- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Aktív témák
-
picur220
veterán
Rugós nyeregcső semmire sem jó.
50-ről ha meg akarsz állni, kell a tárcsa, persze a V is megáll, csak megolvad a pofa(nem mindig, de rossz minőségnél lehet...)
Jó tárcsákat nekem is ajánlottak, nézz kicsit vissza. Pl: BB5, vagy pl hidroban juicy3, 5, de lehet drágábbat is venni, ami jobb, de tényleg csak akkor, ha kell. Mentem már hidrossal, nem gyenge dolog! -
-
Ariadne
őstag
Kérdés az is, mennyi pénzt szánsz az egészre. Szerintem alkatrészekből építeni teljes bringát jóval drágább, mint egyben venni, akár még akkor is, ha cserélsz rajta pár dolgot azonnal.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
Van, ugyanazon típusú felnivel és küllőkkel természetesen a 36 küllős erősebb. De egyszerű városi használat esetén, jó minőségű küllő és felni felhasználásakor elég a 32 küllős is. Vagy ha van pénzed, akkor vegyél gyári kerekeket, azok erősek és könnyűek, viszont nem annyira költséghatékonyak.
-
Meme
aktív tag
Ha ütés van benne, vagy ugy el van hajolva a felni,vagy a küllők pont olyan sz*rul feszülnek, akkor elképzelhető, hogy löttek a felninek.
Az én barátom/kollegám tud nagy csodákat csinálni, de valamire ö is széttárj a kezét. Ha gatya valami, akkor gatya.
Szevasztok bogyókák!
-
Hasaggymeg
veterán
Én már "csináltam"is olyan felnit melyből nem lehetett kiszedni a 8-ast többet soha.
Kis érzékkel,krétával ,egy jó küllőkulccsal na meg türelemmel otthon is ki tudod centírozni,feltéve ha nincs teljesen sz@rráverve."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CyB0RG
csendes tag
Szerintem jó lesz neked, feltéve ha nem XT vagy XTR váltód volt eddig.
Ez a kettő a rapid raise/low normal asszem a többi Shimano váltó top normal.
Jól írtad, a top normal-nál a rugó lefele húz, azaz minél lazább a bowden annál kisebb fogaskerékre kerül a lánc.
Eddig milyen váltód volt és milyen fogaskoszorún? -
Ariadne
őstag
A Saint-et illetően nekem úgy rémlik, hogy nem jó választás egyáltalán, azért rövidkanalas, mert DH gépekre való. Normál montira közepes való, és ha jól tudom, fullyra megy néha hosszúkanalas. Van hátránya, azt hiszem a fogszámmal függ össze (rövidkanalas nem jó, ha elöl három tányér van), de most így nem tudom, technikailag az indoklást. Viszont vannak itt szakik, megmondják, remélem jól írtam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
A régebbi Saint hátsó váltóhoz spéci agy kell (Hone vagy Saint), mert a tengelyen rögzül. Az újabb szett váltója hagyományosan a papucson került rögzítésre, ezért engem nem is nagyon győzött meg arról, hogy túléli az olyan csapásokat, amiket mondjuk az én váltóm simán kibírt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Majonéz
csendes tag
Szia
Én az xt csapágyaihoz tudok csak hozzászólni. Szerintem ha lemosod azután pörgesd meg a rendszert és ha érces hangja van akkor kenj utána!Ha lehet ajánlanék egy kenőanyagot a WD 40-et ez az anyag vékony teflonbevonatot képez az adott tárgyon és a legfontosabb hogy jól bírja a vizet !!
Az élet szar , csak jó a grafikája !!!
-
nagyúr
Gőzborotvát kerülni célszerű. A forgó/mozgó alkatrészekből jó eséllyel kimossa a kenőanyagot, a vázról/telóról leszedi a nem lakk alatti matricákat, stb.
Geometriáról itt olvashatsz bővebben.
S-bend némi rugalmasságot ad a hátsó háromszögnek, a bringás tömegétől függően. Van, aki szereti, van, aki nem. Én speciel nem.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
-
spartan1
aktív tag
ez függ az igénybe vételtől de szerintem 2-3000 km-et minimum.sajnos a mostani cuccok többségét már súlyoptimalizálás néven sokszor gyengébb minőségben és jóval drágábban árulják és gyártják.pl.:a régi négyszögtengelyekkel több ezer km-t lehetett tekerni de a mostaniakkal pár száz km után tekerednek.én már évek óta nem használom mert anno 1 évben 3×kellet cserélni mert megtekeredtek.a konstrukció nem lenne rossz de az anyaguk rossz,ez értendő sok új cuccra is---a hajtóműveden a tárcsák cserélhetőek?
[ Szerkesztve ]
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
Hasaggymeg
veterán
Úgy hívják,hogy Erdély és elkeserítően sok anyaországi "honfitársunk" véleményével ellentétben, nem mind román aki ott lakik!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ariadne
őstag
Van dioptriás napszemcsi is, de az azért azt hiszem tényleg húzós többtízezres árú. Részemről bringázáshoz kontaktlencse + normál naphemü a megoldás.
Taknyoshal: Ó, hogy irigyellek a sok időért. Innentől nem tudok tanácsot adni, ami tetszik, olyat vegyél.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kérdés, kinek mi a megfizethető. Ha ritkábban megy az ember, egynapos lencsével is jó lehet a dolog, ami ugyan drága, de nem kell hozzá lencsefolyadék és hosszú ideig elég egy csomag. Nekem normál egyhónapos lencsém van egyébként is mindig, hol hemüt, hol lencsét hordok napközben (bár lustaságból ma már inkább szemüveget), de a lencse mindig ott áll készen. Túlhordott egyhónapos lencsével meg két doboz lötyivel ez olyan 30-40k körül van/év.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
Ebbe van dioptriás betét, olyan mintha egy pici szemüveg lenne még a lecse mögött[link] Hosszútávon nem tudom mennyire kényelmes, 2 éve itt áll egy a szekrényemen, de még lencsét nem csiszoltattam bele.
Ariadne
Fizikailag külön út, de sok helyen összér a járdával, de amit csak el tudsz képzelni mindent láttam már rajta, kutyát sétltatókat, kisgyerekeket, kidöntött buszmegálló néhány centire az úttol, amire a pedál még ismán felakadhat.
Az oké hogy nem tetszik neki, akkor kiabáljon vagy integessen, de a dudálás a legrosszabb amit tehet, ha megijedek és elrántom a kormányt, akkor a mocsok tilosban bicikliző töri össze a kocsikat. ( nem sok embert ismerek aki nem rezdül össze, ha mögötte dudálnak egy jónagyot)
Amúgy az a legszebb a dolgoban hogy csináltak egy tanulmányt is, hogy simán elférne kétszer egy méter kerékpársáv is az út mellett és az sokkal biztonságosabb, de nem, ezt kell megépíteni mert, az íróasztal mellöll a külön futó tűnik biztonságosabbnak.( nem utolsósorban gondolom jóval drágább is) -
Mawyx
senior tag
Nekem van a rendes szemüvegemre mágnsesen feltapasztható sötét lencse. Nem sport formája van, de az nem is lehet állítólag, mert nem úgy görbülnek azok a sportszemcsik, mint ahogy kellene a dioptriámhoz görbülnie.
Cakkpakk 25ezer ft volt kb 2 éve. Az elődje is hasonló volt, csak az jóval könnyebb volt, de ez abból állt,h ogy nem volt benne anyag, sűrűn eltört a szára annyira vékony volt... Árban is ennyi volt az is 4-5 éve. UV szűrős, de ezt csak valamelyik nap próbáltam ki. Az előző műanyag lencsés volt ilyen-olyan védőréteggel, amit csak adtak a boltban, ez meg üveg semmi idétlen mágikus réteget nem kértem rá. Nem látok különbséget. Luxusnak tartom a drága szemüveget, fölösleges, olcsóban is vannak jók, ahogy Ariadne is írja.A sárga lencsében élesebb a kontraszt, sportlövészek azért használják. Nekem nagyon régen volt és imádtam, de most szemüveg miatt nem lehet sportszemüveg Kontaktlencsét nem birom és drága is meg macerás.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Hasaggymeg
veterán
-
spartan1
aktív tag
nem tudom a képen lévő az milyen.ami nálunk a boltban van az fehér váz fekete szövegfestéssel.nagyon szép csak kicsit sokallom a 40k-s árát.ezért is hajlom a sima 09-es metts-re.31k és nekem az is megfelelne a túrázásra és a hegyek,dombok bóklászásához
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
-
Ariadne
őstag
Én még mindig szkeptikus vagyok, ha jól látom, egy elég közeli falra vetülhet a fénye. Mivel nem kifejezetten kerékpáros lámpa, ezért jó lenne látni természetben, vagy utcán milyen fénye van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dirtyz
őstag
Hol és mennyiért szerezted be ezt a lámpát? Városi használatra nem akarom a Hozét mindig magammal cipelni, a mostani városi lámpám meg, hogyismondjam... khhmm visszafogott teljesítményt nyújt, hogy szépen fogalmazzak
Ja, és milyen aksi van benne?Védd a fákat, egyél hódot!
-
Ariadne
őstag
Rengeteget, épp megadhatja a különbséget az agyműtét és a felszíni sérülés között. Mindent nem lehet elkerülni így sem, de sokkal kisebb ütés éri az ember fejét, és hát azért abban egyetértünk szerintem mind, hogy ez a legfontosabb testrész, enélkül nem jut messzire az ember.
mod: Most látom, KaraDani is írta.
Elrettentésként viszont csak belinkelem akkor kép, ez a sisak belül szét van törve anyagában, és véres - a srác túl gyorsan ment bele egy nagyobb gödörbe, ami megdobta, és fejjel ráesett egy kőre. A mentősök szerint koponyaműtét lett volna belőle, ha nincs sisak rajta. Így viszont agyrázkódással meg egy heggel az arcán megúszta, plusz azt hiszem a válla ment ki még eléggé. De el tudott menni új sisakot venni és bringázik most is, ami ha nincs rajta, nem biztos, hogy lehetséges.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát azt hiszem, meggyőzőek a képek, így tényleg jól néz ki. És akkor jól értem, hogy meg is van már? Majd írj, hogy milyen volt.
Apropó, barátom péntek este (éjjel) elment egy haverjával bringázni az erdőbe, két Hozé lámpával közlekedtek, most is vigyorgok azon, amit mesélt (vigyázat, 18+ tartalom ). A vitorlázó reptéren a hangárok felett egy kis egynyomtávos ösvény van, ezen tekerésztek éppen, amikor hirtelen felugrott előttük egy pucér pasas és elkezdett felfelé rohanni a bokrok felé. Majd hamarosan egy szintén meztelen nő is felpattant és elkezdett futni arra. Majd az ösvény mellett meglátták a ruháikat is.
Biztos maradandó élmény lehetett nekik, amint két bringás hatalmas fénycsóvával végigköveti őket, amint a bokorhoz menekülnek egy szál semmiben, szóval a romantika nyilván véget ért aznap éjjelre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Muton
addikt
sikerült tekerni kettőt este tök sötétben ) egy hobbi bicajos tempójához tökéletes
szóval annyi van, h kell egy fejlámpa is a kanyarok miatt.más:
milyen hidratációs hátizsákot ajánlotok, ami pántja/háta kellően jól szellőzik és van rajta egy csomó fényvisszaverő felület?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Ariadne
őstag
Bármilyen Deuter, az jó, eltartja a hátadtól, és lyukacsos a pánt. Fényvisszaverő nem szokott lenni rajtuk, de esőre van sárga fényvisszaverős feliratú huzata némelyiknek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ja meg ilyet ismerek még, párom a derékövekre esküszik, mert az egyáltalán nem melegíti a hátat - viszont szerintem alig fér bele valami, egy ilyen Camelbakje van, egy kicsi ivótasival, akcsiós volt múltkor az overlandben.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)