Hirdetés
- Feltűnt Kínában az AMD Radeon RX 9070 XT referenciadizájnja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
venember83 #43098 üzenetére
Sőt, fék sem kell, elég mindössze egy szokásos budapesti kátyú
-
szatocs
őstag
válasz
hakos1987 #43086 üzenetére
Nekem egy Acera hajtóművem van (gyárilag) a bringán [link]
, 1,5 éves a bringa, és semmi baja, a hajtás hangtalan, octalinkes monoblokk van benne, 3k az ára újan, elöl alivio váltó, hátul pedig deore, a fogaskoszorú pedig Shimano HG 40 (8-as), a lánc Shimano HG 70 (8-as), fékváltókarok Aliviok. Én ennél jobbat nem is vennék, ha elfáradna, akkor sem, talán az alivio-t céloznám meg hajtóműre, de az is felesleges lenne. Nagyon elégedett vagyok vele. Hegyet is látott már, nagyrészt városban használom, van benne 3ezer km simán. Mindig pontos, kímélve kell váltani, és meghálálja nagyon. Úgy sem szeretem a csörögve-csattogva váltást, de igazán gyors ezzel (el sem tudom képzelni, milyen jó lehet egy xt-vel pl.).
Számomra egy nagyobb szint felesleges pénzkidobás lenne. A hajtás most kb az egyetlen, amihez nem nyúlnék a bringán.
-
hakos1987
őstag
hogy ne csak látatlanba beszéljek, csináltam most pár képet a bicajról:
[link]észrevételeket nyugodtan. Halkan megjegyzem, utálom a stucnit, recseg és nehéz, de nem tudom miért, még megvan
jah és nem szokásom keresztbe váltani, de most összejött
ha már itt tartunk, a nyerget derékmagassághoz kell állítani, nem?! Másokéhoz képest olyan alacsonynak tűnik az enyém
pedig 175 cm magas wok
-
Meme
aktív tag
24-órás Haibike részvétel:
valószinű, hogy a Haibike kamion is kint lesz, de legrosszabb esetben 3-4 2011-es modell kint lesz.
próbamodellek a versenyzők alatt lesznek, ha marad, vag épp nem mennek velük, akkor próbálhatóak. -
ludsimon
veterán
Meme!
Az XT V-fék szett vagy az Avid 7 az erősebb?
Tegnap amargo az Avid 7-et mondta, hogy azt ajánlja, mert az brutál erős.
Csak tegnap vettem észre milyen nyúlós a fékem, egyszerűen aszfalton nem tudok fejre állni vele, pedig nem vagyok valami nehéz.
-
-
ludsimon
veterán
válasz
hakos1987 #43090 üzenetére
200k-ból már egy felső-közép kategóriás használt XC fully kijön.
Inkább úgy 100-120k körül a merevfarú Deore bringa.
Tamoo:
Jól van na.
Már összekevertem a sok átrakást ide oda.Egyébként, ha váltó nem is, de váltókar+sor+hajtómű integrált+lánc eléggé megnyomja az árat, főleg ha ragaszkodik a Deore-hoz.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
hakos1987 #43088 üzenetére
Ezzel az apránként dologgal az a baj, hogy ha pl megveszed a hajtóművet amit linkeltem, akkor ahhoz hogy használhasd kell a 9s lánc+sor+váltó kapásból. Szóval csak akkor tudod használni ha a többi is megvan.
ludsimon: "...és csak a vázat kell átrakni rá."
Pont hogy mindent a vázra kell átrakni.
amúgy az az igazság hogy amiben az eladni szó van, az már nem éri meg sehogy. De persze kompletten jobb eladni a gépet, mert a mostani cuccokért filléreket kapna, ebben igazad van.
-
hakos1987
őstag
válasz
ludsimon #43089 üzenetére
értem, csak az a baj, hogy szhelyi vagyok, így meme eléggé kiesik
az alkatrészek egy része meg amúgy belemenne asszony bicajába (pl. a gyári gepida v-féket is megkapta a bbb tristop fékpofával, mert ami a hervis bikeján volt az gyalázat... ha meghúztam a tartócsavart, nem mozdult a féktest, meg a fékpofa szinte reszelte a felnit....)szerk: másik, hogy inkább tudok 10-20ezreket félretenni és rákölteni, mintsem egyben venni 200-ért bicajt....
-
ludsimon
veterán
válasz
hakos1987 #43086 üzenetére
"szépen lassan más
nem maradna, csak a gyári váz
(mert az nekem nagyon tetszik).
szóval szeretném egy deore
szintre felfejleszteni szépen
lassan a bicót."Ha erről van szó, én azt csinálnám, hogy Memével keresnénk egy komplett Deore-s bicót és csak a vázat kell átrakni rá.
Ha veszel egy komplett biciklit sokkal jobban jársz.
Átrakod a vázat, majd a régi alkatrészeket átteszed a másik vázra, így már el is tudnád adni a komplett biciklit úgy ~30-40k körül vagy lenne két biciklid.
Tényleg nem érdekel, hogy költöd a pénzed, csak segíteni próbálok."a használt cuccokat meg
megpróbálhatom eladni bikemag
aprón."
Ha el tudod adni.Nagyon ár alatt fogod tudni, igyá fentebbit javaslom, még ha sokáig is kéne gyűjteni.
-
hakos1987
őstag
válasz
ludsimon #43087 üzenetére
valahol igazad van, megértem és elfogadom. Csak azért nem veszek új gépet, mert ebbe a vázba nagyon beleszerettem...
és nem úgy gondoltam, hogy most egyszerre ráköltök 100-at, hanem szépen apránként, ahogy tudok félretenni...
szerk: a használt cuccokat meg megpróbálhatom eladni bikemag aprón.
amúgy dobok fel egy képet, mert már kicsit máshogy néz ki mint gyári korába volt -
ludsimon
veterán
Miért?
Legyünk őszinték.
Az egy alap gép.
Ha most elkezdi felújítani, akkor bele kerül jó sokba.
Most nem számolok utána.Ha vesz egy komplett Deore felszereltségű gépet sokkal jobban jár. Használtról nem is beszélve.
De csak segíteni próbáltam, nekem teljesen mindegy, hogy mire költi a pénzét, csak magamból indulok ki, hogy ha már valami Deore, akkor nem bírja megállni az ember, hogy ne legyen a többi alkatrész is az. -
hakos1987
őstag
válasz
ludsimon #43084 üzenetére
elegem lett abból, hogy recseg az egész mikor tekerek.... először a középcsapágyra gyanakodtam, aztán meg a hajtóműre... nem tudom mi lehet a gáz, de valahol bánom már, hogy megvettem a bicót, ha most vennék, szigorúan építenék... lehet túlzás egy városi bicajra, de csak ez van, ezzel túrázok, közlekedek mindenhova. Azért szeretnék deore-t hogy tartósabb, normálisabb alkatrészeim legyenek és szépen lassan más nem maradna, csak a gyári váz (mert az nekem nagyon tetszik). szóval szeretném egy deore szintre felfejleszteni szépen lassan a bicót.
egyébként gyári agyak vannak még benne, nem tudom melyik fajta
(vannak még hiányosságaim a biciklialkatrészek terén, de a fórum folyamatos olvasása mellett próbálok javítani rajt)
szerk: úgy gondoltam, idővel a bringa árát simán rákölteném még1x az alkatrészek cseréjére. A hajtómű és társai még idén tervbe van véve
-
Tamoo
nagyúr
válasz
ludsimon #43084 üzenetére
Mért ne tehetne arra egy normális integrált hajtőművet?
mondjuk egy deore 48/36/26-osat nadrágszárvédővel... újban megvan 20-23-ból és ahhoz már nem kell középcsapágyat venni ugye. Négyszögtengelyestől meg nem kicsit jobb. Meg mehetne fel egy 9s sor, deore váltó+váltókar (akár használtan). Nem olcsó de nem is eget verő összeg. -
ludsimon
veterán
válasz
hakos1987 #43083 üzenetére
Készülj fel, hogy drága lesz.
Kell ez neked?
Elkopott, vagy miért cseréled?Nem szeretnélek megbántani, de egy ilyen bringára én semmiképpen nem tennék Deore-t.
Egy Alivio vagy egy Altus/Acera bőven megteszi.
Csak jóindulatból.Fogaskoszorúból ezek vannak.
Nekem ez tetszik, de lehet aztán pont nem jó.Agyad milyen?
Menetes vagy kazettás? -
hakos1987
őstag
egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy később tervezem a hajtómű, középcsapágy, hajtókar cseréjét deore szintűre a trekkingemen (gepida crs 300). Továbbá még a fogaskoszorút is valami normálisabbra. 3x8-as a rendszer. Milyen árban lenne kb, esetleg tudnátok konkrét darabokat mutatni?
Az a gondom egyébként, hogy a jelenlegi középcsapágy négyszög-tengelyes. Ehhez meg nem nagyon találtam hajtóművet. Bár amúgy is cserélném, de nem tudom, hogy milyet lehetne helyette. Köszi előre is a segítséget, ha valaki részletesen elmagyarázná -
#56474624
törölt tag
válasz
venember83 #43067 üzenetére
Hát úgy 40-50 között (akár még olcsóbban is időnként) ki lehet fogni shimano 105-ös/600-as szettel szerelteket, de általában a kerekeket érdemes újrafűzni, arra számolhatsz egy 20-ast, aztán még egyéb gondok is adódhatnak, arra meg mondjuk 10-et, 20-at... Igazából változó, attól is függ, ki mennyire használja. Szerintem 70-80-ban benne van, de annyit simán megér, mert ha megnézed, az új országútik általában 140-150k-tól indulnak, nem annyira jó (nem shimano 105-ös szintű) szettel vannak felszerelve, és bár alumínium, de 10-10.5 kg közöttiek, szóval súlyra sem könnyebbek, kb. ugyanaz. Na persze fékváltókarral drágábban mennek a régi használt acél/cr-mo outik is, akkor az alapár úgy 70-80 ezer.
-
dqdb
nagyúr
válasz
KaraDani #43077 üzenetére
De gonosz
Nekem a Continental TravelContact vs Merida Race 2.1 külsőkkel van tapasztalatom, ég és föld a kettő, még könnyű terepen is. Inkább koptatom városban az utóbbit, mint szenvedek terepen az előbbivel (állandóan váltogatni lusta vagyok
).
ludsimon: egy Virágos-nyereg - Vitorlázó útvonal ideális lenne. Nincsen sok szint, még ezzel a slickkel is relatíve jól járható, de van single track és sebességérzet.
Oracle: ez a bringa kiált a 2.25-ös rücskös külsőkért
Az 1.75-ös TravelContactot 2.1-es Merida külsőre cseréltem, és azóta még jobban néz ki a bringám
-
ludsimon
veterán
Egy jó hír azoknak akik nemrég rendeltek a DX-ről.
8 munkanap alatt megérkezett az öcsémnek amit rendeltem Hong-Kong-ból. -
Oracle
senior tag
válasz
venember83 #43067 üzenetére
Gyárilag 100mm-es fox-al szerelik az enyém most 80mm-en van de emelhető 100ra ez is.
-
CyB0RG
csendes tag
Hi!
Vettem egy ilyen kormánycsapágyat:
Viszont ez kicsit más mint az eddigiek, cartridge rendszerű, nem golyóskosaras. Ezt is szét kell szedni és zsírozni rendszeresen? Ahogy nézem nem ipari csapágyas, csak egy zeiger-gyűrű féleség tartja a perselyben a csapágyakat...
-
-
venember83
nagyúr
-
Tamoo
nagyúr
Látom Te sem sajnáltad magadtól a jót
a nyeregbeállítás (vagy nem beállítás) kicsit fura
Oracle: nem gyenge gép lett az sem, nekem is csak annyi kifogásom van mint a többieknek
a slick gumi+prizma szőrszálhasogató
MÁS: Most először tekertem egy light 35k-t ebben a hűvösebb időben (majdnem 2hét kihagyás), hát már most szenvedtem pedig még nincs is rossz idő. Vastag neoprén térdszorító/"melegítő"+hosszúgatya rajtam, de így is megfájdult a térdem. Egyértelműen a hűvösebb miatt, egész nyáron nem volt vele semmi bajom.
Orrom meg folyt a széltől, nem tudtam rendesen szedni a levegőt
Nincs mese, be kell szereznem vmi jóféle szélálló lábmelegítőt, vagy nadrágot. Hátha akkor jobban bírná a térdem.
-
-
bnss
veterán
Ha már így szóba kerültek az új bringák, én még adós vagyok egy fényképpel: [link].
-
Oracle
senior tag
Nem érdekel valakit egy xt alsó bilincses első váltó? 5K az ára pár száz km van benne csak a kanál karcos a váltásoktól ezen kívül mintha új lenne
-
ludsimon
veterán
Izgalmas volt a tegnap este, volt pár adrenalin fűtött helyzet.
-
Ariadne
őstag
válasz
Oracle #43048 üzenetére
Nagyon szép váz, főleg az a matt festés tetszik.
Csak a prizmák meg a slick gumik egy ilyen igazán terepre termett gépen, hát... Egy ismerősöm szokta erre mondani, hogy úgy illik rá, mint hmm rosszlányhoz a liliom.Léccilécci vidd ki terepre is egy kicsit, még útvonalat is mondok, sőt segítek is kijutni, csak vidd ki oda, ahol elemében van. Aztán hátha neked is bejön az egész.
mod.: Ja látom KaraDani is elkezdett már osztani a slickek miatt...
-
Oracle
senior tag
válasz
KaraDani #43053 üzenetére
Csak hagyd a gumijaimat
még a városi mtb-ről örökölte, és egy darabig ez lesz mert nincs pénzem most már semmire
idővel kap majd egy xt hajtást(hajtómű,fogsor,lánc) gumikat és majd majd valaha egy rókát előre vagy rs-t ez a végcél(ami jó messze van)
Bacylus: Jó kis classic geometria
a váz színét nem tudom egyértelműen megállapítani a kép alapján fehér meg szürke
Ariadne: Kapom az ívet rendesen
a prizmákra még nem volt időm le fogom szedni őket elől és hátul is
gumik meg majd idővel de az előbb irtam és a terepben bene vagyok mehetünk hisz azért csináltam
-
KaraDani
addikt
válasz
Oracle #43048 üzenetére
Nagyon szép bicaj lett
Bár azokat a gumikat nem tudom értelmezni, ez most outi fully lesz?
Nyeregmagasságal nekem is problémám volt, múltkor meg is kérdeztem Xantomast, tekerés végén, hogy nem ülök alacsonyan, fura volt. Aztán legutóbb amikor egyedül mentem, rájöttem, nem volt eléggé megfeszítve a nyeregcsőbilincs, és egy vonalig folyton visszacsúszott, menet közben, miután feljebb állítottam
Úgy állítsd be, hogy saggal együtt kényelmes legyen. Fura amúgy a crosshoz képest, a fel le szállás sokkal magasabban történik, egyrészt a tag, másrészt a magasabb középrész miatt.
-
#56474624
törölt tag
Én is teszek fel most már egy képet a bringámról.
Ez a margitszigeten készült bő egy hónapja.
Sajnos nem a legjobb ez sem, mert ha elmegyek bringázni, nem szeretek fényképezőt magammal vinni, csak a telefonom vacak kamerája áll rendelkezésre, az meg nincs épp az élvonalban.
Amúgy kint a szabadban élőben elég szép. -
rétisün
veterán
válasz
Oracle #43048 üzenetére
letört a nyerget eleje, észrevetted?
szép, egyszínű az egész bicaj, semmi cifrázás.
vagy inkább úgy mondanám, hogy nincs agyoncifrázva, szép "egységes képet mutat"
lassan nekem is kéne feltenni valami képet a hófehérkéről, csak mindig van valami varia
ludsimon: "Legfeljebb leugrik a bringáról" esélye se volt
mire felfoghatta volna, hogy menekülni kéne, már repült is...
2.: ilyen, mikor valaki asztalos....de azért a bringát is észrevetted a képen, ugye?
-
Oracle
senior tag
válasz
ludsimon #43049 üzenetére
Fogalmam sincs, munkahelyi szekrények
Én ahogy megláttam ezt a vázat, jött az érzés hogy na ez kell enyéééém!!! és szerencsére úgy néz ki a bringa ahogy elképzeltem
A fekete másik oka, hogy van egy fehér "fapados" egysebi és van egy fekete hitech bringám
Mindenki: A kormánycsapágy alsó felére lehet külön porvédőt kapni?
-
ludsimon
veterán
válasz
Oracle #43048 üzenetére
Szép, asztalos csinálta azt a beépített szekrényt? Nagyon szép.
Visszatérve a bringára.
Na ez nagyon durván ütős lett!Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem személy szerint sokkal jobban tetszik a fekete szín a fehérrel szemben.
Az előző az semleges volt, ezt meglátva meg már vágyok én is egy ilyenre.
-
Oracle
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz
KaraDani #43012 üzenetére
Atya Úr Isten!
Ezt meg se kellett volna néznem.
Most néztem meg, hát ez elképesztő, ráadásul ahogy láttam teljesen kivédhetetlen volt, most mi a f.szt tudott volna csinálni?
Legfeljebb leugrik a bringáról, de ki a fene számít ilyen hülye barom állatra.
Áhh, ezen nem tudom magam egyhamar túltenni.
Lecsukták, én agyon ütném, szó szerint a legdurvábban megkínoztatnám ami valaha létezett.
Nem a cigányokat kell szídani, mert jó, igaz általában a cigány 90%-a lop, de az ilyen vétség elkövetése szerintem sokkal nagyobb büntetést érdemel.Ahogy látom ez egy városban történt, úgyhogy outival, főútvonalon, mellékút vonalon még biztonságban van az ember.
-
#56474624
törölt tag
válasz
venember83 #43030 üzenetére
Van egy másik (régi hauser monti, hi-ten acélos nehéz fiú), de az jelenleg nincs üzemképes állapotban, rendbe kellene hozatni. Még semi-slick gumival is egy teljesen más világ, mint az outi.
Mondjuk ha nem kellene mostanában annyit az outira költenem, akkor talán maradna keret a montira is.(#43031) Jofi81:
Edzés szempontjából nyilván nem rossz, de én már azt sem bírom megcsinálni (normál bringával), hogy elmegyek a ligetbe, és ott tekerek körbe-körbe, valami iszonyat unalmas még az is.
-
x123456
aktív tag
válasz
venember83 #43033 üzenetére
lánctalpasra gondolsz?
-
amargo
addikt
válasz
venember83 #43033 üzenetére
Meg kellett keresnem mi is az a Panzer, bár sejtettem
Semmi ilyen - rotten.com-on nevelkedtem -, csak segít éberen tartani.Xantomas: Kivédeni, persze nem lehet mindig mindent, ezért szeretem a természetet, mert ott nem kell ennyi mindenre figyelni, leginkább csak a magad hülyeségén múlnak a történések - persze ott is jöhet bármi.
-
Xantomas
őstag
válasz
ludsimon #43015 üzenetére
DX szerint a rendelésemet már be is csomagolták, szóval vagy ma, vagy hétfőn fel is adják. A többi már a légiposta, és a magyar posta dolga.
[link] névnapi ajándék egy barátnőmnekÉvek óta rágja a fejem egy korbácsért.
(#43014) A "Sima" egy LED-eset, nincs szükségem a miki egérre. Amúgy a fényáram számítása nem csak attól függ amit írsz. Hatalmas a veszteség a vezérlőn, a lencsén, stb. Ha lesz időm, leírom.
-
#56474624
törölt tag
Annyira rossz, hogy kimarad 12 nap tekerés, és az ember szinte teljesen elszokik tőle.
Igazából már 3-4 nap is elég, hogy érezhetően ne tudjam ugyanazt a tempót, 2 nap még jó azt hiszem.
Sebaj, holnap megveszem a hajtóművet (90-es évek beli 105-ös, de teljesen új állapotban van, egyáltalán nem volt használva, a lánctányér mindenesetre más, fekete színű), aztán kíváncsian várom, legközelebb mi fog kipurcanni a bringámon. Még lesz egy oktatástól szabad hetem a jövő héten, jó lenne megint formába lendülni. -
Meme
aktív tag
válasz
venember83 #43026 üzenetére
a haibike-ot még nem kérdeztem meg, eurobike-on volt a forgalmazo...
már várom a sok uj fincsi cuccról a hireket, katalogusokat...
-
venember83
nagyúr
válasz
fpeter07 #43023 üzenetére
Tedd az ujjad a homlokcső aljára, ahol találkozik a homlokcső a telónyakkal. Húzd be az első féket, és mozgasd előre-hátra a biciklit. Ha így érzed az ujjaddal, hogy a telónyak és a váz viszonylag külön életet él, akkor itt lesz a bibi. Talán megoldja a problémát a stucnin lévő csavar meghúzása, de talán kormánycsapágycsere.
-
Oracle
senior tag
Na elkészült a mű
végül bevittük Meméhez, mert a bowdenezést teljesen újra kellet csinálni(tök más méretek kellettek) és azt itthon nem tudtam, kapott nyakgyűrűt meg szép új nyeregcsövet (most akciós 3800ft
) ezzel jobban érzem magam mint a 10cm-es szűkítővel. Képeket holnap rakok fel. Idővel majd felújítgatom a régebbi alkatrészeim kicsit könnyítek rajta de csak ésszel fő szempont a merevség strapabírósság
-
fpeter07
veterán
Ezt elfelejtettem:
Ha erősebbet fékezek, valami kattan a kormánynál. Mi lehet ez?
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Látom, hogy most egyre többször esik szó a melegítő cuccokról bringázás terén. Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy valaki tudna ajánlani egy olyan hosszú szárú nadrágot ami megfelelő bringázáshoz? Mert pl. most olyan tréningatyám vannak, amik minduntalan belelógnak az elülső tányérba. Nem kell kifejezetten bringás nadrágnak lennie és a vízállóság sem szempont, viszont miután hazaértem, azt sem akarom, hogy csurogjon belőle a víz az izzadtságom miatt. Max. 10 ezer forintot gondoltam érte...
Köszönöm előre is a válaszokat! -
ludsimon
veterán
Senkit nem szeretnék elkeseríteni a hozzászólásommal, de én közel 2 hete rendeltem Hong-Kong-ból öcsémnek valamit és még mindig nem jött meg.
-
ludsimon
veterán
válasz
Xantomas #43003 üzenetére
Szabad tudni, hogy akkor most Te milyen lámpát szeretnél véglegesen?
Nem titok, én még mindig egy Mickey Mouse-ra vágyok, mérés és számolás alapján 800 lumen-t tud valós méréssel.
Vagy még két MC-E ledes (370lm/@350 mA) 350mA 2*2= 1400mA meghajtással, 1500 lumen -100 lumen a hőnövekedés miatt, úgy ~ 1300-1400 lumen valós érték jön ki.
Ezeket már Li-polymer aksikkal kellene hajtani, egyrészt azért, mert könnyebb a Li-ion-nál ugyanakkora mAh mellett.
Ilyet megépíteni, ultra brutál lenne.
Régebben beszéltük Jancsival privátban erről a témáról.
Elmélkedés ON:
800 lumen és 1400 lumen között ~ 600 lumen különbség van, ezt pedig már kompenzálni lehetne egy 'olcsóbb' lámpával már majdnem ugyan ott lennénk, csak azért egy ilyen batár állatot a fejen tartani...
Vagy a Mickey Mouse megy a fejre, ez meg a kormányra, ez se rossz ötlet.
De persze ez annak éri meg, aki nem épít lámpát.
Elmélkedés OFF. -
KaraDani
addikt
-
Oracle
senior tag
válasz
venember83 #43009 üzenetére
látszik rajta az ütögetés nyoma sok apró horpadás, de szerintem nem gáz mert nem fog golyó futni rajta, csak a csapágyra kell felfeküdni oda meg rendesen felfekszik.
-
Oracle
senior tag
válasz
venember83 #43007 üzenetére
szuper meg is van
az nem baj hogy picit össze lett verve az a gyűrű? mert elég nehéz ráerőszakolni.
-
venember83
nagyúr
válasz
Oracle #43006 üzenetére
A teló nyakából szerintem ne vágj, inkább távtartó gyűrűt tegyél a kormánypipa alá vagy fölé. Ki tudja, mikor lesz egy hosszabb homlokcsővel rendelkező vázad...
A telóról a gyűrű eltávolítható, ha a gyűrű és teló közé benyomsz egy vékonyhegyű csavarhúzót, s kalapáccsal beütögeted. Utána csavarhúzó kihúz, ellentétes oldalon ugyanez, majd egy negyed fordulattal megfordítod a telót, és ott is ugyanez, aztán ismét ellentétes oldalon, s így mész körbe, amíg ki nem lazul a gyűrű. Az új gyűrűt, pedig az itt látható módon erőszakolhatod fel a telónyakra. Egyéb kérdés?
-
Oracle
senior tag
No itt elakadtam
kép ezt a gyűrűt le kéne szedni és a mellette lévőt felrakni na de hogy szedjem le ha egyáltalán le lehet
meg egy csöppet vágni kell a teló nyakából is
-
venember83
nagyúr
Ha már a rugóstagokról esett szó. Milyen minőségi sorrend áll fenn az RS rugóstagok között? Bar, Ario, Monarch? S azokon belül?
-
Xantomas
őstag
Ajánlom simon figyelmébe ezt a GIF-et:
Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Feltűnt Kínában az AMD Radeon RX 9070 XT referenciadizájnja
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Teljes szoftveres megújulás vár az Apple iPhone-okra és Macekre
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Eladó 8GB DDR5 SODIMM RAM memória 5600MHz és 4800Mhz (Samsung, Micron, SK hynix, stb.)
- Eladó használt Xbox series X
- Medion Gaming PC I Intel Core i5-6402P I AMD R9 380 4 GB I 16GB DDR4 I GARANCIA I BESZÁMÍTÁS I
- GP66 Leopard 10UG 15.6" FHD IPS i7-10750H RTX 3070 32GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Honor 70 256/8GB / szép állapotban / 12 hónap jótállással
- Dell munkagép Precision 7510 Világitó Bill i7-6820hq 16gb ram 512gb SSD Nvidia 4gb dedikált
- Logitech Astro A10 Gen 2 - BONTATLAN / ÚJ / 2 ÉV GYÁRTÓI GARANCIA
- HP 15-ba AMD A9-9410 8gb ram 256gb SSD új akkumulátor Win11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest