Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jaddz90

    tag

    Szeretnék a belső nézet védelmére kelni - meg is indoklom miért. Aki vezet autót, az tudja, hogy bár a látószögedbe a kormány/műszarfal/miegymás belelóg, ezek csak a perifériás látásod részét képezik. Amikor szeretnéd, a fordulatszámmérőt nézed, vagy épp a rádiót csavargatod, de amikor az útra figyelsz, ezeket látod is, meg nem is. Azt, ahogy a szem érzékeli ezeket a periféria "szélén" lévő területeket, egy játékszoftver nem képes reprodukálni, hiszen egy síkképernyőt nézel. Mikor az útra figyelsz, te sem látod mondjuk a műszerfalat, hiába képezi továbbra is a periféria részét, ezt pedig a legjobban ezek elhomályosításával lehet visszaadni egy autós játékban - szerintem. Szóval abban biztos vagyok, hogy ez nem annak köszönhető, hogy a fejlesztők lusták voltak nagyfelbontású műszerfalat rajzolni, hanem hogy így próbálják közelebb hozni a valósághű élményt. Egyébként valóban kétféle belső nézet lesz, egy közelebbi és egy távolabbi, szerintem pont a kettő közti lenne jó, mert az egyiknél - ami a fenti videóban is látszódik, talán túl sok a "bizbaz" minden irányba, sokat takar, a másiknál pedig csak a kormány felső része látszódik. És még az is lehet, hogy állítani lehet a belső nézetet, mekkora takarást szeretnél (mint pl. Test Drive Unlimited). Szerintem penge lesz nagyon, a játék hosszú életét pedig úgyis a multiplayer komplexitása és élhetősége (lag, stb.) fogja meghatározni.

Új hozzászólás Aktív témák