Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Peaceliker #25511 üzenetére

    (#25510) alphamooncam hozzászólása szakmai jártasságról és hozzáértésről tanúskodik, azért vedd figyelembe, hogy pont a netrisk.hu cikkének idézésébe kötöttél bele.

    Ebbe a cikkbe én is bele tudok kötni. Idézném legelső fejezetét:
    "A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint hazánkban csak minden hatodik robogóra kötnek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást. Sokan még csak nem is tudnak arról, hogy a segédmotor biztosítása is kötelező, pedig károkozás vagy egy közúti ellenőrzés esetén könnyedén pórul járhatunk, ha nem teljesítettük ezt a kötelességet."

    Valakinek vannak adatai arról, hogy hány robogó van Magyarországon? Szerintem ez csak egy erős becslés. Az "adatai alapján" az egy elég laza szinonimája annak, hogy "bátor becslésük" alapján.
    És feltételezésem szerint ténylegesen csak a robogókra gondolhattak, és nem az egyéb járművekre, melyek szintén "a segédmotor kategóriába tartoznak". (E-bicikliket hozta fel példának a cikk.)
    Ez a "Szövetség", ahogy nevezik magukat egy profitorientált vállalkozás. Anyagi érdekük a pánik keltés, a tragédiák közbeszédbe emelése, a jogi következmények minél borúsabb feltüntetése. Még ha ezekhez a tényeket torzan kell beállítaniuk, ügyfél számára lényeges dolgokat kell elhallgatniuk, csakhogy minél nagyobb profitra tegyenek szert. Nem érünk vannak, maguk gyarapodásáért jöttek létre!

    Peaceliker, az érvelésed "Ugyanis rollerek nem max 45re lettek tervezve" nem tűnik észszerűnek. A 45 km/h az SMKP felső határa, fölötte már komolyabb kategóriába tartozna. Nem az a kérdés, hogy mikortól lógna ki egyes elektromos roller az SMKP kategóriából, hanem mikortól tartozna bele.
    Elektromos kerékpároknál: "az önálló gázkarral rendelkező, a pedálozás nélkül is hajtható, a 300 wattnál nagyobb teljesítményű motorral rendelkező, valamint a 25 km/h sebességet meghaladó e-biciklik ". Itt se tették fel a kérdést, hogy ezek maximum 45 km/h-ra lettek-e tervezve?

Új hozzászólás Aktív témák