Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- LG LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Androidos tablet topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- SSD kibeszélő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Gondwana #39308 üzenetére
Elfüstöltem egy Kodak UltraMax-ot is ezen az úton, van is egy kis szösz az egyiken. Amúgy ezeket az alap Fujifilmeket már félig a Kodak gyártja.
Fujifilm 200 = Kodak Gold 200 emulzió
Fujifilm 400 = Kodak UltraMax 400 emulzióMIndkettő egy picivel melegebb, mint az eredeti Kodak, de ezen kívül nagyon hasonlóak.
-
vakablak93
őstag
válasz Gondwana #39101 üzenetére
Nekem még nem volt X100-as gépem, így nem tudhatom, csak furcsának találtam, amit a fórumtárs írt, mivel elvileg megújult az üveg.
Persze ha azt mondod így sem a legjobb - főleg mivel van összehasonlítási alapod - akkor elhiszem.Amúgy így álltalánosságban, miért ilyen negatív a többség a 40 Mp szenzorral szemben?
Nekem kifejezetten tettszik a T50-ben. -
madgie
titán
válasz Gondwana #35666 üzenetére
Két olyan melóm is volt a héten, hogy egy-másfél órás riport rögzítése, csóri X100V-t beraktam az egyik B kamerának és bár tíz percet tud csak rögzíteni egyben, meg kb fél óra múlva ki is rakta a hőmérséklet ikont, hogy nem fázik, de derekasan végigcsinálta
Az X-T3 meg az X-T4 is, nyilván, azoknak meg se kottyant. Mind a három gép power bankről volt közben etetve, hogy bírják, ebben is a V volt a leggyengébb, neki ilyen “etetéssel” is kb 20% akku maradt a végére.
-
addikt
válasz Gondwana #35598 üzenetére
F2 portré fotó és makró bukik. De amúgy igen, F2 távolra fotózva nagyon jó. Én relatíve sokat fotzózok makróval, virágokat meg közeli állatokat, szöcske, pók lepke meg ilyenek.
Illetve pl kevésbé kivilágított helységben mikor portréztam, pl kocsma vagy kevésbé kivilágított hely, akkor azért az F2 tudott picit karcsú lenni, de távolra tényleg nem gáz. Meg egy hangyányit kisebb gép is az F mint a V.re: gorgo
Pontosan melyik filmszimre gondolsz? Mi az amit még használsz a Chrome-on kívül? Vagy a Chrome Blue meg Chrome FX erejére gondolsz, amiket külön lehet állítani? Vagy az új feketefehérekre gondolsz?Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
addikt
válasz Gondwana #35180 üzenetére
Jah, az utángyártott akksit amúgy is kerülöm már. Sokat szívtam velük, egyáltalán nem éri meg azért a pár forintért többletért nem eredetit venni.
Az Panasonic FZ-20-asomban még mindig a gyári akksi van, az utángyártottak már első pár évben kezdtek megfingani.
Ugyanez volt az első Fujimmal (pontosabban a nejemé volt, de én szereztem be meg hozzá a cumókat). Az utángyártott jóbal kevesebbet bírt és egy év után rohamosan csökkent az ereje. Így aztán mikor váltottunk https://www.dpreview.com/products/fujifilm/compacts/fujifilm_xq2 [link] -re már azonnal egy gyári tartalékot vettem hozzá. Amivel nem lett volna baj, ha nincs 2020 és nem áll a polcon a gép lemerült akkuval egy fél háromnegyed évig. Az betett neki. A másik még mindig jó, mert azt töltött állapotban tároltuk.
Akkor ott van az X100t-m, igaz ezt használtan vettem, de összehasonlíthatatlan az utángyártott az eredeti akksival. Az eredeti kb 4-5x-ös használati időt ver az eredetire.
Tényleg nem értem kinek éri meg inkább venni 3 utángyártottat, majd pár évente cserélni, ahelyett, hogy venne 2 eredetit és használná akár 5-8 évig, vagy tovább.
Fujikba amúgy a Pana gyártja az akkut, és ők nagyon jók ebben.Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gondwana #34869 üzenetére
Az csak manuális módban van. Bármilyen automatikánál kiszürkül az EXP/WB preview opció.
Elvileg automata módoknál azt kapod, amit a képen látsz ha nem tévedek (persze ha a natural live view nincs bekapcsolva). Az is simán lehet, hogy a szemem előtt változik két expo között, csak nem arra figyelek mit csinál a kamera, hanem lesem a témát amikor vmi esemény van.
De nem gondolom, hogy kompenzálnom kéne bármit is egyazon sorozat közepette.[ Szerkesztve ]
-
taranis
addikt
válasz Gondwana #34163 üzenetére
Eglobal érdekesség, 1-2 hete írtam nekik, hogy mi van a jan 6-ai rendelésemmel, még aznap írtak, hogy megpróbálják kideríteni, és MAJD szólnak. Nyilván nem történt semmi, ezért most írtam megint, elég hamar meg is jött a válasz, ami szinte betűre ugyanaz, mint az előző
5 napja amúgy már nincs "we apologize" sem a trackingban, tehát már a gép is b@szik rámcolorizer.net
-
Mr.Csizmás
titán
válasz Gondwana #33085 üzenetére
Dear Customer ,
Thank you for your message.
Order was shipped already
[kamu saját tracking link]
We are checking with relevant department on cause of a delivery delay
We will get back to you once we will have more information
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
MODERÁTOR
-
mikrofon
veterán
válasz Gondwana #30595 üzenetére
Mármint a 50-140/2.8 + 2.0TC? Mert ugye AF-s módban is csak akkor megy szűkebb rekesszel rendesen az AF, ha úgy van beállítva hogy tág rekeszen fókuszál, majd az expohoz szűkít a beállított értéke....
Merthogy ugye a 2xTC miatt az f érték is duplázódik tehát pl. az f22 az már f44...[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Gondwana #30428 üzenetére
Ráadásul 4.5 fps vs 11. Ja és e-shutterrel blackout nélkül követ az X-T3, pont ez a lényege (és ezért sem tologatja a rekeszt közben).
Élő embert nem ismerek amúgy, aki f22-vel követőzne, bármelyik normális sportfotós ölne a plusz fényerőért, nemhogy rommá rekeszelje a vasat.
Ez most tényleg olyan szintű probléma, mintha a Dacia Duster után egy Maseratiba ülve duzzognék, hogy fennakad az alja a szántóföldön.
[ Szerkesztve ]
-
Clemi
veterán
válasz Gondwana #29798 üzenetére
Próbáltam mozgatni, le fel tenni, de semmi. Egy villantás és kész.
Itthon meg nem tudom produkálni a hibát. A router 2,4 Ghz-es WiFi jelére gyanakszom, de a kérdés, hogy miért csak egy idő illetve miért csak néhány expó után hülyült meg, Miért nem azonnal. Itthon is sugároz a router 2,4 Ghz-en és mégis működik folyamatosan.
Egyszerűen nem értem és marha idegesítő, mert ha elkezdi a hülyeséget ott a helyszínen nem javul meg.Egyáltalán van valamilyen mód a vázon a WiFi-t kikapcsolni? Csak mert a másik helyszínen ahol meghülyült nem tudom a routert kikapcsolni.
(#29799) tozso76 Annyi biztos, hogy nekem nem volt közel a géphez.
De van egy fontos az egészben. A váz nem süti el a vakut, de ha ilyenkor megnyomom a távkioldón a teszt gombot, akkor villan. Tehát csak a vázról érkező jel nincs meg.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Gondwana #27013 üzenetére
Szerintem a világ legjobb dolga közelképeken az a lágyság, távolra utálom, de közelben nagy részletek vannak, szépen drími. És nyilván lehet halványítani f2.8-cal vagy eltüntetni f4-gyel. Hoppá, közelképezni (majdnemmakró) úgyis rekeszelve szoktunk.
Nem akarom, hogy kicseréljék azt a 23/2-t, vagy ha igen, hasonló karakter legyen az új. De ez olyan, mint a 35/1.4, annak se lesz egyik modern, belső élességállításos villám társa hasonlóan karakteresen-mégispuha.
-
madgie
titán
válasz Gondwana #26062 üzenetére
Tizneiksz éves Sandisk-em is van, meg millió azóta, soha egyik sem döglött be. Nálam a Kingston van tiltólistán, azokból több darab is tönkrement már nálam (meg a környezetemben).
Mióta a Lexar lehúzta a redőnyt, azóta meg aztán nem is nagyon veszek mást, csak Sandisk-et. Persze eredetit. Van Toshibám is most a T2-ben, ugyanaz a sebesség és árkategória, mint az Extreme Pro, tesztadatokban is hasonlót gurít, aztán élesben érezhetően akadósabban megy vele a T2.
-
Clemi
veterán
válasz Gondwana #26015 üzenetére
Egy kattintással fölötte szoktam használni, ha portrét fotózok.
De itt egy kép adag a tesztelésről mindkét vázzal, állványról az 56 f1,2 és a 35 f2 objektívvel. Minden esetben 3 képet csináltam, egy távoli vagy egy közeli melléfókuszálás után, az első csippantásra exponálva. A három kép gyakorlatilag minden esetben egyforma lett így csak egy-egy képet tettem a mappába. Nem mondok róluk semmit, akit érdekel, kérem nézze meg és mondjatok ti ítéletet, melyik cuccommal van a gond, mivel most az én bemozdulásom kizártam.
-
Clemi
veterán
válasz Gondwana #25603 üzenetére
De az összes kép és a croppolt is 6000x4000 méretű. De nem csak a LR, hanem a CR és utána a PS is croppolja a kép szélét, de csak a T2 képeinél. Olyan mint amikor erősebben korrigálná a párna torzítást és azonnal le is vágja körbe a képet, onnan ahol görbül a kép széle. De az 50/1,2 nek, vagy a 18-135-nek 135mm-en mióta van ilyen torzítása.
De most tényleg, csak nekem croppol a PS és a LR?Ezeken szerintem jól látható a különbség. Csak kattintottam két képet ne a tartalmat nézze senki, csak a különbséget a széleken körbe.
-
Alabástrom
senior tag
válasz Gondwana #25207 üzenetére
Na ja, azt is lehet, csak az úgy 300 kelvines ugrásokkal megy, nem a legpontosabb, meg ugye szemre kell belőni... Ha már úgyis beállítja magának a gép, akkor egyszerűbb, kényelmesebb, pontosabb lenne, ha ezt gépen belül meg is lehetne nézni.
Nem levendula-hátterezek, csak beltérben a világításhoz igazítom a vakuk fényét.Amikor semmi sem biztos, akkor minden lehetséges.
-
pethob
aktív tag
válasz Gondwana #23105 üzenetére
Éljenek a királyfik! Meg persze a királylányok... Gratulálok!
Nem csak a szülészeten furcsa a T2+16-55, tavaly elkövettem azt a hibát, hogy nem az X100-at vittem nyaralni. Tizedannyi képpel jöttem haza mint szoktam, de ami ennél is rosszabb, a képek sokkal kevésbé "intimek", szólnak a családról/társaságról/élményekről, hanem elmentek a standard turistafotók irányába...
-
addikt
válasz Gondwana #23056 üzenetére
En nem ertem mi ez a saroktol sarokig mania mostanaban. A net is tele van olyan tesztekkel amiben oldalakat kell arrol olvasni, hogy melyik pixel mennyire eles, de amugy semmi ertelmeset nem irnak az adott objektivrol. A tesztfotok meg amugy olyanok, amiket egy vak kecske tudott volna maximum loni. Canon-on csak L-es uvegem volt, de emlekszem amikor megjelent az 5dsR minden azzal volt tele, hogy ezt aztan semmi nem rajzolja ki, mert meg van mondva. Ehhez kepest meg a hivatalos Canon listan is van vagy 40 objektiv, ami tokeletes hozza. Es az FF 50 megapixel.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Gondwana #22487 üzenetére
Ezt az X-T1 kézikönyvéből vágtam ki, de ugyanez szerepel az X-T2 kézikönyvében is.http://www.fujifilm.com/support/digital_cameras/compatibility/card/x/
És ez a fenti képen hivatkozott oldal, ahol igencsak szűkös a hivatalosan támogatott lista (egyetlen Sandisk, egyetlen Toshiba és egyetlen Lexar sorozat).[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
madgie
titán
válasz Gondwana #22481 üzenetére
Ezt nem értem Az egyetlen, ami normálisan, gyorsan, megbízhatóan működik az X-T2-ben, az az Extreme Pro, majd bolond leszek feketelistára tenni. A Lexart, Kingstont, Toshibát esetleg, azokkal fagy is a drága.
Clemi: nekem sose váltott kártyát magától. Nem nyomsz meg valami rejtett kombinációt? Visszajátszásnál ha nyomva tartod a play-t, akkor vált a slotok között.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Gondwana #22278 üzenetére
Igazad van, papíron ez is csak kikapcsolva tölt, aztán ha a connection menüben valami adatkommunikációt hozzárendelsz, akkor bekapcsolt gépnél meg is fagyasztja a keresőképet... legalábbis réggebbi fw-vel, 3.00-val még nem próbáltam. Viszont tegnap egy 3rd party micro USB kábellel nem is volt hajlandó kommunikálni az X RAW Studio-val, piroson villogott, hogy szerinte ez nemoké. Kicseréltem az X70 micro USB kábelére, pöccre szuper, zölden villogott. Ugyanez a 3rd party kábel simán tölti a power bankem.
-
madgie
titán
válasz Gondwana #21952 üzenetére
Ha megfigyelted, a nagy XF80 fw dömpingben most pont azok a gépek maradtak ki, amelyeket az X Raw Studio támogatni fog. Gondolom a szoftverrel együtt jönnek ki azok a firmware-ek
FLx: az mondjuk elég laza, 3 hónap, a szezon közepén asszem vakarhatnám a zacsit, mit csináljak. Szerencsére most kevés a darálós meló, egy géppel, meg akár az öregecske, kopott 35/1.4-gyel is jól elvagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
#16820480
törölt tag
válasz Gondwana #21502 üzenetére
Igen, X-E3-ról van szó, és úgy tudom ugyanazt a vakut kapja, mint a T1/T2, csak valamiért úgy emlékeztem, hogy abban is van elem, de utána néztem, hogy nincs sajna. Szóval ha akarok ilyen triggert, akkor ahhoz kell valami más vakut nézni még pluszban, amik persze jóval méretesebbek szoktak lenni.
-
#16820480
törölt tag
válasz Gondwana #21373 üzenetére
Nekem az Astia színek valahogy képernyőn mindig olyan 70-es évek műanyag színeinek tűnnek (a zöldek türkizbe, a sárgák-pirosak lilásba húznak) E2-n. Nem tudom ez beállítás kérdése, vagy ez "így jó", biztosan én csinálok valamit rosszul, de én jobban szeretem ezért sima Proviába fotózni a színeseket.
-
#31733248
törölt tag
válasz Gondwana #21373 üzenetére
Ez szerintem pont nem... A Sonynak standard képmódban gyárilag hidegebb a színvilága, ezért a sárgás arcok pont nem jellemzőek rá. Maximum akkor, ha portré képmódban fotózol és eltekered a fehéregyensúly beállításait melegebb irányba. Egyébként szerintem nagyon jó a 13 képmódja és jól lehet finomhangolni őket, ha valaki veszi erre a fáradságot. Igaz, nincs körülöttük megközelítőleg sem akkor hype, mint a Fujinál (alappal, mert tényleg jók). Részemről a legtöbb képnél a ProNeg nyerő, de a CC is piszok jól eltalált, ha valaki erre bukik, megértem.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Gondwana #20984 üzenetére
Na igen. Ilyenkor hiába méricskél bármit az ember két dróton, ha lemarad valamiről, mert auto power off, vagy gyors ki-bekapcs után valóban vagy 2 másodpercig tenyerelni kell az expógombon, hogy magához térjen.
Nyilván nem véletlenül van így, de ez már ki is zárja, hogy élesben ezzel spóroljon az ember.
Ezt a kimérősdit amúgy sem értem, pártízezer expónyi timelapse után szinte biztosan tudom, hogy tovább megy el a gép eye sensor + evf-fel, mint simán lcd-vel.
-
MC Pite
veterán
válasz Gondwana #20714 üzenetére
Az alábbiakat szűrtem le, légyszi egészítsd ki (sőt, úgy tűnik hiánypótló lenne egy összehaosnlítás, akár yt, akár egyéb oldalon, vagy csak bénán keresek)
Fujira 3 osztály van; leaf shutteresek, XT1 előttiek (új papucs), és utániak.
Főként az utóbbi két csoport érdekes.
1, Ha jól értem, X-T1, T20 és társai tudnak HSS-t, és van AF segéd fény használata is a vakuval; vagy utóbbit csak az XTIII-asok tudják?Vakuban kbí: kiciócó MK320, i40 (manuál HSS), TT350 (TTL HSS, AF assist), és 685 (árban fentebb már nem érdekesek )
2, Ha kelle AF segéfény és/vagy kültéren használható HSS, T1/T20 és TT685 a minimum ha jól látom? (Egyben a kompakt méretűek között nem nagyon van olyan ami kültéren és érdmben használható HSS vakuzásra?)Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- FEELWORLD WPC215 Hordozható rendezői monitor 1000nit fényerővel + SmallRig VB212 V mount akku.
- Canon EOS M50 Mark II sok kiegészítővel! Hozzá vagy külön megvásárolható Canon EFM 22mm STM obi!
- Sigma 135mm f1.8 DG ART (Sony-E)
- Tamron SP 150-600mm G2 teleobjektív + álcázó ( Nikon )
- Nikon AF-S 50mm 1.8 G Nikon SB700 vaku 50 sb-700 Dobozosak Újszerűek
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest