Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mate

    nagyúr

    "Tisztelt XY!

    Köszönjük hogy felkereste a Logitech ügyfélszolgálatát.

    Az ön által idézett problémák általunk orvosolhatóak, ahogy eddig is, a jövőben is elégedetten távoztak tőlünk az ügyfelek. Tudunk róla, hogy a FIXIT Kft. ügyintézésével az ügyfelek egy része nincs 100% -osan megelégedve, ezért minden esetben - amikor eljutott hozzánk a reklamáció - megoldottuk a problémát.

    Sajnos a rendszerben nem látok önhöz rendelt ügyet, ezért nem tudom milyen előzménye van az elégedettlenségének, viszont a két termék hatótáv-problémájáról tudunk részleteket pontosítani.

    Használ USB 3.0 portot a számítógépen? Használ esetleg valamilyen USB HUB-ot vagy USB extendert?

    USB 2.0 portban vannak dugva a vevőegységek?

    Az eszközök minősége folyamatos monitorozás alatt áll, típushibákat javítunk, a termékeket fejlesztjük. A szervíz munkájának a minősége is megfigyelés tárgya, minden hozzánk bejelentett problémát továbbítunk a Logitech felé és az ügyfél problémáját megoldjuk.

    Remélem a jövőben is elégedett ügyfélként tarthatjuk számon.

    Ha nem kapunk válasz emailt 2 héten belül, az ügyét megoldottnak tekintjük, és lezárjuk. Ebben az esetben egy kérdőívet küldünk Önnek, melyben értékelheti az ügyfélszolgálatunkat. "

    Elég gyorsan válaszoltak. Külön tetszik, hogy nem sablon szöveget írtak (erre utalnak a helyesírási hibák is)

Új hozzászólás Aktív témák