- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fujifilm X
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- RAM topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
becuszabi
aktív tag
Ezek sem fognak kilengeni és szettben is kaphatóak.
A pálcás még azért is felejtős, mert nem sok hely van a kerék és a sárvédő között, így ha terepezel, akkor elég hamar el fog tömődni sárral/falevéllel/miegymással.
Nekem is SKS van és télen sokat segített abban, hogy ne legyek nyakig sáros."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
hmmm...nos...nekem ezekkel a megoldásokkal az a problémám, hogy a felerősítéshez szükséges fémkonzolt csavarozni kell és mivel önmagában nem elég merev, a sárvédő végén van egy olyan 3/4-ed köríves valami, ami a nyeregvázcsőhöz rögzítené az egész cuccot. Ez nem szokta bírni a kiképzést, kitágul és onnantól kezdve csak lötyögni fog.
Lehet, hogy az SKS jól megcsinálta és nincs igazam, de az összes gagyi felpattintható sárvédő ugyanígy néz ki.
Én a Crossboard-hoz hasonló típust használom, 1 perc a felrakása, leszedni még gyorsabban lehet.
Ha a bringád merev vázas, akkor hátulra a pálcás megoldás is jó, csak ugye azt nem lehet elég gyorsan leszedni/felrakni, illetve a bringán kell lennie rögzítőszemnek."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Pálcás és csak hátsó tényleg nincs az eBike-on, csak szettben. Sajnos ha nincs a telón (ill. a vázon) rögzítőszem, és a a vállon, vagy nyakon furat, akkor előre nem fogsz tudni tenni sem pálcásat, sem pedig olyat, mint amilyeneket belinkeltél, mert a konzolt sem tudod hova rögzíteni.
Igen, elől olyan van, az alsócsövet kb. a közepéig védi (ha ennél hosszabb lenne, az vagy lifegne összevissza, vagy beleütközne a lábfejembe kanyarodáskor).
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Van normális sárvédő, a pálcás, ami telóra is felszerelhető elől (lsd. Bikeman javaslatát), hátul pedig (merev vázra) akár kiegészítők nélkül is. A trekking bicómon én is ilyet használtam, többnyire el is fogadható a hatékonysága, de volt rá példa, hogy még azzal is vizes lett a cipőm.
Szóval teljesen tiszta és száraz érzést egyiktől sem fogsz kapniA montival se melóba, se hivatalba nem járok, "csak" bringázni, így bőven elég az is ha a korábban említett sárvédő típus elől a képemet, hátul a nyakamat, meg a se..emet megvédi a koszos létől...amennyi saját levet birok engedni a bringázáskor, úgyis megy minden a gépbe
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Egy széles, különösen rücskös külsővel szerinteme eleve nehezebb sármentesen megúszni, mert azok direkt szétcsapják a sarat, hogy tisztuljanak. Keskenyebb, vagy legalábbis simább (slickebb) külsővel jobban járnál, ha most esetleg rücskösebb van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
Mivel a féktest a villán van, a tárcsa pedig a keréken, ha valamelyik rugalmas (ez lehet éppen a tengely, a gyorszár, a teló lába), akkor ezek egymáshoz képest elmozdulnak és máris cicereg a fék.
(kanyarban, nagy sebességgel az én tárcsafékem is cicereg egy kicsit...hiába átütőtengelyes, csak 30-as becsúszók vannak)"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Érdekes ez a Tektro. Olyan noname hangzása van, ennek ellenére az én határozottan nem lepkesúlyom alatt is szuperül viselte a megpróbáltatásokat a V-fék változata. Valamit azért tudhatnak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát regélhetnék, párom mit szenvedett a Hayes Sole-lal beállításilag, bár ott még talán rátett egy lapáttal az is, hogy hidrás volt. De azt majd megmondják a szakik, hogy melyik okozhatja inkább a gondot, a fék vagy a villa, gyanítom leginkább mindkettő.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
golyani
addikt
nem akarok én marhaságot mondani de sztem a dart is olyan felépítésű h egyik szárban a rúgó+MCU másikban meg olaj ha van csillapítás, ha ninsc akkor meg nagyobb valószínűséggel semmi.
de fene tudja.
amúgy várok ötleteket mire érdemes leváltani a Six-em CC kategóriában max 100mm útig, csillpítással és ha van lockout az sem baj lehetőleg minél olcsóbban
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
40 a tető nem vagyok profi nem is leszek de szeretnék vmi normális villát.Sajnos régi Duke-ot nem kapni már sehol használtat pedig nem szeretnék. de olyasmi kategória bejönne. Manitou Sliver '07 van ebike-on. Dart3 Poploc meg 28 ezer de 28,6-os az sztem már vékonyka. Tora meg nehéz. lehet h Sliver lesz majd nyáron vmikor.
-
rii
nagyúr
persze észreveszenk nem is arról van szó ... különben nem iroganták már itt
néha kellemesen rámdudálnak
én ilyenkor az egyezményes jelet bemutatom, jó hosszan.az a gondom a kamionokkal, hogy szeretném is látni, hogy megkezdi a kikerülô manôvert, és nem csak azt látni, hogy elmegy mellettem ...
mindig van bennem egy kis para, hogy 60 kmp/h-val megtámogat háturól ...----- ----- ----- ----- -----
(#7869) becuszabi :
látszódhat , csak ne szélesítse a kerót ...[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
az lehet ...
elég ha rosszul néz, beint az autós, már visszafordulok, és ott vagyok a volánfülkénél
múlt hét vasárnp volt egy ilyenvelem nem fogják eljátszani a "beszólok következmény nélkül"-i csúszómászó szerepjátékukat
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
bp-i vagyok, de nem, nem futár ... irigylem őket - sokat tekehetnek .... napi 80 km asszem lazán, .... én csak ezzel járok mindennap munkába (5 km oda, meg 5 km vissza)
meg ha van lelki és fizikai erőm, akkor megyek egy "kört" (20 km) (III. ker kolosy tér - XI. Törökverő út --- XI. Törökverő út - Déli pályaudvar) ( bár ilyen már 2 hete nem volt) ( 6ik napja dolgozom reggel 9től este 8ig)és azért a Budafoki úton is történnek ám éredekes dolgok :-/
úgy előznek meg, hogy súrolja a lábam, pedig mind a két sáv szabad
ilyenkor utánaordítom, hogy én is szeretlek b+ (-:kell a kemény ököl, ami mindig oda üt, ahova köll
mert akkor majd elkezdenek számolni azzal, hogy hoppá bazzeg, ez visszaütna .. basszus ... szófosásom van O.o (-:
bocsánat >-Dpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
amúgy a futárok szerintem totál nem veszik fel az autósokat.
múltkor is, clark ádám tér, körforgalom, zebra, mellette sárg sávos félig kiemelt keróút, dugó, autó váarkozik, hogy bemehessen a körforgalomba, mögött meg torlódnak fel a többiek, csak a kocsijával, teljesen rámászik a zebárra, meg aztán a keróútra, én is, meg egy futár srác is meg kell állni, 0-ra, csaj háta mögött nagy nehezen el. Futár srác fel se vette, én befaroltam a csaj mellé, és bedröömböltem az ablakon a csajnak, az meg mutatja bocsánatkérően, hogy jóvan-jóvan, futársrác meg röhög
valamelyik nap meg szintén dugó, 2 sávos út, egyik az buszsáv, a másik az auótoské csak, totál beállva, buszsávban jött egy kerós, középen majdnem, mögötte meg taxis, taxis beérte a futárt, és dudál rá, majd már tök hosszan dudál rá, de azt meg nem érdekelte
tudom-tudom, mindkét esetben szabálytalan, meg a zebrás-sárga csíkos keróútnál is nem feltétlen nekem van elsőbségem.
dugó mellett azért veszélyes menni, mert a kocsisok (jobb esetben) szabadon hagyják a kereszteződésket, és ilyenkor az onnan jövő autós asziszi, hogy övé a világ, pedig nem ...
mert jobbról szabályos, ha előzöm a dugót, nem?
éy ilyenkor a alárendelt kereszteződésból kijövő autós nem pampoghat, hogy "elengedte őt a másik auóts" mert a másik autós nem elengedte őt, hanem a dugó miatt állt egy helyben...begejeztem, boldog nyulat mindenkibe '
(-:piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Meme
aktív tag
válasz Oracle #27614 üzenetére
alu tengely illete cro-mo tengely
az alu könnyebb
a cro-mo nehezebb és erősebbha nem vagy endurós, nem adsz neki eszetlenül mindent, akkor az alu verzió böven elég. nekem is az van.
ha ufrabugrálsz, letöréseket vállasz be, akkor a cro-mo.[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
ludsimon
veterán
válasz Oracle #28006 üzenetére
Azt gondoltam teljesen fehér.
Így már nem tetszik.Az a Mongoose felirat nem kéne oda az alsó csőre...
Meg lehet, hogy rossz az ízlésem, de hófehér villával tudnám még nagyon csinosan elképzelni.
Nekem ha lenne hasonló bringám, akkor én úgy tudnám elképzelni, hogy fekete váz, fehér villa, ezüst alkatrészekkel.
Szerk.:
venember83:Rá fogsz költeni?
Tárcsafékre nem szeretnél költeni?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz Oracle #28325 üzenetére
különböző a szélessége, mivel a kazettán is más a lánckerekek közötti távolság....
szóval nem annyira kompatibilisek egymással, a 8-as lánc "visszafelé" még jó, a 6-os, 7-es rendszerhez, de a 9-es rendszerhez bizony csak ahhoz való lánc jó...10-eshez még inkább, mert a 10-es lánc még keskenyebb
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz Oracle #28490 üzenetére
Azért üvölt, mert nedves körülményekre tervezett fékpofák.
Ez ha nedves az időjárás nagyon jól fog, én is ilyet szeretnék szerezni, ha esetleg nem kell, akkor cserélhetünk, nekem van egy száraz időre, új, feltéve a bringára, még egyszer sem használtam a hátsó féket, nem volt rá szükségem.
[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Eredeti játékok OFF topik
- Windows 11
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...