Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
hummertime #7496 üzenetére
Nézd vissza felvételről az idei gp2-es évadot mielőtt osztod az észt. Na meg az év újoncának is poénból válaszották meg ott, mert a gp2ben csak hülyék ülnek és bíráskodnak és nem ismerik hummertime zsenialitását.
-
hummertime
csendes tag
Sajnálom hogy Frank Williams ennyire ostoba volt, és leszerződtetett egy ilyen életveszélyes tehetségtelen valakit, csak a pénzéért.
Ezestben pl. nem jut hely Fisichellának, aki a gyenge rönós évek ellenére is azért megérdemelné. TC nélkül, egy olyan csapatban, ahol nem kezelik másodosztályon talán még fel tudna mutatni valamit. Többet, mint mondjuk Barrichello.
Ralf kiesése mondjuk nem zavar, évek óta csak pénzért csinálja. Egykoron szerettem, de ez már elmúlt. Ezzel együtt még ő is jobb lenne, mint akármelyik kamikáze.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #7482 üzenetére
Ez érdekes lenne.
-
hunnylander
őstag
Williams confirm Rosberg and Nakajima
Nico Rosberg and Kazuki Nakajima have been confirmed as the Williams race drivers for 2008.
The announcement aims to put an end to speculations that Rosberg would be transferred to McLaren next season.Rosberg kiejtve, mint lehetséges McLaren pilóta.
A kérdés thehát: Sutil, Kovalainen vagy ...
... sschh ...
Ez utóbbi már berezelne a kihívástól.
-
Rick4
félisten
[link] Alonso- Renault, 90 millió dolcsi?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7482 üzenetére
Jöjjön csak...
Lajó úgyis sajnálatát fejezte ki egyik nyilatkozatában hogy már nem harcolhat ellene. Legalább kicsit segíthené az első címe megszerzésében (álá Rubens NO.2
).
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #7486 üzenetére
-
Pá
addikt
És ha pl a McLaren jövőre így fújja a gumit, akkor kizárják? Hiszen elvileg nem szabad felhasználja a Ferrari ötleteit.
De akkor emiatt nyilván a többi csapat sem használhatja, mert nem lenne igazságos a Ferrarival szemben. De mivan ha közben egy másik csapat is kitalálta már sutyiban? Akkor vele szemben nem igazságos.... Érdekes mindenesetre. -
Motion_Blur
félisten
A sírból visszahozott világbajnokság
Teljesen korrekt írás, bundázós barátainknak is ajánlott elolvasni!
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #7482 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy a Ferrarin kívül más autóba beleülne!
-
hunnylander
őstag
válasz
hossszú #7481 üzenetére
Még Schumacher is kiköthet Alonso helyén
Óriási, hogy a bulvársajtó mit ki nem hoz Patrick Head poénkodásából.
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #7466 üzenetére
Tetszik, hogy pont egy japán fogja az olasz motort Schuminak.
Jó, jó, gondolom a BS mérnőke lehet, de akkor is. Már ide is beszivárognak a japók...
-
Pá
addikt
válasz
manutdzoli #7472 üzenetére
Pedig már régebb is tesztelte a gépet. (lehet, nem pont ezt arra már nem emlékszem)
És nem is ment olyan nagyon rossz időt.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7466 üzenetére
...hol a sírvafetrengős szmájlim??
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #7466 üzenetére
A sisak sirály, a ruha maxi gáz.
Kicsi neki a motor.
Szerintem inkább a Massa helyére kéne beülnie és lenne egy olyan jó évünk, mint annó a Senna - Prost év.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #7466 üzenetére
Na ilyet se láttam még.Schumi motoron
Talán a Motogp-be tart?
-
lacafaca
addikt
válasz
Motion_Blur #7466 üzenetére
megemberesedett sumi
-
george11
addikt
válasz
venember83 #7465 üzenetére
Nem nem
Bosch fika, Marelli, Hitachi jó -
venember83
nagyúr
Jo, ev eleji infokbol tajekozodtam, lebuktam. Mak, h nem tudjatok a fejemet venni
Egy 500ast en is vennek, ultetve, matt feketeben
Bravo meg ugy altalaban ezen kategoria autoi mar tul magasak, szamomra felejtosek, mivel nem szepek
Ellentetben az idei F1es Ferrarival, ami szvsz az utobbi evek magasan legszebb Ferrarija s vb-gyoztes is, pilotajat is sikerre vitte, barmennyire is faj ez egyeseknek
HERR Z: hehe, george11 pont az ellenkezojet allitotta, emlekeim szerint, bosch az okes, magneti marelli a dzsunka.
Elnezest, elhuztam az offjaimmal mas topikba
-
HERR Z
veterán
válasz
venember83 #7460 üzenetére
punto a top5be van eladásokban 500-ból nem bírnak eleget gyártani, bravo is megy tervezetten és anyagilag fosul állnak?
amúgy azóta jó az elektronika amióta nem bosch van benük(német) hanem magneti marelli(olasz)
-
george11
addikt
válasz
venember83 #7460 üzenetére
Az idei évben az európai márkák közül a legnagyobb nyereséggel zártak előző évhez(évekhez) képest.
Feljönnek, mint a higany
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7460 üzenetére
Mi az hogy "most már"?
Az első naptól kezdve, hogy ide írogatok, szerettem utánanézni a legmegbizhatóbb háttérinfóknak. Csak eddig az informáltságomat nem Raikkönen megvédésére használtam (bár ezidáig is respektáltam), hanem az 'önző McLarenes-Hamiltonos' céljaimnak, azt meg nem csíped annyira.
Bennem nem merült fel egy háttéralku gyanúja. Számomra ez maximum egy 'Titanic eset' volt. Szomorú, de akkor is a véletlenek sorozata kellett a tragikus végkifejlethez. Most is, csak ez a Hami-Meki dolog messze nem egy tragédia. Legalább is nekem nem.
-
#56474624
törölt tag
De te sem érted. Az egész összeesküvésnek mi is a kiindítója? Egy csomó évhez, majd mindegyikhez lehetne gyártani ilyen összefüggéseket. De mindez mit ér önmagában? Egyenlőre a kiindító okát nem látom. Mert azt elfelejtik az urak megválaszolni. Pedig nem elhanyagolandó tényező, sőt! Így ez a hit kategória. Majd ha beláttatják velem, hogy a McLarennek és a Mercedesnek komolyan érdekében állt, hogy ezt a biztosnak látszó évet így önként eldobják maguktól, miközben 8 év (!) után először nyerhettek volna egyéni VB-t és nem akármilyen szenzációval, egy újonccal első évében, majd akkor látom értelmét. Itt komoly pénzekről van szó, könyörgöm, ne felejtsétek már el!
Ez így a hit kategória. Én a futamok kis áttanulmányozása után kapásból legyártok neked összefüggéseket pl. 1999-re, 2000-re... csak mondd el, kinek kellett veszítenie, és kinek győzni. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #7458 üzenetére
Jo, az enyhe tulzas, de komoly anyagi gondok vannak az olaszoknal sok-sok eve, nem egyszer felmerult a Ferrari eladasa is. Most Montezemolotol varjak a csodat Agnelliek... Pedig mostansag (kb 98-tol) rengeteget javult az autok minosege es megbizhatosaga is, dehat nem konnyu lemosni a rossz hirnevet, mindenki fel az olasz elektronikatol, mostanra ez viszonylag alaptalan.
Latom most mar egyre tobbet tajekozodsz, ez jo, tetszik, orulok
-
manutdzoli
senior tag
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7454 üzenetére
Ez most komoly? Mármint, hogy a FIAT konszern "csődközeli" állapotban van.
Egyébként nekem megvannak a reális cáfolatai az összeesküvés-elméleteknek és háttéralkuknak, csak lusta vagyok kifejteni terjengősen, de aki utána szaglászott a Meki utolsó két versenyének, és tud valós háttérinfókat annak, nem kell kifejteni.
Csak néhány dolog, Kínában az átmeneti zápor (+bizonytalan időjárás) és egy esetleges plusz kerékcsre megspórolása miatt húzták a kerékcserét (majdnem sikerült is a húzás), de a boxba menet Hami rosszul választott sebességet (ismeretlen pályarész, főleg vászonra és vizes aszfaltra. Hamit megtévesztette a pálya szárazsága, de a boxbejárat nagyon nem volt az, a bejárati kanyar meg éles is volt, gumija zéró, Kimi is majdnem hibázott egy kicsit ott az egyik kerékcseréjénél). Ha valaki tudja ezeket, és látta a sírós képeket meg Ron Dennis elkeseredett tehetetlenségét, tudhatja, hogy nem játszottak meg semmit. Ugyanez Brazíliára is érvényes, ha látta valaki a képeket arról ahogy Hamilton Coulthard majd Ron Dennis karjaiban sír közvetlenül a verseny után (magyar médiában nem találkoztam vele) sejtheti, hogy nem tudott és nem is teljesített semmilyen háttéralkut. Győzni akart, csak a Meki 'rég várt' egyetlen műszaki hibája nem az év elején vagy közepén, hanem a végén jött ki. Úgyszintén aki ismeri a köridőket, tudja hogy Hami nem vesztett semmit a 3 kiállással, amit a superlágy gumi miatt a gyors felzárkózó köridőkért és előzésekért muszáj volt meglépni. Statisztikailag Hami nyert 10 mp-t a kétkiállásos taktikához képest. 'Tele' tankkal superlágyon nagyon csiga lett volna. A szuperlágy még tíz körre se volt jó a célnak, pedig akkor nem tele tankkal nyomta neki.
Mégegyszer gratulálok Kimi-nek! Hami is jó volt és megérdemelte volna, de idén Kimi volt a szerencsésebb, az is kell egy VB címhez. Meg vegyük figyelembe, hogy amikor Kimi képességei csúcsán volt, egy megbízhatatlan Merci volt alatta. Ez is egy dolog ami miatt már esedékes volt neki legalább egy cím. Mostmár felőlem vissza is vonulhat. Ja még ne! Előbb Hami hagy kenje el a száját.
-
Chili7
őstag
válasz
misanthropy #7452 üzenetére
Gondoltam jelzem, hogy én is látok rációt Hummertime "összesküvéselméletében", csak körben rájöttem, hogy én voltan az az egy!
Gyakorlatilag rációt mindenkinek kellene látnia benne aki végig gondolja, anélkül hogy higyjen is benne, csak egyszerűbb azzal elintézni, hogy nem tudtok beletörődni Kimi sikerébe.
Én bele tudok, ugyanakkor szerintem teljesen reális, logikus feltételezés. És ha általában nem lennék kicsit naív a sportok sportszerűségét illetően, akkor akár hinnék is benne.Jelenleg nem hiszek, mert szerintem sokkal rosszabbul járna az F1 egy ilyen zsarolás felszínrekerülésével, mint mondjuk egy McLaren nélküli évvel.
-
#56474624
törölt tag
válasz
misanthropy #7452 üzenetére
Tényleg marha jó kis regényeket írtok, bevallom, a tökömnek sincs türelme alaposan végigolvasni ezeket, inkább Mikszáthnál maradok.
Én csak egyvalamire kértem választ az egész elmélettel kapcsolatban: Mivel zsarolták meg a McLarent? Mivel tartották sakkban? Ugyanis épp ez a lényeg. Mert ha nem volt mivel zsarolni, akkor az egész elmélet értelmét veszti.
Nos tehát teszek egy utolsó kísérletet: Mivel zsarolták meg a McLarent? Olyat mondjatok, amivel meg is tudták zsarolni őket, és érdekükben állt belemenni az egyezségbe. Egyenlőre még nem kaptam sehol sem érdemleges választ erre.
A regényeket meg marhára felesleges leírni, meg egymás mondatait megtámogatni, mindenki látta (legalábbis aki érdeklődik az F1 iránt, de feltételezem, ide ilyenek járnak), hogy mi történt a pályán. Történeketeket/vélt vagy valós összefüggéseket meg szinte bárki tud köré gyártani, de mindez önmagában mit sem ér... Szóval lesztek szívesek a lényegre válaszolni, és nem hőbörögni, hogy miket kaptok reagálásul, meg hogy ide csupa IQ-betyár látogat, akivel nem lehet vitázni, sem meggyőzni őket. Addig is jó napot!
-
gV
őstag
Brawn és Alonso a red bullnál?
remélem a hírben, brawnal kapcsolatos rész nem igazszerk: alonso sztem lehet idejön mert neki fontos h mennyit keres (emiatt jött el a renaulttol is) és ha brawn nem is lesz a csapatban, newey azért tud olyan autot tervezni ami versenyképes lehet
-
venember83
nagyúr
válasz
misanthropy #7452 üzenetére
Tehat a McLaren s a Mercedes elfogadna mindezt szo nelkul? Ugy, h meg tovabb nyomja a penzt az egeszbe, Hamiltonnal eszement hosszu szerzodest kotnek, tehat jo ideig maradni szandekoznak eme korulmenyek kozott. Hmm, vegulis csak a vilag elso harom konszernjenek egyike, nem is lenne hatalma semmit se tenni ezen allas ellen.... Micsoda befolyasa van a csodkozeli Fiatnak, igaz?
-
lsc
nagyúr
Még egy író !?
-
misanthropy
csendes tag
válasz
hummertime #7383 üzenetére
Teszek mégegy utolsó kísérletet, és leírom. Ezentúl az értetlenkedőknek erre a hsz-re fogok linkelni.
Jól összefoglaltad a helyzetet, de utólag igencsak hasztalan volt.
Hogy miért? Mert el lett intézve annyival, hogy fantáziálsz, összeesküvés-elméleteket gyártasz,stb. És ezek mind-mind érdemi reagálásként.
A csúcs meg az volt, hogy az egész csak flame, és mégis hogy gondolod te hogy mersz ellent mondani a topiklakók egyöntetű véleményével szemben.A Ferrarinak az idén az év elején minden adott volt a vb-címre. Kivonult a Mislen, a Rönó visszaesett, hatalmas fórral kezdtek, ami Ausztráliában látszott is.
Aztán hogy hogynem, a versenyzők - különösen Rejkönnen - hozták egymás után a rosszabbnál rosszabb eredményeket, Malajziában pl. csúnyán beégtek a McLarenesekkel szemben.Való igaz,emlékeztek mikor a Ferrarinál a Maláj Nagydíj után azzal magyarázták a bizonyítványt a gyenge szereplés miatt, mert Raikkonen motorjának fordulatszámát állítólag le kellett szabályozni? Később kiderült hogy semmi ilyesmiről nem volt szó, egyszerűen ezt a halmozottan gyenge hétvégét megpróbálták valahogy elfogadhatóbbá tenni. Massánál még ennyire sem sikerült, ugyancsak gyenge rajt, majd egy ostoba manőver és már el is tapsolták a Melbourne-ben felépített előnyt.
Mindamellett jól mutatja a helyzet drámaiságát az, hogy Heidfeld a BMW-vel ezidőtájt a Kanadai GP-ig bezárólag jópárszor be tudott futni Ferraris versenyző elé.Odáig ment a dolog, hogy az USA nagydíj után gyakorlatilag a Ferrarinak csak matematikai esélye maradt, Rejkönnen 4 egymást követő futamon még a dobogóra sem tudott felállni, előtte is csak Massa mögött mérföldekkel.
Igen. Ez a periódus volt az, amikor Hamilton nagyon lelépte a többieket, jómagam akkor azt gondoltam hogy Raikkonen esélyeinek annyi, meg nem mondom pontosan, de már ekkor 20 pont körüli hátránya volt raikkonennek.
Ez a 4 verseny ugyebár Spanyol GP - Monaco GP - Kanadai GP és USA GP, amiből a Spanyolt azért jóhiszeműen kivehetjük technikai hiba miatt, de a maradék három verseny sem fest túl jó képet. Monacoi esélyeit KR már rögtön az időmérőn eldobja, Kanadában szimplán sokkal lassabb még a BMW-t vezető Heidfeldtől is, persze mondhatjuk hogy a Safety Car párszor megtörte a verseny folytonosságát (Wurz és Kova eredményét most nem számítom ide, nagyrészt mázli miatt kerültek előre), Usában meg szimplán ő volt a vezető négyesből a leglassabb, persze ezt azt mutatná hogy milyen lassú is volt a Ferrari ezen a versenyen, közben azért mégiscsak sikerült egy leggyorsabb kört futni vele.
Ezután következett a Francia GP, mindenki ismeri a történetetet, valószínűleg arról van szó hogy az addigi halvány teljesítménye miatt ösztönzésképpen a már Massa számára lefutott versenyt átadták KR-nek Most sem az a baj hogy engedték őket harcolni, hanem az, hogy újfent egy hiteltelen megoldással intézték el. Hiába, KR önbizalmát valahogy rendbe kellett tenni. Ami még szomorúbb, hogy az idei éve már egyenesen arra predesztinálja őt, hogy jövőre ki legyen szolgálva Massa által, mert abban senki ne kételkedjen, hogy a Ferrari jövőre jóval egyoldalúbban fog a témához hozzáálni, mint idén.
Barrichello II effektus, amivel sajnos azt mondom hogy együtt kell élni.Ez eddig nem bizonyított, de az utolsó futamok nagyonis erre utalnak. Hamilton gumiproblémája, amivel nem hívják ki, majd kiáll csak úgy a kavicságyba, majd a félkörös leállása, és az értelmetlen boxtaktikája mind-mind erre utalnak. Gyönyörű megoldás, és a felszínen még cirkusz is van.
Ez már ugyan a végjáték volt, de szintén érdekes dolog hogy a Ferrarinak hazai pályáján sikerült majd fél percet adni, ám ez a majd fél perc előny a hasonlóan gyors jellegű Belga pályáján ugyancsak majdnem fél perc hátránnyá vált, naná hogy olyan sorrendben, melyben Hamilton aki ekkor már Alonso előtt is vagy 10 ponttal vezetett a 4. lett, Raikkonen meg onnantól szépen kezdte nyeregetni a futamokat a nagy hátrányából. Ideális forgatókönyv ahhoz, hogy az utolsó két versenyen a nézőket ilyen banális hibákkal hülyére lehessen venni.
Tudom hogy ezek után sem leszünk sokkal szimpatikusabbak senkinek, de azért eléggé fájó az hogy csak pár százalék akar átlátni a szitán, a maradék 9x százalék bőven elfogadja azt amit elétesznek, és még tapsol is hozzá. Kb. úgy, mintha most hallott volna arról először, hogy az F1-ben igenis adott esetben mesterségesen belenyúlnak az eredményekbe. Egyébként azt hiszem hogy eddig egy ember jelezte azt valamilyen módon, hogy talál rációt hummertime #7383-as hozzászólásában. Jó az arány.
-
Brent
aktív tag
válasz
hunnylander #7441 üzenetére
LOL !
Miről álmodozik ez a Ralfi gyerek hogy majd a Mclaren leszerződteti ?
Hiú ábránd.... Ralf már kifarsult , nem tud semmit szegény gyerek , annyit lúzereskedett ebben az évben is hogy valami elképesztő..Spykernél jó helye lesz , bár sztem azoknak se kell majd..
-
-
hunnylander
őstag
A fogalmazásra mondtam, arra az egy angol mondatra, hogy poénos, irónikus. Nevezhetjük tragikomikusnak is, nem változtat a tényen, hogy Ralf kiöregedett. A Meki fiatal és leginkább egy fiatal német tehetséget keres.
Ralf túl jó Hamilton mellé
Akkor Alonso mellé is túl jó lenne.
Ne legyen már savanyú a szölő, csak mert a kedvenc elment a McLaren-től. Alonso véletlenül se tehet róla semmit, hogy nem jött ki jól velük? Véletlenül sincs a dologban az, hogy valószínűleg ő is menni akart, mert nem tudott beilleszkedni? Felesleges pikkelned a McLaren-re emiatt. Rám úgyszintén.
Ha Alonso maradt volna a Mekinél, jövőre Hami már keményebb dió lett volna az idei tanuló évéből kiindulva. Jövőre majd panaszkodhat, és ráfoghat mindent az autójára, ha kikap valakitől. Ennek is megvan a pozitív oldala, megmarad a fame.
Tőlem ez a topik csak feléledhet. A kultúrált és tiszteletteljes fórumozást szoktam előmozdítani a topikban. Nem szidom más kedvenceit, de egy kis csipkelődés kijár egyeseknek, ha kiprovokálják. És nem szeretem, ha valaki ok nélkül vagy lilliputi dolgok miatt belémköt vagy sérteget. (És ezt most általánosságban mondtam, nem rád.)
És még egy dolgot Alonso-ról. Sajnálom, hogy így alakult, kezdett szimpatikus lenni, meg a McLaren outfit is jól állt neki. De megint csak bebizonyosodott, hogy latin versenyző nem passzolhat egy angol csapatba, főleg nem a McLaren-be. (Ezt Briatore mondta Senna-ra és Montoya-ra is utalva.) De la Rosa az egyetlen kivétel, mert ő csak egy szerény munkásember, aki végzi a dolgát. Jól is érzi magát a Mekinél.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #7441 üzenetére
Ralf túl jó Hamilton mellé. Versenytempója általában jobb volt az elmúlt évek alatt mint Alonso verő Trullié, az időmérőn van gondja, az is elsősorban a kocsija miatt van. Lehet basztatni meg kiröhögni, de én is ezt fogom tenni Neked címezve amikor benézek Hamiltonnal kapcsolatosan ha jövőre szar lenne Mclaren. Ez az egész topic meghalt. Mármint értelmileg.
-
Vigneau
félisten
válasz
hunnylander #7441 üzenetére
Nem is csodálom, hogy nem számoltak vele. Nem egy kiégett, motivációvesztett, csapongó teljesítményű ember kell oda.
-
hunnylander
őstag
válasz
Vigneau #7440 üzenetére
Ja a legjobb részét idéznem is kellett volna, mert annyira poénos.
According to the newspaper, former Toyota driver Ralf Schumacher was among those expressing interest in driving for McLaren but the German was reportedly informed he is not on the squad's shortlist.
Ralf kifejezte érdeklődését a hely iránt, de állítólag informálták, hogy ő nincs rajta a csapat listáján.
-
Vigneau
félisten
válasz
hunnylander #7439 üzenetére
Még a végén addig húzzák, hogy egy másik spanyol ül be az üres székbe.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7438 üzenetére
Te is offolsz, oszt' még nem is tetted abba.
Ez nem off, a Meki nem rohan betölteni Alonso helyét.
McLaren in no rush to fill Alonso seateXodus: Te kötöttél bele a moderálásról szoló véleményembe a gyerekes általánosító gyanúsítgatásaiddal. Te kezdted.
-
venember83
nagyúr
10+ off, eleg volt?
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #7436 üzenetére
"A te válaszaid meg "a kulturált társalgást szembeötlően zavaró, ... hangulatkeltő hozzászólások" számomra. Már rúgnálak is kifelé."
Megint kezded az ilyen ovadás hszeket:
-"Nem én kezdtem"
- "Te vagy az"
- "Én objektív vagyok te nem"De még a legelvetemültebb forma1es oldalakon is a fanboyok elismerik a "hibákat", de itt a ph! ellenkezőleg... ez hihetetlen.
-
hunnylander
őstag
Amit te csinálsz, az a mellébeszélés. Olvasd már újra azt a hsz-emet. Pusztán a moderálásról mondtam véleményt. Azt se tudom, mi megy mostanában ebben a topikban, átugrottam a nagyrészét. Jobb dolgom is van annál, hogy belemerüljek. Annál meg méginkább, hogy veled vitatkozzak.
Neked fájna elnézést kérni és nem általánosítani?
A te válaszaid meg "a kulturált társalgást szembeötlően zavaró, ... hangulatkeltő hozzászólások" számomra. Már rúgnálak is kifelé.
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #7434 üzenetére
"Én csak csatlakoztam Atlantis moderátorhoz egy teljesen off témában. Más témát nem is érintettem."
Ez már mellébeszélés."Zsiga meg öszzekeverte a nevemet."
- igen összekevert. hszek alapján nem votl nehéz.A "vitához": zsiga667 gondolom ilyenre célzott.
amit tiltunk fórumunkban:
-a kulturált társalgást szembeötlően zavaró, ... hangulatkeltő hozzászólások-flame: vagyis kerüld a pusztán vita kedvéért, erőteljes érzelmi töltettel ellátott, az észérveket nélkülöző, .... melyek inkább exhibicionistán öncélúak, mint konstruktívak a közösség felé
-
hunnylander
őstag
Miről beszélsz??!!
Én csak csatlakoztam Atlantis moderátorhoz egy teljesen off témában. Más témát nem is érintettem. Zsiga meg öszzekeverte a nevemet.
Úgyhogy visszaszívhatod a hsz-edet. Én nem álltam ki senki mellett, csak a 'szólásszabadság' és az ésszerű elfogulatlan moderálás mellett.
-
hunnylander
őstag
válasz
zsiga667 #7428 üzenetére
Olvasd újra a a fórum nick-em.
Én a hunnylander vagyok, nem a hummertime.
Most jöhetne az elnézéskérés a részedről, de felesleges, elismerem, hogy még nekem is hasonlít a két szó, ha periférikus látásból nézem. No problem.
Én is a flame-elés ellen vagyok, de próbálok toleráns is maradni.
-
#51736960
törölt tag
Sajnos amerika még nincs itt... Egyébként pedig arról van szó, hogy újabban az f1-es topikba beszabadult egykét tizenéves, akik semmi mást nem csinálnak, csak flémet gerjesztenek és a hülyeségeiket nyomják egyfolytában.
Egyébként igen, nyitott a topik, de az idiótákat ki kellene már közösíteni innen, teljesen megmérgezik a légkört. -
eXodus
őstag
Nah a mclaren fanok egy emberként kiállnak hummertime és misanthropy mellett.
(Hozzájuk nem szólnak, de örülnek h valaki "melettük" van, lehet bármilyen szélsőséges véleményük.)
Amilyen a csapat olyan a szurkolójuk... -
-
zsiga667
addikt
válasz
hunnylander #7427 üzenetére
Semmi bajom a véleményeddel, a McLaren hosszú éveken át a kedvenc csapatom volt, Hamiltont ugyanolyan jó és szimpatikus pilótának tartom mint pl. Raikkönen-t, és az F1-ből csak és kizárólag annyi érdekel amennyit a pályán látok, a "politika" része hidegen hagy.
Egyszerűen azzal van a bajom hogy semmi olyat nem írsz amit tényekkel alá tudnál támasztani, csak felesleges flame-et gerjesztesz a topicban.
Semmi köze ennek a toleranciához meg az állítólagos dedós felfogásomhoz, egyszerűen zavarsz mindenkit és direkt csinálod, az ilyen hozzáállásnak pedig nincs helye egy szűk baráti közösségben ahol én moderátor vagyok, ezért az a véleményem ami. -
hunnylander
őstag
válasz
zsiga667 #7425 üzenetére
Hú de dedós felfogás. Neked a tolerancia az smafu. Csak mert nem tudod elviselni másnak a véleményét és gondolatait már ki akarod moderálni. Bocsika, de ilyeneknek sehol sem kellene moderátornak lennie. Ha valakivel nem értesz egyet, kifejted az ellenvéleményedet és ha tudsz, érvelsz ellene. Azonkívül, át lehetne ám siklani is mások (már ismert) véleménye felett.
-
zsiga667
addikt
válasz
Atlantis #7424 üzenetére
Lehet hogy itt nem szokás, nem tudom, itt nem vagyok moderátor és az utóbbi időben túl aktív se, épp ezért írtam OFFba (és nem a Modkeresőbe). Számomra teljesen egyértelmű hogy direkt azért csinálja hummertime fórumtárs amit csinál hogy mások idegeire menjen vele, azt pedig elég sok helyen moderálják.
De gondolj csak rgb-re, pont ugyanezt szokta csinálni, kitalál valami agyament baromságot, bepostolja, aztán amikor páran kiröhögik nekiáll magas lóról észt osztani. Őt ki szoktátok moderálni, pedig ő is csak a véleményét mondja el...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
hummertime #7383 üzenetére
Összefoglaljam neked? Te beteg vagy.
De egyet kiemelnék: nem csinált semmit idén ... végigment. Hát kérlek, ez egy ilyen sport, csak végig kell menni (lehetőleg a leggyorsabban). Egyszer próbálnád meg, jókat röhöghetnénk rajtad!
-
#56474624
törölt tag
Hummertime és a többi hasonló véleményen lévő ember teóriája már ott megbukik, hogy azt gondolják, a McLarent sakkban lehet tartani egy olyan dologgal, amit úgysem követnének el, ti. kizárták volna őket.
Miért tették volna? Amúgyis, az ipari kémkedés egy bevett szokás... hogy ez így kitudódott, kellett valami ejjnye-bejjnye büntetés. Közben Mosley folyamatosan nyilatkozgat, hogy a pilótákat ki kellett volna zárni, hogy jövőre jó alaposan megvizsgálják a McLarent, és hogy ezért még nem biztos az indulásuk...
Ő képviseli a büntetéssel elégedetlenkedőket. De ezek csak szavak. Amire viszont igenis, hogy adnak az emberek. Már C.G.Jung is tudta, egyik kedvenc idézetem: „Képtelenek vagyunk együtt élni dolgokkal úgy, ahogy vannak. A vélemények fontosabbak számunkra, mint a valóságos élet, és hajlamosak vagyunk rá, hogy inkább higgyünk a szavaknak, mint a tényeknek.” -
Chili7
őstag
Szerintem Hummertime teóriája egy-két apróságot leszámítva akár életképes is lehetne. Viszont ekkora kockázatot nem vállalhat be a cirkusz, hogy esetleg véletlenül kiborul a bili. Elszólhatja magát akárki akármikor. Nem sok hitele maradna a sportnak, lehetne nézőt csalogatni.
-
#56474624
törölt tag
Egyrészt nem én mondtam, sőt nem is a haverom, hanem a 4.Lajos nevű emberke írta...
Másrészt persze, hogy ez nem azt jelenti automatikusan, hogy ő volt a legjobb. Hanem ki? Na ez az, amit úgysem tudsz helyesen felmérni. Feltéve ha fel akarod igazságosan, és nem a saját kedvencedet akarod idesorolni, ami viszont természetes. 2005-ben nekem is Kimi volt a legjobb, punktum!
Hidd el, nagy káosz lenne, ha a világ és az élet nem lenne teli definíciókkal.
-
dzsoni
senior tag
válasz
hummertime #7414 üzenetére
Ismét egyéni értelmezés:
Szóval akkor 98 és 2006 között a FIA a Ferrarival közösen arra törekedett, hogy minél unalmasabb és egyhangubb versenyt csináljanak, abszolut Ferrari dominenciára alapozva, mindezt azért, hogy a szurkolók elaludjanak a tv elött és ne menjenek ki futamokra. Aztán 2003-ban és 2005-ben rájöttek, hogy hopp b*meg ez így nem jó, nem folyik be elég lé a sportba, lehet mégsem volt jó együttműködni a Ferrarival, ki kell csinálni őket.
-
#56474624
törölt tag
válasz
hummertime #7414 üzenetére
Fenét akarták tönretenni 98-ban a McLarent. Én Häkkinen és McLren-szurkoló voltam akkor, de mégis belátom. Egyszerűen annyit tettek, hogy csináltak nekünk egy izgalmasabb évet! Ahogy idén is ezt tették a Ferrarival szemben. Ha van mibe belekötni, és érdemes is, akkor megteszik... Minél nagyobb a verseny, annál jobb a sportnak! A nagyon domináns 2004-ben például csökkent is a nézettség, a jegyek is nehezebben keltek el. Még egy olyan lett volna 2005-ben, és az F1-nek lehet befellegzett. Valamilyen szinten tényleg van irányítás az F1-ben a játékszabályok stb. által, de mindez a versenyt szolgálja, a sportot, a minél több bevételt.
-
Chili7
őstag
válasz
#56474624 #7387 üzenetére
Minden szavaddal egyet értek, csak arra utaltam, hogy aki egy idény alatt legtöbb pontot szerezi nem jelenti azt automatikusan hogy a legjobb.
Csak egy példa: Ha mondjuk Kubica vagy 'x', vagy 'y' kiesik Braziliában és Alonsot megállitja a McLaren, vagy kiesnek ketten a 3-6-ik helyről, akkor is Kimi a legjobb a haverod szerint? Mert ebben az esetben nem ő szerezte volna legtöbb pontot.
Félreértés ne essen: én évekig Kiminek drukkoltam, de idén kiderült, hogy a Mercedessel, mint márkával jobban szimpatizálok. Hamiltonénak jobban örültem volna, de nem sajnálom el tőle a cimet. Csak azért vitatkozom itt néha veletek mert nem értek egyet azzal, hogy aki nyer az a legjobb, Punktum.
Meg azzal sem értek egyet, hogy a nyertesnek hirtelen sokan gerendát találnak a szemében. -
hummertime
csendes tag
98-2006 között az ellenfelek mesterséges tönkretétele volt a jellemző, de nem mindig volt elég. 98-ban és 2006-ban nem jött össze.
2003-ban és 2005-ben valóban lépni akartak a Ferrari ellen, de erre az előző évek aggasztó fölénye miatt volt szükség. 2003-ban a pontrendszerrel léptek, 2005-ben a guiszabállyal (amit a Ferrari elsőként írt alá).
-
lacafaca
addikt
válasz
hummertime #7410 üzenetére
ágyő
-
venember83
nagyúr
válasz
hummertime #7410 üzenetére
hivatalos szinten - tan csak nem vmi FIA illetekes vagy? Vagy talan te vagy a miniszterelnok?
-
#56474624
törölt tag
válasz
hummertime #7410 üzenetére
Tényleg nem, mert valamiért nem akarsz reagálni éppen arra, amibe belekötöttem.
-
hummertime
csendes tag
válasz
zsiga667 #7408 üzenetére
Gondolom a hajrá Kimin kívül minden "trollkodás", és ki kell moderáltatni. Az átkos évtizedek szelleme tovább él.
Részemről ennyi. Legközelebb majd valszeg hivatalos szinten halljátok vissza a szavaimat. Mindenesetre meggyőződtem, hogy akárcsak a Formula.hu IQ betyárjai között, itt sem lehet a finnofilekkel vitatkozni.
-
dzsoni
senior tag
válasz
hummertime #7383 üzenetére
Nem nagyon szoktam ebbe a topikba beleírkálni, de most megteszem mert valamit nem értek kicsiny agyammal.
Átolvastam párszor a hsz-t, és először azt szűrtem le belőle, hogy adva van egy Ferrari-FIA kooperáció évek óta a forma1-ben. A dolog itt azért sántít nekem, mert akkor 2005-ben ill. 2006-ban hogy sikerült akkor mégis Alonsonak nyernie a Renault-val. Aztán jöttem rá, hogy nem Ferrari-FIA közösködés van, hanem kifejezetten McLaren ellenes a FIA.
Jól értelmezem a gondolatmeneted?
-
zsiga667
addikt
Lehet hogy én vagyok eltévedve, de más fórumokon az ilyen egyértelmű trollkodást simán ki szokták (szoktuk) moderálni...
-
#56474624
törölt tag
válasz
hummertime #7404 üzenetére
Nem izgat a dolog, mert én tisztában vagyok vele, hogy az F1 csapatsport. És ez bizony benne van. Schumachernek is mindig voltak utánfutói. Akkor őt se ismerd el ennyi erővel. De téged csak nyugtasson ez a dolog, hogy enélkül nem lett volna VB.
-
venember83
nagyúr
válasz
hummertime #7404 üzenetére
Alonso tesztelese nelkul nem masodik a Hamilton! Elnezest, h nem nagybetuvel irtam... Kulonben meg nezz utana mit jelent a csapat szo
Hogy lehet az, h mindig elegge felhuznak ahhoz, h reagaljak, erthetetlen... -Mike- vajon hogy birja?
Ba cy lus: Még ugye Hakkinennek is... S jovore ugy nez ki Hamiltonnak is lesz jovore, gyorsan tanul a srac.
-
#56474624
törölt tag
válasz
hummertime #7404 üzenetére
Komplex? Matematikusnak tanulok, ha valami, hát én tudom, mi a komplex. Nem a te gondolatmeneted.
Érdemben reagáltam igen. Kapásból a lényegbe kötöttem bele: Hogy miért is született volna meg egy ilyen megállapodás? Na erre adj magyarázatot! Szerinted Ecclestone-nak, sőt az egész sportnak érdeke az, hogy kizárja idénről vagy jövő évből a McLarent? -
hummertime
csendes tag
válasz
#56474624 #7398 üzenetére
Nem mondtál semmit érdemben baciluska. Leírtam, tényeket, részleteiben. Erre annyi jött, hogy írjak könyvet, meg csak fantáziálok. Sajnos itt te meg a többi kimis pajtásad azok, akik nem tudnak az alsó tagozatos szintnél feljebb lévő szinten érvelni.
De tudom mi a baj. Túl hosszan írtam, és az nektek túl komplex. Ezesetben elégedj meg annyival, hogy MASSA ELENGEDÉSE NÉLKÜL NEM BAJNOK A FINN ALKESZ.
-
venember83
nagyúr
válasz
hummertime #7396 üzenetére
Szerintem meg az elso nagydij eredmenye a donto s kesz, mert akkor meg nem volt semmi szineszkedes, meg ugye van egy nagyon jo indokom is: csak!
Elfogadtam, rendben, ez a velemenyed, remelem boldogit, h utalhatsz masokat, megbecsules helyett
Ha neked igy konnyebb elviselni a Ferrari es Raikkonen vilagbajnoki cimet, akkor tenyleg ezt a hozzaallast kell valaszd, nehogy kart tegyenek utobbiak benned.
7404: most tenyleg definialnunk kell szamodra a csapat fogalmat?
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Hővezető paszták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elden Ring
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autóhifi
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- 15db töltő egybe (65W + 90W) kerek végűek (ELKELT)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 - White - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest