Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen monitort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
creative_II
csendes tag
Sziasztok,
2016-os 1.8 Honda Civic boldog tulaja vagyok, egy gyors kérdésem lenne hozzátok.
Olaj szintet ellenőriztem, és arra lettem figyelmes hogy nem ugyanazt a szintet látom a nívó pálca két oldalán.
Hogy lehetséges? Melyik a mérvadó az alacsonyabb vagy magasabb szint?
Köszönöm aki elolvassa és válaszol. -
98bja
senior tag
válasz tboy93 #70295 üzenetére
Persze, biztos vagyok benne hogy lehetnek problémák, de szeretném nagyon alaposan átnézetni, meg lenne tartalék nagyszervízre. Azt egy típustól sem várom el hogy tényleg 0ft-ot kelljen rákölteni.
Hogy drágábbak-e az alkatrészek, nem tudom. Gyanítom nem lehetnek óriási különbségek, ugyanis a BMW is egy 6 hengeres, sportosabb verzió és mindenből a gyári minőséget kapja. -
nagyúr
Ilyen idősen azért már az accordokkal is lehet ez meg az,
- szervócső lyukadás
- gázpedál jeladó
- alsó talpas kiszakadás
- esetleg klímakompresszorés az alkatrész árak szerintem magasabbak lesznek mint az e46 esetében.
Ettől függetlenül nekem volt, imádtam, semmi hibát nem produkált 3 év alatt. Simán vennék újra, mondjuk egy automata kombit belőle.
-
nagyúr
Egyébként saját tapasztalatom szerint a 2.0 manuál attól függetlenül hogy mennyit forog nagyon kényelmesen használható autópályán 130km/h tempónál. Csendesebb volt a 2007-es Accordom mint a 2022-es Kia Ceedem most, pedig a KIA csak 2500-at forog 130-nál.
[ Szerkesztve ]
-
98bja
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
7. generációs Accord mennyit forog az autópályán? Vegyünk egy 130-as tempót.
Érdekelne a manuális 5 (2.0 benzin) illetve a manuális 6 (2.4 benzin).
Köszönöm előre is! -
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #70280 üzenetére
Engem nagyon idegesit hogy belenyul, kacsazo bringast kikerulni pl es belenyult...
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboy93 #70283 üzenetére
Csak megszokás kérdése szerintem. Mikor érzem, hogy ellenáll a kormány, picit én is ellenállok neki és azonnal elengedi a "ráncigálást". Ez csak az első pár hónapban zavart kicsit, de már több előnyét látom, mint hátrányát.
Falcon megvan, de nálam ugye nincs start stop, meg kormányfűtés, viszont van helyette némileg bonyolultan kikapcsolható sávtartó, így azt nem is piszkálom inkább.
"csak a zene van"
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #70282 üzenetére
Először figyelmeztet aztán belenyúl rövidesen. Engem ez inkább akadályoz, pl ha egy kátyút ki akarok kerülni úgy, hogy a vonalra kell mennem hozzá.
Így téli időszakban induláskor úgy érzem magam mint a millenium falconban: beszáll, indít, ülésfűtés on, kormányfűtés on, start stop off, auto hold on, sávtartó off. Szerencsére az el. kézi magától kiold
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #70280 üzenetére
Sávtartó nálam minden indítás után kikapcs. Engem zavar. Az aktív kormányzást viszont gyakran bekapcsolom és azt szeretem is. Elöbbi esetében ugye neked kell kormányozni és sáv elhagyáskor figyelmeztet, visszaterel. Utóbbi esetében elengedheted a kormányt és kormányozza az autót helyetted, a sáv közepén tartja.
-
dgyuri0123
nagyúr
Pedig városban sem rossz az. Jártam úgy, hogy lesodródtam a sáv szélére, ő visszahúzta a kormányt és (nyilván véletlenül) elkerült egy jó nagy kátyút, ami lerendezte volna a Jazzy jobb első futóművét. Véletlen volt, de ugye erre mondom azt, hogy ki tudja, mi, mikor, mire jó adott helyzetben. Szóval én hagyom "garázdálkodni" a rendszert, mert eddig csak jót tett az autónak, hogy figyelt.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #70278 üzenetére
Autopalyan sokat hasznaltam a savtartot, varosban engem idegesit.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboy93 #70273 üzenetére
Sokan szidják az új Jazz sávkövetőjét (is), hogy rángatja a kormányt, meg kikapja a kezedből és hasonlók. Mondjuk akinek kikapja a kezéből, az nem is fogta rendesen... Az én autómat (és engem) párszor megmentett ez a megoldás. Egyszer volt vészfék és többször volt, hogy nem figyeltem eléggé és ha nem húz bele a kormányba a sávtartó/figyelő rendszer, talán (simán) padkázás, vagy akár "kocc" is lehetett volna belőle. Személy szerint én szeretem ezeket a biztonsági megoldásokat. Ja és a sávtartó "normális" úton hibátlanul végzi a dolgát. Alig kell fogni, mert viszi a kezeddel együtt a kormányt, így sokkal pihentetőbb a vezetés. Ja, meg kell szokni és onnan kezdve már hiányzik, ha nincs.
"csak a zene van"
-
félisten
-
NoLF
veterán
válasz szabonagyur #70274 üzenetére
hát ha megszoktad a nyárigumit, annál azért a téli jóval nyúlósabb, ez általában vészfékezéskor érződik.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
félisten
-
nagyúr
Én szombat reggel úgy bebambultam a fodrász felé menet, hogy a vészfék asszintens mentett meg. Állóra fékeztek elöttem, nem vettem észre, satuzott helyettem. Nem mentem gyorsan szerencsére, ilyen 20-30km/h között, de a lelki szemeim elött már fel voltam kenődve az elöttem lévőre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #70270 üzenetére
Kilepo gyalogos miatt vasarnap en is megdolgoztattam az abs-t. Nyalkas az ut...
#nincsbennetarcsi
-
NoLF
veterán
válasz szabonagyur #70270 üzenetére
fékfolyadék csere mikor volt? téligumid van már gondolom, az is számít.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
félisten
Volt tegnap a Cityvel egy nevcesebb helyzetem. Korforgalomban nem adtak elsobbseget, fekeznem
kellett egy nagyobbat, de olyan nyulosnak ereztem a dolgot -
-
buca84
őstag
válasz tboldi #70264 üzenetére
Én teljesen új, gyári csomagtér ajtót kaptam.
Mivel én voltam a balesetben a károsult, és hetek után kaptam vissza a kocsit, addig nem hagyom békén a műhelyet, míg jó nem lesz. Illetve egy fillért nem szeretnék ezért fizetni, mivel így allapodtunk meg.
Amúgy míg sérült volt a kocsi, jelezte is, hogy nyitottnak érzékeli a csomagtér ajtót. De most nem jelzi, mert gyári állapotba állítottak vissza mindent....elvileg.
Amúgy bowden -es a zár vagy hogy működik?
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #70265 üzenetére
Lehet, hogy nem dugták rá a zárra a kábeleket a belső burkolat alatt?
Mert akkor lehet ilyesmit előidézni emélekeim szerint. Ha rajta lennének, ugyanazt kellene tapasztalnod, mint én.szerk.: Vagy megtört valahol 1-2 vezeték a kötegben. Ha angol RHD autóról származik az új csomiajtó (esélyes), akkor át kellett húzniuk a kábelköteget az eredetiből, amiben akár meg is sérülhetett.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #70263 üzenetére
És a többi ajtó lezár? Akkor is nyitható a csomiajtó?
Csak mert nálam az van, hogy amikor mögém ugrott a villanyoszlop, a hátfal pár mm-t beljebb nyomódott, amivel még probléma nélkül lecsukódik a csomiajtó, erősebb rántással sem nyílik ki, viszont a zárszerkezetben lévő kapcsolónak ez már elég ahhoz, hogy ne tudja megszakítani az áramkört, ezáltal folyamatosan nyitottnak érzekeli a csomagteret (és világít a lámpa is ott), és így a központi zár egyáltalán nem csinál semmit.
Ezt úgy hidaltam át, hogy beleszerkesztettem s.k. egy kapcsolót, azóta manuálisan operálom a nyitottság érzékelést (és a lámpát).[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Megcsinálták a Jazz-t (2009-es)a baleset után...DE a csomagtér ajtó nem zár le sehogy. Itt mi lehet a megoldás?
Illetve a hátsó ablaktörlőnél nem rakták vissza az ablaktörlő rögzítő csavar kupakját. Ez utóbbit tudok venni vhol?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Civic type s 2007-től tudtok mondani felni méreteket ET szám, osztókör, középfurat?
Téli szettben milyen lemezfelni mehet fel rá, milyen méretben?
Gondolom nem csak a 225/45 R17 jó.
Ki milyen váltóméretet használ? -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz tboldi #70250 üzenetére
Hát nem tudom, nekem anno a City volt az első, amit túltankoltam. Kattant a pisztol, mondom még belecsorgatom azt a 6-7 decit.. hát, csorgattam is, csak mellé
Viszonyításképp a régi Swift lekattant 35-nél, 38-nál meg még éppen belement
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Qru
MODERÁTOR
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #70248 üzenetére
A Citynél is az első ülések alatt van a tank? Mert ha igen, az odavezető qrva hosszú csőben is elfér úgy 4-5 liter.
Amúgy a Jazz pilácsa 7,9 liternél villan fel a kezelési útmutató szerint.
-
zolynet
veterán
válasz BigBlackDog #70240 üzenetére
Megvolt a bejáratás, a felújítás óta 3000km-nél járok.
Nagyon bántva sem volt azóta sem. Patent lett a gépezet.#70243 m3tr0: köszi, mehet a karika, írj rám
Life is too short to stay stock!
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #70246 üzenetére
Teljesen oke, 42-es tankja van annak is nem? A tartalek meg 5-7 liter ha jol emlekszem de 10 liternel kevesebb biztosan.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
Reggel megtankoltam a Cityt, ha jönne valamikor havazás akkor ő lesz úton
32 litert tankoltam bele, de úgy, hogy nem világított még a szegénység jelző. Eléggé fura nem?
-
ilyen_85
senior tag
Üdv!
Még mindig keresek (és szerintem fogok is még egy ideig), de nem tervezlek állandóan zaklatni titeket, csak felmerült egy kérdés...
Van valami gond az 1.6 -os dizel civikekkel úgy általában?
Érdekes, hogy 2010-2011-es 1.8-as benzineseket hirdetnek kb 3 mFt környékén, ehhez képest 1.6-os dizelből hasonló áron 2013-as példányok is vannak, sőt találtam 2015-öset is.
A linkelt autó elméletileg magyar, vezetett szervizkönyvvel.
Gondolom ebben is van kettős tömegű lendkerék, van esetleg más ok ami miatt ilyen alacsony az áruk?
-
sifu91
aktív tag
Segítsetek Pls!!
Azt valaki tudja Ufó 1.8-nál mennyire pontos a megtehető km számláló?
Tegnap 2km maradt benne, és majdnem nem volt benzinkút.Ad astra per aspera.
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Na immár ilyen 4M+ körül is néztem (Dániában mondjuk, szóval ez azért nem olyan magas ár, jóval efölött is vannak Jazz-ek) egy Jazz-et. Kissé szomorkás vagyok, mert a minden faja bemondásra, helyben kiderlt, hogy kicsit meg van nyomódva az autó 3 helyen...
De a legütősebb az a 40k km hézag a "végig vezetett szervízkönyvben"
Illetve a "sssssssss" súrlódás szerű hang 50-60km/h felett előlről. Talán kerékcsapágy lehet? Az eladó letagadta, azt mondta szélhang... nem hiszem, más Jazzekben nem hallottam ilyet...
-
ilyen_85
senior tag
válasz Kicsipampam #70221 üzenetére
Ezt a videót már láttam egyébként A Jazz nálam sem az első volt amit kerestem, az előtt X3-ast néztem utána akadtam rá erre a videóra és kezdtem el Hondákat is nézni, a többit már mondtam.
Ezt már nem válaszként szánom, hanem mindenkinek. A Jazz és az Accord között nincs semmi ajánlható?
1.8-as Civic-eket néztem még, mert azok már értelmes teljesitményűnek néztek ki és, ami nekem fontos lenne, hogy van belőlük automata.
Pl:
Civic 1.8 ls -
Biqci
aktív tag
válasz zolynet #70216 üzenetére
Automata váltónál nincs ilyen gond, ezek az olajos Aisin váltók pedig megbízhatóak, persze, ha volt olaj cserélve. De ezt le lehet ellenőrizni egy jó hátterük autónál. Csörög a lánc? Az azért ritka, azt el kell kerülni mert fél milla km benne van. Vagy annyira olcsón megvenni, hogy beleférjenaz esetleges karbantartás...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz ilyen_85 #70212 üzenetére
Csak úgy nagy vonalakban az Accordra vonatkozó kérdésekre reagálnék. Nekem volt 8gen d>zel automata kombim. Persze, nem mindegy kihasználod-e a dízel mivoltát, mert pl. télen 15km után kezd csak bemelegedni. De... 19xk km-rel vettem és talán 23xk km-rel adtam el, már nem emlékszem pontosan, meg merem kockáztatni, hogy soha ennyire kényelmes és megbízható kocsim addig nem volt. Ez idő alatt csak izzókat, egyszer akkut és ablaktörlő lapátot kellett cserélni. Hozzá kell tennem, hogy végig márkaszervizbe lett minden munka rajta végezve. Talán 3 nap alatt eladtam, pedig itt tombolt a dízel rettegés. Szóval értelmezhető felhasználás mellett ezt csak ajánlani tudom
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ilyen_85
senior tag
válasz zolynet #70218 üzenetére
Gondolkoztam, hogy vajon mennyi lenne. Azt számoltam, hogy olyan 8-9 ezer km körül lehet amire kéne, persze ehhez hozzátartozik, hogy ha lenne autó, akkor valószínűleg többet mozdulnék ki.NoLF, először azért is néztem Jazz-t, mert ésszerűbb, ebben teljesen igazad van.
Kicsipampam köszönöm mindjárt meg is nézem, csak most is kinn vagyok a semmi közepén vonaton és nincs értelmezhető letöltési sebesség.
-
NoLF
veterán
válasz ilyen_85 #70215 üzenetére
és az ismerősök fizetik az accord fenntartási költségeit, vagy te? én 190cm és ~100 kiló vagyok, életben nem foglalkoztam azzal, hogy ki szerint milyen autó kellene nekem...
jaz, 5,5-6 körül eszik, annál annyival jobb az accord? ha lebontod a fenntartási költségeit, kizártnak tartom, hogy az accord jobb lenne/100km.
persze azt veszel amit akarsz, ezek csak az én nézőpontjaim, én már csak ilyen logikus gondolkodású vagyok (bár nem, mert akkor egy autóm sem lenne, nemhogy 2... )
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
veterán
válasz ilyen_85 #70212 üzenetére
Tény hogy a Jazz az egy "igénytelenebb" autó és olcsóbban fenntartható. Ezeknél a 8g dízel accordoknál már gondolni kell arra hogy mi van ha becsörög a lánc vagy kell egy kuplung+kettős tömegű csere és akkor gyorsan kiszalad a pénztárcából fél milla.
Jó lenne jobban specifikálni a felhasználás jellegét.Life is too short to stay stock!
-
ilyen_85
senior tag
Igen, tisztában vagyok vele, hogy két külön világ. Azért kezdtem el Jazz helyett mást nézni, mert a Jazzeket nagyon drágának érzem. Ahhoz képest, hogy milyen a felszereltsége és ára, még márkán belül is találni jobb ár-érték arányút.
Illetve, eddig aki megtudta, hogy Jazz-t szeretnék venni, szó szerint kiröhögött, gondolom nem tudnak elképzelni egy kis autóban...
Egyébként vidéken élek, ha "leugrok" a boltba az is 30km csak oda, ezért gondoltam, hogy akár a dizel is opció lehet.
De én is úgy érzem, hogy ésszerűbb lenne egy jól pakolható kisebb autó. A Civick-et azért néztem, mert ott is van magic seat, ezért ha ledöntöm az üléseket, szerintem az is elég lenne nekem.
Az 1.4-es Civiket azért néztem, mert (papiron) keveset fogyaszt, de kicsit lomhának tűnik (13s gyorsulás... nem szoktam gyorsulni, de soknak tűnik). Az 1.8-as vajon jobb lenne?
-
félisten
-
NoLF
veterán
válasz ilyen_85 #70212 üzenetére
azért jazzről urgani accordra szerintem elég merész vállalás, eldöntötted már, mire is van szükséged?
kérdés, mire kell leginkább, és mennyit szánsz a fenntartására, elég egyértelmű, hogy a jazz utóbbi tekintetében nagyságrendekkel jobb. nem hiába olcsóbb az accord...
én jazzel költöztettem embereket angliában sokszor, szinte nincs olyan, ami ne férne bele, egy fűnyíró és fűkasza meg se kottyan neki, az 100%. ha nem pályázol sokat, és a szög egyszerű benzines szívómotor elegendő (én magamat is azzal költöztettem haza angliából...) én mindenképp azt nézném, minden költsége sokkal kedvezőbb szvsz. nincs kettőstömegű, turbó, egy olajcsere-fékcsere is sztem feleannyi mint az accordnál.
civicről nincs tapasztalatom, azon kívül, hoyg az 1,4nek semmi értelme.[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
ilyen_85
senior tag
Sziasztok,
Egy pár hónapja túrom a netet, használtautó.hu-t, autót szeretnék venni. Már mindent is néztem, Suzuki Swift-től indultam, majd Honda Jazz. Már nagyon úgy voltam, hogy egy 2012 körül Jazz lesz a befutó (4 mft-ig nézek autókat), de szétnéztem a márkán belül és találtam 2.2 -es dizel Accordokat.
A vicc, hogy a 2012-es Jazz drágább mint egy executive felszereltségű 2011-es 2.2-es Accord kombi, ezért úgy voltam vele, hogy az mégis talán férfiasabb, Accordot veszek.
Elkezdtem hát ezeknek utána olvasni (itt fórumon), de egy kicsit elbizonytalanodtam. Irtátok páran, hogy 1-2 év alatt milliós nagyságrendben költöttek az Accordra. Volt aki elég komolynak tűnő hiba listát rakott össze...
Ezért most kicsit elvesztettem a fonalat, pedig márúgy voltam, hogy jövő hétvégén 2 kinézett Accordot elmegyek szerelővel átnézetni és ha olyan megveszem.
Accord 1
Accord 2Tehát a kérdésim:
- ti vennétek 8. gen Accord Tourer-t?
- Vagy sokba kerül a fenntartásuk?
- Megbizhatóak ezek egyáltalán?
- Mernétek belőle automatát venni?Azért néztem a kombikat, mert vidéki vagyok és néha elkéne vinni pár dolgot a-ból b-be, mondjuk egy fűnyirót, fűkaszát, ilyesmiket. Ehhez pedig úgy gondolom jobb lenne egy kombi.
Vagy jobban járnék egy benzines Civic-el? Azt néztem, hogy ott is van felhajtható, dönthető hátsó üléssor, tehát ha kell abba is betudnék rakni akár nagyobb dolgokat is.
Civikből 2009-2011-es példányokat néztem 1.4, 1.8-as motorral. Találtam pár automatát ezekből is. A Civiknél még nem néztem utána ezeknek a megbizhatóságának, de már úgy vagyok vele, hogy ettől is el fog menni a kedvem. Az Accordnál is ez volt, hogy mikor elkezdtem utána olvasni már nem tűnt olyan jó ötletnek.
Civic 1
Civic 2
Civic 3
Civic 4
Civic 5Egy kettőt belinkeltem azok közül amiket kinéztem (Civiknél még csak a felszereltség, külső, ár alapján) van esetleg olyan autó amire azt mondjátok, hogy na azt gyorsan felejtsem el?
Köszi a segitséget!
-
flegga92
senior tag
válasz sesomaru1989 #70208 üzenetére
Ránézésre ugyan az mint a 7G Civicben, csak ott van tükör fűtés is, és amiatt roncsolásmentesen nem lehet szétszedni, de ez sima liba, csak nem kell nyomogatni közben, hogy szét ne essen a gombsor mert szívás összerakni. Egy baj van, hogy forrasztva van. Kiszedés után szét kell pattintani és egy ilyen izzót kell a helyére forrasztani. Én Bárdiban nem kaptam, hanem elektronikai boltban. Van az izzón egy kis sapka azt át kell tenni attól lesz színes. Ilyen belülről.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz sesomaru1989 #70208 üzenetére
Citynél spóroltak, csak a helye van meg az izzónak. FB jazz csoportban azt olvastam, hogy forrasztva van valamilyen rizsszem, van ,aki ledet rakott oda, kifűzött egy T4.2-t a foglalatából, meg lecsípett a kivezetésből. Másnak meg úgy szétesett a kapcsoló, hogy nem tudta összerakni...
-
tboldi
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70205 üzenetére
Helyzetjelzőt kapcsolva világít a mirror felirat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sesomaru1989 #70205 üzenetére
A meleg levego nem jo, attol az is jobb ha ducktape-el leragasztod.
#nincsbennetarcsi
-
sesomaru1989
aktív tag
-
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70199 üzenetére
egyben kell cserélni, e pl az accordnál is 6 év / 120e km a periódus, tehát túl gyakran nem kell hozzányúlni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sesomaru1989 #70201 üzenetére
Japan autoknal sokszor igy van megoldva. Nem erdemes veszodni vele, nem is eloiras a csereje.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sesomaru1989 #70197 üzenetére
Szivas zaj csokkento ahogy Boldi irja. Igazabol a hangtompitason kivul semmi egyeb szerepe nincs.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest