedett vagyok, csak ne lett volna 30 nap -
MrDrake
tag
Én ma kaptam egy csere g27-et már új dobozban, miután a fixit nem tudta megcsinálni a kormányom, az újat elvileg márc. 13-án gyártották, szóval lehet hogy ez már egy új revízió (bár nem biztos még nem bontottam ki, a dobozon ez állt). És bocs a linkért, de nem enged közvetlenül képet feltölteni.
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
Velocity
aktív tag
Lehet venni talpakat, 600 Ft egy garnitúra és ingyen házhoz szállítja a Logitech alkatrészboltja. Én is most rendeltem meg az enyémeket.
Nekem egyébként ugyanaz a gondom a garanciáztatással: munkához kell az egér, nem nagyon tudom hetekig mellőzni. Nekem a görgő adja megfelé magát, elég durván tud ugrálni ha rájön az 5perces... Másik, hogy egy napot bír az akksi. Hurrá...
Nem tudom mi tévő legyek, merjem-e rábízni a fixitre...Egérgombbal kapcsolatban viszont van egy jó tanácsom, ami anno nekem bevállt: vedd ki az elemet az egérből, majd legalább 30 mp-en keresztül kattintgassd az összes gombot. Külföldi logitech support fórumon olvastam egy logiteches ember válaszát hasonló duplakatt problémára reagálva és ezt javasolta. Állítólag az usb-s töltés miatt statikus elektromosság keletkezik a kondikban és így ki tudod őket sütni.
Forrás lap alján jlohnes (Retired Logitech Employee / Moderator) hozzászólása. Érdemes megpróbálni... -
Mate
nagyúr
Nekem megoldódni látszik a billentyűzet és gamepad probléma. Küldenek egy vevőegységet Hollandiából, holnapra itt is van. A gamepad még odébb van, de elvileg arra is lesz megoldás.
-
PuffySite
tag
Szia!
Én vagyok a kolléga, ahogy írták előttem.
Nekem hullásoak lettek a talpak, de használatban ez nem zavaró, csak azért na..
Meg a klikkelés rohadt hangos, de úgy vagyok vele, hogy már észre sem veszem, csak megszokás kérdése.
Szerintem küld el nyugodtan, max ha valamit elszarnak majd Botond a seggükre csap.Csere egérre viszont ne várj, én is szenvedtem 3 hétig.. :/
-
Sziasztok!
Olvasom itt a rossz híreket a Logitech garanciáztatásáról... VAn egy Performance MX egerem. Kezd besz*rni a bal klikkje, pl. drag and drop közben 10ből egyszer "elejti" a cél alőtt a file-t, vagy nem jelöl ki szöveget, a szokásos módszerrel. Viszont még ritkán produkálja, mondom, 10-ből egyszer. Viszont baromi idegesítő. Grafikus vagyok, csomószor valamit arrébb akarok vinni pl. 3ds maxban, erre ahogy viszem az egérrel látom elengedi, és elkezd másik objektet vinni, meg ilyenek. Sajnos az egeret olyan számtek boltban vettem, ami időközben becsődölt, nem tudom, ilyenkor szériaszám alapján mehet a garancia? Van Garipapírom,de így gondolom semmit nem ér. A másik,hogy mik az esélyek? Visszaküldik,hogy ők ilyet nem tapasztaltak, menjek a sunyiba? Köszönöm előre is a válaszokat...
-
Thomas$
csendes tag
válasz
werszomjas #453 üzenetére
Lötyög a kormány és játék közben megszorul
-
Thomas$
csendes tag
Hali!
Van egy logitech g27-em és úgy néz ki kezdi magát megadni. Ahogy olvasom a hozzászólásokat egyre kevésbé merem visszaküldeni a kormányom. Kitudja milyen állapotban kapnám vissza illetve ha nem cserélek akkor mi lenne? Meg kellene várnom még kijön az új kormány? Ti mit tennétek a helyemben? Fogalmam sincs most mi tévő legyek -
panyesz76
csendes tag
-
cila1
aktív tag
-
cila1
aktív tag
Én csak reménykedem,hogy az az igaz amit linkeltél mert akkor érvényesítem az 50%-os kupont egy G27-re.
De szerintem az az igaz amit én írtam mert amikor nem volt akkor nem levették a képet a palettáról hanem az volt a kormány képe alá írva,hogy jelenleg nicsen raktáron vagy nem rendelhető.Most meg a képe sincsen ott.Ez fura,tehát szerintem valóban megszűnt a termék értékesítése.Ne legyen igazam. -
werszomjas
addikt
Másnak azt mondták csak készlet hiány.
-
cila1
aktív tag
Azért hívtam fel őket mert elromlott a DFP kormányom és megpróbáltam valami kedvezményt kérni.A kormány adatait felvette és rögtön nyomta az 50%-os kedvezményt.Gondoltam akkor legyen egy G27 erre mondta,hogy megszűnt és valami új kormány jön ki de arra nem érvényes a kedvezmény csak a DFGT-re.
Csak azon csodálkozom hogy az apró meg tele van "megrendelem neked a G27-et a Logitól".
Ezek vagy átverik az embert vagy ők se tudják még? -
Mate
nagyúr
Elvileg másuk közepén fognak kijönni új cuccok, illetve a régiek felfrissített, hibajavított változatai.
-
cila1
aktív tag
Most beszéltem a Logival és azt mondták,hogy G27 megszűnt és valami új kormánnyal rukkolnak elő.
-
Fancy-boy
addikt
Én többször hívtam őket, szinte rögtön kapcsolnak. Max. 15 másodperc.
Azért jó, mert nem kell fölösleges köröket futnod. Ha valamit félreértenek, rögtön eltudod mondani.
Ha telefonon hívod őket, szerintem annak is nyoma marad. Legalábbis amikor először telefonáltam, kérdezték be vagyok-e regisztrálva, mondtam hogy még nem, és telefonon keresztül meg is csinálta a profilom.De természetesen megértem a te álláspontodat is.
-
Mate
nagyúr
válasz
Fancy-boy #436 üzenetére
Több okból nem szeretek telefonálni.
1. Legtöbb helyen évezredig kell tartani, mire ügyintézőt kap az ember (Logitech-nél nem tudom, hogy megy)
2. Szeretem, ha nyoma van a beszélgetésnek, vissza tudok olvasni, ha valamire kíváncsi vagyok, illetve könnyebb hivatkozni rá.
3. Régi megszokás még vodafonos időkből, hogy csak azért kellet lemennem az utcára és keresni egy nyugodt helyet, hogy telefonáljak, mivel lakásban a térerő egyelő volt a 0-val. Azóta T megoldotta a problémámat, de hát a megszokás nagy úr -
AlexWolf
senior tag
Én is haladok. Ma este le kell fényképeznem a fülesemet minden tartozékával, meg a PID számot (na ezt nem tudom, hogyan fogom csinálni, mert G35-nél a bal oldali fülpárna fölött a fekete műanyagra van felfestve !!!feketével!!! a PID).
-
Mate
nagyúr
Írtak megint egy levelet, illetve folyamatosan levelezek velük. Szimpatikus, hogy mindenáron megpróbálják megoldani a problémát, illetve gyors az üzenetváltás velük. Vannak cégek, akikkel 1-1 levélváltás 2-3 nap, itt meg pillanatok alatt reagálnak.
-
Mate
nagyúr
"Sajnos az FIXIT Kft-nél vezetett RMA számokat nem tudjuk megvizsgálni.
Amennyiben azzal a két ügyintézéssel volt probléma, kérem fejtse ki pár mondatban.
Meg tudná próbálni USB 3.0 portoktól távolabb helyezni az USB receivert?
Sajnos a Unifying vevőegység nem elérhető az F710-es termékhez.
A FIXIT Kft. nem a termék ára alapján dönti el a javítás / csere szükségességét, hanem a hiba forrása a meghatározó tényező.
Mint előző levelemben is leírtam, feleslegesen aggódik a(z) (esetleges, vízionált) problémák meg nem javítása miatt, mivel gond esetén mindig az ügyfelek elégedettsége volt és lesz is fontos számunkra. "
Előző levelemben leírtam, hogy usb 3 hátul van, én meg előlapi usb2-t használom a vevőegységgel, ami kb. fél méter, illetve másik gépen is rossz. Sokat segítettek.
Hova kéne tennem a vevőegységet az ablakba?....
-
AlexWolf
senior tag
Már egy ideje szemezek más gyártókkal, de mivel eddig nem volt bajom a logitech-kel (MX1000-es egerem még mindig működik pedig már majd 10 éves, MX518-asom is) nem vásároltam mástól. Pedig van pár jó cég még a piacon és sok olyan gyártó is, akik eddig ugyan nem gyártottak pl egeret, de most igen, és jót!
Meglátom mi lesz az eredménye a lentebb részletezett ügyemnek, de ha nem rendezik megfelelően, akkor van még más gyártó is a placcon. -
Mate
nagyúr
válasz
AlexWolf #428 üzenetére
Nem tudom, hogy fogyasztóvédelem foglalkozhat-e a dologgal, bár külföldön vásároltad, azt hazai supporttal rendelkezik, így gondolom igen.
Közepes szintű angol nyelvtudás lévén nem angolul írtam a levelet. Válaszoltam nekik, leírtam a további észrevételeimet és a hibákat. Kíváncsi vagyok milyen megoldásra jutunk, mert jelenleg is durván 20 logitech termékkel rendelkezem és egyedül az új, vezeték nélküli eszközökkel vannak problémák.
-
AlexWolf
senior tag
Én nem a magyar supportnak írtam, mert gondoltam, ha az is úgy működik, mint minden support itt, akkor semmit nem érek vele. Angolul írtam le mindent, hiszen a garis cuccomat is a hivatalos oldalon vettem és Hollandiából szállították ide.
Nem tudom lesz-e foganatja, de erősen megcsappant a bizalmam a Logitechben. Félelmetes, hogy hagyják azt, hogy ilyen kókler cég javítsa a több 10e Ft-os cuccokat. Gondolom úgy volt vele a szerelő "A kis köcsög majd 40ezres fülest használ és még garanciában javíttatni akarja? Kapja be!"
Azt nem tudom, hogy ebben a helyzetben van-e lehetőségem fogyasztóvédelemhez vagy ilyesmihez fordulni. hiszen külföldről rendeltem a cuccost, de azt egy magyar cég "javította".
Ilyenkor mi van? Vonatkozik rájuk bármilyen fogyasztóvédelmi jogszabály? -
Mate
nagyúr
"Tisztelt XY!
Köszönjük hogy felkereste a Logitech ügyfélszolgálatát.
Az ön által idézett problémák általunk orvosolhatóak, ahogy eddig is, a jövőben is elégedetten távoztak tőlünk az ügyfelek. Tudunk róla, hogy a FIXIT Kft. ügyintézésével az ügyfelek egy része nincs 100% -osan megelégedve, ezért minden esetben - amikor eljutott hozzánk a reklamáció - megoldottuk a problémát.
Sajnos a rendszerben nem látok önhöz rendelt ügyet, ezért nem tudom milyen előzménye van az elégedettlenségének, viszont a két termék hatótáv-problémájáról tudunk részleteket pontosítani.
Használ USB 3.0 portot a számítógépen? Használ esetleg valamilyen USB HUB-ot vagy USB extendert?
USB 2.0 portban vannak dugva a vevőegységek?
Az eszközök minősége folyamatos monitorozás alatt áll, típushibákat javítunk, a termékeket fejlesztjük. A szervíz munkájának a minősége is megfigyelés tárgya, minden hozzánk bejelentett problémát továbbítunk a Logitech felé és az ügyfél problémáját megoldjuk.
Remélem a jövőben is elégedett ügyfélként tarthatjuk számon.
Ha nem kapunk válasz emailt 2 héten belül, az ügyét megoldottnak tekintjük, és lezárjuk. Ebben az esetben egy kérdőívet küldünk Önnek, melyben értékelheti az ügyfélszolgálatunkat. "
Elég gyorsan válaszoltak. Külön tetszik, hogy nem sablon szöveget írtak (erre utalnak a helyesírási hibák is)
-
Mate
nagyúr
Írtam egy terjedelmes levelet logitechnek, amiben jeleztem nemtetszésemet a mostani termékeik minőségével és a szervizeltetésükkel.
Bemásolom majd a válaszukat, ha egyáltalán válaszolnak.
-
PuffySite
tag
Elvileg.. az én egeremen is szétbarmolták a talpakat, meg olyan mikokapcsolókat tettek belem hogy még a szomszédban is hallani ha használom az egeret. Nekem már nincs kedvem panaszkodni, meg várni az 1 hónapos ügyintézésre, logitechből elég volt így ennyi.
"Vagy megszoksz, vagy megszöksz."
-
AlexWolf
senior tag
Tanácsot szeretnék kérni.
Van egy G35-ös fülesem, aminek a fülpárnái szétfoszlottak (ez ha jól tudom típushiba). Mivel logitech.com oldalról rendeltem és még garis volt, jeleztem ezt az ügyfélszolgálaton, ahol a fix-it-hez irányítottak.
Elvitték a fülest és kicsit több mint egy hét alatt "megjavították". Vagyis a fülpárnát ugyan kicserélték, de a fejpánton egy új lyukat csináltak (mintha valaki ujjal vagy valamilyen szerszámmal erősen megfogta volna). Koszosan kaptam vissza és ráraktak egy matricát úgy hogy csak a logitech felirattal együtt tudnám lekapargatni.Jeleztem a Logitech supportjának, hogy ezt így számomra nem elfogadható. Szerintetek lesz foganatja?
Én baromira vigyáztam erre a fülesre kb egy szem kosz nem volt rajta a 1,5 év alatt, erre ilyen gány módon kapom vissza.Egy csomó logitech cuccom van, de most baromira csalódtam, hogy ilyen a szervizük.
-
poli27
veterán
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Most hogy működik a Logitech cuccok gariztatása? Van egy fejhallgatóm, amihez kitöltött garlevél van, de más nincs. Elég ez a garihoz? Szervízbe küldés hogyan működik? Nekem kell postáznom, vagy van garifutárjuk?
Köszi
-
Mate
nagyúr
Ma kaptam a levelet, hogy kicserélték a gamepadot. 3 hétbe telt, a korábbi 1 nap helyett.
Igényléstől számítva 5 nap volt, mire megkapták.
Onnantól számítva, hogy náluk volt 1 hét eltelt, mire egyáltalán bevitték a gépbe...
További egy hét volt kicserélni.Ami még érdekes, hogy a csomag amit feladtam 0,2Kg volt gls szerint.
Amit küldenek, az 0,7Kg. Valamitől jól meghízottCsomagolás, elemek? Majd kiderül hétfőn, kedden.
-
XtremLor
őstag
Ma kaptam meg a csere szettet a szerviztol, sajnos nem volt UK csak US kiosztasu nekik raktaron, igy azt kaptam. Osszesegeben elegedett vagyok, az atfutasi ido nalam is 3 het volt, ami szerintem meg belefer.
A lenyeg, jo vegre rendes billentyuzeten gepelni, kicsit felve vagtam neki a dolognak, de ugy tunik indokolatlanul. -
PuffySite
tag
Logitech Performance MX-re nem tudok valami jó kis alternatívát? Elegem van már ebből a ratyiból.
Csutkára lemerítve, aztán egy éjszaka töltés után kemény 4 napot bírt ki az akkuja. Ma ráadásul azt is észrevettem hogy magas frekvencián sípoló hangot ad ki miközben mozgatom.
Lehet én vagyok rigolyás, de az előző G7-emmel 6 évig semmi gondom nem volt, ezt meg most vettem és már ennyi baj van vele...
-
poli27
veterán
válasz
XtremLor #404 üzenetére
Nem azt mondom hogy ne javítsák, csak ha már javítják akkor olyan legyen mint a gyári, ne kókányolva legyen Magyar módra ennyi!!Miért is nem tudnak új teflontalpat rakni az egérre, ha már javítják pl?? Inkább visszateszik a szétbaszott régit.... Még ha újat raknának akkor is olcsóbb lenne a javítás mintha cserélnék!!!!
-
XtremLor
őstag
A lenyeg hogy hamar keszhez kaptad, es uj!
Nagyon sok logitech termekem van,osszegyult az evek alatt, a heten jott csak 2db, remelem nem lesznek rossz tapasztalataim a garnaciat vegzo tarsasagal, a gyarto termekeit kedvelem tobb fronton nem tudok jobb alternativat, de ha nem lesz gordulekeny a szervizeles, lehet en is valtok a jovoben.(#402) mate3553: Persze mergertem en nem mindegy 1e vagy 100e az adott termek megeri e javitatni vagy gazdasagosabb kuldeni egy ujat.
Kivancsian varom mi lesz az ugy befejezese.
-
poli27
veterán
válasz
XtremLor #398 üzenetére
Nem értem miért kaptam újat a javítás helyett
De örülök neki, bár ha az enyémet szétszednék és összebarmolnák a talpát pl hogy hullámos lenne,felhívnám a Logitechet és elküldeném a francba sztem... Nagyon sok termékem van ami Logitech, de ha egyszer így megszívnám tuti nem vennék többet !!
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok van egy logitech 5.1-em x540 ha jól emlékszem és a távirányító részé kontakt hibás lett mármint a 3,5-ös jack.
Ezt a modult vajon meglehet csináltatni vagy valahol tudok alkatrészt szerezni hozzá ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- RC modell földön, vízen, levegőben
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Androidos tablet topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Honor Magic 6 Pro 512 Gb Black
- Gigabyte GA-A75 + AMD A8 -3870 + 16GB Corsair DDR3 + 240GB Samsung 840 Pro + Alpenföhn brocken hűtő
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Apple Watch Ultra 2 49mm Újszerű/2025.11.18.Apple Gar./Akku 100%/p4269
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 garancia 109990
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3558 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest