- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Én pénteken jelentettem be a gondomat, már rá is ragasztottam a címkét a dobozra, de a futár továbbra sem jött....Most mit csináljak? hol tudnék nekik írni?
-
raczger
őstag
Nekem is volt szerencsém a fixittel, látom másoknak is
Nekem egy hét alatt lezajlott a dolog, visszaküldték a logitech m510-es egeret, viszont nem tesztelték le eléggé, ugyanis fekete színű felületen semmit sem érzékel az egér (lézeres), ez azért probléma, mert fekete az asztalom. Írtam a logitechnek egyik este, kb egy óra múlva már jött is a válasz, hogy jószándékuk jeléül küldenének egy újat, másnap már jött is a mail a ups trackinggel. Szegény logitech úgy néz ki, hogy befürödt ezzel a fixittel, ha ennyi embernek van gondja velük. -
Chereiose
addikt
Szar lett ez a logitech, én is most készülök elküldeni az egerem ennek a szar fixit-nek, dehát nemtudom....ráadásul 2 hétig nem lesz egerem... sőt még több mert itt a karácsony
-
szimcsi
senior tag
válasz
Lajtorja #195 üzenetére
Lehet nem érne semmit, de én írnék a logitechnek emailt emiatt a helyedben. (szerintem reagálnának rá) Főleg ha ez garancián belüli javítás akkor eléggé kifogásolható szerintem.
Még a fixit előtt írtam a logitechnek, a problémámról, reméltem, hátha kicserélik és kihagyhatjuk a fixitet. De nem
Korábbi logitech szervizeléshez képest gondoltam, hogy ez a fixit nem lesz olyan jó, de hogy ekkora lenne a visszaesés, azt nem reméltem. Én is attól félek, hogy mikrokapcsoló csere lesz nálam is vagy vmi hasonló. -
Lajtorja
aktív tag
Nem volt még szerencsém ehhez az új fixit féle garizáshoz egészen idáig.
Két hét alatt cseréltek ki a G500-am mikronkapcsolóit, majd a szarrágyűrt eredeti skatezt tették vissza az egér aljára pillanatragasztóval! Szépen megmarta a műanyagot és felfele kunkorodik az összes tappancs. Igényes, gyors munka mondhatom.
Ha ezt tudom előre, hogy ilyen trehány módon megy mostanában logitechnél a javítás, akkor inkább vettem volna új csúszkákat meg két omron kapcsolót és beforrasztom magam egy ezresből. Aki nem értené mi a gondom: olyan lett az egér mintha egy kieresztett karmú macskát akarnál tolni a padlószőnyegen, mindenre alkalmas csak játékra nem.
-
szimcsi
senior tag
most látom, hogy a fixit oldalon, ha bejelentkezek, akkor ott látom az rma részleteimet, adatokat. csak mert én email értesítést vártam.
viszont akkor azt kérdezném, hogy értesítenek, hogy mikor jönnek érte vagy egyszer csak betoppan vki érte? -
szimcsi
senior tag
válasz
Chereiose #191 üzenetére
garanciajegy egy lap, amit kapsz a termékhez. Én kaptam, de nekem nincs rajta garancia jegyszám, csak bizonylat szám, én azt írtam rá, de nem tudom. Ha nem találsz olyat, vagy nincs akkor N/A-t kell írni.
P/N az vmi cikk szám, nekm az egér alján rajta van.Remélem minél hamarabb reagálnak, vagy legalább megírják, ha vmi nem jó nálam.
-
szimcsi
senior tag
Helló
Általában mennyi idő után reagálnak a http://rma.fixit-service.com/ tól?
Beregisztráltam, elküldtem az igénylést, tehát itt tartok. Kb 24 órája. -
akyyy
senior tag
régebben volt egy wav-es bilnetyüzet egér kombom, ahol aaz egérnek a görgöje megmakacsolta magát. még garis volt, telefonáltam, és a SEMMIÉRT cserébe küldtek egy újabb fajta, másik billentyüzet egér kombot, egyedül annyi a "hátránya", hogy a bill az már nem magyar hanem angol. de mivel csak az egérrel volt bajom, igy azt használtam , amugy is laptophoz nem igazán hasznátalm a billt, ugyhogy a két bill szinte tökéletes állapotba van.
a gondom az, hogy a csere egér jobb gombja akarja megadni magát. játék közbe néha azt hiszi nem nyomom, illetve win-be is sokszor.
a bibi az hogy anno mikor felajánlották a cserét, közölték, hogy erre már nem lesz érvényes a garancia?!
ez igaz?
monjudk mit akarok, lehet veszek egy csak egeret, ha szerencsém van, a vevő is maradhat
egyébként egy m705-ös egérről van szó.
-
TXT
őstag
Volna egy Logitech cuccom, amire van meg garancia, de en nem ott akarnam gariztatni, ahol vettem (az ok most mindegy), hanem egyenesen a Logitech-nel. Mi lenne ennek a modja, kinek van ezzel szemelyes tapasztalata?
-
Rol1K4ahh
csendes tag
Köszi szépen a tippet!
-
Rol1K4ahh
csendes tag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni a problémámon. Van egy g25-öm aminek a bal oldali motorján 3-ba törött az inkrementális tárcsa és szeretném pótolni a ragasztás nem segített, esetleg valami ötlet h kitől vagy honnan tudnám pótolni az alkatrészt? Előre is köszi a segítséget!
-
Geryson
addikt
Igen, ez így elgondolkodtató. Elég drága szett, használtan is 25-35e Ft itt a PH!-n, azért eléggé leszúrnám magam (akár az egérrel), ha 1-2 év múlva behalna az akksija. Nekem a cégnél az elég rövid ideig gyártott újabb verziója van (nem tudom a nevét, de a bill. már meg van törve középen - bár nincs rajta kijelző mint az 5500-an). Ebben az egérben egy sima AA-s akku van és adott esetben kábellel simán tölthetem használat közben is, ami egy nyeremény.
Hát ha tudtam volna, hogy Te válaszolsz, nem is itt kérdezem meg hanem a "közös" fórumunkban!
-
Korcsii
őstag
4 éve van ilyen egerem (+bill), egyelőre rendben van. Azt nem mondom, hogy nem volt vele gondom. Aljáról a matricát lekoptattam (tipikus Logitech - még jó, hogy pont azon van minden azonosító szám), meg a tetejéről a logó már lekopott (mondjuk helye látszik, oldalról nézve ott máshogy csillog). Ami az akkut illeti, 4 napot ír, le még sose merítettem. Viszont a töltési hiba nálam is jelentkezett, az utóbbi időben elég sokszor (érintkezők letisztítása, egér megveregetése, aztán megy). Cserélni nem tudom mennyire lehet, eléggé össze van rakva ez az egér, nyitási pontot nem találtam még rajra (pedig előző olcsó logi egerem jó párszor szétszedtem).
-
Gyuszi83
tag
Sziasztok. Elromlott a DFGT kormányom. 2011 elején lett véve a kormány, de sajnos a papírjait nem találom sehol, se a számlát se a garancia levelet csak a doboza lett meg.
Van rá szerintetek esély, hogy garanciába megjavítassam ? -
Geryson
addikt
Sziasztok! Az a kérdésem, hogy egy Logitech MX 5500-as egér-bill kombóban lehet cserélni valahogyan az egerében a gyárilag beletett akkut ha annak hatásfoka már gyenge lesz?
-
saril
senior tag
válasz
werszomjas #170 üzenetére
ez tényleg jó ötlet, köszönjük!
-
werszomjas
addikt
Megosztanám rendelési tapasztalatomat, aki esetleg nem gondolna rá.
Ha a hivatalos logitech weblapról rendeltek, miután a terméket a kosárba raktátok érdemes felül a pénznemet HUF-ról EUR-ra váltani és úgy kifizetni a végösszeget euro-ban, akár több mint 10 ezer forintot is lehet ezzel spórolni (a napi árfolyamtól függően)
Működik természetesen forint alapú magyar bankkártyával, mivel a bank átváltja az euro-t.
-
Fancy-boy
addikt
Ami engem érdekelne, hogy lehet az Angol Logitech oldalról is rendelni Magyarországra?
-
forol
tag
G35-ös fejhallgatómat akartam volna javíttatni/cseréltetni miután a fejhallgató jobb oldalán a fejpánt és a fejhallgató közötti tartó pöcök, nem is tudom, hogy fogalmazzam, nem tartott tovább. Nekem anyagfáradásnak tűnik, el is küldtem a remekbe szabott Fixit-es embereknek amire azt a választ kaptam, hogy:
Mechanikai sérülés, ez a típusú sérülés nem tartozik a garanciális szervizelés keretei közé.
Ezt viszont nehezen tudom elhinni mivel semmilyen külső fizikai hatás nem érte, nem léptem rá, kutya nem rágta szét, egyszer csak amikor a fejemen volt, elengedett és erre akarják most nekem kitalálni, hogy nem garanciális probléma? Első e-mail-em az UK supportnak ment, ott meg is kérdezték, hogy a termék garanciális e, igenlő válasz után mondták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízközponttal. Ugyanezt a kört a magyar supportal is eljátszottam, természetesen mindkettőhöz részletes leírás és képek voltak csatolva. Ha tényleg nem volna garanciális probléma, nem tudták volna ezt nekem e-mail-ben megmondani, és most a szállítási költséget is rám akarják verni? Hihetetlen. Eddig nem ez volt a tapasztalat a Logitech szervízzel...
Érdemes lehet ezek után még akár telefonon nyúzni a magyar supportot?
-
HXY
addikt
Akkor már minden esetben elviszik a hibás terméket?
Nem lehet valahogy megtartani, mint régen? -
rasky
senior tag
Én ezt direkt megkérdeztem emailben úgy egy hónapja, és ezt válaszolták:
Az űrlap kitöltése után rendszerünk egy GLS futárt rendel az Ön által megadott címre a készülékért.
A csomagfelvétel a rendelés elküldésétől számított 1-2 munkanapon belül realizálódik.
Kérjük, a dobozba tegye bele a dátummal ellátott, vásárlást igazoló dokumentumot, vagy annak másolatát.És így is volt, elvitte az egeret a GLS.
-
N3gro
aktív tag
Biztos, hogy ők küldik a futárt? Mert az e-mail az 5. pontban azt írja, hogy nekem kell beküldeni:
1. Lépjen be a weboldalra http://rma.fixit-service.com
2. A listából RMA List válasza ki @ id_zrma RMA RMA számot (kattintson a RMA számra)
3. A címke nyomtatás a weboldalon található “RMA részletek” fül alatt @ id_zrma
4. Ragassza a címkét közvetlenül a dobozra.
5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.) -
rasky
senior tag
Hibát leírod a weboldalon (ITT), szállítási címet. Majd elküldöd az igényedet, és vársz az ügyfélszolgálat jóváhagyására. Ha ez megtörtént, kapsz egy címkét emailben, kinyomtatod és ráragasztod a dobozra. A futárt ők rendelik, ami 1-2 napon belül jön a dobozért/csomagért.
-
forol
tag
Esetleg aki használta ezt az új fixit-es megoldást, megtudná mondani, hogy a beküldés miként történik? Leírásban annyi olvasható, hogy GLS futáron keresztül, na már most, ezt nekem kell telefonon megrendelni? Ha igen milyen telefonszámon? Esetleg bármi különlegeset meg kell adnom a megrendelés feladásánál?
-
khron78
őstag
Semmit nem kell bizonyítani, én annyit tettem, hogy leírtam, hogy miként működik a csere. Ha neked közvetlenül cserélték, örülj neki! Én úgy tapasztaltam, hogy ez a módszer már nem működik. Szervizbe dolgozom, ezért valamennyi rálátásom van a dolgokra, ezért nem véletlenül írtam, hogy számla kell és itt kell lejelenteni:
[link] -
rasky
senior tag
Nekem a fixitnél van már lassan egy hete az m705-ös egerem, azóta semmi hír róla.
-
Bordoi
őstag
Igazából bemásolhatnám neked a levelezésemet a Logitech-el, de nem hiszem hogy bizonygatnom kellene bármit is. Amennyiben azt gondolod, hogy nem így történt, írd le te hogy mi volt a csere menete. Én meg elhiszem neked.
Esetleg még azt is írd meg kérlek, hogy mi értelme lenne valótlant állítanom.
-
Bordoi
őstag
válasz
werszomjas #144 üzenetére
Természetesen a Magyar oldalon írtam.
Még volt rá 2 hónap kisker gari és 1 év gyári gari.
Viszont a garlevelet nem találtam, de nem is érdekelte őket.
Az egéren található azonosító számok, mindent elárultak nekik. -
Bordoi
őstag
Nekem a múlt héten kezdett duplán kattintani a G500 egerem. Írtam a Logitech-nek, bekérték az azonosító számokat az egérről.
Egy héten belül, azaz ma megjött a csere egér Hollandiából.
Semmi hazai szerviz, semmi variálás. Tisztán szépen, ahogy a Logitech ezt intézni szokta.
Maximális elismerésem. -
labuwx
tag
Sziasztok!
M570-es hanyattegerem minden előjel nélkül egyszer csak nem kapcsolt be. Nem rég lett egy éves, így a boltban már nem tudom gariztatni. Hogyan tudom kérni a cserét a Logitechtől?
-
KicsiUbul
őstag
-
holodp
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata külföldön vásárolt Logitech termékkel való garanciáztatással?
Csak mert tudnék Svájcból szerezni jó áron kormányt, de nem tudom mi van, ha elromlik garanciális időn belül. A fixit kft-s hozzászólásban meg ott van, hogy kell a hivatalos magyar garancia vagy számlalevél. Vajon a központból így is meg tudnák oldani, vagy küldhetném vissza Svájcba a cuccot? -
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Most szeretnék venni egy Logi bill-t, de az eladó csak a bill-t adná, tehát a vevőt, dobozát, garilevelét nem tudná. Önmagában a billentyűzettel le lehet gariztatni a terméket, ha valamiért visszakérnék kivizsgálásra?
-
Mhalacka
csendes tag
Sziasztok!
G500-as sztorimank az lett a vége, hogy teljesen kicserélték vadi újat kaptam, fizikai sérülés ellenére, teljesen rendes korrekt cég ez a fixit, ráadásul a javítás 2 hetet azért állt mert a számla nem volt a dobozban, később a fénymásolatot elküldtem emailbe másnap már küldték is az újat.
-
khron78
őstag
A fixit nevű céghez futnak be a hibás logitech-ek. Tőlem magányszemélyként számlát kértek.Azt nem mondták, hogy névre szóló kellene.Ez ezért hülyeség, mert ha ajándékba kapsz valamit, akkor se te vagy a vásárló.Vagy sarkított esetben, nem él az illető aki vette, attól még a garancia érvényes kell hogy legyen.
-
cila1
aktív tag
válasz
werszomjas #132 üzenetére
Ez mostanában volt amikor én is szerettem volna venni egy használt kormányt.
Tudok más infót is.Küldök privátot a számommal.Ha érdekel akkor hívjál fel. -
cila1
aktív tag
válasz
werszomjas #125 üzenetére
Szia.
Ezt én is szerettem volna eljátszani de előtte megkérdeztem a logit telefonon.
A Logitech csak a számlán szereplő emberkével garanciáztat.Harmadik személlyel nincs garancia.
Ha nem hiszed akkor hívd fel a logit. -
Eddie141
senior tag
válasz
werszomjas #127 üzenetére
Pontosan így van, hiszen ha a termékeddel a céghez mennél vissza, amelytől vásároltad, az szintén a gyártóval venné közvetlenül fel a kapcsolatot szerintem. Korrekt húzás, hogy mindezt lerövidítette a Logitech azzal, hogy direkt velük veszed fel a kapcsolatot.
Szerintem ha a feltételek teljesülnek, akkor nyugodtan megvásárolhatod.
Minimális kockázat azért van, hiszen nem egy olcsó termékről van szó. Esetleg, ha van rá lehetőséged, akkor írass az eladóval adás-vételit. Ez bebiztosíthatna téged
-
werszomjas
addikt
válasz
Eddie141 #126 üzenetére
Értem, köszönöm, ezek szerint akkor ha rajta vannak a serial kódok és megkapom hozzá a számlát, akkor nyugodtan megvehetem
És itt nincs olyan, mint a telefonoknál, hogy vannak a bolti garis telefonok, amik csak az adott boltban érvényesek, ahonnan vettem őket, és vannak a gyártói garanciásak, amiket mindegy hol veszek, ha gond van vele, közvetlen a gyártót kereshetem.
A logitechnél ez akkor minden esetben így van, minden kormányuk úgymond gyártói garis? -
Eddie141
senior tag
válasz
werszomjas #125 üzenetére
Bizonyosan keresheted egyenesen a Logitech-et. Legrosszabb esetben (diszpécsertől függően) maximum meg kell kérned őket, hogy direktbe intézhesd az ügymeneted velük. Pontosan az általad felsorolt dolgokra lesz szükséged ( garanciapapír, bár inkább a számla a fontos) illetve a termékkódra, és szerial kódra (P/N, S/N) amelyek a kormányon vannak valahol. Vásárláskor ellenőrizd le, hogy ezek ne legyenek lekopva, mert akkor nagy esély van arra, hogy már le lett garanciáztatva, így te a hibátlan termékedet nem fogod tudni majd egyszer a procedúrán végigkergetni, ha baja lesz, mert a rendszerben kiütközik, hogy már valaki mindezt megtette.
-
werszomjas
addikt
Sziasztok.
A logitech kormányok szervizével / garanciájával kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Vennék most egy Logi G27-et, használtan, elvileg garanciás.
Ha esetleg gond lenne a kormánnyal a garancia csak az adott bolton keresztül megy (egy eléggé névtelen bolthoz szól a gari) vagy kereshetem közvetlen a logitech-et is és ők intézik a garanciát, akárhonnan származik?
Illetve mik kellenek a garancia érvényesítéséhez? Garanciapapír? Számla?
-
HXY
addikt
A rossz, hibás egereket minek viszik el? Minek nekik?
-
Mhalacka
csendes tag
Ha a fixit oldalon belépve, azt tapasztalom az ügymenetemnél, hogy "felfüggesztve" akkor az mit takarhat? Kapok egy vadi újat, vagy dobhatom ki, egy sérült szövetborítású g500-ról van szó ami hibás, elvitte a szerviz de már vagy egy hete, mire számítsak valaki tud valami biztatót ?
-
Sandor72
csendes tag
Sziasztok!
Változott a helyzet mert Miskolcon nyílt egy szerviz a Logitech mondta nekem tegnap. 2012. Júliustól már nem cserélnek egybőlhanem Miskolcra viszik a terméket ingyen ha van garancia és vissza is viszik neked amint elkészült a javítása vagy ha nem javítható akkor cserélik neked.
Egy weboldalon kell regisztrálni majd regisztrálni kell a terméket is + leírni a hibát és majd jelentkeznek érte. Ha javítható akkor javítják ha cserés akkor kapsz másikat. Azt hogy mennyi ideig tart a szervizes dolog nem tudni de biztos továbbmint az eddigi megoldás hogy 5 - 7 nap alatt kaptunk egy új terméket.
A szerviz linkje amit a Logitech adott nekem: [link]
Bemásolom a Szerviz feltételeket kicsit hosszú lesz.
LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeket. A Garanciális szervizelést viszonteladók és végfelhasználók
egyaránt kérvényezhetik.
2. Szállítás előtt, a termékekhez kötelező igényelni egy RMA számot az alábbi internetes
oldalon: http://rma.fixit-service.com. A FixIT-HEZ BEKÜLDÖTT TERMÉKEKET RMA
SZÁM NÉKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI. Részletes leírás regisztráció
után, az alábbi internetes oldalon található: http://rma.fixit-service.com
3. Az RMA címkét a szállítandó csomag külsejére kell ragasztani, illetve a fenálló külső
sérülések veszélye miatt, a csomag belsejében is szükséges elhelyezni egy példányt, a
többi dokomentummal együtt (lásd alább). Amennyiben több csomag kerül szállításra,
minden dobozt külön-külön kell fel címkézni. AZ RMA CÍMKÉK NÉLKÜLI
CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI!
4. A szállítás költségviselője a FIXIT Hungary Kft., amennyiben a csomag beküldése a
szerződött partneren keresztül realizálódik. A szállítás, a GLS Hungary Kft. megbízásával
zajlik.
FIGYELEM: Egyéb szállítmányozási cég által, valamint az RMA szám nélkül beküldött
Logitech terméket nem áll módunkban elfogadni.
A szervizbe küldött csomagokat az esetleges sérülések elkerülése érdekében, kérjük,
gondosan csomagolja be. Ajánlott, a terméket az eredeti dobozában beküldeni.
(Töltőanyag használata erősen ajánlott)
Nem megfelelő csomagolás esetén, illetve a szállítás során bekövetkezett sérülésekért, a
szerviz nem vállal felelősséget!
5. A szerviz, csak a teljes felszereltséggel beküldött termék garanciális ügyintézését tudja
vállalni. Pl. hangrendszer esetében mellékelni az összes hangszórót, a távirányítót; egérbillentyűzet
páros esetében mellékelni az usb vevőegységet, egeret és billentyűzetet stb.
Szükséges, hogy a megvásárolt Logitech termékhez mellékelt összes elem el legyen
küldve a szervizbe.
Amennyiben, az RMA terméket nem a teljes felszereltséggel küldi be, a szerviznek
jogában áll az RMA termék szervizelésének megtagadása.
6. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:
6.1. az RMA számot
6.2. a termék tulajdonosának adait (név, cím, tel.szám, e-mail)
6.3. a hiba pontos leírását
6.4. a nagykereskedelmi számla másolatát a termék hivatalos magyarországi
forgalmazójától és az eladást igazoló számlát (abban az esetben, ha a viszonteladó
küldi be a szervizbe a hibás terméket), végfelhasználó esetében szükséges a
vásárlást igazló számlát mellékelni.
7. A FIXIT Hungary Kft. bevizsgálja a készüléket és miután detektálta a jelzett hibát, úgy
lehetőségéhez mérten a lehető legrövidebb időn belül megjavítja vagy kicseréli azt, majd
díjmentesen visszaszállítja az ügyfélnek.
8. Minden csomag, amit a Fixit Hungary Kft. szállíttat, biztosítva van a szállítás során
fellépő esetleges eltűnésért illetve sérülésért. A csomag átvételekor az átvevő köteles
ellenőrizni a csomag állapotát és annak tartalmát a futárszolgálat képviselőjének
jelenlétében. Bármilyen rendellenesség esetén (a csomag hiányos vagy sérült
stb.) az átvevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a futárszolgálat képviselőjével.
Bárminemű kártérítési követelést a futárszolgálattal szemben csak ezzel a
jegyzőkönyvvel lehet érvényesíteni.
A Logitech termékek magyarországi márkaszervizének pontos elérhetősége:
FIXIT Hungary Kft.
Szentpéteri Kapu 80.
3526 Miskolc
Hungary
E-mail: logitech@hu.fixit-service.com -
cila1
aktív tag
Sziasztok.
Van egy G25-öm januárba volt 3éves.Szerintetek ha valami hibával jelentkezek a loginál mert tőlük vettem akkor foglalkoznak velem vagy elhajtanak mert lejárt a 2 év?Számlám megvan. -
Eddie141
senior tag
Köszönöm a számot!
Előző héten felhívtam őket. Először nagyon tartottam tőle, hogy elzavarnak, hisz nem volt számlám. Egy igen kedves ügyfélszolgálatos hölgy végigkérdezte a megszokott kérdéssorozatot, majd a szokásos lépések után a második hívásom alkalmával tájékoztatott, hogy sajnos nincs Magyar szerviz, és nagyon röstelli, de csak egy teljesen új egérrel tud szolgálni, amely utólag, a mai nappal meg is érkezett!Úgy tűnik, hogy nem megszokott az ő ügyfélszolgálatukon a kellemes csalódás kinyilvánítása, mert meglepetésként érte az oromujjongásom, illetőleg a sokszori köszönetmondásom és hálálkodásom
Másoknak nem ekkora élmény, amikor hirtelen egy teljesen új egerük lesz fél év után ingyen?
Mindenesetre ezen a fórumon is megköszönném a segítséget, illetőleg a Logitech-nek a hihetetlen korrekt és gyors eljárást! Nagyon nagy élmény volt, amelyben a garanciáztatások tömkelegével a hátam mögött sem volt még soha részem! Mostantól, bár számomra egy kicsit drágák a perifériák, de csak Logitech-et vásárolok! Egy kicsit tovább spórol az ember, és hihetetlen szolgáltatásokat, és privilégiumokat vásárol meg a termékkel együtt! Egy élmény volt! Köszönöm! -
Laprasi991
aktív tag
Nem reg kaptam a Logitechtol garanciaban egy MK520-t, viszont az egere egyszeruen hasznalhatatlan. Nem kepes a finom mozgasokra, borzasztoan laggol, Photoshopban apro dolgokat kijelolni vele remalom. Egy S520-t csereltek, mert a vevoegysege tonkrement, azzal nem volt ilyen problemam, pedig az meg a regi 27mhz-s technologiat hasznalta, ez meg mar Unifying vevovel mukodik. Szerintetek probaljam meg megint a garanciat?
-
Eddie141
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletekVásároltam kb fél éve egy G700-at.
Egyre több badarsága jelenik meg. Már kettőt kattint néha a bal klikk (sajnos egyre sűrűbben), illetve a görgő kattintása is néha duplázódik. A görgőt balra döntve nem érzékeli az instrukciókat igen régóta. Pontosan ezt várja el az ember egy ilyen drága egértől, hogy szépen csendben fél évnél kevesebb idő alatt feladja a harcot
Sajnos számlát nem kaptam a készülékhez (ha nem így vásároltam volna, nem is tudtam volna kiszorítani a budgetből) Van rá esély, hogy felhívva őket csupán a számok alapján kicseréljék nekem? Vagy mondjam el őszintén a helyzetem, és meg fogják érteni? (ez nagyon hülyén hangzik bevallom, de nagyon sok korrekt dolgot hallottam a Logitech ügyfélszolgálatról, hátha én is beleesem ebbe a vödörbe)
Előre is köszönöm a válaszaitokat! -
Def26
félisten
Sziasztok
Logitech 35% -os kupon kód, csak ma él.
qvzow246b
Akinek kell vigye, a logitech.com oldalon lehet vele a kedvezményt felhasználni.
-
strabowsky
tag
Sziasztok!
Van egy Logitech Attack 3 joy-m ami egyszerűen nem akar működni a Bf3 -a a Windows létja és a driverben is rendesen lehet kalibrálni.
Valakinek ötlete vagy tapasztalata esetleg a hibára.... -
v!ct0y
veterán
Hali!
Írtam egy mailt a loginak magyarul(valaki írta, hogy lehet magyar is) visszajött egy angol szöveg amiben azt írják, hogy milyen nyelveken írhatok nekik. Van egy külön magyar mail cím amire kell írni vagy inkább telefon ? -
Nevano
csendes tag
válasz
renaultfan12 #109 üzenetére
Fújj be szájjal vagy valami és rendben lesz.
Amúgy ilyenkor majd elmondják h mi a teendő. De lehet cserélik!
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Egy K300-as billentyűzetet koptatok már kb. 1 éve, de nagyon megviselt lett ez idő alatt. Eléggé nehezen tudom leütni némelyik billentyűt már, iszonyú hangos a billentyűk járása is és a jobb shift gyakran csak az átlagosnál nagyobb nyomásra reagál, kényelmetlen lett rajta gépelés, fárasztó és hangos.
Van rá még garancia Iponba, de valószínű, hogy ennyitől nem fogják legariztatni.
Az lenne a kérdésem, hogy ha ezt így leírnám a Logitechnek, lenne rá esély hogy kicseréljék?
Ha sikerülne rávenni őket, hogy kicserélnék ugyanilyet kapnék vagy mást? Ez a billentyűzet már nincs kint az oldalukon, mit ajánlanának fel helyette?Ha kicserélnék a billentyűzetem, akkor az újra újból élne a 3 év garancia vagy már csak 2?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
renaultfan12
csendes tag
Sziasztok!
Fél éve vásároltam egy g27-et követlenül a logitechtől de az elmúlt pár napba a gázpedálom 80%-ra érzékeli a gáztmost ezzel a logitech mit kezd?Kicseréli vagy szerviz?
-
szimcsi
senior tag
sziasztok.
2-3 hónapos G400as egerem mintha kezdene hibásodni. Ha szeretnék a garanciás cserével élni akkor először kihez kell fordulnom? Üzlethez, ahol vettem, vagy egyenesen a logitech-hez?
z5500-as hangfalam ügyében pár éve már volt garanciális cserém és akkor a logitechet hívtam, csak nem emlékszem, hogy az üzlet, ahol a hangfalat vettem az ajánlotta e, mindegy. Tehát kinél intézzem? köszönöm -
Nevano
csendes tag
Nah, most beszéltem Logitech-el..
Új G27 kormányt küldenek, a jelenlegit meg meg kell tartanom. A későbbiek folyamán ugyanis történnek majd visszahívások ellenőrzés céljából. Jót röhögtem rajta
Mondtam is neki h a szemetet minek tartogassam? Hisz nem kis dobozról beszélünk...
-
GrG1210
aktív tag
Hali , na közben beszart a G15 billentyűm is , felhívtam ,őket , elmondtam mi a probléma... kérdezték mikor vettem? , én mondtam hogy 2010.01.07. , erre ő annyit mondott hogy a G15-ökre csak 2 év garanciát adnak , és ezzel elköszönt..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 128 - Lenovo Legion 5 (16IRX9) - Intel Core i7-14650HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged