- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24596 üzenetére
Most jól befosattál.
Hirtelen nem túl jó, készülni nem lehet rá.
Azt hiszem inkább nem nagyon lépem túl a max megengedettet.
Meg figyelek a külsők állapotára is.
Szerencsére most mind a két biciklimen nagyon jó állapotú gumik vannak.
Nem akarok egyszer se gumit robbantani.8,5 Bar-al kapcsolatban:
A műanyag álló BBB pumpám simán bírja.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24601 üzenetére
De fentebb azt írtad, hogy a sokat foltozott belső miatt durrant el.
A másik az meg peremes volt.
Vagy hogy is van ez most?Amúgy mennyi km-t tettél bele?
Szégyen és gyalázat, de nekem meg van már egy ideje, de még nem volt megfelelő alkalmam vele sokat menni.
Még csak 30 Km van benne.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24822 üzenetére
Te mentél az autó mögött, igaz?
Az út jobb oldalához szorosan, igaz?Az autós meg lefordult, téged ezzel elsodorva?
Gondolkodjál!!!!
Az autós is megáll mögötte, teljesen jogos a büntetés! Már nem azért, de ha szabályosan be akar fordulni, Te pedig el akarsz menni még mielőtt befordul jobbra az autó jobb oldalánál, akkor egyáltalán nem voltál szabályos!!Van egy szakasz itt:
Gondolom a Te eseted is ilyen lehetett.Logikus, hogy kimegyek bal oldalra, hogy a leforduló sávban nehogy elüssenek!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24826 üzenetére
"A biciklisnek viszont a kresz szerint az út jobb szélén kell menni."
Vagyis igen, szabály szerint padkáznia kell a biciklisnek, nem mehet az út 1/3-ánál!
Teljes módosított KRESZ ITT olvasható el.
"Már ott voltam gyakorlatilag a kanyar bejáratánál, amikor azt tapasztaltam, hogy ott egy autó kanyarodik el teljesen hirtelen előttem, én az oldalát láttam."
Most akkor, hogy is van ez?
Merre figyeltél, mert ha előtted volt az autó, akkor nem láthattad az oldalát."Te mit csináltál volna, átmentél volna a szembesávba balról előzgetni, hátha szemből elb*sz valaki?"
Szerintem mindketten vétkesek voltatok.
A nő nem figyelt, hogy Te ott mész, (ezért nem kellene rácuppanni az út jobb oldalára. ) Te pedig nem vetted észre, hogy befordul előtted, vagy melletted, vagy tudomisén' most már.[ Szerkesztve ]
undefined
-
venember83
nagyúr
válasz #56474624 #24822 üzenetére
Hogy neked semmi se jó, se ha magabiztos, se ha nem az. Érdemben nem kívánok hozzászólni a történethez, mivel nulla befolyásom van az egészre, de leírásod egy elég gyakori bringás-autós csúcstalálkozóra utal, amely a jobb oldali tükör használatának mellőzéséből adódik.
-
amargo
addikt
válasz #56474624 #24830 üzenetére
Nézd, csűrhetjük csavarhatjuk, de ha Te 1-2 méterre lőtted be a követési távolságodat az hiba, amit a kresz kimond, hogy mekkorának kell lennie talán 2-3x os, de a lényeg, hogy biztonságban megtudj állni.
Viszont, ha ezt az 1-2 méter előnyt úgy szerezte, hogy kielőzött és bevágott eléd, az már más és bizonyítanod kell.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz #56474624 #24839 üzenetére
Becsszó nem azért mondom, mert szakmám, de ha már 50k-ról van szó, esetleg lehet megér a dolog egy rövid konzultációt egy közlekedésis ügyvéddel. Sajnos ezt a részét nem igazán vágom a dolgoknak, mindenesetre úgy gondolom, azt kellene kétségbe vonnod, hogy az ő következtetésük levonható a rendelkezésre álló bizonyítékokból - ami ugye nem más, mint a bringád sérülése, meg a másik fél elmondása, de figyelmen kívül hagyták a te elmondásodat. Azért ez nem úgy megy, hogy beleírják, amit ő mond, és te bizonyítsd az ellenkezőjét, hanem éppen az ő számukra kötelezettség, hogy csak akkor szabhatják ki azt az 50k-t, ha te valóban megvalósítottad azt a szabálysértést. Ha nem, vagy nem bizonyítható (ők nem tudják bizonyítani!), akkor nem szabhatják ki...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz #56474624 #24844 üzenetére
Na ezt is írd bele mindenképp, meg az agyrázkódást is, és hogy akkor kérdeztek, amikor nem tudtál tiszta fejjel válaszolni, kórházi, mentős papírok másolata mellékelve. Kell lennie egy fő résznek a szövegben, ahol pontos jogszabályra hivatkozik, hogy mi miatt szabja ki az 50k-t, na azt kellene leírnod, hogy milyen okokból nem így történt, és ezért ez az eset nem valósítja meg az abban a szakaszban foglaltakat. Hú nehéz ilyen elvontan, megnézem majd a kreszt meg a szabs jogszabályokat, ha lesz időm, bár az nem most lesz sajna...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24846 üzenetére
Értem! Jó tudni!
Szóval akkor csak balról előzhetem meg, én is így gondoltam, de az meg általában elég gázos.
Azt nem tudod véletlenül, hogy ha 2 sávos az út, akkor én mehetek az út közepén, vagyis a külső sávot előzhetem úgy, a vonalon megyek?
Gondolom, mert sok bringást láttam ilyen 2 sávos 1 irányú úton, hogy középen előzte meg a lámpánál álló kocsisort.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #24850 üzenetére
Tudom.
Én szokás szerint a járda melletti út mellett megyek, a jobb oldalához közel, (igazából soha nem mertem hosszútávon kimenni az út 1/3-ra. Féltem, hogy elsodornak. ) és ha piros a lámpa, vagyis ha áll a sor, akkor a padkához közel megelőzöm mindet. Lehetne erre is valami konkrét kresz szabály.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz #56474624 #24837 üzenetére
Félreértesz én éppen tanácsokat próbáltam írni az ügyhöz és az életed megmentéséhez, ha ezt támadásnak érzed, szíved joga.
A gyakorlatilag és a bringás sáv között az a különbség, hogy az egyik létezik, a másikat meg oda álmodod, továbbá az, hogy a bringássávban védett vagy a másikban meg 50k-t fizettetnek ki Veled.
Ha 10' jan. 1. után írnád ezeket, akkor egyértelműen nem Te vagy a hibás (jogszabály változás). De így azt is kérdezhetik, hogy mit kerestél ott az úton ((#24848))? Azt meg hiába hajtogatod, hogy szabályt szegett az autós, ha mellette Te másik 2-3-t.Én a helyedbe végig gondolnám, hogy mit csináltam rosszul. Noha ez egy bringás topic, de ettől még nem kapsz felmentést és nem is az fog megmenteni, ha elfogadjuk, hogy mennyire nem vagy hibás.
A leírtak alapján megpróbálhatod felsorolni mind azokat a sérelmeket, amiketAriadne is írt és szépen megcímezni a megfelelő személynek/szervnek.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #25162 üzenetére
Hát igen . . .
Én is így voltam, amíg azt nem mondták, hogy sz*r a felni.
Én is azt mondtam, hogy semmi mást, csak azt ami rajta van, aztán kiderült, hogy az Alex DA28 nagyon gagyi.Én egy ilyet szeretnék.
Az agyakkal még hadilábon állok, az első tuti jó, a hátsó is jó lesz szerintem, csak a racsni a gagyi megérzésre.
Na, majd kiderül, mikor szakemberhez viszem generáloztatni, de csak jövőre.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #26964 üzenetére
"Hát ez nem hangzik túl biztatóan a golyóimra való tekintettel."
Pedig ez az igazság!
Emlékszem, a 20-622-es gumikkal én minden kis sz.r úthibát, vájatot megéreztem, és úgy hozzá ütődött a földhöz, mint annak a rendje, kő keményen.Bár szerintem a külső állapotára, és a minőségére tekintve nem is csodálkozom rajta.
Új korában valami 4000Ft volt.Amit most vettem Conti GP3000 (ez a mostani, 23-622), azt boltokban valami 10k-ért árulják darabját!
undefined
-
LEFTHORSE1
őstag
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #27058 üzenetére
"hiába értem oda 10 perccel zárás előtt"
"Betörni meg nem akartam, bár megfordult a fejemben."Melyik bolt ez?
Gumileszedő!
Én is régen izomból szedtem le a gumikat, és majd be sz...., utáltam is, inkább elhordtam a szerelőhöz.
De mióta leszedőm van, simán meg tudom oldani a foltozást 10 perc alatt!Mikor nagyon benne voltam, (mikor átcseréltem a gumikat a Scotton 2x2=4) a végére már 5 perc alatt tettem fel.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #27060 üzenetére
Nem túl ajánlott.
Apám nekiesett a saját gumijának villáskulccsal, hát gyönyörűen a drótperemet kiszakította a gumiból.
NE FÉMMEL!Ezt ajánlom, nekem ilyen van, és nagyon remek darab! Nem törik, hajlik.
Egyszerűen beakasztom szépen 12 óránál a küllőbe, illetve 1 óránál, és utána 3 óránál, és magától leugrik, nem kell vele küszködni, mint a szűz k.rvával.
undefined
-
amargo
addikt
válasz #56474624 #27116 üzenetére
proginf/progmat?
Az a baj, hogy legalább (2*)(15perc elkészülni, 30perc míg kijutok terepre), így ez sok idő. De este fele mindenképpen megyek, barátomnak viszek át kaját.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Narancs
őstag
válasz #56474624 #27300 üzenetére
Az a baj, hogy nekem nincs jó szemem hozzá. Első kerékben volt egy nagyobb nyolcas, amit nyáron (sok szabadidő lévén) kiszedtem szinte tökéletesre, de hullott a hajam közben.
Na ja, legjobb lenne venni egy rendes outit (fitness is tetszik), de egyelőre a bringa projektre igen szűk keret áll rendelkezésre. (2 év múlva lediplomázom remélhetőleg, és után változik a helyzet, de addig marad ez a régi canga )
Beauty is pain
-
Meme
aktív tag
válasz #56474624 #27307 üzenetére
azért ezeknek a "rendes" outiknak már log a belük
multkor kerestünk volt kolegámnak egy épkézláb outit, annyi kikötéssel, hogy alu váz+fékváltókar. hát 70 alatt nem láttam épkézláb gépet.
lehet velük menni, de mind ilyen-olyan feltámasztott zombi szerű, mint egy átlagos használt autó kis hazánkban. teljesen más egy épp bicajjal menni.
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz #56474624 #27315 üzenetére
no!
amikor te kimondod, hogy auto akkor egy széteső büdös 20 éves feltámasztott romra gondolsz, vagy egy használható autóra, amivel nincs annyi gond?
egy ilyen autó alsóhangon 1mft.
lehet kapni kocsit már 50k-ért is.
lehet kapni olyat, ami megy ugyan, de minden baja van 200-300k-ért
ami müszakilag rendbe van, de bele nem ülsz, az 6-700kazért hozom fel az autos példát mert azt mindenki megérti, elég kocsicentrikus a társadalom.
egy outi is hasonló.
50-60-70 ért már lehet olyan acál vázas nem fékváltókaros gépet kapni ami egyben van. ami már okés. de a 30-40 kategoria nem ez, lássuk be.mintahogy nekem szokták mondani az alacsonabb fizetésű emberek, hogy 150 egy bicaj, azárt már autot lehet kapni...persze...
ui.: ha már 40-50 ért veszel gépet, és uj küllö+felni, akkor megint 60-70-nél vagyunk
[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz #56474624 #27319 üzenetére
nekem a rendben van az azt jelenti, hogy nincs semmi olyan baja, ami a célfelhasználásba beleszol.
nem kötekedésképpen, de ez is egy külföldi "rom". a szuper éles képről ugyan nem látszik, de szerintem külsőcsere helyből.
egy full generált is csinálnél rajta, valószinű golyó+konuszcsere az agyakban. ujrabowdenezés. én ezt a nyerget is dobnám a fenébe, nem azért mert olcsó/vacok, hanem mert vagy 20 éves, és nem az én s***em alatt formálodott, magyarul az életbe nem lesz kényelmes.aztán szemrevételezés után középrész csere, bandázs csere, esetleg felni és küllőcsere mint ahogy te is irtad.
na ez után rendben lenne nekem. nem tökéletes, csak azt amit lehet kihozva belöle. de ez már igy régen nem 30k mint amennyiért árulják. alsóhangon 40-45k, ha középrész+felni is, akkor mégtöbb.
ui: azt már nem is mondom milyen szuper lehet a pozicionált váltórendszer váltáskönnyités nélküli fogsoron és lánckerekeken.
ui2.: nem beszolni akarok, nehogy magadra vedd! csak boltosként/szervizesként mintha látnám a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
-
KaraDani
addikt
válasz #56474624 #27374 üzenetére
Állítólag kereket baromi nehéz szétvágni, sokkal nehezebb mint a vázat pl. Több helyen olvastam, hogy teljesen biztonságos csak a hátsókereket zárni a háromszögön belül. Én ettől függetlenül nem merem úgy zárni, hogy a váz konkrétan ne legyen átfogva. Bordo Granit Xplussal hátsókerék+váz. Kryptonite Ulakattal első kerék vázhoz + a nyergem rányársalva a lakatra ( lukas a nyereg közepe , mármint gyárilag) Másik megoldás ami még olcsó lehet hosszabb sima sodronnyal (amin nincs zár, lakat kell a zárásához) átfogni nyerget első kereket, és az Ulakattal zárni. Így is elég jól meg lehet úszni szerintem.
#27350 venember83: +1
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz #56474624 #27381 üzenetére
Nem van akár 180cm hosszú vékonnyabb sodrony aminek a végén csak két hurok van, lakattal kell zárni a végeit, ez kb 2000 ft emlékeim szerint. Arra szerintem az is pont jó lenne, hogy első kereket, nyerget odazárj vele, szerintem egy nyereg annyit nem ér egy tolvajnak, hogy azért akármilyen zárral is szórakozzon, inkább kikapja abból a bicajból amin nincs semmivel se rögzítve, mert talál bőven eleget. Most nem linkelek, mert lassú netem van, de pl bringabutikban van ilyen emlékeim szerint tán 1800 ft ért.
-
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #27968 üzenetére
Szerintem a Wiki hülyén van megfogalmazva, vagy írva, mert én 3 különböző oldalt elolvastam ezzel kapcsolatban, és egyik se utalt ilyenre, hogy V féket tennének a fitness bringákra..
Mind annyit említett, hogy az outihoz képest csak a kormány változik, vagyis egyenes a kormány a fitness bringákon.Amúgy ezt a picit eltekintve, igen, mondhatjuk outinak is.
Valamit félre értettél.
Nekem is ugyan úgy patkófék van rajta!
A Neuzeren van V-fék, de ég és föld kategória.Nekem egyszer kellett beállítani a Scotton a féket, még tél előtt, azóta semmi bajom nincs vele.
Nekem is 105-ös szint lehet, a többi felszereltséget nézve, csak Scott márkanevet kapott.Rétisün:
Köszi, olvasgatom.undefined