Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Ranagol_5
senior tag
Sziasztok!
Valaki már tapasztalt olyat, hogy hidegen pöccre indul az autó, de meleg motorral csak teker az önindító? Ha véletlenül el is indul meleg motornál, amint a lenyomom a gázt, lefullad. Úgy sikerült vele elindulnom párszor hosszas tekerőzés után, hogy finoman csúsztattam a kuplungot, és mikor elkezdett gurulni, finoman adtam rá gázt. Akkor elindult, viszont dadogott az egész autó, mintha nem kapna üzemanyagot. Viszont ha ezen sikerült túllendülni anélkül, hogy lefulladjon, pár perc után megint nem volt gond.
Az autó egy Honda Civic 1,5 LSI coupe.
Kaptam már tippeket, de kíváncsi vagyok itt van-e valakinek tapasztalata ilyen problémával.Sometimes I feel my self like a fuckin' monkey. | Irigylem a szüleimet. Nekem sose lesz olyan zseniális gyerekem, mint amilyen nekik van.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #69093 üzenetére
Nem megoldas a magasabb hideg oldali viszkozitas. Ide felujitas kell. Szet kell szedni, aztan felujitani. Viszont ha jogi utra terelned, akkor ne nyuljatok hozza, beszelj egy ugyveddel. Szakertonek kell megallpitani a hibat, azt meg ugy nem fogja senki vallalni ha mar valaki elotte megbontotta a motort.
A legjobb az lenne, ha visszavenne a tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gombinyó #69090 üzenetére
Na igen... A szerelőm is azt mondta, hogy használjunk "vastagabb" olajat. Varga Miklóssal beszélgetve Ő még az 5w30 sustinát mondta.
lazac_ :
Nagyon durva. Iszonyatosan idegesítő.Most nem tudom, hogy rá töltsem e még a maradék 0w20-at, vagy hagyjam is a fa**ba, és menjen a 0w30 sustina, amíg ki nem találom, hogy hogyé legyen.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
lazac_
tag
válasz KonzolKartel #69089 üzenetére
Részvétem. Az a baj az olajevéssel, hogy nem csak töltögetni kell rendszeresen, de a katalizátor sem fog repesni tőle...
-
nandow
aktív tag
válasz KonzolKartel #69089 üzenetére
Ahha, sajnálom.
A 2012-ben gyártott R-es motorokat célszerű kerülni, többek között a 9gen Civicben található 1.8-ast is (Accord, CRV R20 motorja is problémás ebből az évből). Nem megfelelő olajlehúzó miatt nagy valószínűséggel eszik az olajat. Nálad akkor eszi is rendesen.
Én úgy gondolom, az olajevésről tudott az előző tulaj is.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz KonzolKartel #69089 üzenetére
Ha nem ette, akkor lehet eddig jó kis 10W40-el használta Utána érthető ha elfogy belőle a 0w20.
-
őstag
-
őstag
válasz tboldi #69086 üzenetére
Is-is. Amikor ki írta a hibát, még meleg volt a motor és akkor nem érte el a nívót, de inkább rá töltöttem kb. fél litert, hogy gyorsan el tudjak menni a bankba (volt 15 percem odaérni). Amikor végeztem már "hideg" volt a motor, éppen hogy elérte az első negyedét a pálcának.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nandow
aktív tag
válasz KonzolKartel #69085 üzenetére
Megkérdezhetem, mikori évjáratú az autó? 2012?
-
tboldi
nagyúr
válasz KonzolKartel #69085 üzenetére
Akkor nächste Frage:
Hideg vagy meleg motorral ellenőrizted?
-
őstag
válasz tboldi #69084 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ, egy HSZ-ben reagálnék mindre .
Alacsony olajszintre, igen. Ellenőriztem, és éppen hogy a minimumot elérte.
1L-el majdnem elérte a maximumot, még mehetett volna rá egy kicsi.tboy93:
Ezen túl vagyok. A szervizkönyv 1L/1.000km, ahogy Te is írtad (bár az is rettentően magas, de a Honda szerint az úgy ok.)
Közvetlen miután eljöttem a szerelőtől "reseteltem" a trip-et, mindig így szoktam.
Ott voltam, amikor bele/feltöltötték olajjal.Gombinyó:
Igen, ez számomra is A kérdés perpillanat.Most megint ott vagyok, hogy közép alatt van az olaj szint, szóval mehet bele kb. 0,5L.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
tboldi
nagyúr
válasz KonzolKartel #69081 üzenetére
Define olaj piktogram.
Biztos, hogy az alacsony olajszintre reklamált, ellenőrizted a nívót?
Vagy az olajnyomás lámpája gyulladt ki/jelent meg a kijelzőn?[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz KonzolKartel #69081 üzenetére
Jogi útra terelni nagy szívás. Vagy bevállalnám a motorgenerált vagy megpróbálnék egyezkedni az eladóval, hátha van némi lelkiismerete.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #69081 üzenetére
Ki kellene deriteni pontosan milyen mértékben fogy az olaj. Ha a szervizkonyvben elfogadott olajfogyasztason tul van, akkor erdemes beleallni a dologba, de azt tudnod kell hogy mivel maganszemely, ezert neked kell bizonyitanod mindent, egy rakat költség, mire eljuthatsz odaig hogy a javítást allja a tulaj. (Szakvelemeny, per stb)
Elfogadott olajfogyasztas gondolom 1.000km/1 liter lesz, de nezd meg mit ir a konyve.
Az is lehet, hogy nem toltottek fel rendesen a szervizben...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Lassan 1,5 hónapja, hogy vettem magánszemélytől egy 1.8-as IX. Civic-et.
Két héttel ezelőtt meg volt a 160.000-es szerviz. Olaj, szűrők, szelephézag. Motul 0w20 Eco Lite. 300km után meg kidobta az olaj piktogrammot. Sad. Nem folyik sehol, se cseppek, se tócsa, semmi ilyesmi nincs soha alatta. Biztosan bekerül az égéstérbe. Ti hogyan járnátok el?Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Dan-szan
senior tag
Üdv,
ajtókárpit, könyöklő csere/felújítás projektet tervezek, 8.gen Civic.
Mi a legjobb megoldás vagy lehetőség e téren? Helyileg Debrecen és környéke.[ Szerkesztve ]
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz AXisBOLD #69072 üzenetére
A hídcsere után amúgy most komfortosabbnak érzem. Eleje is újra lesz szilentezve, meg lehet teszek egy próbát 16"-os kerékkel. Vagy nézek 17"-ban valami könnyebb felnit, csökkentve a rugózatlan tömeget.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
buca84
őstag
TypeV Lacinak az elérhetőságát vki át tudná küldeni pü-ben? A megadott fórumon nem reagált semmire. Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #69073 üzenetére
Nem csináltam vele semmit, viszont hőmérsékletfüggő, melegebb időben kussban van.
De amúgy neked már hagyományos kalaptartód van, nekem meg rolóm, a régebbi Jazzekben még az járt. Nem biztos, hogy ugyanazért zörög, mint neked.Kéder: okozhatja igen, de nem rohannék azonnal venni másikat. Ha sértetlen, akkor megpróbálhatod egy kis pillanatragasztóval (gumikompatibilissel természetesen) visszanyomni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tucsok. #69069 üzenetére
4x100, a többi a 370. oldalon.
-
-
buca84
őstag
válasz tucsok. #69069 üzenetére
Annak idején ezt a linket kaptam itt a topikban.
-
buca84
őstag
Ma menet közben, 110-es tempónál feleségem arra panaszkodott, hogy az ajtónál érzi a menetszelet. Illetve eléggé nagy a szélzaj is. Szülőkhöz megérkezve megnéztem, hogy az ajtó kéder picit elengedett egy részen. Ez okozhatja a fenti problémát? Végülis egy 13 éves autóról beszélünk és a gumi kéderek is elfáradnak.
Ha cserélni szeretném, akkor unix/bárdi párosban tudnak ilyet adni vagy gyárit nézzek mindenképp.
Szerintetek ez a csere megoldhatja ezt a problémát. Most, hogy feleségem felhívta rá a figyelmem, már engem is zavar. -
tucsok.
senior tag
Srácok!
2010-es Honda Jazz-nek mi a körosztója, illetve mik a gyári felni méretei?[ Szerkesztve ]
"So say we all"
-
Dave567
addikt
Jelentem, a kis HONDA, megint DPFel megszívatott, használtam hosszabb, néha egy kis Város, szóval nem hiszem, hogy Termosztát gondja lett volna.
2napja ottvan, eddig nem hívtak, lehet éppen sírnak, és nem merik elmondani. -
sherlock82
senior tag
-
sherlock82
senior tag
2007-es gyártmányú mond a Civic - en az eső szenzort ki lehet kapcsolni valahol vagy ha nem működik akkor az azt jelenti hogy tönkrement?
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
tvamos
nagyúr
válasz tboldi #69063 üzenetére
Koszonom! Megnezzuk.
Csak azert kerdem, mert munkatarsamnak is egy 20 Ft-os Pihet potit csereltunk, es jo lett az autoja. (Valami jetronic-os cumoban. De az ugy emlekszem, hogy Audi volt.) Persze, lehet, hogy rosszul emlekszem...
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tvamos
nagyúr
Sziasztok!
Egy 2006-os L13A6 motoros Jazzrol lenne szo, es az autoszerelo szerint elromlott a fojtoszelep jelado, es elobb-utobb cserelni kene. (A kitisztitas nem hasznalt.) Nomost a 200 ezres szamla nem nagyon tetszik, foleg, ha csak egy potmeterrol van szo. Meg lehet ezt valahogy javitani / felujitani ertelmes aron, vagy csak az uj alkatresz biztonsagos? Azt mondja, csak egyben lehet csereleni az egesz hobelebancot.[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
10. generációs Civic-re lehet kapni hátsó vonószem takarót? Ebay-en láttam....pl. itt.
Ráadásul fényezve.
A kérdés, hogy itthon lehet-e?Vagy akár a Hondától rendelve.
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #69054 üzenetére
Úgy tűnik, az a szlovák eladó megszűnt már, akitől én rendeltem, de itt egy másik. Vagy keress rá a “heko wind deflector clips” szavakra.
szerk.: Mégsem, megvan még.
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz AXisBOLD #69048 üzenetére
Próbaúton nem olyan rossz utakon mentem, mint mostanában. Meg az az ~5km nem túl reprezentatív.
Nem élhetetlen, de nekem fáj, ha belemegyek egy úthibába Az alja amúgy szép az autónak, a hátsó híd volt telibekenve csak alvázvédővel.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #69051 üzenetére
A GD-be 6 deci kell, gyanitom, a tiedbe is hasonlo a mennyiseg, fejbol nem tudom.
A GG-t is GE-nek szokas nevezni a koznyelvben, a gyartasi helytol fugg az elnevezes, de a lenyeg, hogy errol van szo, amit 2009 es 2014 kozott forgalmaztak Europaban.
Amugy hogy meg nagyobb legyen a kavarodas, a kinai GD-ket GE3-nek hivjak.Ez is jo, de amit en linkeltem, az is, ugyhogy mindegy, honnan rendeled.
Egyebkent 2 tipp a legterelokhoz:
- A rajtuk levo ketoldalu ragasztot szedd le, nem ernek semmit, idovel pedig elkezd morzsalodni. Utolag meg nehez kivakarni, nekem sem sikerult meg 100%-osan eltuntetni.
- Rendelj valahonnan meg egy szett (8 db) femklipszet, akkor fognak biztosan, feszesen allni. En az eBay-rol lottem magamnak. -
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #69049 üzenetére
Neked GE-re nem valószínű, hogy jó lesz ez, kicsit elírták az évjáratot, 2002-2008 lenne a helyes. Neked 2009-2014 kell.
Fékfolyadékból bármi jó, ami DOT4 vagy 5.1, nem kell gyárinak lennie. Ha maximalista vagy, Motul RBF660.
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Jazzre jó a Heko légterelő? Visszakeresve ezt ajánlottátok általában.
Fékolajból gyári ajánlott, mint a váltóból? Ez? Mennyi kell belőle?
Köszi!
-
AXisBOLD
addikt
válasz sherlock82 #69023 üzenetére
& Qru #69022
Köszi, a fejtágítást. Bár úgy döntöttem, hogy egyelőre nem veszek, egekben az árak...
Ha lesz lehetőség, kipróbálok egyet a futómű miatt!Ed3r_X_ #69036
Na ja, Hondat költségesebb fenntartani, de elvileg cserébe tartósabb autó.
Azért lenne jó Mo-i vagy délebbről jött autót venni, rozsda és alvázvédő nélkül. Hátsó híd kényes.
Persze alvázvédelemre elvinném, de szeretném látni, hogy mit veszek.Ha ennyire nem jött be a futómű, akkor miért ezt vetted?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
Batib
őstag
-
Batib
őstag
Hali! Üléshuzatot tervezek venni. Civic IX, 2013. 1.4 fehér. Van javaslatotok, hogy honnan? Ill. elfogadnék tanácsokat, hogy milyen szín legyen. A mostani (gyári) nekem túl komor. Még vmi: jó lenne ha 50k-ba beleférne.
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
buca84
őstag
Belső tükröt, visszapillantót hol érdemes venni (2009 Jazz)?
Megpattant a jobb fele a műanyag burkolatnak. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz AXisBOLD #69021 üzenetére
Nekem a sima 5 ajtós Sport felszereltség van. Hát, a futómű nekem kemény, egy Octavia 2-höz képest ég és föld. Míg az átlibeg az úthibákon, ez rendesen pattog. 180-190-nél viszont ez még stabil, az Octavia meg már kevésbé
Amúgy a hátsó híd csere után meglepő, de komfortosabbnak érzem az autót. Mondjuk azok a szilentek amik benne voltak, azok után nem is csodálom. Jóformán már ki volt szakadva a közepe nekik. A híd is jól el volt rohadva, nem csodálkozom hogy deformálódott. Sajna azt nem láttam, hogy repedve volt-e (többeknek a 8gen. FB csoportjában volt hátsó híd repedés, törés, jellemzően külföldi autóknál, pont mint az enyém) mivel telibe volt kenve alvázvédővel vastagon. Egy futómű beállításra kéne elmenjek még, mert most meg a kormányom áll félre (múltkor a szar hídhoz korrigálták az elejét). De az már első szilentezéssel csak. Mindig van mit csinálni, néha már elgondolkozom, megéri-e Vettem volna egy Sport Swiftet, fele ennyi bajom nem lenne szerintem
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
L1ZRRR
senior tag
Sziasztok.
Vásároltam egy ix Civic 2015 1.6 diesel 120 HP.
Első fekbetet tárcsával cseres plusz összes szűrő meg olaj.
Mi a gyári márka vagy annál esetleg még jobb? Illetve látom van több méret autodocon 280,282,293.
Van releváns különbség?
Olajból mehet neki a liqud molly 5w30?
Illetve 114 k kmel van amit érdemes cserélni rajta még? Mondjuk típus hiba miatt v nemtom
Elore is koszi
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
a_tesz
Korrektor
Sziasztok!
Keresgéltem a témában, de nem találtam semmit, ezért kérdeznék. 2003-as 1.6 benzin ötajtós Civic, automata kisautónkról lenne szó. Hat éve van lassan nálunk, megelégedettséggel használjuk. Most viszont, hogy beütött az első meleg, bekapcsoltuk a klímát, de csak hangos szörcsögés meg elég halványan langyosabb levegő fogadott. Elfogyott a klímából a gáz. Amikor megvettük, jól működött, tavalyelőtt nyárra gyengült el annyira, hogy egy 200 gramm utántöltéssel ment szépen tovább, akkor nagyon nem lehetett sehol kimutatni a szivárgás helyét. Most azonban kisebb vizsgálat után a klímahűtőn és a szárítószűrőn is látni sárgás kirakódást, UV lámpával jól látszik (volt ilyen jelzőfolyadék is töltve az olajba ezek szerint). Télen is rendszeresen bekapcsoltuk, ahogy azt sok helyen javasolják is.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata, bevált helye, ahol ezeket a tömítéseket be lehetne szerezni? Sajnos ahol én kérdeztem autóklímásokat, cinikus mosoly vagy lekezelő "úgyseleszjó" volt a válasz, így inkább kicserélem mindet itthon. A gyári alkatrészárak miatt gondoltam valami univerzális készlet beszerzésére, de az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata vele, érdemes-e, vagy abszolút zsákutca az irány?
Köszönöm!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #69031 üzenetére
Angliában gyártották egészen tavaly júli 30.-ig. Akkor volt a gyárbezárás. Még a márkaszerviz számára is rejtély, hogy azóta hol készülnek, de tuti hogy nem Japánban. Én Törökországra tippelek.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #69031 üzenetére
Brexit-ig angliaban szereltek ossze, utana passz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #69029 üzenetére
Akkor csodák nincsenek. Egyébként a 10-es Civicekek japán összeszerelésűek és/vagy alkatrész jön onnan?
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #69029 üzenetére
Ezt mondtam sajnos Nyar vege, ősz, mire rendbe rakhatjak a tied.
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #69028 üzenetére
Kölcsönautóval nyomom egyelőre. A tavaly októberben motorcserére bevitt autóhoz most kaptak alkatrészt, szóval semmi jóban nem reménykedek, bár a használtpiaci árakat elnézve lehet, hogy fél év múlva párszázerrel többért elmegy majd.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #69027 üzenetére
Azt hittem már, hogy a Civic helyett lenne átmenetileg. Ha szabad kérdezni, szervizben mondtak már valamit, hogy mennyi idő kell nekik a motorcserére?
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #69025 üzenetére
Leömlő repedés, hanyag olajcsere esetén vezérlés csere, illetve ennyi km-nél már befigyelhet a DMF is. Meg a szokásos dolgok, szervócső lyukadás, klímakompresszor, kombinál hátsó elektromos ajtó probléma, alsó talpas gömbfej, gázpedál jeladó.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
2005-ös 300 ezret futott 2.2-es dízel Accordnál milyen hibákra lehet számítani a turbón, porlasztókon és a rohadáson kívül ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
sherlock82
senior tag
válasz AXisBOLD #69018 üzenetére
Szétrázni nem fog.
Én nemrég vettem a tiedéhez hasonló civic - et ( mármint amit te kinéztél ) és nincs negatív tapasztalatom. Nagyon jó kis kocsi, nem fog csalódást okozni, attól még próbáld ki, anélkül én sem vettem volna meg.Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
AXisBOLD
addikt
válasz BigBlackDog #69019 üzenetére
Értem, köszi a tapasztalatokat. Ki kellene próbálni egyet igen...
Qru: akkor a sport futómű nem is derül ki, amíg nem mondja be a tulaj
Mert a special edition: a modellciklus végén adták ki,de ez csak optikai frissítés volt,ezzel a felnivel,a kilincset ugyanilyen színt kaptak, kerékjáratok meg lökhárító toldatok színre fújva,picit más a csomagtérajtó is,vannak belső küszöbdíszek,meg a kárpit is más. műszaki tartalomban nincs módosítás, futómű is ugyanaz.
Tehát a Sport special edition még nem sport futóművel szerelt.Aurea mediocritas
-
BigBlackDog
veterán
válasz AXisBOLD #69018 üzenetére
Nekem 2007-es, Sport felszereltségű volt. Tudomásom szerint alap futóművel. Ennél talán a Type S (meg Type R) kapott keményebb futóművet.
Én pattogósnak éreztem már a jobbnak mondott budapesti utakon is a gyári, 17-es kerekekkel. A téli, 16-os pacskerek esetén kicsit kellemesebb volt az élmény, de azokkal is még eléggé kellemetlenül tudott viselkedni.De mások a tűréshatáraink, szerintem próbálj ki egyet! Én nem vagyok túlzottan a kicsit is sportos autók/futóművel híve, nem biztos, hogy mérvadó a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
válasz tboldi #69016 üzenetére
Hát nem tudom, Óvár és környéke lenne főleg, meg gyerekkel kirándulás, nyaralás. Nem lenne túl jó, ha szétrázna minket...
BigBlackDog: itt hol látom, hogy nem az alap futómű van alatta? A "Sport" megjelölés foglalja magában?
Ha jól tudom, a "special edition" csak optikai, esztétikai csomag!?Aurea mediocritas
-
tboldi
nagyúr
válasz AXisBOLD #69015 üzenetére
Nekem a Jazz alatt keményebb H&R rugók vannak, Móváron abszolút nincs velük gond, Győrben viszont tud kényelmetlen lenni, mondjuk az Obi felé (de arra mi nem?).
Pattogni azért nem pattog, mert a lengéscsillapítók sima KYB-k, illetve a szilentek is gyárifélék, csak kevésbé ringatózós érzés, mondhatni feszesebb.[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
8gen Civic vásárlása előtt állok, lenne is egy 2010-es 1.8 benzin Sport Special Edition, sport futóművel.
Van tapasztalat ezzel a futóművel a magyar utakon? Mennyire komfortos?
Nem pályás használatra lesz, helyben városban, nagyobb utak csak nyaralások alkalmával.Nem akarok befürdeni vele, hogy pattogjak mindenhol, majd megutáljam a kényelmetlensége miatt.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
b4zsi-
őstag
Köszi srácok az információkat, és továbbítom Neki.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #69009 üzenetére
Leadáskor fél órát jegyzetelt a srác, mit-mikor hogyan cseréltek, mikor jött elő a hiba, hogy reagált a javításokra az autó stb. Szóval rendesen kikérdezett. Valami járműmérnök azt hiszem, kifejezetten hibakeresésre vannak szakosodva.
-
-
félisten
-
nagyúr
válasz tboldi #69007 üzenetére
Így van. Diagnosztika nem egyenlő egy hibakód olvasással
Soknak tűnhet egy diagnosztikára 35-40e Ft, de! A corsám szerelője 200e Ft-ot húzott ki belőlem különféle cuccok cseréjére és amikor még mindig szar volt az autó, akkor vittem el kínomban én is ide. Ha fordítva csinálom spórolok 200e Ft-ot. A hiba egy benzintankon belül széthasadt benzincső volt, nem volt meg a kellő üzemanyag nyomás, mert a fele benzin visszafolyt a tankba Volt hibakód, MAF szezorra utalt, a valós hiba meg a közelébe nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Hobby elektronika
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- LEGO klub
- Opel topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest