Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Nerazim #64109 üzenetére

    Vagy a Lidl oldalán írsz emailt, itt tudod csatolni a blokkról a fényképet is, vagy hívod az ingyenes számukat (linkelt oldalon lentebb). Lebeszéled az ügyfélszolgálattal, GLS-t küldenek érte, aki felveszi, és hozza a cuccot vissza. Telefonon mindent elmondanak, mi kell nekik, mi nem, hogy csomagold, stb. Nekem a 20 voltos ütvefúrós csavarozón a tokmány lötyögöt (kapott az téglát, betont, mindent), két éves gép volt, cserélték csak a gépet (többi tartozék oké volt), illetve a fúrókalapács fogantyúja (ami nélkül meg sem lehet fogni a gépet) is tönkrement, azt is cserélték. Két nap volt, pénteken délben vitte a futár, kedden délelőtt hozta. Első osztályú a panaszkezelés és a garanciális ügyintézés. Ezért veszek Parkside gépet. Más nem ad ennyi garit (esetleg még az Aldis Workzone és ilyen hátteret.

    Saccco: ez a thermosztátos csap, ami most volt nemrég? Hogy működik? Tud forró vizet is? A két oldal a hideg-meleg? Az újságban nem sokat írtak, asszonynak nagyon tetszett, de nem mertem bevállalni. Az egyik tekerőn láttam hideg és meleg jelölést, a másikon meg hullámokat, egyet, kettőt, hármat.

    [ Szerkesztve ]

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák