- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sandor72
csendes tag
Sziasztok!
Változott a helyzet mert Miskolcon nyílt egy szerviz a Logitech mondta nekem tegnap. 2012. Júliustól már nem cserélnek egybőlhanem Miskolcra viszik a terméket ingyen ha van garancia és vissza is viszik neked amint elkészült a javítása vagy ha nem javítható akkor cserélik neked.
Egy weboldalon kell regisztrálni majd regisztrálni kell a terméket is + leírni a hibát és majd jelentkeznek érte. Ha javítható akkor javítják ha cserés akkor kapsz másikat. Azt hogy mennyi ideig tart a szervizes dolog nem tudni de biztos továbbmint az eddigi megoldás hogy 5 - 7 nap alatt kaptunk egy új terméket.
A szerviz linkje amit a Logitech adott nekem: [link]
Bemásolom a Szerviz feltételeket kicsit hosszú lesz.
LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeket. A Garanciális szervizelést viszonteladók és végfelhasználók
egyaránt kérvényezhetik.
2. Szállítás előtt, a termékekhez kötelező igényelni egy RMA számot az alábbi internetes
oldalon: http://rma.fixit-service.com. A FixIT-HEZ BEKÜLDÖTT TERMÉKEKET RMA
SZÁM NÉKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI. Részletes leírás regisztráció
után, az alábbi internetes oldalon található: http://rma.fixit-service.com
3. Az RMA címkét a szállítandó csomag külsejére kell ragasztani, illetve a fenálló külső
sérülések veszélye miatt, a csomag belsejében is szükséges elhelyezni egy példányt, a
többi dokomentummal együtt (lásd alább). Amennyiben több csomag kerül szállításra,
minden dobozt külön-külön kell fel címkézni. AZ RMA CÍMKÉK NÉLKÜLI
CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI!
4. A szállítás költségviselője a FIXIT Hungary Kft., amennyiben a csomag beküldése a
szerződött partneren keresztül realizálódik. A szállítás, a GLS Hungary Kft. megbízásával
zajlik.
FIGYELEM: Egyéb szállítmányozási cég által, valamint az RMA szám nélkül beküldött
Logitech terméket nem áll módunkban elfogadni.
A szervizbe küldött csomagokat az esetleges sérülések elkerülése érdekében, kérjük,
gondosan csomagolja be. Ajánlott, a terméket az eredeti dobozában beküldeni.
(Töltőanyag használata erősen ajánlott)
Nem megfelelő csomagolás esetén, illetve a szállítás során bekövetkezett sérülésekért, a
szerviz nem vállal felelősséget!
5. A szerviz, csak a teljes felszereltséggel beküldött termék garanciális ügyintézését tudja
vállalni. Pl. hangrendszer esetében mellékelni az összes hangszórót, a távirányítót; egérbillentyűzet
páros esetében mellékelni az usb vevőegységet, egeret és billentyűzetet stb.
Szükséges, hogy a megvásárolt Logitech termékhez mellékelt összes elem el legyen
küldve a szervizbe.
Amennyiben, az RMA terméket nem a teljes felszereltséggel küldi be, a szerviznek
jogában áll az RMA termék szervizelésének megtagadása.
6. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:
6.1. az RMA számot
6.2. a termék tulajdonosának adait (név, cím, tel.szám, e-mail)
6.3. a hiba pontos leírását
6.4. a nagykereskedelmi számla másolatát a termék hivatalos magyarországi
forgalmazójától és az eladást igazoló számlát (abban az esetben, ha a viszonteladó
küldi be a szervizbe a hibás terméket), végfelhasználó esetében szükséges a
vásárlást igazló számlát mellékelni.
7. A FIXIT Hungary Kft. bevizsgálja a készüléket és miután detektálta a jelzett hibát, úgy
lehetőségéhez mérten a lehető legrövidebb időn belül megjavítja vagy kicseréli azt, majd
díjmentesen visszaszállítja az ügyfélnek.
8. Minden csomag, amit a Fixit Hungary Kft. szállíttat, biztosítva van a szállítás során
fellépő esetleges eltűnésért illetve sérülésért. A csomag átvételekor az átvevő köteles
ellenőrizni a csomag állapotát és annak tartalmát a futárszolgálat képviselőjének
jelenlétében. Bármilyen rendellenesség esetén (a csomag hiányos vagy sérült
stb.) az átvevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a futárszolgálat képviselőjével.
Bárminemű kártérítési követelést a futárszolgálattal szemben csak ezzel a
jegyzőkönyvvel lehet érvényesíteni.
A Logitech termékek magyarországi márkaszervizének pontos elérhetősége:
FIXIT Hungary Kft.
Szentpéteri Kapu 80.
3526 Miskolc
Hungary
E-mail: logitech@hu.fixit-service.com
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R7 3750H / GTX 1650 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest